Landsholdsspillerne

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Mogensen » 23. mar 2011, 21:20

Lumb starter mod England

http://www.u21denmark2011.com/news/arti ... n-som-back" onclick="window.open(this.href);return false;

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af A_Strandfelt » 23. maj 2011, 16:31

Lumb, Dalsgaard og Lasse Nielsen er i den endelige trup for U21 EM. Bordinggaard må være meget begejstret for Dalsgaard, siden han kommer med, på trods af sin lange pause.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 20i%20spil" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Haure » 23. maj 2011, 16:41

A_Strandfelt skrev:Lumb, Dalsgaard og Lasse Nielsen er i den endelige trup for U21 EM. Bordinggaard må være meget begejstret for Dalsgaard, siden han kommer med, på trods af sin lange pause.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 20i%20spil" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er jeg også overrasket over, men jævnfør Bold.dk's artikel, så skal yderligere 4 fjernes, inden den endelige trup opnåes, så det er ikke sikkert endnu.
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Gentleman Finn » 23. maj 2011, 16:47

Det er super fedt at Bordingaard viser tillid til Henrik, at han tror på hans talent. Men det bliver svært at blive en del af truppen, når han har været en del skadet. Han har godt nok fået meget kritik fordi folk har bidt ualmindeligt meget mærke til, at hans tæmninger og afleveringer ikke har fulgt med tempoet på superliga niveau endnu. Kunne godt tænke mig han begyndte at præstere angrebsmæssigt, der har vi nogle ting der skal arbejdes på til næste sæson. Er ikke overbevist om, at han vil fungere som udpræget fløj. Men det har jeg ikke set ham nok til at vurdere endnu.

Shrug
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 22. sep 2009, 11:52

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Shrug » 23. maj 2011, 17:13

Men hvad er status på ham. Er han skadesfri men indgår blot ikke i truppen til AaB's kampe?

Bordinggaard har jo ofte udtalt sig i ret positive vendinger om ham, men det er måske ikke det mest optimale for hans genoptræning at spille den slutrunde. Det er dog once in a lifetime :)

Vildt at han har droppet Stryger Larsen og Laudrup, men beholdt HD til trods for hans skadespause.

KP1986
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. mar 2011, 13:14

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af KP1986 » 23. maj 2011, 18:41

Shrug skrev:Men hvad er status på ham. Er han skadesfri men indgår blot ikke i truppen til AaB's kampe?

Bordinggaard har jo ofte udtalt sig i ret positive vendinger om ham, men det er måske ikke det mest optimale for hans genoptræning at spille den slutrunde. Det er dog once in a lifetime :)

Vildt at han har droppet Stryger Larsen og Laudrup, men beholdt HD til trods for hans skadespause.
SGLoco skrev følgende herinde den anden dag:

" Dalsgaard var tilbage på banen i dag, på danmarksserie holdet (Da reserve-turneringer er slut).. Han spillede hele kampen som angriber... Scorede 3 mål og havde 1 assist... Mangler selvfølgelig lidt i timing efter en lang skades periode, men var selvfølgelig totalt overlegen i sine aktioner i dag.. "

Lyder da ik helt skidt selvom det var på Danmarksserie holdet. Spændende at se om han er med i truppen til kampen på onsdag eller med i parken.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Yankee » 24. maj 2011, 14:22

Selvom jeg synes godt om Dalle så nærmer det sig jo det surrealistiske at han er med fremfor eksempelvis Nicklas Helenius. Dalsgaard har ikke spillet topfodbold i over et halvt år og det må bero på en misforståelse at han stadig er med i U/21-truppen.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Konsulenten » 24. maj 2011, 17:32

Yankee skrev:Selvom jeg synes godt om Dalle så nærmer det sig jo det surrealistiske at han er med fremfor eksempelvis Nicklas Helenius. Dalsgaard har ikke spillet topfodbold i over et halvt år og det må bero på en misforståelse at han stadig er med i U/21-truppen.
Han er jo med som højre fløj og i direkte konkurrence med Søren Frederiksen om en billet i den endelige trup. Det er naturligvis svært overraskende, at han stadig er i betragtning, og viser mest af alt svaghederne på den position, men Helenius har aldrig været i spil til den plads.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Lindvang » 24. maj 2011, 17:43

Würtz og Rasmussen ikke med mod Island:
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/3873 ... siet%20fra

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Henriksen » 24. maj 2011, 18:32

Uforståeligt at Würtz ikke er med efter de seneste kampe...men hvad, sådan er det jo i Cirkus Olsen
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af tommas jensen » 25. maj 2011, 08:34

Henriksen skrev:Uforståeligt at Würtz ikke er med efter de seneste kampe...men hvad, sådan er det jo i Cirkus Olsen
Ja Christian Poulsen er jo udtaget på alle sine fremragende præstationer siden sidste landskamp

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Funky » 25. maj 2011, 08:48

tommas jensen skrev:
Henriksen skrev:Uforståeligt at Würtz ikke er med efter de seneste kampe...men hvad, sådan er det jo i Cirkus Olsen
Ja Christian Poulsen er jo udtaget på alle sine fremragende præstationer siden sidste landskamp
Shhh. Morten Olsen er en genial træner, som hersker gennem tillid og respekt og ikke frygt, og han har løftet landsholdet til et hidtil uset højt niveau, med fast deltagelse og brilliant spil i diverse slutrunder. Desuden ses fodbold bedst på DVD hjemme i privaten. Det ved alle.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. maj 2011, 09:20

Morten Olsens udtagelser har alle dage været mærkværdige, ofte direkte latterlige. Og er det stadig.

Men at forlange Rasmus Wûrtz på landsholdet efter 5-6 rigtig gode kampe i foråret er altså heller ikke helt fair. Jeg kender ikke så meget til landsholdsmaterialet rundt om men hvis der er en AaB`er i nærheden af holdet efter vores katastrofale sæson så ser det da godt nok skidt ud for det danske landshold...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af alithebeast » 25. maj 2011, 10:41

tommas jensen skrev:
Henriksen skrev:Uforståeligt at Würtz ikke er med efter de seneste kampe...men hvad, sådan er det jo i Cirkus Olsen
Ja Christian Poulsen er jo udtaget på alle sine fremragende præstationer siden sidste landskamp
Han har friske ben.
Hader København!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af hje1980 » 25. maj 2011, 10:53

Køllen I Møllen skrev:Morten Olsens udtagelser har alle dage været mærkværdige, ofte direkte latterlige. Og er det stadig.

Men at forlange Rasmus Wûrtz på landsholdet efter 5-6 rigtig gode kampe i foråret er altså heller ikke helt fair. Jeg kender ikke så meget til landsholdsmaterialet rundt om men hvis der er en AaB`er i nærheden af holdet efter vores katastrofale sæson så ser det da godt nok skidt ud for det danske landshold...
tja.... Randers har en mand med, og Daniel Wass som sidder på bænker er med...
Og med tanke på Würtz nuværende forårsform, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle have været med...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. maj 2011, 13:01

hje1980 skrev:
Køllen I Møllen skrev:Morten Olsens udtagelser har alle dage været mærkværdige, ofte direkte latterlige. Og er det stadig.

Men at forlange Rasmus Wûrtz på landsholdet efter 5-6 rigtig gode kampe i foråret er altså heller ikke helt fair. Jeg kender ikke så meget til landsholdsmaterialet rundt om men hvis der er en AaB`er i nærheden af holdet efter vores katastrofale sæson så ser det da godt nok skidt ud for det danske landshold...
tja.... Randers har en mand med, og Daniel Wass som sidder på bænker er med...
Og med tanke på Würtz nuværende forårsform, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle have været med...
Nu mener jeg ikke at Randers og Brøndby har haft så rædselsfuld en sæson som vi har men det er forsåvidt også underordnet. Pointen er at vi ikke har en eneste (dansk) spiller der kan være sin sæson bekendt og jeg mener slet, slet ikke at man skal udtages ud fra hvad man har lavet i 5 kampe!
Janteloven eksisterer IKKE!

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af tommas jensen » 25. maj 2011, 14:14

Køllen I Møllen skrev:Morten Olsens udtagelser har alle dage været mærkværdige, ofte direkte latterlige. Og er det stadig.

Men at forlange Rasmus Wûrtz på landsholdet efter 5-6 rigtig gode kampe i foråret er altså heller ikke helt fair. Jeg kender ikke så meget til landsholdsmaterialet rundt om men hvis der er en AaB`er i nærheden af holdet efter vores katastrofale sæson så ser det da godt nok skidt ud for det danske landshold...
Han spiller da i det mindste !!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. maj 2011, 01:44

tommas jensen skrev:
Køllen I Møllen skrev:Morten Olsens udtagelser har alle dage været mærkværdige, ofte direkte latterlige. Og er det stadig.

Men at forlange Rasmus Wûrtz på landsholdet efter 5-6 rigtig gode kampe i foråret er altså heller ikke helt fair. Jeg kender ikke så meget til landsholdsmaterialet rundt om men hvis der er en AaB`er i nærheden af holdet efter vores katastrofale sæson så ser det da godt nok skidt ud for det danske landshold...
Han spiller da i det mindste !!!
Øh, ja. Det er der 10.000 andre der også gør.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Indie » 30. maj 2011, 00:46


Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2011, 00:49

Det synes jeg egentlig ikke der er så meget at sige til. Når man samtidig tager i betragtning at han klarede sig halvdårligt i de kampe han har spillet på u23 i dette forår.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar