Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Gamle Zaza

Indlæg af doukas » 11. jul 2011, 12:11

Glæder mig til den dag folk ikke længere opfatter AaB som et socialkontor
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Del Pede
Allstar
Allstar
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:24
Geografisk sted: I helvede tilsyneladne
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Del Pede » 11. jul 2011, 12:13

Og så vidste Zaza godt, at hans kontrakt ville udløbe. Det havde han vidst siden den dag han havde skrevet under. Han har haft masser af tid til sørge for sig selv, hvis han ikke gad og vente på AaB. Manden har haft et halvt år til at skrive med andre klubber. Var AaB rykket ned, så var det jo ikke sikkert Zaza havde interesse i at forlænge med AaB, og så kunne vi have Kent Nielsen stå og sige, at han er sur på Zaza.

Det er bare en bitter mand, der deler stikpiller ud
Billede

Lindvang

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lindvang » 11. jul 2011, 12:18

Cx skrev:
Lindvang skrev:Det var sgu da utroligt!

Blev Zaza vraget dagen efter kampen i Parken eller gjorde han ikke? Kan ske, at du finder metoden fin og god, jeg finder den usympatisk og meget lidt respektfuld over for en spiller, der har tjent klubben vel.
Du ved lige så lidt som mig noget om, hvornår og hvad Zaza har fået at vide omkring en forlængelse! At du bruger Zaza's ord som sandhed er da fint nok.

Hvornår synes du at sagen skulle have være lukket?

Tænk dig, hvis Zaza havde skrevet med Rand'os/Lyngby - og vi var rykket ud (eller lignende scenarier)... Der er jo ikke en sjæl i verden der har modsat Zaza at forhandle til anden side siden januar - det kan ved gud ikke være AaB's problem!

Lures
Cx
Zazas udtalelse om, at han blev præsenteret for en "vi vil ikke forlænge" morgenen efter redningen står umodsagt, og jeg ser ingen grund til at betvivle dette udsagn. Hvad han har talt med Kent om, kan jeg af naturlige årsager ikke vide, men at han skulle gå i pressen med en direkte bagvaskende løgnhistorie tror jeg ikke på.

Alt i alt mener jeg stadig, at Zaza er blevet behandlet uværdigt i forhold til hans historie i klubben, og jeg forstår sagtens, at han er kampbitter. I stedet for at bebrejde ham, at han ikke har forhandlet til anden side, kunne man også vende den om og måske tænke, at han undlod, fordi han gerne ville blive i AaB. Altså den mere loyale vinkel.

Meht. Lyngby og Randers, så er det jo ren spekulation, så det kan ikke bruges til noget.

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Cx » 11. jul 2011, 12:28

Lindvang skrev:Zazas udtalelse om, at han blev præsenteret for en "vi vil ikke forlænge" morgenen efter redningen står umodsagt, og jeg ser ingen grund til at betvivle dette udsagn. Hvad han har talt med Kent om, kan jeg af naturlige årsager ikke vide, men at han skulle gå i pressen med en direkte bagvaskende løgnhistorie tror jeg ikke på.

Alt i alt mener jeg stadig, at Zaza er blevet behandlet uværdigt i forhold til hans historie i klubben, og jeg forstår sagtens, at han er kampbitter. I stedet for at bebrejde ham, at han ikke har forhandlet til anden side, kunne man også vende den om og måske tænke, at han undlod, fordi han gerne ville blive i AaB. Altså den mere loyale vinkel.

Meht. Lyngby og Randers, så er det jo ren spekulation, så det kan ikke bruges til noget.
Nu er jeg glad for at hverken Lynge eller Kent har travlt med at kaste mudder i medierne - så jeg tager hans udtalelser med forbehold!

Jeg tvivler på, at der har stået horder af klubber i kø ift. en 36-årig målmand, hvis niveau er faldet det seneste år - mit udgangspunkt er nok at det er mere derfor, fremfor loyalitet der ligger bag.

Jeg er fuld af forståelse for, at AaB ikke vil fortælle Zaza om man vil forlæge før sæsonen er ovre, qva den situation man var i - og man giver da de bedste muligheder ved at fortælle det umiddelbart efter!

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

seamann

Re: Gamle Zaza

Indlæg af seamann » 11. jul 2011, 12:38

Lindvang skrev:
Cx skrev:
Lindvang skrev:Det var sgu da utroligt!

Blev Zaza vraget dagen efter kampen i Parken eller gjorde han ikke? Kan ske, at du finder metoden fin og god, jeg finder den usympatisk og meget lidt respektfuld over for en spiller, der har tjent klubben vel.
Du ved lige så lidt som mig noget om, hvornår og hvad Zaza har fået at vide omkring en forlængelse! At du bruger Zaza's ord som sandhed er da fint nok.

Hvornår synes du at sagen skulle have være lukket?

Tænk dig, hvis Zaza havde skrevet med Rand'os/Lyngby - og vi var rykket ud (eller lignende scenarier)... Der er jo ikke en sjæl i verden der har modsat Zaza at forhandle til anden side siden januar - det kan ved gud ikke være AaB's problem!

Lures
Cx
Zazas udtalelse om, at han blev præsenteret for en "vi vil ikke forlænge" morgenen efter redningen står umodsagt, og jeg ser ingen grund til at betvivle dette udsagn. Hvad han har talt med Kent om, kan jeg af naturlige årsager ikke vide, men at han skulle gå i pressen med en direkte bagvaskende løgnhistorie tror jeg ikke på.

Alt i alt mener jeg stadig, at Zaza er blevet behandlet uværdigt i forhold til hans historie i klubben, og jeg forstår sagtens, at han er kampbitter. I stedet for at bebrejde ham, at han ikke har forhandlet til anden side, kunne man også vende den om og måske tænke, at han undlod, fordi han gerne ville blive i AaB. Altså den mere loyale vinkel.

Meht. Lyngby og Randers, så er det jo ren spekulation, så det kan ikke bruges til noget.
Det blev bekræftet af Lynge, at Zaza fik meddelelsen dagen efter redningen - og han fortalte faktisk også om, at han havde det skidt med det.

Det er og bliver en skidt behandling man har givet Zaza.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Kunji » 11. jul 2011, 12:42

Hvorfor er det usympatisk? Det blev klart meldt ud, at ingen ville få noget at vide, før man kendte sin videre skæbne. Nu dummede vi os, og derfor blev det først klart efter den sidste kamp, hvorefter Zaza fik beskeden hurtigst muligt. Det er da fuldkomment reelt, når man tager situationen i betragtning.

Det er bitter snak fra en vraget spiller, der ikke kan finde en ny klub.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Eagledrop » 11. jul 2011, 13:11

Det er da mega håbløst at folk mener det er 'uværdigt' at give Zaza besked dagen efter vi har sikret os nedrykning?

Skulle de have fortalt det UNDER festen om aftenen?

Eller skulle de fortælle det en uge efter? En måned? Når kontrakten udløb? HVAD ville være mindst uværdigt?

Kæft en gang usaglig og navlepillende diskussion, Lindvang det plejer du at kunne gøre bedre. Zaza har haft mange gode år i AaB, og i den situation AaB var i - så kunne de squ ikke gøre det meget "pænere". Det er ham selv der har valgt at være så lidt proaktiv at han ikke engang har en plan b i skuffen.

Og så står Zaza og whiner i medierne nu, det hjælper hverken ham med at sælge sig selv eller på anden vis ændre hans situation. Så det er bare så ubrugeligt som noget kan være. Zaza er 36 år gammel, han burde fandme vide bedre nu. Og at han ikke mener at han fik chancen for at sælge sig selv i de sidste mange kampe, forstår jeg slet ikke. Hvornår fa'en sælger en målmand så sig selv? Kunne han have gjort noget anderledes? Og hvis han kunne, HVORFOR gjorde han det så ikke for AaB?

Så alt i alt... Tak for din tid i klubben Zaza. Du har haft nogle gode sæsoner, og jeg ønsker dig det stadig godt fremover. Good luck.

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Mojoman » 11. jul 2011, 15:23

En af mine venner har set Zaza sidder og snakke med Fremad Amagers sportsdirektør idag.
Simon Bræmer er også startet i Fremad Amager.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Gaarde6 » 11. jul 2011, 15:58

seamann skrev:
Lindvang skrev:
Cx skrev:
Lindvang skrev:Det var sgu da utroligt!

Blev Zaza vraget dagen efter kampen i Parken eller gjorde han ikke? Kan ske, at du finder metoden fin og god, jeg finder den usympatisk og meget lidt respektfuld over for en spiller, der har tjent klubben vel.
Du ved lige så lidt som mig noget om, hvornår og hvad Zaza har fået at vide omkring en forlængelse! At du bruger Zaza's ord som sandhed er da fint nok.

Hvornår synes du at sagen skulle have være lukket?

Tænk dig, hvis Zaza havde skrevet med Rand'os/Lyngby - og vi var rykket ud (eller lignende scenarier)... Der er jo ikke en sjæl i verden der har modsat Zaza at forhandle til anden side siden januar - det kan ved gud ikke være AaB's problem!

Lures
Cx
Zazas udtalelse om, at han blev præsenteret for en "vi vil ikke forlænge" morgenen efter redningen står umodsagt, og jeg ser ingen grund til at betvivle dette udsagn. Hvad han har talt med Kent om, kan jeg af naturlige årsager ikke vide, men at han skulle gå i pressen med en direkte bagvaskende løgnhistorie tror jeg ikke på.

Alt i alt mener jeg stadig, at Zaza er blevet behandlet uværdigt i forhold til hans historie i klubben, og jeg forstår sagtens, at han er kampbitter. I stedet for at bebrejde ham, at han ikke har forhandlet til anden side, kunne man også vende den om og måske tænke, at han undlod, fordi han gerne ville blive i AaB. Altså den mere loyale vinkel.

Meht. Lyngby og Randers, så er det jo ren spekulation, så det kan ikke bruges til noget.
Det blev bekræftet af Lynge, at Zaza fik meddelelsen dagen efter redningen - og han fortalte faktisk også om, at han havde det skidt med det.

Det er og bliver en skidt behandling man har givet Zaza.
Kan simpelthen ikke se noget forkert i det AaB har gjort?!

For det første skal Zaza ikke have en DYT besked på noget mens sæsonen er igang!
Han skal spille fodbold og ikke tænke på noget som helst andet!

At det bliver fortalt dagen efter redningen, kan jeg ved gud grød ikke se noget forkert i ???
Skulle man ha ventet til 2 dage efter eller 3 ?

Lynge havde sagt at der ikke blev snakket kontrakter før man kendte til, om man blev oppe eller rykkede ud.
Nu blev vi. Og var jeg i Zaza's sko, ville jeg da være glad for at kende min skæbne så jeg kunne starte jagten på en ny klub.

Nu hvor AaB havde valgt ikke at beholde ham.
Var det så bedre at vente 14 dage med at fortælle ham det ?
Så havde han da de 14 dage færre, til at finde noget nyt.

Jeg kan simpelthen ikke se noget som helst forkert i det AaB har gjort???

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jydenfranord » 11. jul 2011, 16:02

Jeg har også svært ved at se hvad AaB skulle have gjort anderledes i forhold til Zaza.
Hvis man havde meldt noget ud til ham op til, så ville han have haft flyttet fokus. Uanset om man er fodboldspiller eller fabriksarbejder. Hvis man får besked på man ikke skal forsætte i sit job, så vil man flytte fokus fra det som sker nu, til hvad der skal ske i fremtiden.

Det ville være mere ligegyldigt for ham om klubben blev oppe eller skulle i 1. div.

seamann

Re: Gamle Zaza

Indlæg af seamann » 11. jul 2011, 16:19

Der er forskel på om noget er juridisk forkert eller moralsk forkert.

Der er tilsyneladende ikke mange debattører, der har være kontraktansatte og levet med forlængelser hvert halve eller hele år. Det tror jeg ellers kunne skabe en vis forståelse for, hvorfor man kan mene, at der burde være meldt ud noget tidligere. Man får ikke loyalitet blandt sine medarbejdere, ved at behandle dem som i dette tilfælde. På længere sigt er det derfor en sag, der kan skade AaB - specielt hvis det bliver en almindelig opfattelse at AaB generelt set agerer som i dene sag.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jydenfranord » 11. jul 2011, 16:24

seamann skrev:Der er forskel på om noget er juridisk forkert eller moralsk forkert.

Der er tilsyneladende ikke mange debattører, der har være kontraktansatte og levet med forlængelser hvert halve eller hele år. Det tror jeg ellers kunne skabe en vis forståelse for, hvorfor man kan mene, at der burde være meldt ud noget tidligere. Man får ikke loyalitet blandt sine medarbejdere, ved at behandle dem som i dette tilfælde. På længere sigt er det derfor en sag, der kan skade AaB - specielt hvis det bliver en almindelig opfattelse at AaB generelt set agerer som i dene sag.
Så AaB skal være moralske og melde ud i "god" tid, at man ikke vil forlænge kontrakter, men spillerene, der er det ok de kommer og siger "jeg vil til en anden klub, jeg kræver det" og hvis de ikke får lov til at skifte klub, ser man gang på gang at spilleren falder alvorligt i niveau og er med til at skabe splid.

Det burde jo ikke komme bag på Zaza at han ikke var 100% sikker på at få forlænget sin kontrakt, han har haft et halvt år til at finde en ny klub og have i baghånden.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jul 2011, 16:39

Eagledrop skrev:Det er da mega håbløst at folk mener det er 'uværdigt' at give Zaza besked dagen efter vi har sikret os nedrykning?

Skulle de have fortalt det UNDER festen om aftenen?

Eller skulle de fortælle det en uge efter? En måned? Når kontrakten udløb? HVAD ville være mindst uværdigt?

Kæft en gang usaglig og navlepillende diskussion, Lindvang det plejer du at kunne gøre bedre. Zaza har haft mange gode år i AaB, og i den situation AaB var i - så kunne de squ ikke gøre det meget "pænere". Det er ham selv der har valgt at være så lidt proaktiv at han ikke engang har en plan b i skuffen.

Og så står Zaza og whiner i medierne nu, det hjælper hverken ham med at sælge sig selv eller på anden vis ændre hans situation. Så det er bare så ubrugeligt som noget kan være. Zaza er 36 år gammel, han burde fandme vide bedre nu. Og at han ikke mener at han fik chancen for at sælge sig selv i de sidste mange kampe, forstår jeg slet ikke. Hvornår fa'en sælger en målmand så sig selv? Kunne han have gjort noget anderledes? Og hvis han kunne, HVORFOR gjorde han det så ikke for AaB?

Så alt i alt... Tak for din tid i klubben Zaza. Du har haft nogle gode sæsoner, og jeg ønsker dig det stadig godt fremover. Good luck.

100% enig. Det var uheldigt, men der var jo ikke et passende tidspunkt at fortælle Zaza det. AaB gjorde det de skulle. At manden så står og klager sig bagefter er svært at tage seriøst...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Gamle Zaza

Indlæg af kzoze » 12. jul 2011, 14:36

seamann skrev:Der er forskel på om noget er juridisk forkert eller moralsk forkert.

Der er tilsyneladende ikke mange debattører, der har være kontraktansatte og levet med forlængelser hvert halve eller hele år. Det tror jeg ellers kunne skabe en vis forståelse for, hvorfor man kan mene, at der burde være meldt ud noget tidligere. Man får ikke loyalitet blandt sine medarbejdere, ved at behandle dem som i dette tilfælde. På længere sigt er det derfor en sag, der kan skade AaB - specielt hvis det bliver en almindelig opfattelse at AaB generelt set agerer som i dene sag.
Det er da det dummeste jeg har hørt,
det står da spillerne frit for at snakke med andre klubber, når de har et halvt år
tilbage af kontrakten.
Så det kunne han da havde gjort,ELLER solgt sig lidt bedre i kampene.
Ved ikke hvad verden du lever i, men det er ikke i professionel fodbold kan jeg konstatere.

Held og lykke Zaza
Uden synd - ingen frelse

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 8. aug 2011, 17:17

han er en fornuftig ung mand vores nye målmand, og han er ved at få hans far omvendt fra FCK til AaB fan:

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41642" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

django
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. apr 2008, 21:02

Re: Gamle Zaza

Indlæg af django » 8. aug 2011, 21:28

Eller hvad med Jimmy Nielsen? - Se lige den redning her omkring 4.10: http://www.youtube.com/watch?v=JaM6MLMF ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Sauer » 9. aug 2011, 13:25

12mand skrev:han er en fornuftig ung mand vores nye målmand, og han er ved at få hans far omvendt fra FCK til AaB fan:

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41642" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen - han virker sgu som en sympatisk fyr ham Larsen. Og det kan vel kun regnes for at være fornuftigt, at man omvender FCK-fans til AaB-fans.

Hans bedste kamp indtil videre, er uden tvivl den imod FCM, hvor han vel egentlig havde fortjent prædikatet 'kampens spiller' i stedet for Helenius. Der vil naturligvis være nogle svipsere ind imellem, men jeg føler mig på ingen måde mere usikker med Larsen på mål i stedet for Zaza - indtil videre da :).

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Funky » 9. aug 2011, 13:47

Sauer skrev:
12mand skrev:han er en fornuftig ung mand vores nye målmand, og han er ved at få hans far omvendt fra FCK til AaB fan:

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=41642" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen - han virker sgu som en sympatisk fyr ham Larsen. Og det kan vel kun regnes for at være fornuftigt, at man omvender FCK-fans til AaB-fans.

Hans bedste kamp indtil videre, er uden tvivl den imod FCM, hvor han vel egentlig havde fortjent prædikatet 'kampens spiller' i stedet for Helenius. Der vil naturligvis være nogle svipsere ind imellem, men jeg føler mig på ingen måde mere usikker med Larsen på mål i stedet for Zaza - indtil videre da :).
Jeg vil vove den påstand, at kan han blive ved med at performe på det niveau han er startet på, så kan det såmænd blive svært nok for AaB at holde på ham. Omend man i disse tider med økonomisk krise og et ret dødt fodboldmarked skal passe meget på med at udskrige nogen til at være en "sællert".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gamle Zaza

Indlæg af FlæskeFrank » 11. okt 2011, 23:28

Nu var der en del, som grinede, da Zaza endte i Hjørring. Men de spiller indtil videre stadig med om oprykning, så han kan altså et eller andet.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Mogens » 12. okt 2011, 12:38

Er det kun Zazas skyld, at de ligger godt til?

De har lukket 14 mål ind i 8 kampe, og de ligger nummer 6, så jeg er ikke helt klar over, hvorfor du er så forholdsvis let at imponere?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar