Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Elegia

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Elegia » 25. jun 2011, 13:13

Der er noget tragikomisk over, at folk skriver "R.I.P." eller "Hvil i Fred" - for så at foreslå et væld af aktiviteter, der gør alt andet end at lade afdøde hvile i fred og ro.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. jun 2011, 13:18

Lad nu bare folk foreslå som de har lyst til, når det her er kommet lidt på afstand skal det nok være de mest holdbare tiltag som står tilbage. Desuden kan man da sagtens sige "hvil i fred" og så gå ud og drikke 100 gravøl bagefter hvis det er det man har brug for, folk må sgu selv om hvor berørte de synes de er og hvordan de har tænkt sig at tackle det.

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af kzoze » 25. jun 2011, 13:48

Poker-One-Kenobi skrev:Lad nu bare folk foreslå som de har lyst til, når det her er kommet lidt på afstand skal det nok være de mest holdbare tiltag som står tilbage. Desuden kan man da sagtens sige "hvil i fred" og så gå ud og drikke 100 gravøl bagefter hvis det er det man har brug for, folk må sgu selv om hvor berørte de synes de er og hvordan de har tænkt sig at tackle det.
hørt
Uden synd - ingen frelse

Brugeravatar
Dworek
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 23. okt 2006, 10:45
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Dworek » 25. jun 2011, 13:58

Man bliver sgu helt rystet.. Jeg interviewede ham på hans første træningsdag, hvor han ikke kunne en disse engelsk og det så blev på spansk.. På trods af det, så var han åben, sød og klar på at gøre det hele, han var altid en fornøjelse..! Den berømte klump i halsen er bestemt til stede.. :/
¿Dondé está Él Madrigal?!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jun 2011, 14:05

Jeg er ret enig med Provsten og hans ligesindede. Dog vil jeg påpege at jeg har akkurat samme forhold til Dennis Marshall som til de andre AaB-spillere, jeg kender ikke nogle af dem personligt og hvis de ikke spillede i AaB ville de rage mig en høstblomst (sådan ca). Nu er det bare sådan at Dennis Marshall ikke er mere, derfor "rager" han mig nu. Det har absolut intet at gøre med om han er en klublegende med 500 kampe og topscorer eller om han "bare" har spillet 22 kampe som bredde-spiller. Det vigtige er at han var AaB-spiller den dag han så tragisk tog herfra! Og derfor synes jeg det er på sin plads med en markering til AGF-kampen. 1 minut stilhed, sørgebind og gerne et stort Marshall-banner på Nord, evt suppleret med Costa Ricanske flag. Og så ikke mere.
Janteloven eksisterer IKKE!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af jensemand57 » 25. jun 2011, 14:13

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret enig med Provsten og hans ligesindede. Dog vil jeg påpege at jeg har akkurat samme forhold til Dennis Marshall som til de andre AaB-spillere, jeg kender ikke nogle af dem personligt og hvis de ikke spillede i AaB ville de rage mig en høstblomst (sådan ca). Nu er det bare sådan at Dennis Marshall ikke er mere, derfor "rager" han mig nu. Det har absolut intet at gøre med om han er en klublegende med 500 kampe og topscorer eller om han "bare" har spillet 22 kampe som bredde-spiller. Det vigtige er at han var AaB-spiller den dag han så tragisk tog herfra! Og derfor synes jeg det er på sin plads med en markering til AGF-kampen. 1 minut stilhed, sørgebind og gerne et stort Marshall-banner på Nord, evt suppleret med Costa Ricanske flag. Og så ikke mere.
Enig.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af jydenfranord » 25. jun 2011, 14:14

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret enig med Provsten og hans ligesindede. Dog vil jeg påpege at jeg har akkurat samme forhold til Dennis Marshall som til de andre AaB-spillere, jeg kender ikke nogle af dem personligt og hvis de ikke spillede i AaB ville de rage mig en høstblomst (sådan ca). Nu er det bare sådan at Dennis Marshall ikke er mere, derfor "rager" han mig nu. Det har absolut intet at gøre med om han er en klublegende med 500 kampe og topscorer eller om han "bare" har spillet 22 kampe som bredde-spiller. Det vigtige er at han var AaB-spiller den dag han så tragisk tog herfra! Og derfor synes jeg det er på sin plads med en markering til AGF-kampen. 1 minut stilhed, sørgebind og gerne et stort Marshall-banner på Nord, evt suppleret med Costa Ricanske flag. Og så ikke mere.
Jeg må også tilslutte mig det provsten og du skriver. Det virker på mig som mange har mere travlt med at sætte sig selv i fokus, frem for at mindes Marshall og hans kone der omkom.

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af kzoze » 25. jun 2011, 14:15

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret enig med Provsten og hans ligesindede. Dog vil jeg påpege at jeg har akkurat samme forhold til Dennis Marshall som til de andre AaB-spillere, jeg kender ikke nogle af dem personligt og hvis de ikke spillede i AaB ville de rage mig en høstblomst (sådan ca). Nu er det bare sådan at Dennis Marshall ikke er mere, derfor "rager" han mig nu. Det har absolut intet at gøre med om han er en klublegende med 500 kampe og topscorer eller om han "bare" har spillet 22 kampe som bredde-spiller. Det vigtige er at han var AaB-spiller den dag han så tragisk tog herfra! Og derfor synes jeg det er på sin plads med en markering til AGF-kampen. 1 minut stilhed, sørgebind og gerne et stort Marshall-banner på Nord, evt suppleret med Costa Ricanske flag. Og så ikke mere.
jo og en omgang gravbamser på bestyrelsens regning :cheers:
Uden synd - ingen frelse

Jim k
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 9. jan 2011, 15:53
Geografisk sted: Skovby, Galten

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Jim k » 25. jun 2011, 14:20

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret enig med Provsten og hans ligesindede. Dog vil jeg påpege at jeg har akkurat samme forhold til Dennis Marshall som til de andre AaB-spillere, jeg kender ikke nogle af dem personligt og hvis de ikke spillede i AaB ville de rage mig en høstblomst (sådan ca). Nu er det bare sådan at Dennis Marshall ikke er mere, derfor "rager" han mig nu. Det har absolut intet at gøre med om han er en klublegende med 500 kampe og topscorer eller om han "bare" har spillet 22 kampe som bredde-spiller. Det vigtige er at han var AaB-spiller den dag han så tragisk tog herfra! Og derfor synes jeg det er på sin plads med en markering til AGF-kampen. 1 minut stilhed, sørgebind og gerne et stort Marshall-banner på Nord, evt suppleret med Costa Ricanske flag. Og så ikke mere.
Nu er du jo temmelig bramfri, Køllen, men jeg er fuldstændig enig i essensen. Jeg håber virkelig, at man følger klubbens takt- og smagfulde måde at håndtere denne tragedie på.

RufusTheDog

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af RufusTheDog » 25. jun 2011, 14:50

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret enig med Provsten og hans ligesindede. Dog vil jeg påpege at jeg har akkurat samme forhold til Dennis Marshall som til de andre AaB-spillere, jeg kender ikke nogle af dem personligt og hvis de ikke spillede i AaB ville de rage mig en høstblomst (sådan ca). Nu er det bare sådan at Dennis Marshall ikke er mere, derfor "rager" han mig nu. Det har absolut intet at gøre med om han er en klublegende med 500 kampe og topscorer eller om han "bare" har spillet 22 kampe som bredde-spiller. Det vigtige er at han var AaB-spiller den dag han så tragisk tog herfra! Og derfor synes jeg det er på sin plads med en markering til AGF-kampen. 1 minut stilhed, sørgebind og gerne et stort Marshall-banner på Nord, evt suppleret med Costa Ricanske flag. Og så ikke mere.
Tjeck!

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Mr Alex » 25. jun 2011, 15:05

Dworek skrev:Man bliver sgu helt rystet.. Jeg interviewede ham på hans første træningsdag, hvor han ikke kunne en disse engelsk og det så blev på spansk.. På trods af det, så var han åben, sød og klar på at gøre det hele, han var altid en fornøjelse..! Den berømte klump i halsen er bestemt til stede.. :/
Helt enig!
To venner og jeg var ude at interviewe ham til et skoleprojekt. Han var glad og åben overfor os, og lod os ikke vente særlig lang tid, det var dog nogle pligter der skulle laves. Men da interviewet så var færdigt, som iøvrigt var foregået på engelsk, så kom han hen til os igen og ville lære nogle danske ord, da han havde set at vi også havde spørgsmål på dansk. Han øvede en del gange og efter lidt kom han frem til et næsten perfekt "Hvordan". Under selve interviewet havde han også sagt et dansk ord.
Da dette interview fandt sted havde han ikke været i Aalborg særlig lang tid, det var i vinteren 2010, men han virkede sig allerede hjemme.

Hvil i fred!!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af 12mand » 26. jun 2011, 12:09

har altid sværget jeg ikk vil ha nummer på nogen af mine spiller trøjer, da det er hele holdet, og ikk kun en enkelt mand, der afgør og vinder kampe. men kan da godt være man skal ha nummer 15 på ryggen, til ære for dennis.
lynge er gud!

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af kzoze » 26. jun 2011, 13:07

12mand skrev:har altid sværget jeg ikk vil ha nummer på nogen af mine spiller trøjer, da det er hele holdet, og ikk kun en enkelt mand, der afgør og vinder kampe. men kan da godt være man skal ha nummer 15 på ryggen, til ære for dennis.
har altid nr 15 på :aabfan: den orginale fra c.l kampen (porto kampen 95) :aabfan: :aabfan:
Uden synd - ingen frelse

Thorshauge

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Thorshauge » 27. jun 2011, 00:48

AaB truppen var samlet til mindehøjtidelighed her til aften:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... ighed.aspx

Vem kan segla förutan vind?

Hvem kan sejle uden vind?
Hvem kan ro uden åre?
Hvem kan skilles fra sin ven,
uden at fælde tårer?

Jeg kan sejle uden vind
Jeg kan ro uden åre
Men jeg kan ej skilles fra min ven,
uden at fælde tårer

:'( :'( :'(

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af AndBis » 27. jun 2011, 00:48

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... ighed.aspx

smukt ..

Edit:
Thorshauge du var hurtigst ;)

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Nakken » 1. jul 2011, 19:09

Først og fremmest er det dybt tragisk, som sætter det hele lidt i relief. Og det er vel en af de eneste positive ting man kan sige om dette.

Jeg er pt. i Costa Rica og jeg kan sige, at folk her er meget berørte af situationen. Selv folk uden nogen som helst forhold til bold taler om det. Han var en populær og vellidt person på alle måder.
Altid AaB!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Gentleman Finn » 8. jul 2011, 02:17

Costa Rica slog Bolivia 2-0 i Copa America.

2-0 målet blev dedikeret til Marshall, hvor de satte sig ned og løftede trøje nr. 20 op i luften

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Rolden » 8. jul 2011, 10:19

Gentleman Finn skrev:Costa Rica slog Bolivia 2-0 i Copa America.

2-0 målet blev dedikeret til Marshall, hvor de satte sig ned og løftede trøje nr. 20 op i luften
:thumbsup:

http://www.sporten.dk/fodbold/costa-ric ... oed-AaB-er" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. jul 2011, 10:24

Rolden skrev:
Gentleman Finn skrev:Costa Rica slog Bolivia 2-0 i Copa America.

2-0 målet blev dedikeret til Marshall, hvor de satte sig ned og løftede trøje nr. 20 op i luften
:thumbsup:

http://www.sporten.dk/fodbold/costa-ric ... oed-AaB-er" onclick="window.open(this.href);return false;
Okay, de har jo lissom vist hvordan sådan noget skal markeres så! Smukt...

ruddi
1. div
1. div
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. mar 2008, 22:11
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af ruddi » 8. jul 2011, 22:54

Halløj... er det forresten blevet ved snakken omkring en markering af dennis marshall`s død fra vores side ( AaB Support ) der var sku mange fine opfindsomme ideer lige i dagene efter hans død, der kan selvfølgelig være nogen fra bestyrelsen der brygger noget sammen, men ville være rart at høre noget. Måske er det kun mig der syntes det ret hurtigt er gået i glemmebogen ?

ved selvfølgelig godt at der skal spilles med sørgebind osv, men syntes det kunne være en super fed gestus og minde for hans familie hvis der fra AaB support blev lavet en eller anden form for gave. Er sku ikke så kreativ men tænker fx et billede af dennis fra en kamp, hvor der måske var skrevet nogle fine ord fra vores side, så hans familie ville vide at vi har været mange mennesker på den anden siden af kloden der har tænkt og sørget sammen med dem.

Blev rigtig nok skrevet herinde at det var deres sorg osv, og er også helt enig i at det ikke skal karme over men holdes helt enkelt og nede på jorden, nu der er gået en rum tid virker det også mere oprigtigt at følge diskret op på det, så de ved han ikke bliver glemt i Aalborg eller hvor AaB`s fans måtte opholde sig.

Besvar