Ny hjemmebanetrøje?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Kilde » 22. jul 2011, 12:58

Hanga skrev:
Mogensen skrev:Billede
Hmmm, den trøje kan jeg faktisk ikke huske :S

Jeg kan huske vi havde en trøje, hvor Siemens trykket var lavet på en kæmpe "plade" midt på trøjen. Den var ganske forfærdelig.
Haha, dejlig trøje. Tror faktisk det var min første.

Billede

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Narildsen » 23. jul 2011, 01:59

Thorshauge skrev:Billede
Jeg er helt forelsket i den der!

Eiler
Superliga
Superliga
Indlæg: 617
Tilmeldt: 4. maj 2009, 20:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Eiler » 24. jul 2011, 11:28

Tror desværre aldrig det kommer til at ske, at Spar Nord's logo står lodret. Der bliver uden tvivl en stor hvid kasse på brystet med plads til sponsorlogo, uanset hvordan man vender og drejer trøjen.

Det værende sagt, så er den nu meget fed :) - selvom jeg faktisk er gået hen og blevet glad for den nuværende, også.
Kan vi ikke bare være venner alle sammen?

Thorshauge

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Thorshauge » 24. jul 2011, 13:26

Eiler skrev:Tror desværre aldrig det kommer til at ske, at Spar Nord's logo står lodret. Der bliver uden tvivl en stor hvid kasse på brystet med plads til sponsorlogo, uanset hvordan man vender og drejer trøjen.

Det værende sagt, så er den nu meget fed :) - selvom jeg faktisk er gået hen og blevet glad for den nuværende, også.
Tror det heller ikke, men man kunne eventuelt skrive det på 2 striber eller 3 - Håber bare der kommer et fedt Adidas design med striber

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af andreasaab89 » 24. jul 2011, 13:40

Jeg kan huske herinde engang sidste sommer hvor vi også diskuterede trøjer at der var en bruger som selv havde designet en trøje der var vanvittigt fed. Kan desværre ikke finde tråden, men den var virkelig fed.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Walther » 24. jul 2011, 17:20

andreasaab89 skrev:Jeg kan huske herinde engang sidste sommer hvor vi også diskuterede trøjer at der var en bruger som selv havde designet en trøje der var vanvittigt fed. Kan desværre ikke finde tråden, men den var virkelig fed.
Jeg har et billede af trøjen til at ligge på computeren derhjemme, da jeg selv er møgforelsket i den.
Hvis den ikke er uploadet eller linket til inden jeg kommer hjem, så skal jeg nok smide den op :)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Narildsen » 25. jul 2011, 10:25

Walther skrev: Jeg har et billede af trøjen til at ligge på computeren derhjemme, da jeg selv er møgforelsket i den.
Hvis den ikke er uploadet eller linket til inden jeg kommer hjem, så skal jeg nok smide den op :)
Ja vi venter kun på dig Walther :)

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Walther » 25. jul 2011, 14:03

Narildsen skrev:
Walther skrev: Jeg har et billede af trøjen til at ligge på computeren derhjemme, da jeg selv er møgforelsket i den.
Hvis den ikke er uploadet eller linket til inden jeg kommer hjem, så skal jeg nok smide den op :)
Ja vi venter kun på dig Walther :)
Yesh... Det har jeg så vist nok fået væk... Damnit!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af budo » 25. jul 2011, 14:04

Lindmark skrev:Det har været sagt før, men kan sagtens tåle at blive sagt igen; Paraguay-stilen er vejen frem, og er oven i købet allerede et etableret Adidas-design som selv en fattig bundklub i en mindre liga burde kunne få adgang til.

Et par kønne eksempler ses her:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... g1588069=4

og her:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 1588069=18
Og hvis flere af de kvindelige nordjyske fans så støttede holdet lige så helhjertet som de unge damer fra Paraguay, så var Lynge også sikker på fyldt stadion ved alle hjemmekampe :thumbsup:

Billede
Billede
Billede
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af jensemand57 » 25. jul 2011, 14:16

budo skrev:
Lindmark skrev:Det har været sagt før, men kan sagtens tåle at blive sagt igen; Paraguay-stilen er vejen frem, og er oven i købet allerede et etableret Adidas-design som selv en fattig bundklub i en mindre liga burde kunne få adgang til.

Et par kønne eksempler ses her:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... g1588069=4

og her:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 1588069=18
Og hvis flere af de kvindelige nordjyske fans så støttede holdet lige så helhjertet som de unge damer fra Paraguay, så var Lynge også sikker på fyldt stadion ved alle hjemmekampe :thumbsup:

Billede
Billede
Billede
Helt enig. Lad os få disse traditioner ang. de kvindlige fans' påklædning ind til kampene. Eneste problem, er så bare om man husker kampene, eller får set noget fodbold :cheers:

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. jul 2011, 14:20

Det er jo bare en omgang product placement med de piger, vel udført godt nok, men alligevel plat. Fodboldens svar på Cult pigerne.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af budo » 25. jul 2011, 15:08

Poker-One-Kenobi skrev:Det er jo bare en omgang product placement med de piger, vel udført godt nok, men alligvel plat. Fodboldens svar på Cult pigerne.
Tja, men det er vel bare holdet de reklamere for, og jeg kan da huske mangen en kedelig kamp som nogle andre nydelige unge damer i rød-hvide farver har livet gevaldigt op.

De er sq savnet - og undskyld til OP fordi jeg forpester tråden med billeder af cheerleaders :D

Billede
Billede
Billede
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. jul 2011, 22:49

Prøv lige at kigge på deres kasketter, trøjer, hvad de står og drikker osv.... Hvis du virkelig tror at modelpiger ikke har noget bedre at lave end at stå og se Paraguay vs Venezuela så kommer du for lidt ud...

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af budo » 26. jul 2011, 17:25

Damn, du er kynisk :D Men du har nok ret, både mht. pigerne og i at jeg kommer for lidt ud, den tid jeg bruger på dette forum alene, begrænser jo mine muligheder for sociale aktiviteter en del :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af A_Strandfelt » 27. jul 2011, 13:32

AaB skriver på Facebook, at nye trøjer er klar på slutningen af året.

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Narildsen » 27. jul 2011, 14:22

A_Strandfelt skrev:AaB skriver på Facebook, at nye trøjer er klar på slutningen af året.
@ julegave

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Walther » 27. jul 2011, 18:27

I did it!
Så fandt jeg sgu det billede jeg snakkede om. Jeg kan desværre ikke huske hvem der lavedet det her udkast, men mon ikke han melder sig selv når han ser det.

Billede
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af LordMessi » 27. jul 2011, 18:35

Walther skrev:I did it!
Så fandt jeg sgu det billede jeg snakkede om. Jeg kan desværre ikke huske hvem der lavedet det her udkast, men mon ikke han melder sig selv når han ser det.

Billede
Ja tak, den er købt! :aabfan:

Starup

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1884
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af 634 » 27. jul 2011, 19:51

Walther skrev:I did it!
Så fandt jeg sgu det billede jeg snakkede om. Jeg kan desværre ikke huske hvem der lavedet det her udkast, men mon ikke han melder sig selv når han ser det.

Billede
Jeg synes den nederste røde del skal være hvid, det giver en 50-50 deling af rød hvid, derefter er det svært at lave forbedringer.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af CFN » 27. jul 2011, 19:57

634 skrev:Jeg synes den nederste røde del skal være hvid, det giver en 50-50 deling af rød hvid, derefter er det svært at lave forbedringer.
Der må jeg stille mig hamrende uenig, da alt fra bæltestedet og ned formodes at være hvidt. Vi skal sgu snart have noget mere rødt på de spilledragter, så forslaget er for mig at se perfekt.

Besvar