Reserveholdsturneringen 2011/12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Andreas
Superliga
Superliga
Indlæg: 613
Tilmeldt: 28. jun 2007, 11:20
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Andreas » 3. aug 2011, 02:36

astonvilla skrev:
Andreas skrev:AaB II - Viborg FF
Jeg var nede og se kampen i Møldrup.
Rigtig god kamp, mod viborgs første hold, med bl.a. JKS i deres centerforsvar.

Carsten Christensen

Jakob Ahlmann – Kasper Pedersen (U/19 Liga-spiller) – Nicholas Gotfredsen – Lucho

Lucas Andersen – Rasmus Würtz – Louay Chanko – Kasper Kusk

Henrik Dalsgaard – Rolf Toft

Rolf Toft scorede det første mål, efter et godt angreb der ender i lidt klumpspil i feltet, og han får prikket den ind.
Viborgs mål ligner en offside, men det var også dårlig opdækning i midterforsvaret, der sejlede lidt i nogle situationer i dag.
I 89. minut laver Lucas så et klasse mål, hvor han trækker ind i banen fra venstre, og smukt placerer den oppe i det lange hjørne.

Rolf Toft var kampens bedste, med lidt mere tur i den kunne han godt ha' scoret en pind eller 2 mere...

Würtz virkede ikke for skarp, og man kunne godt se han ikke havde rørt en bold i noget tid. Han blev udskiftet i halvlegen.

Kusk, Ahlmann og Dalsgaard spille alle tre en rigtig god kamp, og var virkelig gode i det hurtige omstillingsspil.
Hvordan spillede vores to backs? Er Lucho en figur til superligaen nu, bedømt ud fra det du så?
Ahlmann gjorde det rigtig godt fremad banen, han har virklig en fantastisk tekninsk omgang med bolden..

Lucho gjorde det ok, men ikke noget vildt imponerende! Kuhn var dog ikke helt tilfreds med ham i første halvleg, hvilket han højlydt fik afvide :)
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"

- Eric Cantona

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af BoT » 3. aug 2011, 10:39

Positivt, at Würtz spillede. Det må betyde, at han - i hvert fald fysisk - ikke er langt fra comeback.

Og vel egentlig også et ganske kompetent reservehold, vi kan stille med - selv efter at have skippet JKS og Schwartz videre.

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mogensen » 8. aug 2011, 17:05

Randers FC - AaB idag kl 1700



http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... nders.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.randersfc.dk/index.php?side=5504" onclick="window.open(this.href);return false;

kronenburg
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 16. sep 2008, 09:14

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af kronenburg » 8. aug 2011, 18:00

2-1 til AaB ved pausen..
Har hørt at Lucas og Kusk har stået bag AaB-målene, men Rend'os' er ukendt..

Brugeravatar
Bosal
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:58
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Bosal » 8. aug 2011, 19:02

Kampen endte 3 - 3 Ahlman scorede AaB`s sidste mål.

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Sip » 8. aug 2011, 20:29

1-0 (Kasper Lynge): Hurtig RFC-angriber, som løber fra Goddi, der dog over flere omgange har muligheden for at lave tacklingen. Ser ikke godt ud i denne situation, og angriberen prikker den nemt ind.
1-1 (Lucas Andersen): Lucas får bolden i højre side, og banker den op i keeperens højre hjørne, klassemål!
1-2 (Kasper Kusk): Foretager et overlap i venstre side og banker køligt bolden ind.
2-2 (Kasper Lynge): Får en stikning, løber fra AaB-forsvaret og lægger den flot ind.
3-2 (Søren Holdgaard): Hovedstødsmål ved hjørnespark.
3-3 (Jakob Ahlmann): Får bolden på kanten af feltet i højre side, trækker flot ind og afslutter fladt.

Startelleveren kan ses på aabsport.dk

Lucho og Ahlmann spillede en halvleg hver på henholdsvis højre og venstre back. Som jeg ser det, spiller Ahlmann en solid kamp defensivt og krydrer det med et ganske udmærket mål. Lucho har i første halvleg nogle placeringsproblemer i defensiven (måske fordi han spiller i højre side), men bliver dog heller ikke hjulpet meget af Lucas, som ikke tager meget del i det defensive arbejde. Derfor rokeres der også senere, således at Lucas og Dalle bytter plads.

Generelt en udmærket kamp med forholdsvis mange mål :)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Thorshauge

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Thorshauge » 8. aug 2011, 20:44

Sip skrev:1-0 (Nichlas Poulsen?): Hurtig RFC-angriber, som løber fra Goddi, der dog over flere omgange har muligheden for at lave tacklingen. Ser ikke godt ud i denne situation, og angriberen prikker den nemt ind.
1-1 (Lucas Andersen): Lucas får bolden i højre side, og banker den op i keeperens højre hjørne, klassemål!
1-2 (Kasper Kusk): Foretager et overlap i venstre side og banker køligt bolden ind.
2-2 (Nichlas Poulsen?): Får en stikning, løber fra AaB-forsvaret og lægger den flot ind.
3-2 (?): Hovedstødsmål ved hjørnespark.
3-3 (Jakob Ahlmann): Får bolden på kanten af feltet i højre side, trækker flot ind og afslutter fladt.

Startelleveren kan ses på aabsport.dk

Lucho og Ahlmann spillede en halvleg hver på henholdsvis højre og venstre back. Som jeg ser det, spiller Ahlmann en solid kamp defensivt og krydrer det med et ganske udmærket mål. Lucho har i første halvleg nogle placeringsproblemer i defensiven (måske fordi han spiller i højre side), men bliver dog heller ikke hjulpet meget af Lucas, som ikke tager meget del i det defensive arbejde. Derfor rokeres der også senere, således at Lucas og Dalle bytter plads.

Generelt en udmærket kamp med forholdsvis mange mål :)
Lækkert, godt arbejde :thumbsup:

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af A_Strandfelt » 16. aug 2011, 09:07

Vi spiller mod GF i dag. Har vi en mand til at rapportere derfra? ;)

I øvrigt; Brøndby lammetævede FCN med 10-1 i østpuljen. 4 kasser af både Agger og Akpoveta. Vildt.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af BoT » 16. aug 2011, 11:05

A_Strandfelt skrev: I øvrigt; Brøndby lammetævede FCN med 10-1 i østpuljen. 4 kasser af både Agger og Akpoveta. Vildt.
Dog tilsyneladende hjulpet stærkt på vej af, at FCN fik målmanden udvist ved stillingen 0-1. Og da man ikke havde nogen reservekeeper, måtte man spille 75 min, med en markspiller på mål. Så megen hjælp får Brøndby næppe i Superligaen...!

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Njak » 16. aug 2011, 11:17

Ved nogen om det normalt koster noget at se kampene i reserveligaen? Jeg tænkte nemlig på at bruge min fridag på at se AGF-AaB idag (kan evt. skrive lidt om kampen, hvis det har interesse?), men er i tvivl om det normalt koster noget at se fodbold, på det niveau.

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 13:06

A_Strandfelt skrev:Vi spiller mod GF i dag. Har vi en mand til at rapportere derfra? ;)

I øvrigt; Brøndby lammetævede FCN med 10-1 i østpuljen. 4 kasser af både Agger og Akpoveta. Vildt.
Jeg regner med at tage derud og kan da godt smide i melding i ny og næ...
Njak skrev:Ved nogen om det normalt koster noget at se kampene i reserveligaen? Jeg tænkte nemlig på at bruge min fridag på at se AGF-AaB idag (kan evt. skrive lidt om kampen, hvis det har interesse?), men er i tvivl om det normalt koster noget at se fodbold, på det niveau.
Jeg kan ikke finde noget om det, så jeg regner med at det koster gratis...

Som optakt kan det nævnes, at det er bund mod top.
AaB fører Reserveliga, Nord med 4 point for 2 kampe - senest uafgjort 3-3 mod Randers
AGF har 1 point for 3 kampe og fik en snitter på 5-0 mod FCM i sidste uge.

Der er da absolut heller ikke specielt mange navne, der vækker genklang i AGF-truppen, selvom 5 af 7 fra bænken mod SIF er i truppen. De eneste jeg kender er Ousager, Nielsen, Kirkeskov og Sloth.

Emil Ousager
Frans Dhia Putros
Anders Nielsen
Jens Jønsson
Mikkel Kirkeskov
Mikkel Qvist
Nichlas Lawal
Jakob Krarup
Casper Sloth
Emil Scheel
Andreas Wind
Davit Skhirtladze
Lasha Shindagoridze
Tue Ullerup

Jeg har ikke kunnet finde vores trup, men jeg forventer en forholdsvis klar AaB-sejr...
// gwailo

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Spanky » 16. aug 2011, 13:52

Vi starter således:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... verne.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

LAD OS ALLE HÅBE, AT CHANKO ER UDE OG FINDE SIG EN NY KLUB!

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Rams » 16. aug 2011, 15:04

Gæstespiller Erick Vasquez?

Gad vide om der er tale om denne fyr http://www.worldfootball.net/spieler_pr ... vasquez_2/" onclick="window.open(this.href);return false;. Han skulle være forsvarsspiller og inde omkring Panamas landshold. Hvis det er ham, må jeg sige, at jeg troede Mellemamerika primært blev dyrket som scoutingområde under Pehrsson. Han kan selvfølgelig selv have banket på døren ude på Hornevej med madpakken under armen.

Ser frem til om vores reporter kan grave mere op på, hvad han er for en størrelse.
In verbis simus faciles

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 15:26

1-0 til gf. Målmand går skævt af stikning og laver straffe.
// gwailo

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af AaB1978 » 16. aug 2011, 15:37

AaB udligner i det 33. minut

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 15:39

1-1. Wurtz bryder. Spiller Dalsgaard i kontra. Han lægger den ud til siden til Toft. Han kommer skråt ind i feltet fra højre. Scorer via målmanden.
// gwailo

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Walther » 16. aug 2011, 15:42

Rams skrev:Gæstespiller Erick Vasquez?

Gad vide om der er tale om denne fyr http://www.worldfootball.net/spieler_pr ... vasquez_2/" onclick="window.open(this.href);return false;. Han skulle være forsvarsspiller og inde omkring Panamas landshold. Hvis det er ham, må jeg sige, at jeg troede Mellemamerika primært blev dyrket som scoutingområde under Pehrsson. Han kan selvfølgelig selv have banket på døren ude på Hornevej med madpakken under armen.

Ser frem til om vores reporter kan grave mere op på, hvad han er for en størrelse.
Erick Vasquez er vist ikke en spiller der på prøvetræning. Det er vist mere en "tjeneste" af en art, og han virker til at være en bekendt til Lucho.
De hænger hvert fald meget ud sammen til træning, og træner lidt sammen uden de andre.

Ang. Chanko, så var han med i hele formiddagstræningen, og det overraskede også mig at han ikke skulle med reserveholdet.
Det var tydeligt i sidste kamp at han ikke skal forvente mange flere minutter på banen, så man kan da håbe og krydse fingre for at han er på vej væk.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af A_Strandfelt » 16. aug 2011, 15:44

Sådan! Rolf Toft er godt nok en målsluger på reserveholdet.

Tak for updates!

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 16:00

Generelt en svag halvleg af AaB. Kuhn utilfreds med det langsomme spil med for mange berøringer.
// gwailo

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 16:29

Godt halvvejs i 2. Helt andet AaB hold. Sidder fuldstændig på det, men der mangler lige den sidste kvalitet i afslutningerne. Bl.a. friløber til Toft. Men han gør vinklen for spids for sig selv og sparker forbi.
// gwailo

Besvar