bif-AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: bif-AaB

Indlæg af nj27 » 25. okt 2011, 16:33

PeterS skrev:Nicolai Larsen er formentlig klar igen til brøndby kampen.

http://www.bold.dk/nyt/Lettet-AaB-keepe ... l-BIF-kamp" onclick="window.open(this.href);return false;
det var da rart at høre , men hvis nu han var ud i længere tid kunne vi hente en ny målmand selvom vinduet er lukket?

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: bif-AaB

Indlæg af Oder » 25. okt 2011, 17:27

nj27 skrev:
PeterS skrev:Nicolai Larsen er formentlig klar igen til brøndby kampen.

http://www.bold.dk/nyt/Lettet-AaB-keepe ... l-BIF-kamp" onclick="window.open(this.href);return false;
det var da rart at høre , men hvis nu han var ud i længere tid kunne vi hente en ny målmand selvom vinduet er lukket?
Kun spiller der ikke er på kontrakt i andre klubber kan blive tilføjet uden for transfer vinduer. som f.eks. FCK for nyligt med Lars Jacobsen.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: bif-AaB

Indlæg af 12mand » 25. okt 2011, 17:49

hva sker der for at vi ud af ingenting har fået 2 så ydmyge målmand?? (uden at nedgøre zaza og stenild) men først larsen der lavede interview med kanalsport, og nu carsten christensen, der os er total ydmyg over sin debut i suppen, som det virker til i det her interview, ligeledes med kanalsport: http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=43307" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: bif-AaB

Indlæg af Elscorpio » 25. okt 2011, 18:19

Wichmann skal i startopstillingen mod BØF. Derudover håber jeg der er genvalg til Rolfe og Ahlmann på venstre kant

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: bif-AaB

Indlæg af Søgaard » 26. okt 2011, 14:18

KEP ude med karantæne mod BIF, da hans advarsel gav maksimale 6 strafpoint og dermed har han 15 i alt.

Spændende hvordan forsvaret ender med at se ud. Bøge - Lasse - Wæhler - Ahlmann er mit bud. Jeg tror at PK glider ud af start 11'eren på baggrund af Ahlmann's gode præstation mod OB, da både han og Kent så kan begynde at skole ham tilbage til kanten igen, gennem nogle indhop.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: bif-AaB

Indlæg af fish » 26. okt 2011, 15:17

Søgaard skrev:KEP ude med karantæne mod BIF, da hans advarsel gav maksimale 6 strafpoint og dermed har han 15 i alt.

Spændende hvordan forsvaret ender med at se ud. Bøge - Lasse - Wæhler - Ahlmann er mit bud. Jeg tror at PK glider ud af start 11'eren på baggrund af Ahlmann's gode præstation mod OB, da både han og Kent så kan begynde at skole ham tilbage til kanten igen, gennem nogle indhop.

/Søgaard
Greb mig selv i kort at tænke om Bøge kunne spille center. Jeg er vild med Lasse på kanten... :cool:

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: bif-AaB

Indlæg af Schredni » 26. okt 2011, 16:44

fish skrev:
Søgaard skrev:KEP ude med karantæne mod BIF, da hans advarsel gav maksimale 6 strafpoint og dermed har han 15 i alt.

Spændende hvordan forsvaret ender med at se ud. Bøge - Lasse - Wæhler - Ahlmann er mit bud. Jeg tror at PK glider ud af start 11'eren på baggrund af Ahlmann's gode præstation mod OB, da både han og Kent så kan begynde at skole ham tilbage til kanten igen, gennem nogle indhop.

/Søgaard
Greb mig selv i kort at tænke om Bøge kunne spille center. Jeg er vild med Lasse på kanten... :cool:
Bøgelund har spillet centralt, i et par kampe for AaB før, men jeg husker det ikke som nogen kæmpe succes. Jeg syntes stadigvæk at Lasse Nielsen skal blive bedre til indlægene og at være mere gennembrudsstærk en mod en. Det er stadigt tydeligt at han er center back. Når det så er sagt så er det rart at se Lasse Nielsen give den fuld energi der ude. Det giver meget til holdet og når alt kommer til alt er det jo den slags indstilling, og ikke småspil og tekniske genistreger, som AaB skal vinde kampe på.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: bif-AaB

Indlæg af Funky » 26. okt 2011, 19:29

Nåda.

Så må det vel hedde:

N. Larsen
Bøgelund - Lasse - Wæhler - Ahlman/PK (jeg synes det er svært at gætte, hvad Kent gør hér)
Rolfe - Augu - Wurtz - Due
Kayke - Dalsgaard
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: bif-AaB

Indlæg af astonvilla » 26. okt 2011, 21:38

Med KEP ude og med Nickolai og Patrick så godt som klar må det se sådan ud (jeg antager at Bøgelund som sædvanligt ikke er klar til kamp - det tror jeg aldrig rigtig han bliver igen, iø):



Kent vælger at stille op med samme centrale midtbane (desværre) - det er jeg sikker på. Havde gerne set Wichmann i stedet for Würtz (eller Augo subsidiært) til kampen. Men det sker ikke. Patrick kan meget passende flytte over på den anden back - hvor han "vender rigtigt". Det bliver surt at undvære Lasses raids fra backen - men jeg har det nu super godt med han tager midtforsvaret i stedet for KEP (der imø har været det svage led i nogle kampe).

Det store spørgsmål er hvem der starte på kanten og i angrebet. Bliver det Due, skal han spille i venstre side. Bliver det Dalsgaard skal Rolfe spille i venstre side.
Dernæst - hvem starter i angrebet (afledt af forrige spørgsmål). Dalsgaard eller Helenius?
Det boxer Kent nok med lige nu.
Er Bøge 100% så kan Patrick naturligvis også komme i spil til pladsen på kanten.

Alle mand til Bundbæ!
Bienvenu Bassogog!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: bif-AaB

Indlæg af BoomZ0R » 27. okt 2011, 17:51

Nogen der ved hva afsnittet hedder, som er udebaneholdets fans?
Jeg har vundet 2 sponsor billetter til nordea øvre, men hva jeg lige kan se, så kommer vores fans til at stå på nordea nedre.
Er det rigtigt forstået?

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: bif-AaB

Indlæg af Sønderhof » 27. okt 2011, 18:36

astonvilla skrev:Med KEP ude og med Nickolai og Patrick så godt som klar må det se sådan ud (jeg antager at Bøgelund som sædvanligt ikke er klar til kamp - det tror jeg aldrig rigtig han bliver igen, iø):



Kent vælger at stille op med samme centrale midtbane (desværre) - det er jeg sikker på. Havde gerne set Wichmann i stedet for Würtz (eller Augo subsidiært) til kampen. Men det sker ikke. Patrick kan meget passende flytte over på den anden back - hvor han "vender rigtigt". Det bliver surt at undvære Lasses raids fra backen - men jeg har det nu super godt med han tager midtforsvaret i stedet for KEP (der imø har været det svage led i nogle kampe).

Det store spørgsmål er hvem der starte på kanten og i angrebet. Bliver det Due, skal han spille i venstre side. Bliver det Dalsgaard skal Rolfe spille i venstre side.
Dernæst - hvem starter i angrebet (afledt af forrige spørgsmål). Dalsgaard eller Helenius?
Det boxer Kent nok med lige nu.
Er Bøge 100% så kan Patrick naturligvis også komme i spil til pladsen på kanten.

Alle mand til Bundbæ!
Den med KEP. Så du ikke kampen mod OB? Fremragende/fejlfrit. Måske ikke det mest velvalgte og oplagte tidspunkt at bænke manden!

Ellers meget enig.

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: bif-AaB

Indlæg af Oder » 27. okt 2011, 18:57

Sønderhof skrev:
astonvilla skrev:Med KEP ude og med Nickolai og Patrick så godt som klar må det se sådan ud (jeg antager at Bøgelund som sædvanligt ikke er klar til kamp - det tror jeg aldrig rigtig han bliver igen, iø):



Kent vælger at stille op med samme centrale midtbane (desværre) - det er jeg sikker på. Havde gerne set Wichmann i stedet for Würtz (eller Augo subsidiært) til kampen. Men det sker ikke. Patrick kan meget passende flytte over på den anden back - hvor han "vender rigtigt". Det bliver surt at undvære Lasses raids fra backen - men jeg har det nu super godt med han tager midtforsvaret i stedet for KEP (der imø har været det svage led i nogle kampe).

Det store spørgsmål er hvem der starte på kanten og i angrebet. Bliver det Due, skal han spille i venstre side. Bliver det Dalsgaard skal Rolfe spille i venstre side.
Dernæst - hvem starter i angrebet (afledt af forrige spørgsmål). Dalsgaard eller Helenius?
Det boxer Kent nok med lige nu.
Er Bøge 100% så kan Patrick naturligvis også komme i spil til pladsen på kanten.

Alle mand til Bundbæ!
Den med KEP. Så du ikke kampen mod OB? Fremragende/fejlfrit. Måske ikke det mest velvalgte og oplagte tidspunkt at bænke manden!

Ellers meget enig.
KEP er ude med karantæne og derfor er Lasse foreslået til at blive sat ind på midten og PK over på højre.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: bif-AaB

Indlæg af Sønderhof » 27. okt 2011, 18:58

Oder skrev:
Sønderhof skrev:
astonvilla skrev:Med KEP ude og med Nickolai og Patrick så godt som klar må det se sådan ud (jeg antager at Bøgelund som sædvanligt ikke er klar til kamp - det tror jeg aldrig rigtig han bliver igen, iø):



Kent vælger at stille op med samme centrale midtbane (desværre) - det er jeg sikker på. Havde gerne set Wichmann i stedet for Würtz (eller Augo subsidiært) til kampen. Men det sker ikke. Patrick kan meget passende flytte over på den anden back - hvor han "vender rigtigt". Det bliver surt at undvære Lasses raids fra backen - men jeg har det nu super godt med han tager midtforsvaret i stedet for KEP (der imø har været det svage led i nogle kampe).

Det store spørgsmål er hvem der starte på kanten og i angrebet. Bliver det Due, skal han spille i venstre side. Bliver det Dalsgaard skal Rolfe spille i venstre side.
Dernæst - hvem starter i angrebet (afledt af forrige spørgsmål). Dalsgaard eller Helenius?
Det boxer Kent nok med lige nu.
Er Bøge 100% så kan Patrick naturligvis også komme i spil til pladsen på kanten.

Alle mand til Bundbæ!
Den med KEP. Så du ikke kampen mod OB? Fremragende/fejlfrit. Måske ikke det mest velvalgte og oplagte tidspunkt at bænke manden!

Ellers meget enig.
KEP er ude med karantæne og derfor er Lasse foreslået til at blive sat ind på midten og PK over på højre.
Der kan man bare se. Så kan det jo ikke være anderledes :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: bif-AaB

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2011, 21:01

Nedturen ser ud til at fortsætte på pestegnen. Jeg bliver mere og mere optimistisk, for de spiller godt nok ringe lige nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: bif-AaB

Indlæg af danielnoll » 27. okt 2011, 21:12

...

ebbox
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 22. feb 2009, 10:29

Re: bif-AaB

Indlæg af ebbox » 27. okt 2011, 21:20

Men for søren hvor har BØF været ringe på dødbolde. FCgrå vinder jo alt i hovedspillet.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: bif-AaB

Indlæg af Gentleman Finn » 27. okt 2011, 21:24

Duens dødbolde bliver vigtige såfremt han er med, og har timingen med sig. Deres opdækning er rystende. Sølvi stod helt fri 2 gange i træk, og vi snakker ikke at han rev sig løs fra nogen opdækning, der var ingen på FCKs stærkeste hovedstødsspiller.

JesperAndersen
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 27. okt 2011, 15:59
Favoritspiller: mig selv

Re: bif-AaB

Indlæg af JesperAndersen » 28. okt 2011, 09:46

Nu har jeg fuldt med herinde i mange år efterhånden uden og ha oprettet en profil... men kunne ikke lade være længere, da der er noget der har presset sig på længe... Hvorfor er Augu så skide hellig i den startformation.. Generelt har jeg( og hele min vennekreds) den opfattelse af Augu, at han løber kun halvdelen af hvad en Rasmus W gør og er slet ikke lige så vigtig for holdet som Rasmus.. Er dog enig med flere herinde omkring, at der kun er plads til en af disse i startopstillingen, da der simpelthen sker for lidt fremadrettet centralt på midtbanen. Der ser jeg dog Rasmus som en klart bedre spiller end Augu, som efter min opfattelse har været en af de ringeste på holdet i de fleste kampe her i efteråret, ingen teknik, gemmer sig utrolig meget i opspillet, dårlige afleveringer, ingen fart, et okay hovedspil, dog ikke prangende i forhold til hans højde.. Men er det virkelig kun mig og mine venner der har den opfattelse af Augu??
Derudover ser jeg helst de beholder de samme kanter som i kampen mod OB, synes ikke Due har været oppe på hans gamle niveau efter han fik forlænget kontrakten...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: bif-AaB

Indlæg af Flower » 28. okt 2011, 10:00

JesperAndersen skrev:Nu har jeg fuldt med herinde i mange år efterhånden uden og ha oprettet en profil... men kunne ikke lade være længere, da der er noget der har presset sig på længe... Hvorfor er Augu så skide hellig i den startformation.. Generelt har jeg( og hele min vennekreds) den opfattelse af Augu, at han løber kun halvdelen af hvad en Rasmus W gør og er slet ikke lige så vigtig for holdet som Rasmus.. Er dog enig med flere herinde omkring, at der kun er plads til en af disse i startopstillingen, da der simpelthen sker for lidt fremadrettet centralt på midtbanen. Der ser jeg dog Rasmus som en klart bedre spiller end Augu, som efter min opfattelse har været en af de ringeste på holdet i de fleste kampe her i efteråret, ingen teknik, gemmer sig utrolig meget i opspillet, dårlige afleveringer, ingen fart, et okay hovedspil, dog ikke prangende i forhold til hans højde.. Men er det virkelig kun mig og mine venner der har den opfattelse af Augu??
Derudover ser jeg helst de beholder de samme kanter som i kampen mod OB, synes ikke Due har været oppe på hans gamle niveau efter han fik forlænget kontrakten...
Jeg deler din mening 100%. Jeg vil gerne se en midtbane med Würtz-Wichmann og så må Augo æde en bænkeplads. Würtz som den defensive og boldvindene spiller og Wichmann som den offensive spiller med skarpe afleveringer og godt overblik.

Jeg tror dog næppe det kommer til at ske.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: bif-AaB

Indlæg af YesAaBcan » 28. okt 2011, 10:07

Jeg mener vi skal have LN på højreback, med de offensive takter han har vist på det seneste. Vi så igår hvor ondt det gjorde på dem, med den hårde offensiv netop der.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Besvar