Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Søgaard » 2. maj 2014, 13:44

Storartet. Og god længde på den kontrakt. Larsen er blevet en vigtig spiller, man har helt glemt tiderne med hjertet i halsen, når boldene kom ind i feltet til Jimmy og Zaza. Han har et rigtig højt bundniveau og jeg synes han er ret komplet som målmand - han kan self. forbedre sig, men der er ingen deciderede svage sider som jeg ser det.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7824
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Forza » 2. maj 2014, 14:08

Søgaard skrev:Storartet. Og god længde på den kontrakt. Larsen er blevet en vigtig spiller, man har helt glemt tiderne med hjertet i halsen, når boldene kom ind i feltet til Jimmy og Zaza. Han har et rigtig højt bundniveau og jeg synes han er ret komplet som målmand - han kan self. forbedre sig, men der er ingen deciderede svage sider som jeg ser det.

/Søgaard
Er helt enig. Hans ypperligste kompetence er den ro vi ikke har haft i mange mange år på målmandsposten. Han har ingen decideret svagheder som du siger og er også begyndt at lave de store afgørende redninger. Han bliver landsholdsaktuel den dag Morten Olsen stopper.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 8. maj 2014, 13:31

Thomsen har til december 16 mener jeg, så han er sikret et stykke tid endnu.

Ang. Nikolaj Larsen, så er han blevet en meget vigtig brik, som dog har vist lidt svaghedstegn/gummiben, de sidste to kampe. I går mod fcn smed han vel 4 ret upressede spark ud over sidelinjen, mens han i kampen mod esbjerg (mener jeg) var ved at lave en Zaza, da han varmede bolden for lang tid i feltet. Han reddede den selv ud af ilden, men stadigvæk. Ingen grund til at tage andres fejl til sig.

Kusk skal forlænges - markant bedre løn uden klausul. Med det lidt svingende niveau og europæisk bold næste år, må man håbe, at han kan se fornuften i en forlængelse.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. maj 2014, 16:57

Mogens skrev:Thomsen har til december 16 mener jeg, så han er sikret et stykke tid endnu.

Ang. Nikolaj Larsen, så er han blevet en meget vigtig brik, som dog har vist lidt svaghedstegn/gummiben, de sidste to kampe. I går mod fcn smed han vel 4 ret upressede spark ud over sidelinjen, mens han i kampen mod esbjerg (mener jeg) var ved at lave en Zaza, da han varmede bolden for lang tid i feltet. Han reddede den selv ud af ilden, men stadigvæk. Ingen grund til at tage andres fejl til sig.

Kusk skal forlænges - markant bedre løn uden klausul. Med det lidt svingende niveau og europæisk bold næste år, må man håbe, at han kan se fornuften i en forlængelse.
Jeg gir satme en bajer PLUS rejemadder, hvis Gaarde får forlænget med Kusk, det tror jeg absolut ikke er et muligt scenarie.

Til gengæld tror jeg der er gode chancer for at han er her i efteråret også, men så skal han også videre. Som Kusk spillede i går er han klasser over alle andre i superligaen.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 8. maj 2014, 21:03

Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:Thomsen har til december 16 mener jeg, så han er sikret et stykke tid endnu.

Ang. Nikolaj Larsen, så er han blevet en meget vigtig brik, som dog har vist lidt svaghedstegn/gummiben, de sidste to kampe. I går mod fcn smed han vel 4 ret upressede spark ud over sidelinjen, mens han i kampen mod esbjerg (mener jeg) var ved at lave en Zaza, da han varmede bolden for lang tid i feltet. Han reddede den selv ud af ilden, men stadigvæk. Ingen grund til at tage andres fejl til sig.

Kusk skal forlænges - markant bedre løn uden klausul. Med det lidt svingende niveau og europæisk bold næste år, må man håbe, at han kan se fornuften i en forlængelse.
Jeg gir satme en bajer PLUS rejemadder, hvis Gaarde får forlænget med Kusk, det tror jeg absolut ikke er et muligt scenarie.

Til gengæld tror jeg der er gode chancer for at han er her i efteråret også, men så skal han også videre. Som Kusk spillede i går er han klasser over alle andre i superligaen.
Den vil jeg holde dig op på. Gratis er godt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Spanky » 8. maj 2014, 22:31

Mogens skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:Thomsen har til december 16 mener jeg, så han er sikret et stykke tid endnu.

Ang. Nikolaj Larsen, så er han blevet en meget vigtig brik, som dog har vist lidt svaghedstegn/gummiben, de sidste to kampe. I går mod fcn smed han vel 4 ret upressede spark ud over sidelinjen, mens han i kampen mod esbjerg (mener jeg) var ved at lave en Zaza, da han varmede bolden for lang tid i feltet. Han reddede den selv ud af ilden, men stadigvæk. Ingen grund til at tage andres fejl til sig.

Kusk skal forlænges - markant bedre løn uden klausul. Med det lidt svingende niveau og europæisk bold næste år, må man håbe, at han kan se fornuften i en forlængelse.
Jeg gir satme en bajer PLUS rejemadder, hvis Gaarde får forlænget med Kusk, det tror jeg absolut ikke er et muligt scenarie.

Til gengæld tror jeg der er gode chancer for at han er her i efteråret også, men så skal han også videre. Som Kusk spillede i går er han klasser over alle andre i superligaen.
Den vil jeg holde dig op på. Gratis er godt.
Gaarde bør jo overveje at give Curths og evt. også Dues løn til Kusk for en 1 årig forlængelse uden klausul !

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af astonvilla » 10. maj 2014, 15:33

Spanky skrev:
Mogens skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:Thomsen har til december 16 mener jeg, så han er sikret et stykke tid endnu.

Ang. Nikolaj Larsen, så er han blevet en meget vigtig brik, som dog har vist lidt svaghedstegn/gummiben, de sidste to kampe. I går mod fcn smed han vel 4 ret upressede spark ud over sidelinjen, mens han i kampen mod esbjerg (mener jeg) var ved at lave en Zaza, da han varmede bolden for lang tid i feltet. Han reddede den selv ud af ilden, men stadigvæk. Ingen grund til at tage andres fejl til sig.

Kusk skal forlænges - markant bedre løn uden klausul. Med det lidt svingende niveau og europæisk bold næste år, må man håbe, at han kan se fornuften i en forlængelse.
Jeg gir satme en bajer PLUS rejemadder, hvis Gaarde får forlænget med Kusk, det tror jeg absolut ikke er et muligt scenarie.

Til gengæld tror jeg der er gode chancer for at han er her i efteråret også, men så skal han også videre. Som Kusk spillede i går er han klasser over alle andre i superligaen.
Den vil jeg holde dig op på. Gratis er godt.
Gaarde bør jo overveje at give Curths og evt. også Dues løn til Kusk for en 1 årig forlængelse uden klausul !
Enig! Det vil være en god investering på sigt. For begge parter.

Som jeg skriver i en anden tråd, så kan Gaarde passende slå på at det ikke altid betaler sig at bare ville væk for enhver pris.
Se bare på Lasse Nielsen, Risgård osv. Deres udetrang har jo ikke været så givende.
Nej, overbevis knajten om at han skal have lidt mere hår på kassen og at vi nok skal spille lidt med i Europa osv. Og så tilbyd ham gode penge for at forlænge.

Det bliver svært - og en svendeprøve for Gaarde. Lykkes det, må han sidde på posten til han selv går på reje-mad-pension.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af jonas386 » 10. maj 2014, 15:35

Selvom det ville være rart, og også fortjent, at give Kusk en lønforhøjelse, så skal man også passe på han ikke bliver så højt lønnet at andre spillere i truppen begynder at tænke over at når Kusk får så meget i løn, så vil de da egentlig også gerne have lidt mere. Det kan gå hen og blive et problem ifht at forlænge evt kontrakter i fremtiden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 10. maj 2014, 18:50

jonas386 skrev:Selvom det ville være rart, og også fortjent, at give Kusk en lønforhøjelse, så skal man også passe på han ikke bliver så højt lønnet at andre spillere i truppen begynder at tænke over at når Kusk får så meget i løn, så vil de da egentlig også gerne have lidt mere. Det kan gå hen og blive et problem ifht at forlænge evt kontrakter i fremtiden.

Hvorfor behøver de at få at vide, at Kusk får mere?

Tror du i øvrigt ikke også godt, at de kan se, at han vitterligt er det værd?

Derudover er det måske også ok rimeligt, hvis nogle af nøglespillerne efter en storslået sæson bliver belønnet med LIDT mere i posen, men man kan vende den om og sige, at det kun er i tilfælde af forlængelser, at de stiger i løn.

Da Nicolai Larsen lige har forlænget bliver en forhøjelse ikke nødvendig. Thomsen har til december 16 mener jeg, så umiddelbart heller ikke nødvendig, medmindre man bare vil belønne ham for en flot udvikling og stor sæson. Næsten hele forsvaret med undtagelse af Ahlmann, ser jeg som gode spillere med et stabilt højt niveau, men ikke profiler, hvorfor de ikke nødvendigvis bør forhøjes (dog har Thelander vist ikke så lang tid igen?).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af BoomZ0R » 10. maj 2014, 19:10

Du ser ikk Ahlmann som en stabil god spiller?????

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af damp » 10. maj 2014, 19:54

Giv kusk en sign on fee på 2 millioner for en forlængelse på 1 år, samt fjernelse af klausul.
De penge kommer ind i den anden ende, når vi selv bestemmer salgsprisen.
Og så selvfølgelig gentlemans aftaler om ikke at stå i vejen for spillere, som vil til udlandet.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 11. maj 2014, 00:31

Zee skrev:Du ser ikk Ahlmann som en stabil god spiller?????
Det skulle forstås på den måde, at han er bedre end stabil - en profil. Jeg kan godt se, at det IKKE er formuleret glasklart. Sorry.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af sulakvelidze » 14. maj 2014, 15:25

Jeg tror mere og mere på, at Spalvis ender som det største AaB-salg siden Grønkjær:


http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ak-med-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 669
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af jayC » 20. maj 2014, 10:28

Gaarde burde bruge noget af den sparrede løn fra Curth og Due til at give en forlængelse til Kent Nielsen.. Det vil blive et stort tab, at miste ham næste år, for hvem skal tage over? Kent og Allan har bygget noget stort op, og de skal fortsætte! :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af awnaw » 20. maj 2014, 11:25

AaB forlænger med Spalvis til 2018

Hvor skal den statue af Gaarde stå?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af astonvilla » 20. maj 2014, 11:45

Gaarde, din glade, dejlige dreng.

We love U.
Bienvenu Bassogog!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7824
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Forza » 20. maj 2014, 11:46

Fantastisk nyhed med Spalvis. Forhåbentligt fortsætter han med at udvikle sit store potentiale. Nu har han i hvert fald alle muligheder med en fast plads i vores angreb!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

KP1986
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. mar 2011, 13:14

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af KP1986 » 20. maj 2014, 16:42

Er der nogle som har et nogenlunde overblik over hvem som har kontraktudløb i den nærmeste fremtid? Her tænker jeg inden for det næste år.

Fantomas
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. mar 2008, 15:41
Geografisk sted: 8000

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Fantomas » 20. maj 2014, 16:59

KP1986 skrev:Er der nogle som har et nogenlunde overblik over hvem som har kontraktudløb i den nærmeste fremtid? Her tænker jeg inden for det næste år.
http://www.superstats.dk/spillere/kontrakt-hold?id=12
Spalvis' kontrakt er endda opdateret.

KP1986
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. mar 2011, 13:14

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af KP1986 » 20. maj 2014, 17:08

Fantomas skrev:
KP1986 skrev:Er der nogle som har et nogenlunde overblik over hvem som har kontraktudløb i den nærmeste fremtid? Her tænker jeg inden for det næste år.
http://www.superstats.dk/spillere/kontrakt-hold?id=12
Spalvis' kontrakt er endda opdateret.
Super. Tak for det. Eneste kritiske er vel Kusk som skal skydes af senest til vinter hvis den ikke kan forlænges.

Besvar