Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Frygah » 2. jul 2015, 10:22

Kristian60 skrev:Beklager min uvidenhed, men lige for en opklarings skyld - hvem fanden er dennis søndergaard?
Sportsjournalist og kommentator, han var såvidt jeg husker på Nordjyske. Søn af tidligere bestyrelsesformand Per Søndergaard (ham med bygningerne), og i øvrigt meget kritisk over for AaB i tiden efter faderens exit. Var vist også ret hurtig ude med noget blame game efter det tragiske mord ved stadion for nogle år siden.

Han virker ikke speciel slem i disse tider, og er slet ikke på Schousbo niveau i AGF. Han har dog sikkert kontakter ind i AaB.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Provst i Brovst » 2. jul 2015, 10:48

Kristian60 skrev:Beklager min uvidenhed, men lige for en opklarings skyld - hvem fanden er dennis søndergaard?
En journalist. Han kommenterede bl.a. Zagreb - AaB.

https://twitter.com/soender11

Er du på twitter bør du følge ham for AaB nyheder.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 2. jul 2015, 12:32

Kristian60 skrev:Beklager min uvidenhed, men lige for en opklarings skyld - hvem fanden er dennis søndergaard?
Han er freelance-journalist og kommenterer lidt for en af kanalerne (har glemt hvilken). Han er desuden søn af vores tidligere bestyrelsesformand Per Søndergaard.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af duncan88 » 2. jul 2015, 13:42

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... per-p.aspx

Fornuftigt at give ham 4 år, han bliver god ! :thumbsup:
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af AllanPedersen » 2. jul 2015, 13:54

Hvor er i der plejer at forsvare vi kun signer folk i 2 år?..

Fordi lange kontrakter er hul i hovedet?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Sanchez94 » 2. jul 2015, 14:01

duncan88 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... per-p.aspx

Fornuftigt at give ham 4 år, han bliver god ! :thumbsup:
Det lidt en drømmehistorie med ham Kasper P fra Danmarksserie spiller til mulig fast starter inden for få år

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hovedet » 2. jul 2015, 14:09

Sanchez94 skrev:
duncan88 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... per-p.aspx

Fornuftigt at give ham 4 år, han bliver god ! :thumbsup:
Det lidt en drømmehistorie med ham Kasper P fra Danmarksserie spiller til mulig fast starter inden for få år
Det var godt nok en lang kontrakt, så de må da virkelig tro på ham i AaB. Nu skal vi til at forlænge med de tungere drenge (Dalsgaard, AK og Helenius). Det ville altså være en alvorlig bet, hvis vi kontinuerligt mister både trænere og etablerede spillere til Superligakonkurrenter og så forlader os på, at de kan erstattes af diverse ungdomsspillere.

Der skal være balance mellem økonomisk og sportslig ansvarlighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af jonas386 » 2. jul 2015, 14:13

Lang kontrakt? Hvis det er en spiller vi tror på, og som samtidig har bevist han kan være med, så er 4 år da det optimale. 2 eller 3 år er ganske enkelt for lidt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af hje1980 » 2. jul 2015, 14:30

jonas386 skrev:Lang kontrakt? Hvis det er en spiller vi tror på, og som samtidig har bevist han kan være med, så er 4 år da det optimale. 2 eller 3 år er ganske enkelt for lidt.
Vil det samme som med Splavis da han forlængede sidste år... han fik også 4 år.

God fornuft i at give Kasper 4 år. Han spiller med en god forudsigelighed og ro.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hovedet » 2. jul 2015, 14:44

jonas386 skrev:Lang kontrakt? Hvis det er en spiller vi tror på, og som samtidig har bevist han kan være med, så er 4 år da det optimale. 2 eller 3 år er ganske enkelt for lidt.
Det var heller ikke nødvendigvis en kritik; jeg synes blot, at det er en lang kontrakt i forhold til, hvad man generelt har set i AaB de senere år. I øvrigt mener jeg også, at det er en spiller, der er værd at satse på.

Jeg ser bestemt ikke noget storhold i støbeskeen i den umiddelbare horisont. Den nye sæson venter lige om hjørnet: Vi har stadig halvskadede/halvklare profiler uden kampform (Ahlmann/Spalvis), der er for mange uafklarede kontraktforhold på andre profiler, vi har en del unge spillere, der ikke er slået igennem endnu, samtidig med at vi har fået ny træner. Den kombination indikerer 5. til 10. plads, om end jeg skal tilstå, at jeg for 1 år siden var utrolig optimistisk mht. netop afviklede sæson og blev voldsomt skuffet, ligesom jeg for 2 år siden opfattede os som nedrykningskandidater! Så jeg håber, at mine manglende evner udi spådomme bekræftes en 3. gang i træk, nu hvor jeg igen ser flere hår end suppe i forhold til AaB.

Målet med denne sæson må være at spille et slagkraftigt mandskab sammen til næste sæson, hvor jeg tror, at AaBs og andre klubbers fremtidige rolle eller mangel på samme i dansk topfodbold defineres. Vi har historisk set været gode til at få røven med os i lige præcis det øjeblik, hvor den store rundsav har kildet os mellem ballerne (senest i 1990), og næste år står vi i en næsten tilsvarende situation med indførelse af slutspillet.

Hér skal AaB selvfølgelig være med, og vi har nu også en økonomisk ballast og stabilitet til at være det. Det skal være sjældnere end mælkebøtter i november, at AaB ikke er blandt de 6 bedste efter 26 runder fra og med sæsonen 2016/2017.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gaarde6 » 2. jul 2015, 16:55

duncan88 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... per-p.aspx

Fornuftigt at give ham 4 år, han bliver god ! :thumbsup:
Hvor er det fucking fantastisk!
Han er allerede en mega stabil forsvarsspiller og han bliver kun bedre og bedre.
Jeg er kiste glad for den forlængelse

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Spanky » 2. jul 2015, 16:58

Gaarde6 skrev:
duncan88 skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... per-p.aspx

Fornuftigt at give ham 4 år, han bliver god ! :thumbsup:
Hvor er det fucking fantastisk!
Han er allerede en mega stabil forsvarsspiller og han bliver kun bedre og bedre.
Jeg er kiste glad for den forlængelse
Enig. Han bliver den nye Rene Henriksen - om to år sælger vi ham til Panathinaikos for +10 mio. DKK !

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Eksil » 31. jul 2015, 09:02

Jakob Ahlmann forlænget til sommeren 2017. Det er naturligvis fint, men kunne godt have tænkt mig papir på ham til mindst sommeren 2018.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... lmann.aspx

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af AllanPedersen » 31. jul 2015, 09:02

Så er Jakob forlænget...

Igen en 2 årig kontrakt...
Jeg vil fraholde mig fra denne tråd.. for ikke at gøre den negativ og bare konstatere at i 2017.. skal vi have et helt nyt fodbold hold.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af white splash » 31. jul 2015, 09:15

AllanPedersen skrev:Så er Jakob forlænget...

Igen en 2 årig kontrakt...
Jeg vil fraholde mig fra denne tråd.. for ikke at gøre den negativ og bare konstatere at i 2017.. skal vi have et helt nyt fodbold hold.
Enig i at det er en alt for kort kontrakt! Måske de har tænkt sig at lukke og slukke i 2017?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af le Cid » 31. jul 2015, 09:21

white splash skrev:
AllanPedersen skrev:Så er Jakob forlænget...

Igen en 2 årig kontrakt...
Jeg vil fraholde mig fra denne tråd.. for ikke at gøre den negativ og bare konstatere at i 2017.. skal vi have et helt nyt fodbold hold.
Enig i at det er en alt for kort kontrakt! Måske de har tænkt sig at lukke og slukke i 2017?
Det ville have været dejligt med en lidt længere kontrakt, men på den anden side... Han er jo endnu ikke 100% tilbage efter et års skadespause, og vi ved jo reelt ikke, om han nogensinde kommer tilbage på sit gamle niveau...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af AllanPedersen » 31. jul 2015, 09:29

Men Le Cid for fanden ;) :cheers: :aabfan: :thumbsup: :danmarkfan:

Vi kan jo ikke forlænge alle vores spillere i 2 år.. vi vil skulle skifte holdet helt ud hver sommer.
Det går jo ikke...

Bare det at give Jakobh en 2 årig kontrakt.. er jo at sige 'vi stoler på dig... Du er stadig en god spiller'
Vi bliver nød til nogle gange at satse lidt på vores folk.. Nej i har ret hvis vi giver alle 2 årige kontrakter brænder vi aldrig nallerne.
Men vi kommer heller aldrig til at stå med en gunstig 4 årig kontrakt på et kæmpe talent alle de andre klubber vil have.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Kristian » 31. jul 2015, 09:38

AllanPedersen skrev:Men Le Cid for fanden ;) :cheers: :aabfan: :thumbsup: :danmarkfan:

Vi kan jo ikke forlænge alle vores spillere i 2 år.. vi vil skulle skifte holdet helt ud hver sommer.
Det går jo ikke...

Bare det at give Jakobh en 2 årig kontrakt.. er jo at sige 'vi stoler på dig... Du er stadig en god spiller'
Vi bliver nød til nogle gange at satse lidt på vores folk.. Nej i har ret hvis vi giver alle 2 årige kontrakter brænder vi aldrig nallerne.
Men vi kommer heller aldrig til at stå med en gunstig 4 årig kontrakt på et kæmpe talent alle de andre klubber vil have.
Enig, er lidt skuffet faktisk. Vi skriver af en eller anden grund altid med 2 år med de spillere der har en chance for at komme videre igen. Som om en kortere kontrakt skal gøre det nemmere for spilleren.

Vi formår aldrig at op opbygge en salgsposition når i kun forlænger 2 år hele tiden.
------------------
mvh Kristian

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af AllanPedersen » 31. jul 2015, 09:41

"- Han har tidligere bevist, at når han er på sit topniveau er han blandt de bedste, hvis ikke den bedste, venstre back i Superligaen. Derfor er vi glade for at have forlænget aftalen med Jakob i endnu et år, og vi glæder os til forhåbentlig inden længe at se ham tilbage på det høje niveau, vi ved han har, siger sportsdirektør Allan Gaarde i en pressemeddelelse"

Vi roser ham til skyerne.. med alt muligt grund.. Jakob Ahlman kan være ligaens bedste venstre back...
2 årig.. kontrakt... Jesus..

ok ok :P.. over and out.. jeg er væk herfra, det burde have været mindst en 3 årig.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af le Cid » 31. jul 2015, 09:57

Jeg ville give Dalsgaard en 5-årig kontrakt - og Larsen og Thomsen ligeså... men lige præcis en spiller, som måske aldrig kommer op på samme niveau igen... Måske man bare skulle have givet det et par måneder mere, for at se at han ikke får tilbagefald, og så skrevet en længere kontrakt senere på året.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Besvar