Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 13:16

Gamen skrev:
Funky skrev:
Hvad er det for et rygte om Helenius?
At vi var ude efter Okotie, fordi vi samtidig vil skille os af med Helenius.

Og igen, inden rygte-haderne kommer på banen, så vil jeg bare sige at det ikke kommer som nogen overraskelse hvis det er sådan det forholder sig. Helenius har isoleret sig ret meget siden han kom hjem, og det er sjældent godt i en trup som AaB's.
Han (Helenius) har måske en chance for at starte forfra i AaB-truppen nu, men det lyder da ikke godt, hvis han har isoleret sig - og hans lidt fodslæbende udmeldinger om at skulle hjem og spille for AaB tyder da heller ikke alt for godt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 13:18

Eksil skrev: Sender de Helenius ud af byen igen, så håber jeg de nupper George fra Hobro. Med Spalvis mentale fraværd manglede der en boksangriber og det er primært hvad den samling også mangler.
Fra en østrigsk landsholdspiller til Mayron George fra nyligt nedrykkede Hobro. Kan vi ikke snart bare hæve barren LIDT for hvem vi bør signe?! Hvis AaB vil med i top 4, så er man altså nødt til at hente spillere med et betydeligt højere niveau.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 13:20

Gamen skrev:
Eksil skrev: Sender de Helenius ud af byen igen, så håber jeg de nupper George fra Hobro. Med Spalvis mentale fraværd manglede der en boksangriber og det er primært hvad den samling også mangler.
Fra en østrigsk landsholdspiller til Mayron George fra nyligt nedrykkede Hobro. Kan vi ikke snart bare hæve barren LIDT for hvem vi bør signe?! Hvis AaB vil med i top 4, så er man altså nødt til at hente spillere med et betydeligt højere niveau.
Skal vi være fair, så er det nok ikke Mayrons skyld at Hobro rykkede ned. Men jeg vil da også hellere have den østrigske landsholdsspiller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 13:20

Gamen skrev:
Pastorius skrev: Det er jo godt du har en fantastisk indsigt i hvad både Rosenberg og Jönsson tjener.

1) Jeg tror ikke på Jönsson får det nu, som han fik da vi hentede ham.
2) Jeg tror ikke han har fået tilbudt det samme fremover, som han har nu.
3) Jönsson i sin første AaB-periode var så rigeligt sin løn værd.
4) Ingen AaB spillere er værdige til løn overhovedet, hvis vi kigger isoleret på deres sidste halve sæson.
BT' og EB's bud baserer sig på den eneste kontrakt han har skrevet med AaB - den han skrev efter sit succesfulde lejeophold. Du skriver som om han har haft to kontrakter.

Nej, det har han ganske givet ikke, og derfor er det vel ikke forkert at sige at AaB mener vi kan få mere kvalitet for pengene, hvilket var det du afviste i første omgang.

Der var han på leje, men ja, det var han da. Siden da, har han været stort set ligeså ubetydelig for AaB som Louay Chanko var det.

Nej, det kan du godt argumentere for. Men det er da ikke noget holdbart argument - du talte selv om markedsværdi. Vi betaler ikke spillerne for hvordan de præsterer, men hvad de er værd ved indgangen til kontraktperioden.
Jeg er ligeglad med om han er på leje eller om elle kontrakt. Det er omkostningerne jeg tænker på.

...og jeg vil da mene at vi skriver kontrakter ud fra hvad vi forventer en spiller kan præstere for os. Potentiale betyder ret meget for værdisætningen.

Uanset er jeg enig med dig i at det er ikke er så slemt at miste Jönsson isoleret set - men jeg er godtnok spændt på at se hvad en evt. erstatning kan gøre for os. Der er altid en risiko ved at købe nye spillere.

Drømmescenariet er at vi køber rigtige gode spillere, men at de bliver reserverer fordi vores egne talenter overhaler dem. Mareridtet er at vi køber lort, men at de stadig er bedre end de talenter de konkurrerer med.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Eksil » 30. maj 2016, 13:22

Gamen skrev:
Eksil skrev: Sender de Helenius ud af byen igen, så håber jeg de nupper George fra Hobro. Med Spalvis mentale fraværd manglede der en boksangriber og det er primært hvad den samling også mangler.
Fra en østrigsk landsholdspiller til Mayron George fra nyligt nedrykkede Hobro. Kan vi ikke snart bare hæve barren LIDT for hvem vi bør signe?! Hvis AaB vil med i top 4, så er man altså nødt til at hente spillere med et betydeligt højere niveau.
De gange jeg har set lidt Hobro og han har været med (skader er et issue) har han været pisse farlig i feltet. Ja, han er en klump i opstillet, men han har mere kraft end resten af truppen kombineret.

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 13:25

Eksil skrev:
De gange jeg har set lidt Hobro og han har været med (skader er et issue) har han været pisse farlig i feltet. Ja, han er en klump i opstillet, men han har mere kraft end resten af truppen kombineret.
Og fordi han er en klump i opspillet taber han ekstremt mange bolde. Det er ikke noget der harmonerer specielt godt med AaB's måde at spille på, hvor vi har været vant til relativt boldfaste angribere.
Jeg tror simpelthen ikke på Mayron George (medmindre Gaarde bliver fyret, og FlæskeFrank bliver indsat som ny sportsdirektør...)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af raekkeettre » 30. maj 2016, 13:35

Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Liiige netop!! My point. Vi har angribere nok - og Jonsson vil få alt for meget konkurrence i angrebet og på den højre midt er han offensiv god, men løbevillighed og det defensive arbejde er ikke eksisterende. Så jeg synes det her er yderst fornuftigt. PLUS det Bassongog leverede i går i de 60 min han kunne holde til, var dælme godt!! Hold op en frispilning til Pohl. Så Enevoldsen og Helenius skal se sig over skulderen. Så nu mangler vi en kant og en central midt og måske en højre back.....Så helt helt enig!!! Good stuff....Dog - er jeg nok lige som så mange andre, lidt irriteret over alle smutter til OB - det har et forkert signal værdi....

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 13:39

raekkeettre skrev:
Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Liiige netop!! My point. Vi har angribere nok - og Jonsson vil få alt for meget konkurrence i angrebet og på den højre midt er han offensiv god, men løbevillighed og det defensive arbejde er ikke eksisterende. Så jeg synes det her er yderst fornuftigt. PLUS det Bassongog leverede i går i de 60 min han kunne holde til, var dælme godt!! Hold op en frispilning til Pohl. Så Enevoldsen og Helenius skal se sig over skulderen. Så nu mangler vi en kant og en central midt og måske en højre back.....Så helt helt enig!!! Good stuff....Dog - er jeg nok lige som så mange andre, lidt irriteret over alle smutter til OB - det har en forkert signal værdi....
Komplikationen er bare, som det åbenbart rygtes, hvis Helenius har isoleret sig i truppen og helst vil være andre steder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Eagledrop » 30. maj 2016, 13:43

Glenn Francisco skrev:Holdet trænger i den grad til en udrensning og nye input.

Jeg syntes det er komisk alle vores spillere med kontraktudløb ryger til OB, men sådan har det jo været i mange år og det har de ikke vundet noget af, det har vi tværtimod.

VI har en masse spændende talenter, især angribere, og med forhåbenlig nye signings til start 11'veren så tror jeg vi kommer til at være med i toppen næste sæson.

Glæder mig til at se hvem vi signer i den nærmeste fremtid.

Det er POSITIVT med denne udrensning - NYT BLOD, NY SÆSON, NYT GULD :aabfan: ;)
Jeg er fuldstændig enig med Mr. Glenn! Men jeg vil nu tage mig til takke med en midterplacering næste sæson, mens det nye hold af talenter og enkelte indkøb bliver kørt ind, og så i 2017/2018 sæsonen kan vi tage guldet! :)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af raekkeettre » 30. maj 2016, 13:48

Funky skrev:
raekkeettre skrev:
Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Liiige netop!! My point. Vi har angribere nok - og Jonsson vil få alt for meget konkurrence i angrebet og på den højre midt er han offensiv god, men løbevillighed og det defensive arbejde er ikke eksisterende. Så jeg synes det her er yderst fornuftigt. PLUS det Bassongog leverede i går i de 60 min han kunne holde til, var dælme godt!! Hold op en frispilning til Pohl. Så Enevoldsen og Helenius skal se sig over skulderen. Så nu mangler vi en kant og en central midt og måske en højre back.....Så helt helt enig!!! Good stuff....Dog - er jeg nok lige som så mange andre, lidt irriteret over alle smutter til OB - det har en forkert signal værdi....
Komplikationen er bare, som det åbenbart rygtes, hvis Helenius har isoleret sig i truppen og helst vil være andre steder.
Enig - hvis det er sket, så skal han videre, og så mangler vi en 9'er mere - vi kan ikke kun ha Pohl. Men fuck det bliver spændende - måske lidt for spændende transfer vindue..:) Men også fedt at være med til at bygge noget nyt op - er bare lidt usikker på om LS er manden.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Buzz Killington » 30. maj 2016, 13:49

Funky skrev:
raekkeettre skrev:
Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Liiige netop!! My point. Vi har angribere nok - og Jonsson vil få alt for meget konkurrence i angrebet og på den højre midt er han offensiv god, men løbevillighed og det defensive arbejde er ikke eksisterende. Så jeg synes det her er yderst fornuftigt. PLUS det Bassongog leverede i går i de 60 min han kunne holde til, var dælme godt!! Hold op en frispilning til Pohl. Så Enevoldsen og Helenius skal se sig over skulderen. Så nu mangler vi en kant og en central midt og måske en højre back.....Så helt helt enig!!! Good stuff....Dog - er jeg nok lige som så mange andre, lidt irriteret over alle smutter til OB - det har en forkert signal værdi....
Komplikationen er bare, som det åbenbart rygtes, hvis Helenius har isoleret sig i truppen og helst vil være andre steder.
Det rygte passer jo ikke. Han var feks i sidste uge i Aalborg for at se dem spille og hilse på "drengene" som han sagde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 13:50

Funky skrev:
raekkeettre skrev:
Eksil skrev:Angriberne næste år er pt. Enevoldsen, Pohl, Bassongog og Helenius. Det er altså ikke en skidt kvartet. Håber at pengene bliver forrykket til den back og centrale midt der mangler i stedet.
Liiige netop!! My point. Vi har angribere nok - og Jonsson vil få alt for meget konkurrence i angrebet og på den højre midt er han offensiv god, men løbevillighed og det defensive arbejde er ikke eksisterende. Så jeg synes det her er yderst fornuftigt. PLUS det Bassongog leverede i går i de 60 min han kunne holde til, var dælme godt!! Hold op en frispilning til Pohl. Så Enevoldsen og Helenius skal se sig over skulderen. Så nu mangler vi en kant og en central midt og måske en højre back.....Så helt helt enig!!! Good stuff....Dog - er jeg nok lige som så mange andre, lidt irriteret over alle smutter til OB - det har en forkert signal værdi....
Komplikationen er bare, som det åbenbart rygtes, hvis Helenius har isoleret sig i truppen og helst vil være andre steder.
Hold nu op med at leve af rygter - og selv hvis de var sande er den slags til at håndtere. Det sker hver dag på arbejdspladser landet over (det sker også hver dag at konflikterne ignoreres - og så er det noget skidt).
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af FlæskeFrank » 30. maj 2016, 13:51

Pastorius skrev:Hold nu op med at leve af rygter - og selv hvis de var sande er den slags til at håndtere. Det sker hver dag på arbejdspladser landet over (det sker også hver dag at konflikterne ignoreres - og så er det noget skidt).
Med arbejdsplads på Fyn har jeg i dag isoleret mig fra de andre...
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 30. maj 2016, 13:52

Buzz Killington skrev:
Det rygte passer jo ikke. Han var feks i sidste uge i Aalborg for at se dem spille og hilse på "drengene" som han sagde.
Det var Lucas A., Dalsgaard og mange andre tidligere AaB-spillere også. Ja, selv Kusk var her i nogle dage, hvor han bl.a. var ude og se til sin barndomsklub Gug.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 14:03

Pastorius skrev: Hold nu op med at leve af rygter - og selv hvis de var sande er den slags til at håndtere. Det sker hver dag på arbejdspladser landet over (det sker også hver dag at konflikterne ignoreres - og så er det noget skidt).
Jeg 'lever' ikke af rygter - hvor du har det fra ved jeg ikke, det må være et rygte. Men jeg følger og deltager gerne i den løbende snak her på dette udmærkede debatforum for fodboldfans. Et sted, hvor man kan dele sin interesse og passion for de lokale helte med ligesindede, fordrive tiden med spændende/skræmmende rygter, hypoteser, tankespind, følelsesudbrud m.v. - og en gang imellem med fakta. At vi ikke kun har fakta at snakke ud fra er på den ene side ærgerligt - på den anden side er det nok netop det, der lokker så mange ind i de diskussioner, som fylder meget herinde. I skrivende stund står vi overfor et transfervindue, som ser mere spændende ud end det sidste. Det kommer til at afstedkomme en masse spekulationer, subjektive vurdringer og rygtesnak. I_AM_LOVING_IT - men jeg 'lever' altså ikke af det.

Selvfølgelig kan og skal en arbejdsplads håndtere sager a'la det, der rygtes om Helenius. Du ved sikkert også godt, at det ikke altid er noget, der lykkes. I virksomheden vi taler om skal medarbejderen indgå i et relativt lille team, og virksomheden har - rygtes det - ry for at vægte et særligt sæt værdier højere end visse andre, sammenlignelige virksomheder (*host FCM *host).
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 14:06

Funky skrev:
Pastorius skrev: Hold nu op med at leve af rygter - og selv hvis de var sande er den slags til at håndtere. Det sker hver dag på arbejdspladser landet over (det sker også hver dag at konflikterne ignoreres - og så er det noget skidt).
Jeg 'lever' ikke af rygter - hvor du har det fra ved jeg ikke, det må være et rygte. Men jeg følger og deltager gerne i den løbende snak her på dette udmærkede debatforum for fodboldfans. Et sted, hvor man kan dele sin interesse og passion for de lokale helte med ligesindede, fordrive tiden med spændende/skræmmende rygter, hypoteser, tankespind, følelsesudbrud m.v. - og en gang imellem med fakta. At vi ikke kun har fakta at snakke ud fra er på den ene side ærgerligt - på den anden side er det nok netop det, der lokker så mange ind i de diskussioner, som fylder meget herinde. I skrivende stund står vi overfor et transfervindue, som ser mere spændende ud end det sidste. Det kommer til at afstedkomme en masse spekulationer, subjektive vurdringer og rygtesnak. I_AM_LOVING_IT - men jeg 'lever' altså ikke af det.

Selvfølgelig kan og skal en arbejdsplads håndtere sager a'la det, der rygtes om Helenius. Du ved sikkert også godt, at det ikke altid er noget, der lykkes. I virksomheden vi taler om skal medarbejderen indgå i et relativt lille team, og virksomheden har - rygtes det - ry for at vægte et særligt sæt værdier højere end visse andre, sammenlignelige virksomheder (*host FCM *host).
Du er i hvert fald med til at holde dem i live. Hold op med det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 30. maj 2016, 14:15

Pastorius skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev: Hold nu op med at leve af rygter - og selv hvis de var sande er den slags til at håndtere. Det sker hver dag på arbejdspladser landet over (det sker også hver dag at konflikterne ignoreres - og så er det noget skidt).
Jeg 'lever' ikke af rygter - hvor du har det fra ved jeg ikke, det må være et rygte. Men jeg følger og deltager gerne i den løbende snak her på dette udmærkede debatforum for fodboldfans. Et sted, hvor man kan dele sin interesse og passion for de lokale helte med ligesindede, fordrive tiden med spændende/skræmmende rygter, hypoteser, tankespind, følelsesudbrud m.v. - og en gang imellem med fakta. At vi ikke kun har fakta at snakke ud fra er på den ene side ærgerligt - på den anden side er det nok netop det, der lokker så mange ind i de diskussioner, som fylder meget herinde. I skrivende stund står vi overfor et transfervindue, som ser mere spændende ud end det sidste. Det kommer til at afstedkomme en masse spekulationer, subjektive vurdringer og rygtesnak. I_AM_LOVING_IT - men jeg 'lever' altså ikke af det.

Selvfølgelig kan og skal en arbejdsplads håndtere sager a'la det, der rygtes om Helenius. Du ved sikkert også godt, at det ikke altid er noget, der lykkes. I virksomheden vi taler om skal medarbejderen indgå i et relativt lille team, og virksomheden har - rygtes det - ry for at vægte et særligt sæt værdier højere end visse andre, sammenlignelige virksomheder (*host FCM *host).
Du er i hvert fald med til at holde dem i live. Hold op med det.
Hvorfor? Der er - i mine øjne - ikke tale om et ubegrundet rygte. Det virker da ganske plausibelt, at det ikke er nogen ukompliceret sag at få Helenius hjem og integreret i truppen igen - igen. Jeg baserer såmænd ikke engang dette så meget på det med, at han efter sigende har "isoleret sig i truppen" som det, at han er kommet med nogle ganske lunkne udmeldinger omkring at vende hjem igen. Det tænkte jeg da selv, da jeg hørte dem, så det er der ikke engang noget rygte over.

Jeg har ikke for vane at løbe ukritisk efter alle mulige vilde rygter; men det her tema med Helenius i truppen er da også lidt mere end det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 30. maj 2016, 21:26

dyhrmaN skrev:
Eksil skrev:Pisse irreterende, hvem hvad gør man når de vil betale bedre?
Så accepterer man, at man ikke kan give bankelevløn til alle, blot fordi det er så hyggeligt i Aalborg.
Det er også særdeles tankevækkende at disse 4 ex-AaBere alle søger hen til deres forrige træner - det må jo sige noget om, hvis projekt og hvis profil, de synes bedst om, og jeg er nu endnu mere end tidligere meget bekymret for valget af Lars Søndergaard.

Tjah, AK er fra fyn og har vel bare ventet på muligheden for at komme tilbage. Om KN var træner eller ej, så havde han straks sagt ja, hvis de havde tilbudt ham en kontrakt. Han og AaB kunne ikke blive enige - det er svært at vide, hvor meget han pressede citronen i AaB, men jeg er ret overbevist om, at de skulle have tilbudt betragteligt mere end OB, for at han ville blive.
Thrane har man vejet og fundet for let, og selvom jeg selv synes, at han var spændende, så begræder jeg ikke tabet af ham.
KEP har aldrig været min kop te, og han har været rimelig sløj vel nærmest hele sæsonen. Han er klodset og tager nogle dumme kort. Heller ikke ham er jeg ked af at miste, slet ikke, når vi HAR købt en afløser.
Jønsson har aldrig nået niveauet fra mesterskabssæsonen, men han viser dog i glimt, hvad det er han kan. HAM havde jeg gerne set, at han blev.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Buzz Killington » 30. maj 2016, 22:38

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Det rygte passer jo ikke. Han var feks i sidste uge i Aalborg for at se dem spille og hilse på "drengene" som han sagde.
Det var Lucas A., Dalsgaard og mange andre tidligere AaB-spillere også. Ja, selv Kusk var her i nogle dage, hvor han bl.a. var ude og se til sin barndomsklub Gug.
Hvad har det med no'e a' goer? At Helenius kommer tilbage til klubben for at hilse paa gutterne, indikerer jo netop at han ikke er isoleret i spillertruppen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. maj 2016, 23:12

Gamen skrev: Nej, det kan du godt argumentere for. Men det er da ikke noget holdbart argument - du talte selv om markedsværdi. Vi betaler ikke spillerne for hvordan de præsterer, men hvad de er værd ved indgangen til kontraktperioden.
Imponerende hvis markedsværdien af en spiller som ikke spillede i 8 kampe før sæsonafslutningen, som stort set ikke havde spillet en fuld kamp i over et år, og som efterfølgende ikke var i stand til at spille i det næste halve år, skulle have så stor markedsværdi som du påstår at vide med sikkerhed. Men nu er aben, og altså den tårnhøje løn, jo altså givet videre... så fred være med det, men det er trættende at høre på, at du bliver ved med at fremføre noget som sandhed, der ikke er andet end bud fra formiddagsblade.

Besvar