Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 21. okt 2016, 08:30

Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Sønderhof » 21. okt 2016, 14:00

Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Det tror jeg ikke er rigtigt. Hvad skulle der være i vejen for at vi forlænger med ham? Han er på kontrakt hos os, og tror ikke hans udlejning forhindrer os i at forlænge hans kontrakt. Sagen er bare den at jeg ikke tror hverken vi eller Helenius er interesseret heri.

Personligt synes jeg også det er en dårlig ide. Synes ikke han har nok kvalitet til spille på et hold som vil være med i toppen af dansk fodbold. At hans form pt og vores tilbageværende angriberes ditto, gør at vi lige nu godt kunne bruge ham, ændrer ikke på at man bør sigte højere.

Var det forøvrigt ikke også dig, Gamen, som hårdnakket påstod at man ikke kan købe en spiller fra en anden klub udenfor transfervinduet, hvor skiftet først ville finde sted, når vinduet åbnede igen? :S

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 21. okt 2016, 14:54

Sønderhof skrev:
Det tror jeg ikke er rigtigt. Hvad skulle der være i vejen for at vi forlænger med ham? Han er på kontrakt hos os, og tror ikke hans udlejning forhindrer os i at forlænge hans kontrakt. Sagen er bare den at jeg ikke tror hverken vi eller Helenius er interesseret heri.

Personligt synes jeg også det er en dårlig ide. Synes ikke han har nok kvalitet til spille på et hold som vil være med i toppen af dansk fodbold. At hans form pt og vores tilbageværende angriberes ditto, gør at vi lige nu godt kunne bruge ham, ændrer ikke på at man bør sigte højere.

Var det forøvrigt ikke også dig, Gamen, som hårdnakket påstod at man ikke kan købe en spiller fra en anden klub udenfor transfervinduet, hvor skiftet først ville finde sted, når vinduet åbnede igen? :S
Reelt set siger vi da farvel til ham i og med at han er lejet ud til Silkeborg, og ikke længere er ejet af AaB når lejemålet slutter. Vi har med andre ord ingen mulighed for hverken at hente hjem, og stræber næppe efter at tilknytte ham ved endt lejemål. Hvorfor ville man ellers benytte sig af den afskedssalut i nyheden om hans lejemål til SIF?

Det aner jeg ikke noget om, det tvivler jeg meget på. Det har en klub som Randers da gjort ofte, altså skrevet kontrakt med en spiller inden kontraktudløb. Du er velkommen til at finde det sted, hvor jeg har skrevet det.
Jeg ved til gengæld, at det var dig der påstod, at Spalvis "selvfølgelig" ikke havde en frikøbsklausul - at det ikke var en mulighed med frikøbsklausuler i AaB, og ikke havde været det siden Allan K. Jepsen forlod AaB... :thumbsup:

seamann

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af seamann » 21. okt 2016, 15:01

Gamen skrev:
Sønderhof skrev:
Det tror jeg ikke er rigtigt. Hvad skulle der være i vejen for at vi forlænger med ham? Han er på kontrakt hos os, og tror ikke hans udlejning forhindrer os i at forlænge hans kontrakt. Sagen er bare den at jeg ikke tror hverken vi eller Helenius er interesseret heri.

Personligt synes jeg også det er en dårlig ide. Synes ikke han har nok kvalitet til spille på et hold som vil være med i toppen af dansk fodbold. At hans form pt og vores tilbageværende angriberes ditto, gør at vi lige nu godt kunne bruge ham, ændrer ikke på at man bør sigte højere.

Var det forøvrigt ikke også dig, Gamen, som hårdnakket påstod at man ikke kan købe en spiller fra en anden klub udenfor transfervinduet, hvor skiftet først ville finde sted, når vinduet åbnede igen? :S
Reelt set siger vi da farvel til ham i og med at han er lejet ud til Silkeborg, og ikke længere er ejet af AaB når lejemålet slutter. Vi har med andre ord ingen mulighed for hverken at hente hjem, eller tilknytte ham ved endt lejemål. Hvorfor ville man ellers benytte sig af den afskedssalut i nyheden om hans lejemål til SIF?

Det aner jeg ikke noget om, det tvivler jeg meget på. Det har en klub som Randers da gjort ofte. Du er velkommen til at finde det sted, hvor jeg har skrevet det.
Jeg ved til gengæld, at det var dig der påstod, at Spalvis "selvfølgelig" ikke havde en frikøbsklausul - at det ikke var en mulighed med frikøbsklausuler i AaB, og ikke havde været det siden Allan K. Jepsen forlod AaB...
Selvfølgelig kan kontrakten forlænges - den er jo ikke udløbet (at han er lejet ud spiller ingen rolle).

Men AaB har taget afsked og mon ikke det bliver derved.

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 21. okt 2016, 15:05

seamann skrev:
Selvfølgelig kan kontrakten forlænges - den er jo ikke udløbet (at han er lejet ud spiller ingen rolle).

Men AaB har taget afsked og mon ikke det bliver derved.
Nu er det jo ikke AaB der envejs har option på en forlængelse, så formelt set kan kontrakten jo ikke forlænges uden spillerens accept, og i og med at Helenius udtalte at han gladeligt havde jublet foran Søndergaard hvis ikke det havde været for klubbens fans og klubben generelt, så betragter jeg det ikke som en mulighed med en kontraktforlængelse. Det er jo ikke en spiller der er sendt ud for at få erfaring, men en spiller der er sendt på fremmed græs for at få noget økonomisk ud af at hans kontrakt alligevel løber ud. Det løb er kørt, og det er også meget godt. Hellere huske ham for de gode stunder inden han tog til England, end det han leverede da han kom hjem.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Sønderhof » 21. okt 2016, 16:46

Gamen skrev:
Sønderhof skrev:
Det tror jeg ikke er rigtigt. Hvad skulle der være i vejen for at vi forlænger med ham? Han er på kontrakt hos os, og tror ikke hans udlejning forhindrer os i at forlænge hans kontrakt. Sagen er bare den at jeg ikke tror hverken vi eller Helenius er interesseret heri.

Personligt synes jeg også det er en dårlig ide. Synes ikke han har nok kvalitet til spille på et hold som vil være med i toppen af dansk fodbold. At hans form pt og vores tilbageværende angriberes ditto, gør at vi lige nu godt kunne bruge ham, ændrer ikke på at man bør sigte højere.

Var det forøvrigt ikke også dig, Gamen, som hårdnakket påstod at man ikke kan købe en spiller fra en anden klub udenfor transfervinduet, hvor skiftet først ville finde sted, når vinduet åbnede igen? :S
Reelt set siger vi da farvel til ham i og med at han er lejet ud til Silkeborg, og ikke længere er ejet af AaB når lejemålet slutter. Vi har med andre ord ingen mulighed for hverken at hente hjem, og stræber næppe efter at tilknytte ham ved endt lejemål. Hvorfor ville man ellers benytte sig af den afskedssalut i nyheden om hans lejemål til SIF?

Det aner jeg ikke noget om, det tvivler jeg meget på. Det har en klub som Randers da gjort ofte, altså skrevet kontrakt med en spiller inden kontraktudløb. Du er velkommen til at finde det sted, hvor jeg har skrevet det.
Jeg ved til gengæld, at det var dig der påstod, at Spalvis "selvfølgelig" ikke havde en frikøbsklausul - at det ikke var en mulighed med frikøbsklausuler i AaB, og ikke havde været det siden Allan K. Jepsen forlod AaB... :thumbsup:
Det vi diskutere her, er jo ikke om de involverede parter er interesseret, men om det rent praktisk kan lade sig gøre. Det mener du ikke. Hvilket er forkert.

Sidst du rodede dig ud i transferreglerne, gik det også galt:

"En handel kan IKKE effektueres udenfor transfervinduet, medmindre du har dispensation. Den kan ikke køres igennem systemerne. Hvad der sker fra nu af og til vinduet åbner er jo lige meget - det er Spalvis og Janzen der har kontrollen over forløbet nu.

Det man tit laver er en hensigtserklæring, eller en gentleman-aftale. Men papirerne kan ikke underskrives før vinduet åbner."

(viewtopic.php?f=25&t=14931&start=1400)

Ang. Spalvis' frikøbsklausul, så ligger jeg mig fladt ned! Der tog jeg fejl. Det ville klæde dig at gøre det samme.

Gamen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gamen » 21. okt 2016, 17:18

Sønderhof skrev:[

Sidst du rodede dig ud i transferreglerne, gik det også galt:

"En handel kan IKKE effektueres udenfor transfervinduet, medmindre du har dispensation. Den kan ikke køres igennem systemerne. Hvad der sker fra nu af og til vinduet åbner er jo lige meget - det er Spalvis og Janzen der har kontrollen over forløbet nu.

Det man tit laver er en hensigtserklæring, eller en gentleman-aftale. Men papirerne kan ikke underskrives før vinduet åbner."

(viewtopic.php?f=25&t=14931&start=1400)

Ang. Spalvis' frikøbsklausul, så ligger jeg mig fladt ned! Der tog jeg fejl. Det ville klæde dig at gøre det samme.
Nej, jeg tager ikke fejl. En handel kan ikke føres ind i FIFA's TMS (ofte har de nationale forbund afarter af det), eller ITMS ved internationale handler, før vinduet er åbent. Hvis man handler inden, så underskriver man en hensigtserklæring eller gentleman agreement om handlen med accept fra den sælgende klub. Og man kan på sin vis også underskrive dele af kontrakten. Men endeligt registrere den kan man mig bekendt IKKE udenfor transfervinduerne - hverken registrere spilleren hos sit nationale forbund eller få fremsendt internationalt spillercertifikat. Derfor kan handlen heller ikke effektueres! Det bliver den i det øjeblik den er godkendt i FIFA's, eller det nationale forbunds transfer system - i Spalvis' tilfælde var det førstnævnte der gjorde sig gældende! Systemet fordeler også solidaritetspenge osv., og er samtidig den sælgende og købende klubs garanti for at man er enige om vilkårene. Ellers går handlen ikke igennem.

Jeg ved at det tidligere har været sådan, at man skulle underskrive standardspillerkontrakt, og dermed kunne gøre det udenfor vinduerne, med effekt fra et kommende vindue og under hensyntagen til 6 måneders-reglen. Som det bl.a. var tilfældet i den omstridte sag mellem Aabech og Randers. Men jeg er ret sikker på at den procedure er blevet noget mere ensrettet efter flere og flere nationale forbund overgår til FIFA's systemer som også bruges til handler internationalt.

Og det er kun tilgængeligt indenfor de nationale eller internationale transfer-vinduer.

Det er ikke raketvidenskab.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Elscorpio » 23. okt 2016, 19:15

Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Hvis jeg var Helenius ville jeg blive nede i Søhøjlandet, hvorfor komme væk fra et hold der er på vej op og hvor han har succes?

AaB laver desværre de klassiske fejl, de smider de spillere væk de ikke kan bruge i deres system istedetfor at se på spillernes styrke. Helenius manglede selvtillid i AaB og tillid.

seamann

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af seamann » 23. okt 2016, 19:55

Elscorpio skrev:
Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Hvis jeg var Helenius ville jeg blive nede i Søhøjlandet, hvorfor komme væk fra et hold der er på vej op og hvor han har succes?

AaB laver desværre de klassiske fejl, de smider de spillere væk de ikke kan bruge i deres system istedetfor at se på spillernes styrke. Helenius manglede selvtillid i AaB og tillid.
Hvad mener du med at det er klassiske fejl?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 23. okt 2016, 21:48

Hvorfor skulle Helenius skrive en ny kontrakt med AaB? Han har tydeligt markeret, at han har behov for noget andet end det, Søndergaard vil levere, for at kunne præstere. Jeg synes som tidligere nævnt, at man skulle have besluttet sig for at give ham 5-6 kampe med fuld spilletid i streg i begyndelsen af sæsonen, uanset hvor ringe han præsterede, i stedet for at sige adios og sende ham til SIF, men okay, trænerteamet i AaB (naturligvis med Søndergaard som den ansvarlige chef) traf en anden beslutning, og de vil givetvis ikke lægge stilen om for at overtale Helenius til at vende hjem igen. Det kan man også sætte spørgsmålstegn ved, om de bør.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af NIN » 23. okt 2016, 23:42

Det er jo den samme sang vi hører hver gang en tidligere spiller scorer et mål. Når vi rammer december, har Helenius ikke scoret fem mål.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. okt 2016, 01:16

NIN skrev:Det er jo den samme sang vi hører hver gang en tidligere spiller scorer et mål. Når vi rammer december, har Helenius ikke scoret fem mål.
Helenius har gjort det udmærket i Silkeborg, men det er jo ikke ligefrem sådan at man sidder og tænker han burde være i en større klub, når man ser ham spille. Jeg synes der er et godt stykke vej til den gamle Helenius, og tvivler på vi får ham at se igen. 3 mål i 14 kampe, hvoraf han vel har startet inde i de fleste, er ikke særligt imponerende, og faktisk har han vel haft bedre stime i AaB, efter Villa tiden.

Jeg er lige ved at købe den med at han ikke når 5 mål i efteråret, måske når han 5, måske endda 6. Men jeg tvivler.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af KJ » 24. okt 2016, 09:06

De der mener, at AaB ikke viste Helenius tillid efter han kom tilbage fra Aston Villa, har hukommelse som guldfisk. Helenius fik chance efter chance, men var konstant hamrende ufarlig og udviste derudover ringe interesse for at yde en stor arbejdsindsats. Bevares, han har lavet lid mål i SIF, men han har IMO ikke spillet synderligt godt.

Dermed ikke være sagt, at en "ny" angriber ikke kunne indgå i det fremtidige transfer-puslespil. Både Pohl, Grønning, Bassogog og Ramkilde er store talenter, men de ville alle være bedst, hvis de spillede sammen med en erfaren angriber. (Og hvem det skulle være, må guderne vide....)

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Spanky » 24. okt 2016, 09:30

Jeg mener nu Helenius har gjort det rigtig godt, selvom han ikke har lavet så mange mål, efter han er kommet til SIF.

Modstandernes forsvar har fået noget at se til efter Helenius er kommet ind på holdet. Det gør, at hele SIF-holdet kommer længere frem og samlet byder ind med noget mere offensivt. Der er i den grad en væsentlig positiv forskel på SIF med Helenius end SIF uden Helenius.

Ovenstående er ikke ensbetydende med, at jeg tror Helenius vil blive en succes, hvis han fik endnu en chance hos os. Men jeg er glad for at se det går ham godt i Søhøjlandet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. okt 2016, 13:19

Spanky skrev:Men jeg er glad for at se går ham godt i Søhøjlandet.
Enig.

Siiger
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. apr 2016, 07:24
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Siiger » 24. okt 2016, 15:48

Elscorpio skrev:
Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Hvis jeg var Helenius ville jeg blive nede i Søhøjlandet, hvorfor komme væk fra et hold der er på vej op og hvor han har succes?

AaB laver desværre de klassiske fejl, de smider de spillere væk de ikke kan bruge i deres system istedetfor at se på spillernes styrke. Helenius manglede selvtillid i AaB og tillid.
Jeg kan ikke se, hvordan Helenius skulle blive en succes i AaB. Der var ikke tid eller rum til at spille hans selvtillid op. Desuden havde hans person ikke ligefrem en positiv indflydelse på et omklædningsrum, der også mangler selvtillid.

Det er positivt for en spiller og person, der har været meget i gennem, at vedkommende får succes i Silkeborg, for det havde han næppe fået i AaB. Der skulle nye luftlag til, hvis du spørger mig.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Elscorpio » 25. okt 2016, 22:13

seamann skrev:
Elscorpio skrev:
Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Hvis jeg var Helenius ville jeg blive nede i Søhøjlandet, hvorfor komme væk fra et hold der er på vej op og hvor han har succes?

AaB laver desværre de klassiske fejl, de smider de spillere væk de ikke kan bruge i deres system istedetfor at se på spillernes styrke. Helenius manglede selvtillid i AaB og tillid.
Hvad mener du med at det er klassiske fejl?
Ronnie Schwartz

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af 9000AaB » 27. okt 2016, 11:06

Elscorpio skrev:
seamann skrev:
Elscorpio skrev:
Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Hvis jeg var Helenius ville jeg blive nede i Søhøjlandet, hvorfor komme væk fra et hold der er på vej op og hvor han har succes?

AaB laver desværre de klassiske fejl, de smider de spillere væk de ikke kan bruge i deres system istedetfor at se på spillernes styrke. Helenius manglede selvtillid i AaB og tillid.
Hvad mener du med at det er klassiske fejl?
Ronnie Schwartz
Og for at tilføje
Simon Bræmer
Kayke
Ham det Amerikanske talent (der dog blev skadet igen)

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af gravballe » 27. okt 2016, 11:21

9000AaB skrev:
Elscorpio skrev:
seamann skrev:
Elscorpio skrev:
Gamen skrev:
Kristian skrev:Jeg synes seriøst AaB skal overveje at forlænge kontrakten med Helenius med 1 år og give ham chancen igen.
Han har fundet målformen frem i Silkeborg og AaB kunne dælme godt have brugt ham i truppen lige nu.
Men bagkloge kan man altid være.
Helenius er ikke vores spiller længere - ved kontraktudløb er han fri, og indtil da er han Silkeborgs. Derfor kan vi heller ikke forlænge kontrakten med ham.
Hvis jeg var Helenius ville jeg blive nede i Søhøjlandet, hvorfor komme væk fra et hold der er på vej op og hvor han har succes?

AaB laver desværre de klassiske fejl, de smider de spillere væk de ikke kan bruge i deres system istedetfor at se på spillernes styrke. Helenius manglede selvtillid i AaB og tillid.
Hvad mener du med at det er klassiske fejl?
Ronnie Schwartz
Og for at tilføje
Simon Bræmer
Kayke
Ham det Amerikanske talent (der dog blev skadet igen)
Marcus Tracey

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Elscorpio » 27. okt 2016, 15:36

Mit eksempel med Schwartz var bare at han fik succes efter han forlod AaB (fordi han ikke passede ind i trænerens system) og det mener jeg er en klassisk AaB fejl.

Besvar