Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Kontraktforlængelser

Indlæg af FlæskeFrank » 10. nov 2011, 21:51

Nu er der fjorten dages pause og tre kampe tilbage inden vinterpausen. Det er derfor tid til at se på de udløbende kontrakter.

Ifølge superstats.dk har Jakob Ahlmann og Denis Dedovic kontraktudløb til vinter(har set Ahlmann andre steder først har udløb til sommer), mens Wæhler, Larsen og Chanko har kontraktudløb til sommer.

Derfor må Lynge gerne bruge tid på at se på deres kontrakter:
Jakob Ahlmann - har ikke set ham spille(udover Tv-kamp mod Viborg). Roses på venstreback!!! Forlæng.
Denis Dedovic - har ikke set ham spille. Der må nok gives chancen til en anden, når ikke han har opnået spilletid endnu.

Wæhler - han forlænger formentlig kun hvis vi holder den gode placering, hvor han kan håbe på internationalt spil. Så det må vente til foråret.
Nicolai Larsen - forlæng. Er glad for ham, men synes ikke han har vist, at han er bedre end de andre målmænd i superligaen - bare på et eller andet punkt, har bare ikke set det. Men alligevel forlæng - han er god og tror også bliver bedre.
Chanko - han er vel væk til vinter. Syrianska har vel sagt, er han kontraktløs er han interessant, så Lynge finder nok en løsning til februar(hvor det svenske vindue stadig er åbent).

Så Lynge brug de næste 14 dage på at få forlænget med Ahlmann og Larsen.
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. nov 2011, 23:48

FlæskeFrank skrev:Nu er der fjorten dages pause og tre kampe tilbage inden vinterpausen. Det er derfor tid til at se på de udløbende kontrakter.

Ifølge superstats.dk har Jakob Ahlmann og Denis Dedovic kontraktudløb til vinter(har set Ahlmann andre steder først har udløb til sommer), mens Wæhler, Larsen og Chanko har kontraktudløb til sommer.

Derfor må Lynge gerne bruge tid på at se på deres kontrakter:
Jakob Ahlmann - har ikke set ham spille(udover Tv-kamp mod Viborg). Roses på venstreback!!! Forlæng.
Denis Dedovic - har ikke set ham spille. Der må nok gives chancen til en anden, når ikke han har opnået spilletid endnu.

Wæhler - han forlænger formentlig kun hvis vi holder den gode placering, hvor han kan håbe på internationalt spil. Så det må vente til foråret.
Nicolai Larsen - forlæng. Er glad for ham, men synes ikke han har vist, at han er bedre end de andre målmænd i superligaen - bare på et eller andet punkt, har bare ikke set det. Men alligevel forlæng - han er god og tror også bliver bedre.
Chanko - han er vel væk til vinter. Syrianska har vel sagt, er han kontraktløs er han interessant, så Lynge finder nok en løsning til februar(hvor det svenske vindue stadig er åbent).

Så Lynge brug de næste 14 dage på at få forlænget med Ahlmann og Larsen.
Det vil undre mig meget hvis Lynge ikke allerede er igang med dem begge, men jeg tror nu ikke der er grund til pessimisme... de skal nok begge to forlænge, det tør jeg godt sætte en kasse Paderborner på.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 11. nov 2011, 09:35

Forlæng med Ahlmann, Larsen og Wæhler. Farvel til Dedovic og Chanko.

Jeg så heldigvis ikke Ahlmann i viborg-kampen, hvor han var pænt udskældt, men i de seneste 3 kampe har han gjort det glimrende. Han er meget ung, og der vil komme udfald, men med klubbens økonomi in mente, så får vi ikke råd til noget bedre, ligesom det altid er en fryd at se de lokale drenge slå igennem, og det er bare så dejligt at have en venstrebenet mand på den plads. Jeg tror han bliver god ham der...

I målet viser Nicolaj også potentiale, omend han også viser tegn på usikkerhed. Han er ligeledes meget ung, og jeg anser det kun for naturligt, at han har nogle mangler, omend det giver mig lange løg, når vi spiller og modstanderne får hjørnespark eller frispark i nærheden af feltet.

Wæhler SKAL bare forlænges. En del var efter ham, da han efter sigende havde en høj skadesfrekvens tidligere. Det kan selv den største kritiker ikke længere tillade sig at sige, uden kun at få lidt hovedrysten som svar. Derudover er han garanti for højt niveau og en solid fight. Ja, han blev udvist mod bif og i kampen inden kostede han vist et mål. Udvisningen vil jeg stadig mene var forkert, og der findes vel næppe en forsvarsspiller, som aldrig koster mål imod holdet.

Chanko skal bare ud af klappen, og der er slet ingen tvivl om, at det også bliver den vej han ryger. Det eneste spørgsmål tilbage er jo blot, om vi er så heldige, at det allerede bliver til vinter. Ærgerligt, at vi har hentet en så løntung, grisk og uduelig spiller.

Dedovic er den eneste ubekendte i dette regnestykke, men da Godtfredsen er blevet foretrukket fremfor Dedovic i Wæhlers fravær siger det vist desværre, at det er ud af svingdøren.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Brent » 21. nov 2011, 13:17

Mogens skrev:Forlæng med Ahlmann, Larsen og Wæhler. Farvel til Dedovic og Chanko.

Jeg så heldigvis ikke Ahlmann i viborg-kampen, hvor han var pænt udskældt, men i de seneste 3 kampe har han gjort det glimrende. Han er meget ung, og der vil komme udfald, men med klubbens økonomi in mente, så får vi ikke råd til noget bedre, ligesom det altid er en fryd at se de lokale drenge slå igennem, og det er bare så dejligt at have en venstrebenet mand på den plads. Jeg tror han bliver god ham der...

I målet viser Nicolaj også potentiale, omend han også viser tegn på usikkerhed. Han er ligeledes meget ung, og jeg anser det kun for naturligt, at han har nogle mangler, omend det giver mig lange løg, når vi spiller og modstanderne får hjørnespark eller frispark i nærheden af feltet.

Wæhler SKAL bare forlænges. En del var efter ham, da han efter sigende havde en høj skadesfrekvens tidligere. Det kan selv den største kritiker ikke længere tillade sig at sige, uden kun at få lidt hovedrysten som svar. Derudover er han garanti for højt niveau og en solid fight. Ja, han blev udvist mod bif og i kampen inden kostede han vist et mål. Udvisningen vil jeg stadig mene var forkert, og der findes vel næppe en forsvarsspiller, som aldrig koster mål imod holdet.

Chanko skal bare ud af klappen, og der er slet ingen tvivl om, at det også bliver den vej han ryger. Det eneste spørgsmål tilbage er jo blot, om vi er så heldige, at det allerede bliver til vinter. Ærgerligt, at vi har hentet en så løntung, grisk og uduelig spiller.

Dedovic er den eneste ubekendte i dette regnestykke, men da Godtfredsen er blevet foretrukket fremfor Dedovic i Wæhlers fravær siger det vist desværre, at det er ud af svingdøren.

Hvorfor er Chanko grisk?
AaB - the Nordic gateway to Europe

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af FlæskeFrank » 22. nov 2011, 22:07

Dedovic spillede højreback i dagens reserrveholdskamp mod Hjørring. Måske han alligevel har en fremtid i klubben ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af alithebeast » 22. nov 2011, 22:41

FlæskeFrank skrev:Dedovic spillede højreback i dagens reserrveholdskamp mod Hjørring. Måske han alligevel har en fremtid i klubben ?
Det kommer vel an på, hvordan han gjorde det?
Hader København!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Worminator » 28. nov 2011, 16:43

FlæskeFrank skrev:Dedovic spillede højreback i dagens reserrveholdskamp mod Hjørring. Måske han alligevel har en fremtid i klubben ?
Det har han så tilsyneladende ikke:

http://www.bold.dk/nyt/AaB-siger-farvel ... arsspiller

Var i øvrigt nervøs for at det var Lasse da jeg så overskriften.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Krage » 29. nov 2011, 10:01

Worminator skrev:
FlæskeFrank skrev:Dedovic spillede højreback i dagens reserrveholdskamp mod Hjørring. Måske han alligevel har en fremtid i klubben ?
Det har han så tilsyneladende ikke:

http://www.bold.dk/nyt/AaB-siger-farvel ... arsspiller

Var i øvrigt nervøs for at det var Lasse da jeg så overskriften.

Hehe blev jeg sgu også første gang jeg så den overskrift. De må godt være lidt mere betænksomme når de laver overskrifter :P
Billede

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 30. nov 2011, 10:01

Brent skrev:
Mogens skrev:Forlæng med Ahlmann, Larsen og Wæhler. Farvel til Dedovic og Chanko.

Jeg så heldigvis ikke Ahlmann i viborg-kampen, hvor han var pænt udskældt, men i de seneste 3 kampe har han gjort det glimrende. Han er meget ung, og der vil komme udfald, men med klubbens økonomi in mente, så får vi ikke råd til noget bedre, ligesom det altid er en fryd at se de lokale drenge slå igennem, og det er bare så dejligt at have en venstrebenet mand på den plads. Jeg tror han bliver god ham der...

I målet viser Nicolaj også potentiale, omend han også viser tegn på usikkerhed. Han er ligeledes meget ung, og jeg anser det kun for naturligt, at han har nogle mangler, omend det giver mig lange løg, når vi spiller og modstanderne får hjørnespark eller frispark i nærheden af feltet.

Wæhler SKAL bare forlænges. En del var efter ham, da han efter sigende havde en høj skadesfrekvens tidligere. Det kan selv den største kritiker ikke længere tillade sig at sige, uden kun at få lidt hovedrysten som svar. Derudover er han garanti for højt niveau og en solid fight. Ja, han blev udvist mod bif og i kampen inden kostede han vist et mål. Udvisningen vil jeg stadig mene var forkert, og der findes vel næppe en forsvarsspiller, som aldrig koster mål imod holdet.

Chanko skal bare ud af klappen, og der er slet ingen tvivl om, at det også bliver den vej han ryger. Det eneste spørgsmål tilbage er jo blot, om vi er så heldige, at det allerede bliver til vinter. Ærgerligt, at vi har hentet en så løntung, grisk og uduelig spiller.

Dedovic er den eneste ubekendte i dette regnestykke, men da Godtfredsen er blevet foretrukket fremfor Dedovic i Wæhlers fravær siger det vist desværre, at det er ud af svingdøren.

Hvorfor er Chanko grisk?

Grisk er måske et forkert ord at bruge - jeg ved det ikke, MEN... Jeg brugte ordet fordi han ved, at han ikke har udsigt til spilletid. Det må være ham uendelig klart. Dog skulle det være ganske vist, at AaB har modtaget tilbud på Chanko, men disse skulle være blevet afvist af Chanko selv, idet han ikke ønsker at gå ned i løn. Som sagt: Grisk er måske et forkert ord at bruge, men han vægter pengene og nul spilletid langt højere end et klubskifte og spilletid. Han øjner selvfølgelig bare chancen for at score de penge, som han gennem sin kontrakt er berettiget til - at han så gennem sine præstationer langtfra BURDE være berettiget til dette beløb er selvfølgelig en helt anden sag.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af MrBangDK » 1. dec 2011, 10:49

Så er der forlænget med Nicolai Larsen frem til 2015 - lækkert!! :)

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... arsen.aspx
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 1. dec 2011, 10:55

MrBangDK skrev:Så er der forlænget med Nicolai Larsen frem til 2015 - lækkert!! :)

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... arsen.aspx
Vigtigt forlængelse, så er der ro på målmandsposten de næste 3 år. Og i den tid kan han bare blive bedre og bedre. Det lover godt ! Han har selvfølgelig fået en lønstigning, men jeg tror bestemt stadig at han er betydeligt billigere end Zaza, og man må konstatere, at det var godt Lynge havde modet til at lave skiftet i sommers.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Funky » 1. dec 2011, 13:07

Hanga skrev:
MrBangDK skrev:Så er der forlænget med Nicolai Larsen frem til 2015 - lækkert!! :)

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... arsen.aspx
Vigtigt forlængelse, så er der ro på målmandsposten de næste 3 år. Og i den tid kan han bare blive bedre og bedre. Det lover godt ! Han har selvfølgelig fået en lønstigning, men jeg tror bestemt stadig at han er betydeligt billigere end Zaza, og man må konstatere, at det var godt Lynge havde modet til at lave skiftet i sommers.
Også et signal i sig selv, at gutten kommer på den længste kontrakt vi p.t. har i truppen. I forhold til de øvrige kontrakter er det dog også på tide at Lynge begynder at bevæge sig ind i 2015, hvis ikke man skal stå med kontraktudløb på hele truppen samtidig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af astonvilla » 1. dec 2011, 13:16

MrBangDK skrev:Så er der forlænget med Nicolai Larsen frem til 2015 - lækkert!! :)

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... arsen.aspx
Intet mindre end en fantastisk nyhed!

Nicolai har heldigvis gjort det rigtig godt uden de store udfald - hvilket i sig selv er en kæmpe succes for en så ung keeper.

Han har ikke kostet os point - til gengæld har han, imø, hevet et par stykker hjem til os i løbet af efteråret. Well done laddie!
Bienvenu Bassogog!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 1. dec 2011, 13:56

Super at Nicolaj har fået forlænget. Som jeg har skrevet andetsteds, så er der bestemt mangler, men alt andet ville også være underligt for så ung en målmand.

Jeg synes, det er et vigtigt signal at sende, at man forlænger med ham og på en lang kontrakt. Generet fordi det viser de unge spillere, at det kan lade sig gøre, hvis man har "lidt" talent og man gider arbejde for føden. Mere specifikt fordi det viser Nicolaj, at vi har en stor tillid til ham hans unge alder til trods samtidig med, at det er en meget vigtig post han bestrider. SUPER
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af FlæskeFrank » 7. dec 2011, 20:55

Hvad blev der af Ahlmanns forlængelse ?

Den må snart være i hus.
- FlæskeFrank

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mr Alex » 12. dec 2011, 14:13

http://onside.dk/nyheder/superligaen/ly ... -forlaenge" onclick="window.open(this.href);return false;
LAD DET SKE!!!! :aabfan:

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Yankee » 12. dec 2011, 17:31

Jeg forstår slet ikke hvad det er man laver med Wæhler. Først ville Wæhler have en 2-årig forlængelse - i juli forlænger vi så hans kontrakt med et halvt år og nu står vi så igen og skal forlænge den. Det hænger ikke helt sammen for mig, men jo længere vi kan have Kjetil jo bedre! Især hvis han ovenpå en mislykket november måned lige dæmper lønkravet med 5% :thumbsup:

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af hje1980 » 13. dec 2011, 18:15

Yankee skrev:Jeg forstår slet ikke hvad det er man laver med Wæhler. Først ville Wæhler have en 2-årig forlængelse - i juli forlænger vi så hans kontrakt med et halvt år og nu står vi så igen og skal forlænge den. Det hænger ikke helt sammen for mig, men jo længere vi kan have Kjetil jo bedre! Især hvis han ovenpå en mislykket november måned lige dæmper lønkravet med 5% :thumbsup:
Sidste forlængelse var krav fra Whæler så han kunne sikre siberien børn kunne fuldføre deres skoleår. Men fint begge parter igen vil forlænge. Lad os håbe på 2 år

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af le Cid » 13. dec 2011, 19:15

hje1980 skrev:
Yankee skrev:Jeg forstår slet ikke hvad det er man laver med Wæhler. Først ville Wæhler have en 2-årig forlængelse - i juli forlænger vi så hans kontrakt med et halvt år og nu står vi så igen og skal forlænge den. Det hænger ikke helt sammen for mig, men jo længere vi kan have Kjetil jo bedre! Især hvis han ovenpå en mislykket november måned lige dæmper lønkravet med 5% :thumbsup:
Sidste forlængelse var krav fra Whæler så han kunne sikre siberien børn kunne fuldføre deres skoleår. Men fint begge parter igen vil forlænge. Lad os håbe på 2 år
Siberien???? DYAC???
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af alithebeast » 13. dec 2011, 23:45

hje1980 skrev:
Yankee skrev:Jeg forstår slet ikke hvad det er man laver med Wæhler. Først ville Wæhler have en 2-årig forlængelse - i juli forlænger vi så hans kontrakt med et halvt år og nu står vi så igen og skal forlænge den. Det hænger ikke helt sammen for mig, men jo længere vi kan have Kjetil jo bedre! Især hvis han ovenpå en mislykket november måned lige dæmper lønkravet med 5% :thumbsup:
Sidste forlængelse var krav fra Whæler så han kunne sikre siberien børn kunne fuldføre deres skoleår. Men fint begge parter igen vil forlænge. Lad os håbe på 2 år
Hvis han kræver 2 år, så håber jeg, han får det i Siberien. Højest et år med option på forlængelse, han har nået en alder, hvor det er risikabelt at lave længere kontrakter.
Hader København!

Besvar