Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Glenn Francisco » 15. jun 2019, 09:10

Magnus forlænger. Havde næsten helt glemt han kun er 21, så det er vel en ok forlængelse. Dog er han ikke klar til ansvaret så der skal stadig en profil ind imo.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Uldahl » 15. jun 2019, 13:51

Glenn Francisco skrev:
15. jun 2019, 09:10
Magnus forlænger. Havde næsten helt glemt han kun er 21, så det er vel en ok forlængelse. Dog er han ikke klar til ansvaret så der skal stadig en profil ind imo.
Enig. MC og Abildgård må kæmpe om pladsen som sekser, og en erfaren to vejs spiller ind ved siden af. Det burde være Gaardes første prioritet. Vi er alt for lette at lukke ned for modstanderne.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. okt 2019, 09:46

Malthe Højholt har forlænget til 30. juni 2023
https://aabsport.dk/nyheder/2019/oktobe ... anetalent/

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Spanky » 5. nov 2019, 09:44

Hvad siger folket til Pallesens genfødsel? Han har kontraktudløb efter sæsonen, skal der forlænges eller skal vi sige tak for nu?

Jeg hælder selv mest til det sidste på trods af den aktuelle opblomstring. Han kæmper godt, men hans indlæg er kun blevet marginalt bedre end de tidligere håbløse og på trods af opblomstringen på det seneste er der ikke kommet nogen assister til mål på bogen endnu. Pallesens eneste assist for AaB på snart 2,5 sæson lavede han i anden runde i denne sæson! Typisk at han først begynder at levere med lidt mere end et halvt år tilbage af kontrakten ;)

Det er selvfølgelig svært at vurdere, hvad vi har mulighed for at få i stedet for Pallesen, men umiddelbart vil jeg sige tak for nu efter sæsonen. Bliver Dalle aktuel, som er den ultimative drøm for mig, er det selvfølgelig en no brainer ikke at forlænge ;)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 5. nov 2019, 10:18

Spanky skrev:
5. nov 2019, 09:44
Hvad siger folket til Pallesens genfødsel? Han har kontraktudløb efter sæsonen, skal der forlænges eller skal vi sige tak for nu?

Jeg hælder selv mest til det sidste på trods af den aktuelle opblomstring. Han kæmper godt, men hans indlæg er kun blevet marginalt bedre end de tidligere håbløse og på trods af opblomstringen på det seneste er der ikke kommet nogen assister til mål på bogen endnu. Pallesens eneste assist for AaB på snart 2,5 sæson lavede han i anden runde i denne sæson! Typisk at han først begynder at levere med lidt mere end et halvt år tilbage af kontrakten ;)

Det er selvfølgelig svært at vurdere, hvad vi har mulighed for at få i stedet for Pallesen, men umiddelbart vil jeg sige tak for nu efter sæsonen. Bliver Dalle aktuel, som er den ultimative drøm for mig, er det selvfølgelig en no brainer ikke at forlænge ;)
Pallesen bliver aldrig mere end en middelmådig superliga spiller at best. Jeg er enig i at han har haft sin bedste periode i AaB i denne sæson, pg at han fortjener ros for denne, men han mangler stadig den sidste kvalitet. Med lidt held og/eller effektivitet fra andre var han måske blevet noteret for en assist eller to, men tilbage står at han slet ikke kommer med de afgørende offensive aktioner der kan opveje hans defensive mangler. Sådan har det været karrieren igennem for ham, og jeg har aldrig forstået hvad der fik Gaarde til at købe ham.

Jeg er ret sikker på at AaB går efter en ny højre back, hvilket vi helt afgjort også bør

Patrick Kristensen har også udløb så spørgsmålet er om om man forlænger med én af dem eller tager konsekvensen og siger farvel til begge. Personligt ville jeg sige farvel til Pallesen, og så høre PK om han er villig til en 1årig kontrakt til lavere løn som backup.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Spanky » 5. nov 2019, 10:32

Hanga skrev:
5. nov 2019, 10:18
Spanky skrev:
5. nov 2019, 09:44
Hvad siger folket til Pallesens genfødsel? Han har kontraktudløb efter sæsonen, skal der forlænges eller skal vi sige tak for nu?

Jeg hælder selv mest til det sidste på trods af den aktuelle opblomstring. Han kæmper godt, men hans indlæg er kun blevet marginalt bedre end de tidligere håbløse og på trods af opblomstringen på det seneste er der ikke kommet nogen assister til mål på bogen endnu. Pallesens eneste assist for AaB på snart 2,5 sæson lavede han i anden runde i denne sæson! Typisk at han først begynder at levere med lidt mere end et halvt år tilbage af kontrakten ;)

Det er selvfølgelig svært at vurdere, hvad vi har mulighed for at få i stedet for Pallesen, men umiddelbart vil jeg sige tak for nu efter sæsonen. Bliver Dalle aktuel, som er den ultimative drøm for mig, er det selvfølgelig en no brainer ikke at forlænge ;)
Pallesen bliver aldrig mere end en middelmådig superliga spiller at best. Jeg er enig i at han har haft sin bedste periode i AaB i denne sæson, pg at han fortjener ros for denne, men han mangler stadig den sidste kvalitet. Med lidt held og/eller effektivitet fra andre var han måske blevet noteret for en assist eller to, men tilbage står at han slet ikke kommer med de afgørende offensive aktioner der kan opveje hans defensive mangler. Sådan har det været karrieren igennem for ham, og jeg har aldrig forstået hvad der fik Gaarde til at købe ham.

Jeg er ret sikker på at AaB går efter en ny højre back, hvilket vi helt afgjort også bør

Patrick Kristensen har også udløb så spørgsmålet er om om man forlænger med én af dem eller tager konsekvensen og siger farvel til begge. Personligt ville jeg sige farvel til Pallesen, og så høre PK om han er villig til en 1årig kontrakt til lavere løn som backup.
Hvis Paddy selv ønsker det og han er tilfreds med sin rolle er jeg ikke i tvivl om at han bliver tilbudt en forlængelse på 1-2 år. Jeg ser ham stadig som en værdifuld trupspiller. (nu bliver jeg sikkert haglet ned herinde!)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Yankee » 5. nov 2019, 11:55

Spanky skrev:
5. nov 2019, 10:32
Hvis Paddy selv ønsker det og han er tilfreds med sin rolle er jeg ikke i tvivl om at han bliver tilbudt en forlængelse på 1-2 år. Jeg ser ham stadig som en værdifuld trupspiller. (nu bliver jeg sikkert haglet ned herinde!)
Helt enig. Det er meget værdifuldt at have loyale backupspillere som Paddy og Børsting - det er kun et problem det øjeblik de bliver mere end backups!

Pallesen er på den ene side ikke god nok og på det anden side formentlig ret dyr. Han har spillet en glimrende halvsæson, men han er jo ikke i nærheden af at være kampafgørende eller et salgsobjekt, så han skal absolut ikke forlænges.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Mogens » 5. nov 2019, 13:31

Aalborg frederikshavner skrev:
10. okt 2019, 09:46
Malthe Højholt har forlænget til 30. juni 2023
https://aabsport.dk/nyheder/2019/oktobe ... anetalent/
Det er satme en lang kontrakt. Nogen der har lidt info om ham udover han er central midtbanespiller?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Hybris
2. div
2. div
Indlæg: 143
Tilmeldt: 31. mar 2019, 14:48

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hybris » 29. nov 2019, 12:21

AaB forlænger med Pallesen i 4 år. Det virker som en besynderlig lang kontrakt, men han har dog spillet sig op i år.

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... -hobro-ik/

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af doukas » 29. nov 2019, 12:32

Hybris skrev:
29. nov 2019, 12:21
AaB forlænger med Pallesen i 4 år. Det virker som en besynderlig lang kontrakt, men han har dog spillet sig op i år.

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... -hobro-ik/
AaB må have byttet rundt på 1. april og Black Friday
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Hybris
2. div
2. div
Indlæg: 143
Tilmeldt: 31. mar 2019, 14:48

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hybris » 29. nov 2019, 12:37

doukas skrev:
29. nov 2019, 12:32
Hybris skrev:
29. nov 2019, 12:21
AaB forlænger med Pallesen i 4 år. Det virker som en besynderlig lang kontrakt, men han har dog spillet sig op i år.

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... -hobro-ik/
AaB må have byttet rundt på 1. april og Black Friday
Det skal retfærdigvis siges, at Pallesen i efteråret har løftet sit niveau. Dog synes jeg stadig, at der mangler en del før han kan betragtes som en profil eller en spiller, der bør være sikker på en plads i startopstillingen. Jeg håber man stadig kigger efter en konkurrent til pladsen, men tvivler stærkt på det. Lad os håbe han kan fortsætte sin fremgang :aabfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 29. nov 2019, 12:52

doukas skrev:
29. nov 2019, 12:32
Hybris skrev:
29. nov 2019, 12:21
AaB forlænger med Pallesen i 4 år. Det virker som en besynderlig lang kontrakt, men han har dog spillet sig op i år.

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... -hobro-ik/
AaB må have byttet rundt på 1. april og Black Friday
Kristoffer Pallesen finder i hvert fald ikke bedre tilbud i dag, han kan godt tage resten af dagen på sofaen.

Jeg er rystet over at vi giver ham 4 år... FIRE! Jeg havde givet ham 0, men kunne forstå hvis vi havde givet ham en kort kontrakt indtil vi havde en afløser på plads.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2019, 13:00

Hanga skrev:
29. nov 2019, 12:52
doukas skrev:
29. nov 2019, 12:32
Hybris skrev:
29. nov 2019, 12:21
AaB forlænger med Pallesen i 4 år. Det virker som en besynderlig lang kontrakt, men han har dog spillet sig op i år.

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... -hobro-ik/
AaB må have byttet rundt på 1. april og Black Friday
Kristoffer Pallesen finder i hvert fald ikke bedre tilbud i dag, han kan godt tage resten af dagen på sofaen.

Jeg er rystet over at vi giver ham 4 år... FIRE! Jeg havde givet ham 0, men kunne forstå hvis vi havde givet ham en kort kontrakt indtil vi havde en afløser på plads.
Det er helt tossi. Han må ha' verdens vildeste agent.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gaarde6 » 29. nov 2019, 13:25

Er der gået lidt sport i at være efter Pallesen ?

Jeg synes han har spillet en flot sæson og kan godt forstå vi forlænger.
Indstilling og hans offensive spil, kan man ikke sætte en finger på.
Defensivt er han også ok.

Hans indlæg skal der arbejdes på. Men alt i alt er han blevet en stabil back for os!
Vi har ikke råd til at have top profiler på alle pladser desværre.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2019, 13:29

hans offensive spil, kan man ikke sætte en finger på
Hans slutprodukt er ikke-eksisterende. Pallesen løber meget, men hans afleveringer, førsteberøring, hovedspil, teknik og indlæg som du nævner er for dårlig. Han minder på mange måder om Mæhle, hvilket er positivt, bortset fra at Mæhle kan spille bold. Defensivt er han heller ikke prangende, og giver ikke (med sin erfaring) noget af den guidance i bagkæden man ellers kunne bruge.

Udover at løbe, hvad er Pallesens kvaliteter så? 3 assisst og 0 mål i 140 kampe, burde tale sit tydelige sprog.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2019, 13:44

Gaarde6 skrev:
29. nov 2019, 13:25
Er der gået lidt sport i at være efter Pallesen ?

Jeg synes han har spillet en flot sæson og kan godt forstå vi forlænger.
Indstilling og hans offensive spil, kan man ikke sætte en finger på.
Defensivt er han også ok.

Hans indlæg skal der arbejdes på. Men alt i alt er han blevet en stabil back for os!
Vi har ikke råd til at have top profiler på alle pladser desværre.
Jeg er enig i at han har spillet fint i år. Men vi kender efterhånden hans niveau og topniveau. Vi kender også hans alder, og vi har vel en forventning I AaB om at backs skal kunne bidrage og være mere chanceskabende. At vi nu forlænger med fire år skaber ikke ligefrem forhåbninger om at sprudlende offensivt backspil på pladsen et godt stykke tid som mange velefterhånden er enige om er noget vi har manglet. Specielt hvis vi tager de 13/14-nostalgiske briller på.

Det er simplethen bare en alt for lang kontrakt til en spiller uden udviklings- og videresalgspotentiale.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2019, 14:03

Gaarde6 skrev:
29. nov 2019, 13:25
Er der gået lidt sport i at være efter Pallesen ?

Jeg synes han har spillet en flot sæson og kan godt forstå vi forlænger.
Indstilling og hans offensive spil, kan man ikke sætte en finger på.
Defensivt er han også ok.

Hans indlæg skal der arbejdes på. Men alt i alt er han blevet en stabil back for os!
Vi har ikke råd til at have top profiler på alle pladser desværre.
Er du vanvittig? Han kan ikke sætte en mand. Han kan ikke slå et indlæg. Han kan løbe, men ikke helt hurtigt eller ofte nok.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Søgaard » 29. nov 2019, 14:22

Nu kender vi ikke vilkårene, men 4 år det virker vildt. Der må være lidt økonomi i det for Pallesen, hvilket gør det svært at følge. Man sad måske også med et håb om at nogle ville gå efter Dalsgaard indenfor et par år, det her komplicerer den drøm en smule, hvis man allerede har låst en del økonomi i en højre back, skulle muligheden opstå.

Isoleret set har Pallesen spillet fint denne sæson, men ikke prangene. Han har altid arbejdet hårdt og virker som en fin person. Men 4 år på den baggrund.. wow
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Yankee » 29. nov 2019, 15:15

Gaarde6 skrev:
29. nov 2019, 13:25
Er der gået lidt sport i at være efter Pallesen ?

Jeg synes han har spillet en flot sæson og kan godt forstå vi forlænger.
Indstilling og hans offensive spil, kan man ikke sætte en finger på.
Defensivt er han også ok.

Hans indlæg skal der arbejdes på. Men alt i alt er han blevet en stabil back for os!
Vi har ikke råd til at have top profiler på alle pladser desværre.
1) Man giver ikke en 29-årig spiller en 4-årig forlængelse.
1b) Især ikke når det er en spiller, der lever udelukkende på fart.
2) Man binder ikke klubben til en 4-årig aftale, når man er uden sportschef.
3) Man bruger kun lange kontrakter og transfersummer på spillere, der vitterligt er bærende eller ledertyper på holdet

Derudover er jeg lodret uenig i at man ikke kan sætte en finger på hans offensive spil. Han bidrager næsten aldrig med mål eller assists og har aldrig gjort det.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 29. nov 2019, 16:06

Gaarde6 skrev:
29. nov 2019, 13:25
Er der gået lidt sport i at være efter Pallesen ?

Jeg synes han har spillet en flot sæson og kan godt forstå vi forlænger.
Indstilling og hans offensive spil, kan man ikke sætte en finger på.
Defensivt er han også ok.

Hans indlæg skal der arbejdes på. Men alt i alt er han blevet en stabil back for os!
Vi har ikke råd til at have top profiler på alle pladser desværre.
Er det ikke dig der plejer at mene at holdet slet ikke er godt nok? Pallesen har været så skuffende en signing at selv Børsting havde overhalet ham som højreback på et tidspunkt. En god men kort periode her i efteråret bør ikke udløse en fireårig ny kontrakt. Det er helt hen i vejret.

AaB udtaler nok engang at han passer godt ind i vores offensive spillestil... vi taler om en back, der i hele hans karriere stort set ikke har evnet assist eller mål.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar