AaB'ere på Ligalandsholdet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Forza » 15. dec 2011, 09:56

http://www.sporten.dk/superligaen/bjur- ... n-er-glemt" onclick="window.open(this.href);return false;

Det overrasker vel ikke at BIF joiner AGF i tudekoret.

Kan godt se hvad Bjur mener, men hvor er jeg dog taknemmelig for at det usympatiske klaphat ikke får chancen på det hold!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Gnu » 15. dec 2011, 11:39

http://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article2636562.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Udtrykket 'sinke' bliver mere og mere dækkende for Peter Sørensen.

Først mener han, at det er en skandale, at Steffen Rasmussen ikke er på ligalandsholdet. Dernæst mener han, at det faktisk er godt, at Steffen Rasmussen ikke er på ligalandsholdet med henblik på opstartsfasen.

Ved Peter Sørensen overhovedet, hvad han selv mener?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 11:46

Han mener at Steffen Rasmussen burde være udtaget, men er samtidigt glad for ikke at skulle undvære ham i opstarten. Det kan da ikke være så svært at forstå? Og hvad fanden er det for en forklaring fra Bonde, de to der blev udtaget på forhånd er med som "belønning" for at gide at være med i A-truppen tidligere??

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af salling23 » 15. dec 2011, 12:36

Gnu skrev:Debatten lever da ganske fint, så bare slap af.

Og hør nu her: Morten Olsen har forklaret at det er for at se fremtidens landshold an. Det samme har Peter Bonde.

Derudover er det jo også tilladt at bruge sin sunde fornuft inden man stormer ud og råber 'SKANDALE' bare fordi éns målmand ikke er med. Kigger man på de spillere der er med, tegner der sig et ret tydeligt billede af, hvilke kriterier, der er udtaget efter. Og har man det for øje, giver det så mening at fravælge 29-årige Steffen Rasmussen, som har spillet én god halvsæson? Svaret er ja.
Hvad er begrundelsen så for at udtage Jesper Hansen, som aldrig har stået stabilt?
Så ser jeg da mere idé i at udtage Nicolai Larsen.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Gnu » 15. dec 2011, 12:41

Poker-One-Kenobi skrev:Han mener at Steffen Rasmussen burde være udtaget, men er samtidigt glad for ikke at skulle undvære ham i opstarten. Det kan da ikke være så svært at forstå? Og hvad fanden er det for en forklaring fra Bonde, de to der blev udtaget på forhånd er med som "belønning" for at gide at være med i A-truppen tidligere??
Hvis han er glad for, at han ikke skal undvære sin målmand i opstarten, skal han jo ikke fare frem med 'SKANDALE'. I to omgange endda. Det hænger på ingen måde sammen.
salling23 skrev:Hvad er begrundelsen så for at udtage Jesper Hansen, som aldrig har stået stabilt?
Så ser jeg da mere idé i at udtage Nicolai Larsen.
At han har gjort det godt til landholdssamlingerne, måske?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 12:47

Gnu skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Han mener at Steffen Rasmussen burde være udtaget, men er samtidigt glad for ikke at skulle undvære ham i opstarten. Det kan da ikke være så svært at forstå? Og hvad fanden er det for en forklaring fra Bonde, de to der blev udtaget på forhånd er med som "belønning" for at gide at være med i A-truppen tidligere??
Hvis han er glad for, at han ikke skal undvære sin målmand i opstarten, skal han jo ikke fare frem med 'SKANDALE'. I to omgange endda. Det hænger på ingen måde sammen.
?
Så Kent NIelsen kan ikke på samme tid være glad på Helenius' vegne over udtagelsen, men ærgre sig over at skulle undvære ham i opstarten?

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Gnu » 15. dec 2011, 13:28

Nej, man kan ikke himle op med SKANDALE, SKANDALE, mens man i næste sekund mener 'hey det er da egentlig fedt nok, at han ikke er udtaget.' Det hænger ikke sammen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. dec 2011, 13:44

Gnu skrev:Nej, man kan ikke himle op med SKANDALE, SKANDALE, mens man i næste sekund mener 'hey det er da egentlig fedt nok, at han ikke er udtaget.' Det hænger ikke sammen.
Du er vist bare stædig nu...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 13:51

Køllen I Møllen skrev:
Gnu skrev:Nej, man kan ikke himle op med SKANDALE, SKANDALE, mens man i næste sekund mener 'hey det er da egentlig fedt nok, at han ikke er udtaget.' Det hænger ikke sammen.
Du er vist bare stædig nu...

Det kan der ikke være tvivl om...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Gnu » 15. dec 2011, 14:43

Åh nej, ikke de tre punktummer! Det ultimative debatvindende våben. Så behøver man slet ikke at argumentere.

...
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 14:58

Hold dig hellere til at råbe sinker af dem du er uenige med, de tre punktummer er alt for lavt til dig...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Gnu » 15. dec 2011, 15:06

Jeg noterer mig, at dine argumenter stadig glimrer ved sit fravær.

Nu mangler vi bare, at du poster et eller andet billede, så er vi vist ved at have nået hele vejen rundt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 15:14

Jeg har for 3 sider siden noteret mig at du ikke er modtagelig overfor argumenter, men det er sjovt nok at se dig hidse dig op.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Gnu » 15. dec 2011, 15:37

Du er ikke alene ude af stand til at komme med argumenter. Du kan åbenbart heller ikke kende forskel på rolig og hidsig.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 15:47

Gnu skrev:Du er ikke alene ude af stand til at komme med argumenter. Du kan åbenbart heller ikke kende forskel på rolig og hidsig.
Nej. Det er nok fordi jeg er en sinke.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af salling23 » 15. dec 2011, 16:24

Gnu skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Han mener at Steffen Rasmussen burde være udtaget, men er samtidigt glad for ikke at skulle undvære ham i opstarten. Det kan da ikke være så svært at forstå? Og hvad fanden er det for en forklaring fra Bonde, de to der blev udtaget på forhånd er med som "belønning" for at gide at være med i A-truppen tidligere??
Hvis han er glad for, at han ikke skal undvære sin målmand i opstarten, skal han jo ikke fare frem med 'SKANDALE'. I to omgange endda. Det hænger på ingen måde sammen.
salling23 skrev:Hvad er begrundelsen så for at udtage Jesper Hansen, som aldrig har stået stabilt?
Så ser jeg da mere idé i at udtage Nicolai Larsen.
At han har gjort det godt til landholdssamlingerne, måske?
Ok, så kører vi den længere ud - hvad blev han så udtaget til landskampen på?
For det kan da ikke være kvaliteten i de kampe, som førte op til den

Han har optrådt på følgende landshold:
2001 U16 2
2002 U17 7
2003 U18 1
2004 U19 2
2005 U20 5
2006 U21 1

Så det kan ikke have været det han blev udtaget på
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Yankee » 15. dec 2011, 16:46

Problemet stikker vel også dybere. Der snakkes om andre kanaler gennem hvilke Peter Sørensen og andre trænere kan "reklamere" for deres spillere. Men hvilke er det? Problemet som jeg er det er jo netop at Morten Olsen ALDRIG viser sig på vores breddegrader, men i stedet ser det hele fra stuen hjemme i Belgien. Det synes jeg også er helt fint rent fodboldfagligt, men en rigtig landstræner bør sgu også have tid til at dukke op til Superligaholdenes træning, få en sludder med træneren og spillerne og drysse lidt stjerneglans over en grå hverdag for spillerne. Det er da en kæmpe motivationsfaktor for disse gutter hvis de ved at landstræneren holder øje udover hvad han kan se i Rundt om Runden på Tv2 Sport, groft sagt. Hvis Olsen et par gange om året besøgte hver Liga-klub ville han jo også kunne komme med direkte råd og idéer til klubtrænerne og de enkelte spillere. Dagen kunne så slutte af med at han overværede en U/19-kamp og måske kom med nogle velmenende råd til de unge gutter i omklædningsrummet efter kampen.

Det ville klæde Olsen virkelig godt og lette ham for en stor del af den kritik, han møder i pressen hvis klubtrænerne følte at Olsen var deres allierede og partner fremfor at han opfører sig som en kongelig, der ikke behøver forklare eller retfærdiggøre nogle af hans handlinger. Hans resultater kan ingen tage fra ham, og jeg er også stor tilhænger af ham. Men han kunne være langt bedre til at bruge sin status på vegne af dansk fodbold og dermed også på klub-plan være med til at præge talenter og trænere, som han har forsøgt at gøre i DBU-regi.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. dec 2011, 19:11

Køllen I Møllen skrev:
Gnu skrev:Nej, man kan ikke himle op med SKANDALE, SKANDALE, mens man i næste sekund mener 'hey det er da egentlig fedt nok, at han ikke er udtaget.' Det hænger ikke sammen.
Du er vist bare stædig nu...
Hvis nu årets julefrokost bliver aflyst i sidste øjeblik og msn råber op om hvor forfærdeligt det er er det så helt utilgiveligt hvis man søndag morgen glæder sig over at man ikke har tømmermænd?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Konsulenten » 15. dec 2011, 19:59

Køllen I Møllen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Gnu skrev:Nej, man kan ikke himle op med SKANDALE, SKANDALE, mens man i næste sekund mener 'hey det er da egentlig fedt nok, at han ikke er udtaget.' Det hænger ikke sammen.
Du er vist bare stædig nu...
Hvis nu årets julefrokost bliver aflyst i sidste øjeblik og msn råber op om hvor forfærdeligt det er er det så helt utilgiveligt hvis man søndag morgen glæder sig over at man ikke har tømmermænd?
Ros til Køllen for årets mærkeligste analogi. Bravo!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: 2 AaB'ere udtaget til Ligalandsholdet

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. dec 2011, 20:37

Konsulenten skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Gnu skrev:Nej, man kan ikke himle op med SKANDALE, SKANDALE, mens man i næste sekund mener 'hey det er da egentlig fedt nok, at han ikke er udtaget.' Det hænger ikke sammen.
Du er vist bare stædig nu...
Hvis nu årets julefrokost bliver aflyst i sidste øjeblik og msn råber op om hvor forfærdeligt det er er det så helt utilgiveligt hvis man søndag morgen glæder sig over at man ikke har tømmermænd?
Ros til Køllen for årets mærkeligste analogi. Bravo!
Princippet er jo det samme. Man kan godt være rasende over noget men alligevel se noget positivt i det.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar