ASC's indendørsstævne 2012

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aktivitetsudvalget
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 12. dec 2005, 11:42

ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Aktivitetsudvalget » 15. dec 2011, 20:07

Planlægningen og de praktiske forberedelser til vinterens ASC-Indendørsstævne allerede i fuld gang!
2012-udgaven af ASC's Indendørsstævne afholdes således:

Lørdag den 14. januar 2012
Starttidspunktet for stævnet fastlægges senere, da dette naturligvis afhænger af antallet af deltagende hold. Stævnet finder denne gang sted i Gistruphallen, Hadsundvej 406 i Gistrup, hvilket primært skyldes, at vi har ønsket at have gode faciliteter i begge haller. Også i år forventer vi således så mange deltagende hold, at vi ikke i praksis kan afvikle stævnet i én hal.

Vi kan allerede nu oplyse, at et hold må bestå af op til 7 personer, hvoraf de 4 er på banen ad gangen. Piger er naturligvis også velkomne til at deltage, og deres mål tæller dobbelt (også på: straffespark). Det vil ikke være tilladt at medbringe spillere, som tidligere har ernæret sig som professionelle fodboldspillere på seniorniveau fra Danmarksserien og højere. Husk at du også vil kunne tilmelde dig stævnet som enkeltperson, hvis du gerne vil spille, men ikke kender nok andre til at kunne samle et helt hold, så hjælper vi dig med at få kontakt til andre i samme situation. Nævnes skal også allerede nu, at der ingen aldersgrænse er for deltagelse - uanset om du er 12 eller 70 år er du meget velkommen til stævnet! så send os en mail på adressen administrator@AaB-support-club.dk og så vil vi hjælpe dig med at få kontakt til andre i samme situation. Alle deltagere skal naturligvis være medlemmer af ASC!



Tilmelding
Tilmelding til stævnet kan foretages fra i dag, og som tidligere år skal der betales et depositum på DKK 100,- pr. hold. Pengene, som stævneledelsen betaler tilbage til holdet på dagen, indbetales via ASC-webshoppen. Husk at notere holdnavn samt navne og medlemsnumre på alle holdets spillere i bemærkningsfeltet, når du gennemfører webshop-ordren. Personen der gennemfører ordren bliver samtidig holdets kontaktperson overfor ASC. Sidste frist for tilmelding er onsdag den 4. Januar 2012.

Lodtrækningen til puljeinddelingen vil i øvrigt finde sted sidst i uge 1, og igen i år vil lodtrækningen blive optaget og sendt ud på nettet! Nærmere om dette når tilmeldingsfristen nærmer sig!

Udenbys deltagere
For udenbys deltagere i stævnet kan vi også i år tilbyde såvel bustransport som overnatning for en symbolsk pris. Vi starter således en bus op i København, som kører mod Aalborg og gerne samler deltagere op på vejen mod Dobbelt A. Overnatning finder ligesom sidste år sted i lokalerne hos AaB College, hvorfra bussen søndag kører retur mod København.

Prisen for bustransport og overnatning er så lav som DKK 175,-. Hvis du bor udenfor bussens rute og selv finder til Aalborg, har du stadigvæk mulighed for at benytte tilbuddet om billig overnatning. Dette vil i givet fald koste DKK 75,-. Tilsvarende kan du også benytte dig af tilbuddet om bustransport, selv om du har anden overnatningsmulighed. Dette vil så koste DKK 100,-. Både bustransport og/eller overnatning køber du via ASC-webshoppen. Køber du for flere personer, så husk at notere dette i bemærkningsfeltet, med navne og medlemsnumre på alle.

Afslutningsvis vil vi gerne præcisere, at bustransport, overnatning og fest godt kan bestilles adskilt fra hold-depositum, altså i en senere webshop-ordre, men sørg allerede nu for at få samlet vennerne, kollegerne o.l. og få jer tilmeldt stævnet så hurtigt som muligt!

Vi glæder os til at se en masse glade spillere og ikke mindst tilskuere i Gistruphallen til januar...

Tilmeld jeres hold på: http://a-s-c.dk/catalog/9" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh
AaB Support Club
Aktivitetsudvalget
Vær opmærksom på, at Aktivitetsudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til aktivitetsudvalg@AaB-support-club.dk.

Aktivitetsudvalget
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 12. dec 2005, 11:42

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Aktivitetsudvalget » 2. jan 2012, 19:45

Så er der snart ved at være tilmeldingsfrist, for årets ASC indendørsstævne.

Tag fat i jeres venner, kollegaer, famile, med-studerende, og få samlet et hold til årets stævne.
Vær opmærksom på, at Aktivitetsudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til aktivitetsudvalg@AaB-support-club.dk.

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div
Indlæg: 241
Tilmeldt: 17. feb 2008, 15:27

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af SUVestergaard » 9. jan 2012, 12:12

Kommer der snart et program, så man kan se puljerne og tidspunkterne? :)
Tidligere kendt som Rolla

Aktivitetsudvalget
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 12. dec 2005, 11:42

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Aktivitetsudvalget » 10. jan 2012, 21:19

Så er lodtrækningen til årets stævne foretaget, og kan ses her.



Mvh.

Aktivitetsudvalget
Vær opmærksom på, at Aktivitetsudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til aktivitetsudvalg@AaB-support-club.dk.

Aktivitetsudvalget
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 12. dec 2005, 11:42

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Aktivitetsudvalget » 13. jan 2012, 19:40

Så er programmet fastlagt for de deltagende hold til ASC's indendørsstævne 2012:

Billede

Mvh
AaB Support Club
Aktivitetsudvalget
Vær opmærksom på, at Aktivitetsudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til aktivitetsudvalg@AaB-support-club.dk.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Dot Bot » 15. jan 2012, 09:27

Tak for et udmærket stævne, som fik den helt rigtige vinder!

Næste år synes jeg dog, at I kan kigge på om præmierne var fair fordelt på de par hold som fik fordelt præmierne imellem sig.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Meelsen » 16. jan 2012, 14:12

Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

aab21
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 13. okt 2010, 11:22
Favoritspiller: Würtz
Geografisk sted: Ingstrup - Hjørring

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af aab21 » 24. jan 2012, 21:32

Inden stævnets start, blev der meddelt at Lynge dukkede op senere på dagen, Hvor blev han af ?

Det er lidt trist at i fortæller dette, når han så ikke dukker op!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af A_Strandfelt » 24. jan 2012, 22:06

aab21 skrev:Inden stævnets start, blev der meddelt at Lynge dukkede op senere på dagen, Hvor blev han af ?

Det er lidt trist at i fortæller dette, når han så ikke dukker op!
Af ren nysgerrighed: Hvor har du hørt/læst det? :)

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Meelsen » 11. feb 2012, 20:23

Jeg kan informere om at Auxilia i dag vandt bronze til det nationale stævne, efter en 4-3 sejr over Randers i kampen om 3. pladsen.

Jeg skriver det fordi jeg ikke regner med at det bliver meldt ud af ASC, da der på ingen måde er blevet fulgt op på stævnet med udnævnelse af hverken vinder eller resultater. Ligeledes må jeg stille mig undrende overfor det faktum at det var AaB Fatboys (som ikke deltog i ASC-stævnet), som var tilmeldt i stedet for Auxilia.

Som man dog føler sig velkommen i foreningen. Måske én af grundene til at folk ikke møder op til en generalforsamling, som det var tilfældet i mandags.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Holm-o1 » 11. feb 2012, 22:06

Meelsen skrev:Jeg kan informere om at Auxilia i dag vandt bronze til det nationale stævne, efter en 4-3 sejr over Randers i kampen om 3. pladsen.

Jeg skriver det fordi jeg ikke regner med at det bliver meldt ud af ASC, da der på ingen måde er blevet fulgt op på stævnet med udnævnelse af hverken vinder eller resultater. Ligeledes må jeg stille mig undrende overfor det faktum at det var AaB Fatboys (som ikke deltog i ASC-stævnet), som var tilmeldt i stedet for Auxilia.

Som man dog føler sig velkommen i foreningen. Måske én af grundene til at folk ikke møder op til en generalforsamling, som det var tilfældet i mandags.
Hvis dette ikke bare er en fejl, så syntes jeg godt nok ASC står med et stort forklaringsproblem.. For mange af de frivillige hænder til tifo, og deltagere til diverse arrangementer kommer netop fra Auxilia...
..

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Asger » 12. feb 2012, 08:53

Meelsen skrev:Jeg kan informere om at Auxilia i dag vandt bronze til det nationale stævne, efter en 4-3 sejr over Randers i kampen om 3. pladsen.

Jeg skriver det fordi jeg ikke regner med at det bliver meldt ud af ASC, da der på ingen måde er blevet fulgt op på stævnet med udnævnelse af hverken vinder eller resultater. Ligeledes må jeg stille mig undrende overfor det faktum at det var AaB Fatboys (som ikke deltog i ASC-stævnet), som var tilmeldt i stedet for Auxilia.

Som man dog føler sig velkommen i foreningen. Måske én af grundene til at folk ikke møder op til en generalforsamling, som det var tilfældet i mandags.
Tillykke med den flotte 3. plads, Meelsen og resten af lyd-drengene. Det er ved at være en god tradition, at AaB-holdene når langt til inde-DM. Jeg prøvede det bl.a. selv sidste år, hvor FCKFC var værter for et fint stævne og en efterfølgende fin fest.

Vi kan ikke være uenige hvad angår ASC's rolle i disse indestævner, og generelt hænger de meget i bremsen mht. nyhedsstrømmen, både på den dyrt indkøbte nye hjemmeside, men også hvad angår SMS-ordningen.
Når det så er sagt, så er jeg ikke enig med dig mht. ikke at møde op på generalforsamlingen. Uanset hvor lidt velkommen, man føler sig i en forening, så er det jo netop på generalforsamlingen, man har mulighed for at give sin mening til kende og aktivt ændre på tingenes tilstand. Så jeg synes, at du og de andre bronze-vindere skulle møde op næste gang. Hvis en eller flere af jer så stillede op, og der skulle være kampvalg, ville jeg da ikke afvise, at jeg kunne finde på at stemme på jer...

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Vase » 12. feb 2012, 12:37

Meelsen skrev:Jeg kan informere om at Auxilia i dag vandt bronze til det nationale stævne, efter en 4-3 sejr over Randers i kampen om 3. pladsen.

Jeg skriver det fordi jeg ikke regner med at det bliver meldt ud af ASC, da der på ingen måde er blevet fulgt op på stævnet med udnævnelse af hverken vinder eller resultater. Ligeledes må jeg stille mig undrende overfor det faktum at det var AaB Fatboys (som ikke deltog i ASC-stævnet), som var tilmeldt i stedet for Auxilia.

Som man dog føler sig velkommen i foreningen. Måske én af grundene til at folk ikke møder op til en generalforsamling, som det var tilfældet i mandags.
Skal du ikke snart over på Bitre Nord??

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af Meelsen » 12. feb 2012, 13:39

Vase skrev:
Skal du ikke snart over på Bitre Nord??
Nej, jeg har det fint på Bitre Vest.
Asger skrev:
Når det så er sagt, så er jeg ikke enig med dig mht. ikke at møde op på generalforsamlingen. Uanset hvor lidt velkommen, man føler sig i en forening, så er det jo netop på generalforsamlingen, man har mulighed for at give sin mening til kende og aktivt ændre på tingenes tilstand. Så jeg synes, at du og de andre bronze-vindere skulle møde op næste gang. Hvis en eller flere af jer så stillede op, og der skulle være kampvalg, ville jeg da ikke afvise, at jeg kunne finde på at stemme på jer...

/Asger
Jeg er ikke ude på at starte en kampagne imod ASC, vil jeg gerne lige gøre klart. Jeg har været medlem de seneste 7 år og jeg støtter ASC som forening, da mange af de folk som klarer det administrative og hårde arbejde udenfor kulissen er frivillige i ASC. Jeg savner bare mere åbenhed, personlighed og information omkring tingene og derfor disse ''bitre'' indlæg i denne tråd.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: ASC's indendørsstævne 2012

Indlæg af trenskow » 16. feb 2012, 11:38

Hejsa Meelsen.

En kort bemærkning fra min side.

Vi har ikke ressourcer til at ligge nyheder på hjemmeside og debatside i samme sekund som noget sker, eks i bliver nr 3 til indestævnet. Det mangler vi simpelthen frivillige til.

Jeg vil gerne indrømme at det var en fejl fra vores side at der ikke kom noget på hjemmesiden og facebook efter ASC indestævnet. Det har vi allerede taget med i vores evaluering, at det skal bare være bedre næste år.

Hvad angår inde-dm, så har vi faktisk lagt en nyhed på vores facebook side
http://www.facebook.com/AaBSupportClub" onclick="window.open(this.href);return false;
Den kom godt nok først på i tirsdags, men igen, frivillige skal lige have tid til det :-)

Og må jeg lige smide en opfordring til alle dem som læser med her. Vi mangler frivillige til mange små og store opgaver. Én af dem er at skrive nyheder, og ligge dem på vores hjemmeside og facebook side. Så hvis der er nogen som læser med, og mener at det vil de gerne hjælpe med, så skriv en mail til Jens på kontoret på mail@AaB-support-club.dk
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Besvar