Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Økonomitråden

Indlæg af MrBangDK » 20. mar 2018, 21:21

CphAab skrev:
Hanga skrev:
CphAab skrev:Derudover er det vel også højst besynderligt vi ikke hører fra ham.
Tænker jeg betyder han selv har dummet sig på en eller anden måde.

Hvis man var en forurettet direktør ville man da ud og sige noget i medierne, også selvom det bare er
"tak for min tid i AaB".

AaB er jo ikke i stand til at give en fyret direktør mundkurv på, så må være fordi han selv ikke synes det er smart at åbne munden.
Det er 3 timer siden... Mon ikke manden lige sluger kamelen sammen med familien inden han åbner op.
Hanga jeg kan godt forstå du tænker sådan, jeg siger bare det er atypisk, jeg har selv siddet i store virksomheder og oplevet fyringer af profileret personer.
De ved det godt allesammen inden det bliver meldt ud til pressen, og langt de fleste i måneder op til også. Så der er ikke nogen kamel der skal sluges.


Det faktum han ikke selv er i medierne eller han ikke vidste han ville ryge for porten indikerer for mig (kun baseret på erfaring selvfølgelig)
at han har dummet sig gevaldigt i noget specifikt.
Selv hvis han havde råbt af et bestyrelsesmedlem eller hvad ved jeg, så ville han være klar over fyringen kom i hvert fald inden det skete.
Det er simpelthen ikke rigtigt, at sådanne direktører altid ved, at de skal fyres. Jeg har arbejdet med HR i 15 år og siddet i to bestyrelser, hvor jeg har været med til at fyre en direktør og lukke et datterselskab. Der var INGEN der vidste noget før det blev meldt ud. Så at sige, at Schors er klar over at fyringen kom, er absolut ikke et faktum. Det kan være en mulighed, men ikke et faktum.
Ska' vi hak'?

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Økonomitråden

Indlæg af CphAab » 20. mar 2018, 21:39

Gaarde6 skrev:Som AaB fan gennem MANGE år, må jeg sige at jeg fatter hat af det her?!
Vi har som klub KÆMPET med at få økonomien til at hænge sammen. Den ene kalvdasker efter den anden, har forsøgt sig gennem tiderne.
Nu fandt vi så ENDELIG manden, som fik enderne til at mødes og så smider man ham ud?!

Der kommer til at hvile et enormt pres på bestyrelsen og den nye mand i sædet.
For der er ingen tvivl om at der bliver lynch stemning, hvis vi får en Per Søndergaard eller Tom Mathisen ind igen!!

Vi smider guld på gaden! Det er jeg ikke et sekund i tvivl om! Sammen med Lynge er Schoors nok den AaB mand jeg har haft mest respekt for!

Jeg er med på vi som klub mangler en del i at blive en fast del af toppen i dansk fodbold.
Vi har ikke råd til at have to gode spillere til, hver position. Men for at få råd til det skal vi vel nærmest fordobble spillerbudgetet?!
Findes der en direktør som kan finde den slags penge til klubben?

Tja der går da en rundt nu, som kunne på sigt... Stefan Schoors.
Du kan være helt sikker på der er et eller andet i det.
Det er ikke bare sådan 'lad os prøve noget andet' der er gået et eller andet helt galt internt.

Jeg siger ikke det er Schoors der har gjort noget nødvendigvis, men kan være din respekt ikke var der hvis du kendte til grunden.
Jeg finder det påfalende at Schoors ikke selv er ude i medierne og sige noget.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Økonomitråden

Indlæg af CphAab » 20. mar 2018, 21:43

MrBangDK skrev:
CphAab skrev:
Hanga skrev:
CphAab skrev:Derudover er det vel også højst besynderligt vi ikke hører fra ham.
Tænker jeg betyder han selv har dummet sig på en eller anden måde.

Hvis man var en forurettet direktør ville man da ud og sige noget i medierne, også selvom det bare er
"tak for min tid i AaB".

AaB er jo ikke i stand til at give en fyret direktør mundkurv på, så må være fordi han selv ikke synes det er smart at åbne munden.
Det er 3 timer siden... Mon ikke manden lige sluger kamelen sammen med familien inden han åbner op.
Hanga jeg kan godt forstå du tænker sådan, jeg siger bare det er atypisk, jeg har selv siddet i store virksomheder og oplevet fyringer af profileret personer.
De ved det godt allesammen inden det bliver meldt ud til pressen, og langt de fleste i måneder op til også. Så der er ikke nogen kamel der skal sluges.


Det faktum han ikke selv er i medierne eller han ikke vidste han ville ryge for porten indikerer for mig (kun baseret på erfaring selvfølgelig)
at han har dummet sig gevaldigt i noget specifikt.
Selv hvis han havde råbt af et bestyrelsesmedlem eller hvad ved jeg, så ville han være klar over fyringen kom i hvert fald inden det skete.
Det er simpelthen ikke rigtigt, at sådanne direktører altid ved, at de skal fyres. Jeg har arbejdet med HR i 15 år og siddet i to bestyrelser, hvor jeg har været med til at fyre en direktør og lukke et datterselskab. Der var INGEN der vidste noget før det blev meldt ud. Så at sige, at Schors er klar over at fyringen kom, er absolut ikke et faktum. Det kan være en mulighed, men ikke et faktum.
MrBang at lukke et firma er noget lidt andet.

Men for at undgå misforståelse, så prøv lige at læse hvad jeg skriver. Jeg skriver ikke de normalt ved de fyres, jeg skriver de ved de er fyret inden pressen ved det.
Normalt skal folk have en fratrædelses aftale og tid til at tænke over den.
Har aldrig hørt om andet end folk normalt bliver sendt hjem og så kommer ind dagen efter og skriver under på den aftale, og det er selv ved halv dramatiske fyringer.

At en direktør bliver fyret minutter inden bestyrelsen ringer til pressen er dælme atypiske, og lugter af en bortvisning.

Jeg går ud fra mens jeg skriver dette du har set forkert, og ikke mener i fyrer direktører i din HR afdeling, samtidig med i fortæller pressen om det, i situationer hvor direktøren intet har gjort forkert men i blot leder efter noget andet. For det er da hamrende uværdigt overfor jer selv og den direktør.

Update: Nu læser jeg min sidste linje, hvis det er den du har forholdt dig til, mener jeg selvfølgelig personen regner ud han bliver fyret fordi han råber af bestyrelsen. Jeg er helt med på direktøren ikke ved han bliver fyret, men han ved det mere end 2 timer før pressen ved det, ellers er der noget galt.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Økonomitråden

Indlæg af Kasper » 20. mar 2018, 21:45

Hvad laver Smukke Erik?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Økonomitråden

Indlæg af loeber med saks » 20. mar 2018, 21:55

Nå, nu er den her løber blevet en anelse træt af at høre CphAab, Hanga og MrBangDK diskutere ansættelsesvilkår ud fra egne erfaringer, så kan vi efterhånden vende tilbage til Stephan Schors og det arbejde, han har gjort for AaB?

PEACE FRA LØBEREN.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Økonomitråden

Indlæg af MrBangDK » 20. mar 2018, 21:56

CphAab skrev:
MrBangDK skrev:
CphAab skrev:
Hanga skrev:
CphAab skrev:Derudover er det vel også højst besynderligt vi ikke hører fra ham.
Tænker jeg betyder han selv har dummet sig på en eller anden måde.

Hvis man var en forurettet direktør ville man da ud og sige noget i medierne, også selvom det bare er
"tak for min tid i AaB".

AaB er jo ikke i stand til at give en fyret direktør mundkurv på, så må være fordi han selv ikke synes det er smart at åbne munden.
Det er 3 timer siden... Mon ikke manden lige sluger kamelen sammen med familien inden han åbner op.
Hanga jeg kan godt forstå du tænker sådan, jeg siger bare det er atypisk, jeg har selv siddet i store virksomheder og oplevet fyringer af profileret personer.
De ved det godt allesammen inden det bliver meldt ud til pressen, og langt de fleste i måneder op til også. Så der er ikke nogen kamel der skal sluges.


Det faktum han ikke selv er i medierne eller han ikke vidste han ville ryge for porten indikerer for mig (kun baseret på erfaring selvfølgelig)
at han har dummet sig gevaldigt i noget specifikt.
Selv hvis han havde råbt af et bestyrelsesmedlem eller hvad ved jeg, så ville han være klar over fyringen kom i hvert fald inden det skete.
Det er simpelthen ikke rigtigt, at sådanne direktører altid ved, at de skal fyres. Jeg har arbejdet med HR i 15 år og siddet i to bestyrelser, hvor jeg har været med til at fyre en direktør og lukke et datterselskab. Der var INGEN der vidste noget før det blev meldt ud. Så at sige, at Schors er klar over at fyringen kom, er absolut ikke et faktum. Det kan være en mulighed, men ikke et faktum.
MrBang at lukke et firma er noget lidt andet.

Men for at undgå misforståelse, så prøv lige at læse hvad jeg skriver. Jeg skriver ikke de normalt ved de fyres, jeg skriver de ved de er fyret inden pressen ved det.
Normalt skal folk have en fratrædelses aftale og tid til at tænke over den. Hvis det sker i minutters mellemrum at pressen ved det og personen selv er der jo tale om en decideret bortvisning.

Hvis i har gjort det anerledes må jeg så sige så synes jeg det virker lidt amatør agtigt.
Er du færdig med at rette dit indlæg igennem nu? Det er fandme svært at komme med et kvalificeret svar, når du retter i det gang på gang..

Nej, det var ikke kun det du skrev til at starte med. Du skrev direkte, at mange direktører kender til fyringen måneder i forvejen. Og det var det JEG reagerede på.

Ift. det med pressen, så skal jeg ikke kunne sige, hvad der er normalt eller ej. Men det lyder mystisk, at en pressemeddelelse går ud fra AaB inden eks. spillerne ved noget.

Og ift. den bestyrelse jeg har siddet i og vores ageren, så foregik alt på yderst professionel vis. Måske du blot har din oplevelse at basere din "amatør" udtalelse på?
Ska' vi hak'?

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Økonomitråden

Indlæg af dyhrmaN » 20. mar 2018, 21:57

Bombe!
Mens alt har sejlet i AaB og alt godt siden mesterskabet er blevet afviklet, har Schoors stået som det eneste lyspunkt. Stabil, med de rigtige ambitioner og mest af alt med en meget tydelig faglighed! Det stod klart, at manden havde helt styr på, hvad han lavede.
Jeg køber ikke AaBs grund, der må simpelthen ligge meget mere bag - hvem skulle virkeligt kunne erstatte Schoors og gøre det bedre ligenu?

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Økonomitråden

Indlæg af CphAab » 20. mar 2018, 21:57

prøv at læse det igen.. MrBang
De ved det godt allesammen inden det bliver meldt ud til pressen, og langt de fleste i måneder op til også.
det er en henført stilling 'til det bliver meldt ud i pressen' det er selvfølgelig det jeg mener og ikke det faktum de ved de bliver fyret måneder i forvejen.

Mange direktører ved de er blevet fyret måneder før medarbejdere eller pressen ved det, fordi ofte er der lavet en aftale hvor personen leder skibet videre indtil en ny er fundet.

Jeg har sågar været i et stort dansk firma med 6000+ ansatte hvor direktør vidste i 12 måneder før vi andre at han var blevet opsagt. De havde givet ham en 18 måneders aftale. Men nej jeg mente selvfølgelig ikke de ved de bliver fyret inden de bliver fyret.

Og nej holder gerne fast i min amatør udtalelse, hvis i ringer til ekstrabladet så snart den fyret person er gået ud af døren, for det er hvad AaB har gjort i dette tilfælde. Derfor synes jeg det stinker af en bortvisning.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Økonomitråden

Indlæg af Kristian » 20. mar 2018, 22:03

Bum skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/aa ... 27f53dc01a

Lyder som den rigtige forklaring. Finn var også live på tv2nord for lidt siden - lyder ikke som om, at der ligger andre dramatiske ting bag. Han virkede oprigtig.

At vi andre så kan undre os over beslutningen er en anden sag...
Kan undre rigtig meget og timingen ikke mindst.

Men har desværre også hørt den med sponsor flere gange. Vi sponsorere bl.a. selv klubben og må indrømme at det er ikke just gået fremad på den side.

At se en klub som AGF, der høster over 20 mio mere end AaB i sponsorindtægter er lidt skræmmende.

Håber det er forklaringen bag fyringen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Økonomitråden

Indlæg af MrBangDK » 20. mar 2018, 22:06

CphAab skrev:prøv at læse det igen.. MrBang
De ved det godt allesammen inden det bliver meldt ud til pressen, og langt de fleste i måneder op til også.
det er en henført stilling 'til det bliver meldt ud i pressen' det er selvfølgelig det jeg mener og ikke det faktum de ved de bliver fyret måneder i forvejen.

Mange direktører ved de er blevet fyret måneder før medarbejdere eller pressen ved det, fordi ofte er der lavet en aftale hvor personen leder skibet videre indtil en ny er fundet.

Jeg har sågar været i et stort dansk firma med 6000+ ansatte hvor direktør vidste i 12 måneder før vi andre at han var blevet opsagt. De havde givet ham en 18 måneders aftale. Men nej jeg mente selvfølgelig ikke de ved de bliver fyret inden de bliver fyret.

Og nej holder gerne fast i min amatør udtalelse, hvis i ringer til ekstrabladet så snart den fyret person er gået ud af døren, for det er hvad AaB har gjort i dette tilfælde. Derfor synes jeg det stinker af en bortvisning.
Ja, NOGEN afskedigelser gøres sådan.. Andre gøres anderledes..

Lad os lade den ligge dér.. Ingen grund til at diskutere videre om egne erfaringer. Nu bliver det blot spændende at se, hvad der bliver sagt i pressen i de kommende dage.
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Økonomitråden

Indlæg af Gamen » 20. mar 2018, 22:07

Martin Stigaard Skammelsen, gammel ASC-mand, som har stået for bl.a. marketing i AaB i en menneskealder (8-10-12 år) har også søgt - og fundet - nye udfordringer.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Økonomitråden

Indlæg af Sauer » 20. mar 2018, 22:09

CphAab skrev:prøv at læse det igen.. MrBang
De ved det godt allesammen inden det bliver meldt ud til pressen, og langt de fleste i måneder op til også.
det er en henført stilling 'til det bliver meldt ud i pressen' det er selvfølgelig det jeg mener og ikke det faktum de ved de bliver fyret måneder i forvejen.

Mange direktører ved de er blevet fyret måneder før medarbejdere eller pressen ved det, fordi ofte er der lavet en aftale hvor personen leder skibet videre indtil en ny er fundet.

Jeg har sågar været i et stort dansk firma med 6000+ ansatte hvor direktør vidste i 12 måneder før vi andre at han var blevet opsagt. De havde givet ham en 18 måneders aftale. Men nej jeg mente selvfølgelig ikke de ved de bliver fyret inden de bliver fyret.

Og nej holder gerne fast i min amatør udtalelse, hvis i ringer til ekstrabladet så snart den fyret person er gået ud af døren, for det er hvad AaB har gjort i dette tilfælde. Derfor synes jeg det stinker af en bortvisning.
Men der kan vel også nemt være gået 4-5 timer fra, at Schors fik meldingen, før det blev meldt ud i pressen lidt før kl. 18. Synes ikke, man kan garantere, at der er tale om en bortvisning - selvom de fleste herinde vel er overraskede over udfaldet og håndteringen fra AaBs side.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Økonomitråden

Indlæg af Frygah » 20. mar 2018, 22:11

Gamen skrev:Martin Stigaard Skammelsen, gammel ASC-mand, som har stået for bl.a. marketing i AaB i en menneskealder (8-10-12 år) har også søgt - og fundet - nye udfordringer.
Vi får da godt nok renset ud, må man sige...

Jeg husker fra min tid i ASC at da Finn kom ind som bestyrelsesformand i AaB, der gik snakken netop på at han var hamrende dygtig, og samtidig hamrende hård. I nogle af de virksomheder han var gået ind i, var han benhård og der var intet der var helligt for at nå målet. Selvom jeg også tror der ligger andet bag, så kan det selvfølgelig også "bare" være at bestyrelsen ikke var tilfredse med udviklingen efter AaB blev stabiliseret. Men det er fandme godt nok en hård udmelding han smider med "man er direktør til man ikke er direktør mere".

Synes ærligt Schors fortjener mere, medmindre der selvfølgelig er noget helt galt i kulissen som har påkrævet det.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Økonomitråden

Indlæg af CphAab » 20. mar 2018, 22:13

Gamen har du link til den? gad godt læse det.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Økonomitråden

Indlæg af CphAab » 20. mar 2018, 22:14

Frygah skrev:
Gamen skrev:Martin Stigaard Skammelsen, gammel ASC-mand, som har stået for bl.a. marketing i AaB i en menneskealder (8-10-12 år) har også søgt - og fundet - nye udfordringer.
Vi får da godt nok renset ud, må man sige...

Jeg husker fra min tid i ASC at da Finn kom ind som bestyrelsesformand i AaB, der gik snakken netop på at han var hamrende dygtig, og samtidig hamrende hård. I nogle af de virksomheder han var gået ind i, var han benhård og der var intet der var helligt for at nå målet. Selvom jeg også tror der ligger andet bag, så kan det selvfølgelig også "bare" være at bestyrelsen ikke var tilfredse med udviklingen efter AaB blev stabiliseret. Men det er fandme godt nok en hård udmelding han smider med "man er direktør til man ikke er direktør mere".

Synes ærligt Schors fortjener mere, medmindre der selvfølgelig er noget helt galt i kulissen som har påkrævet det.
Men kan vi ikke godt gå ud fra det?
Altså jeg beskytter ingen, men det er jo ikke normalt det, det ved vi da allesammen, der stikker jo noget under.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Økonomitråden

Indlæg af doukas » 20. mar 2018, 22:17

Kristian skrev:
Bum skrev:https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/aa ... 27f53dc01a

Lyder som den rigtige forklaring. Finn var også live på tv2nord for lidt siden - lyder ikke som om, at der ligger andre dramatiske ting bag. Han virkede oprigtig.

At vi andre så kan undre os over beslutningen er en anden sag...
Kan undre rigtig meget og timingen ikke mindst.

Men har desværre også hørt den med sponsor flere gange. Vi sponsorere bl.a. selv klubben og må indrømme at det er ikke just gået fremad på den side.

At se en klub som AGF, der høster over 20 mio mere end AaB i sponsorindtægter er lidt skræmmende.

Håber det er forklaringen bag fyringen.
Jeg får det ellers kun til 15 mio kr., men det er stadigvæk meget.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Økonomitråden

Indlæg af Gamen » 20. mar 2018, 22:17

Finn V. Nielsen har et ry for at være benhård, på grænsen til at være et dumt svin. Men tror han har været god nok for AaB.

Link hvad angår Martin Stigaard? Se Lars Glinvads profil på LinkedIn.
Vil tro at Martin er en af dem der har været i org. længst.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Økonomitråden

Indlæg af Pastorius » 20. mar 2018, 22:20

Jeg er slet ikke til konspirationsteorier om årsag til fyring, og kan sagtens se at det kan være nøjagtig som der bliver sagt.

Hvis betyrelsen i nogen tid har evalueret og talt strategi, og så i dag er kommet frem til at der skal en anden til, så kan jeg fodt forstå de fyrer ham med det samme. Det ville være fordækt og meget akavet at skulle tale videre om fremtid og strategier med en "dead man walking" som ikke engang selv ved at han er død.

Hvad mere er, så synes jeg det er rigtig at prøve at skabe flere indtægter i AaB. Der er ingen vej udenom at vi skal have øget indtægterne væsenligt i løbet af en ikke alt for lang årrække, hvis vi vil lege med.

Jeg siger ikke det er udelukket at der er mere bag, men bare at der sagtens kan være helt logiske grunde til at det sker på den måde det er sket, og at jeg enddog mener det er sandsynligt.

...og så er det altså svært at holde den der frygt for forandringer ud. Man kan godt skifte godt ud med noget andet godt, eller endda noget bedre. Der er ingenting der antyder at bestyrelsen skulle have mistet forstanden. Det er altså dem, der står bag den linje Schoors har stået for i den forgange tid. Det er jo ikke sådan at Schoors alene har fundet på at der skulle styr over økonomien, og orden i sagerne. Jeg kan godt lide at bestyrelsen ikke er tilfreds med stilstand på et fornuftigt niveau (med røven i vandskorpen indenfor top 6), men stræber efter noget mere, og ikke er bange for at gøre forsøget på at komme højere op.
Med venlig Hilsen
--
Robert

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Økonomitråden

Indlæg af CphAab » 20. mar 2018, 22:23

Pastorius skrev:Jeg er slet ikke til konspirationsteorier om årsag til fyring, og kan sagtens se at det kan være nøjagtig som der bliver sagt.

Hvis betyrelsen i nogen tid har evalueret og talt strategi, og så i dag er kommet frem til at der skal en anden til, så kan jeg fodt forstå de fyrer ham med det samme. Det ville være fordækt og meget akavet at skulle tale videre om fremtid og strategier med en "dead man walking" som ikke engang selv ved at han er død.

Hvad mere er, så synes jeg det er rigtig at prøve at skabe flere indtægter i AaB. Der er ingen vej udenom at vi skal have øget indtægterne væsenligt i løbet af en ikke alt for lang årrække, hvis vi vil lege med.

Jeg siger ikke det er udelukket at der er mere bag, men bare at der sagtens kan være helt logiske grunde til at det sker på den måde det er sket, og at jeg enddog mener det er sandsynligt.

...og så er det altså svært at holde den der frygt for forandringer ud. Man kan godt skifte godt ud med noget andet godt, eller endda noget bedre. Der er ingenting der antyder at bestyrelsen skulle have mistet forstanden. Det er altså dem, der står bag den linje Schoors har stået for i den forgange tid. Det er jo ikke sådan at Schoors alene har fundet på at der skulle styr over økonomien, og orden i sagerne. Jeg kan godt lide at bestyrelsen ikke er tilfreds med stilstand på et fornuftigt niveau (med røven i vandskorpen indenfor top 6), men stræber efter noget mere, og ikke er bange for at gøre forsøget på at komme højere op.
Det er vel ok at ikke juble hvis en succes bliver fyret?
Det virker nærmest til du forlanger vi ikke må stille spørgsmålstegn her blot timer efter nyheden er landet,
Det er ikke konsekvent positivt at skifte ud hele tiden på alle fronter.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Økonomitråden

Indlæg af Brent » 20. mar 2018, 22:29

“vi har brug for en direktør, der har sine kompetencer indenfor udvikling af kommercielle indtægter”

Jamen så ansæt da endelig en Tom Mathiesen eller Per Søndergaard type så vi kan få gang i en masse hurlumhej igen
AaB - the Nordic gateway to Europe

Besvar