Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Økonomitråden

Indlæg af Hanga » 14. nov 2023, 16:55

Det ved jeg sku ikke helt hvad jeg skal mene om.

Først og fremmest er der den nostalgiske tilknytning og meget identitet bundet op i det nuværende stadion. Dernæst så synes jeg at stadion har den perfekte størrelse og beliggenhed. Vi har utrolig sjældent udsolgt, men kan i ny og næ lige fylde stadion. Og det er i gå/cykelafstand fra byen, samtidig med at parkering altså også er OK hvis man lige er en smule kendt i området, som de fleste jo er. Slutteligt så virker det også lidt som "frås" at sige farvel til et forholdsvist nyt og trods alt velfungerende stadion på de fleste punkter.

Omvendt må man også sige at renoveringen af stadion endte lidt som en "halv løsning". Tribunerne burde have mere hældning, og boder og toilet forholdene har jo alle dage været uhensigtsmæssigt indrettet. Ligeledes ville det være dejligt at få et stadion der føles mere "lukket" med ens tribuner. Og så er der ingen tvivl om at større og bedre kommercielle faciliteter kan blive væsentligt medvirkende til at give det løft i sponsoromsætning, som AaB virkelig har manglet. Det handler jo alt sammen om hvad man kan tilbyde den anden vej, og der husker jeg i hvert fald at det har været nævnt fra AaBs side, at manglende kapacitet på stadion var den måske største hindring.

Jeg frygter dog at vi med et så stort stadion kan blive negativt for kampoplevelse. Jo flere tomme pladser, desto mindre intensitet får man typisk. Hellere et fyldt stadion med 7000 tilskuere end 9000 spredt ud over alt for mange pladser.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Økonomitråden

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 14. nov 2023, 18:13

Væddeløbsbanen lyder som en fin placering da det stadigvæk er bynært og tilmed tæt på den kommende motorvej, kapaciteten derimod på op mod 20.000 lyder meget ambitiøst.
Kan godt forstå det ud fra tankegangen om at tiltrække landskampe og evt. afholde koncerter men stadion vil komme til at virke som en kolods da det meget ofte i bedste fald vil være halvtomt

OrkSatme
2. div
2. div
Indlæg: 139
Tilmeldt: 3. mar 2021, 19:20
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Økonomitråden

Indlæg af OrkSatme » 14. nov 2023, 20:22

En miniature udgave af Signal Iduna Park ville give våde drømme😍
All Cats Are Beautyfull

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Økonomitråden

Indlæg af Hovedet » 14. nov 2023, 23:19

Hanga skrev:
14. nov 2023, 16:55
Det ved jeg sku ikke helt hvad jeg skal mene om.

Først og fremmest er der den nostalgiske tilknytning og meget identitet bundet op i det nuværende stadion. Dernæst så synes jeg at stadion har den perfekte størrelse og beliggenhed. Vi har utrolig sjældent udsolgt, men kan i ny og næ lige fylde stadion. Og det er i gå/cykelafstand fra byen, samtidig med at parkering altså også er OK hvis man lige er en smule kendt i området, som de fleste jo er. Slutteligt så virker det også lidt som "frås" at sige farvel til et forholdsvist nyt og trods alt velfungerende stadion på de fleste punkter.

Omvendt må man også sige at renoveringen af stadion endte lidt som en "halv løsning". Tribunerne burde have mere hældning, og boder og toilet forholdene har jo alle dage været uhensigtsmæssigt indrettet. Ligeledes ville det være dejligt at få et stadion der føles mere "lukket" med ens tribuner. Og så er der ingen tvivl om at større og bedre kommercielle faciliteter kan blive væsentligt medvirkende til at give det løft i sponsoromsætning, som AaB virkelig har manglet. Det handler jo alt sammen om hvad man kan tilbyde den anden vej, og der husker jeg i hvert fald at det har været nævnt fra AaBs side, at manglende kapacitet på stadion var den måske største hindring.

Jeg frygter dog at vi med et så stort stadion kan blive negativt for kampoplevelse. Jo flere tomme pladser, desto mindre intensitet får man typisk. Hellere et fyldt stadion med 7000 tilskuere end 9000 spredt ud over alt for mange pladser.
Aalborg Stadion kom nemlig til at fremstå underligt ufærdigt - og fremtonede nogle år senere i en markant være vellykket udgave i Esbjerg, der på bagkant havde lært af firstmovernes fejl.

Med undtagelse af Brøndby spiller FCK jo kun uhyre sjældent for en fuldsat Parken, ligesom der nærmest heller aldrig er udsolgt i Aarhus, Brøndby og Odense. De færreste ville vel alligevel pege på at nedsætte kapaciteten de steder for stemningens skyld.

Selvfølgelig ville kapaciteten på de nuværende 13.600 være tilstrækkelig i langt de fleste kampe. Ikke desto mindre medvirker den begrænsede kapacitet i mine øjne til, at AaB ved mange lejligheder går glip af tilskuere. Som et skrækeksempel kunne nævnes den højtprofilerede kamp mod Hobro tibage i oktober 2014, hvor vi dels stadig red på mesterbølgen og Hobro ligeledes på en forrygende start på deres første Superligasæson.

Der blev således meldt "alt udsolgt" flere uger i forvejen - i praksis dukkede der knap 10.000 tilskuere op! Dén kamp ville skønsmæssigt have samlet omkring 15.000 tilskuere på det gamle Aalborg Stadion. Og vi oplever jo hele tiden, at der meldes billetsalg ud, der slet ikke står mål med virkeligheden - men som utvivlsomt afholder folk fra at komme til de kampe.

Bortset fra det: Spændende planer selvfølgelig, men jeg kun læst om dem helt overordnet. Jeg undrer mig umiddelbart over timingen, da sådanne planer som regel kendetegner klubber i medvind, f.eks. AGF.

Det nuværende stadion er ganske rigtigt utilstrækkelig, som det allerede var ved sin fødsel i 2001. Skulle der imidlertid investeres i AaB - og et helt nyt stadion koster jo i hvert af omegnen af en halv milliard - ville det jo nok være andre ting end lige et nyt stadion, man først ville rette opmærksomheden mod, al den stund at klubben befinder sig i sit laveste sportslige leje nogensinde.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Økonomitråden

Indlæg af mich1596 » 15. nov 2023, 00:08

Jeg er helt klart positiv, det bliver da en tiltrængt og nødvendig opgradering såfremt vi ønsker at se os selv som et top 6 hold på sigt.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Økonomitråden

Indlæg af Patmand » 15. nov 2023, 08:21

Jeg syntes det er uambitiøst at sige, at en kapacitet på ca. 20.000 vil være for stort et stadion. Der var en gang at kapaciteten faktisk var deromkring, naturligvis med totalt utidssvarende faciliteter ift. nutidens standarder.

AaB har stået totalt i stampe rent kommercielt, det er på høje tid man adresserer det problem og det må gerne være lidt ambitiøst og fremtidssikret.

AaB har aldrig været et ægte storhold, altså et hold der kontinuerligt blander sig i topstriden i den bedste nationale liga. AaB er hvad vi kan karakterisere som et pop-up tophold, og det er klart at hvis ambitionerne forbliver i den kategori så syntes en kapacitet på 20.000 af mange.
Hvis man derimod en gang i fremtiden vil byde AGF, FCM og andre ambitiøse klubber op til dans, så er man nødt til at opgradere faciliteterne - også på stadion delen.

Jeg kan ikke se det give kommerciel mening for investorgruppen, at bygge et nyt stadion med omtrent samme kapacitet som det nuværende.
Det at komme væk fra begrænsningerne ved at ligge lige op af et boligområde, bør alt andet lige også åbne for anvendelse af et splinternyt stadion til andre events end bare fodbold.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5207
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 15. nov 2023, 08:58

Patmand skrev:
15. nov 2023, 08:21
Jeg syntes det er uambitiøst at sige, at en kapacitet på ca. 20.000 vil være for stort et stadion. Der var en gang at kapaciteten faktisk var deromkring, naturligvis med totalt utidssvarende faciliteter ift. nutidens standarder.

AaB har stået totalt i stampe rent kommercielt, det er på høje tid man adresserer det problem og det må gerne være lidt ambitiøst og fremtidssikret.

AaB har aldrig været et ægte storhold, altså et hold der kontinuerligt blander sig i topstriden i den bedste nationale liga. AaB er hvad vi kan karakterisere som et pop-up tophold, og det er klart at hvis ambitionerne forbliver i den kategori så syntes en kapacitet på 20.000 af mange.
Hvis man derimod en gang i fremtiden vil byde AGF, FCM og andre ambitiøse klubber op til dans, så er man nødt til at opgradere faciliteterne - også på stadion delen.

Jeg kan ikke se det give kommerciel mening for investorgruppen, at bygge et nyt stadion med omtrent samme kapacitet som det nuværende.
Det at komme væk fra begrænsningerne ved at ligge lige op af et boligområde, bør alt andet lige også åbne for anvendelse af et splinternyt stadion til andre events end bare fodbold.
Jeg er også på, at der skal til at være noget højere til loftet ifht. ambitioner.
Når man kan lave et tophold i f*cking Herning/Ikast kan man selvfølgelig også i Aalborg, men det kræver altså man begynder at tænke ambitiøst og være foretagsomme. Det kræver man laver en vedkommende fortælling som folk vil være en del af og være med til at opbygge.
Det kræver nogle ejere, som har et andet mindset at være tilfredse med deres egen mellemstore virksomhed og dens relativt sikre position. Det kræver friske foretagsomme mennesker med drive - det er bestemt ikke hvad man har set hos den nuværende formand eller de forrige.
Hvem pokker ser på videoen med Niels David i går og tænker det her projekt skal jeg være en del af?
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Økonomitråden

Indlæg af Alexis » 15. nov 2023, 09:08

Rigtig spændende planer, og det er lige præcis det som både AaB, Aalborg Håndbold og Aalborg by har brug for for at kunne vokse og tiltrække arrangementer til Nordjylland.

Det bliver afgørende heri hvordan ejerforholdet i det her kommer til at blive. Man opretter vel i nyt selskab fx "Aalborg Sport og Event"(eller nogen i den stil), som vil stå som ejer af det nye stadion, nye hal og evt nye andre lokaler(kontor, konference eller hvad man nu ellers vil bygge). Dette selskab kommer så nok til at leje stadion ud til AaB A/S på kampdage.
Jf. diverse artikler og rygter lyder det til at det er kommunen og private aktører der har disse planer. Disse private aktører kunne jo så sagtens være en pæn del af den nuværende ejerkreds i AaB og Aalborg Håndbold. Men det kan også være at AaB og Aalborg håndbold kommer til at eje en andel af firmaet.
I den henseende vil det være at kæmpe scoop at få Aalborg Håndbolds ejere med ind over. De 3 derude har vel tilsammen en 3-4 milliarder, hvis ikke mere, mens AaBs ejerkreds af private aktører måske har 20% procent af den formue.

Har svært ved at se kommunen være med i det her uden at få en ejerandel og blot støtte ved tilskud. Tror jeg politisk ville give ramaskrig og knap nok være lovligt. Så de skal have en ejerandel for at være med.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 463
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Økonomitråden

Indlæg af DenSataniskeHest » 15. nov 2023, 10:50

Det lyder vildt man vil rykke Aalborg Stadion ned.. det er trods alt "realativt" nyt.. Vil man mon kunne bygge det om til en hal, og bevare noget af arbejdet?

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Økonomitråden

Indlæg af Lyfe » 15. nov 2023, 10:59

Rygterne går på at Mads Peter veiby og Ejgild er blandt den investorgruppe som arbejder på det. Hvis det er korrekt, så er det et bestyrelsesmedlem fra AaB som er blandt de mest aktive for det.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af Raptorr » 15. nov 2023, 11:06

Hanga skrev:
14. nov 2023, 16:55
Det ved jeg sku ikke helt hvad jeg skal mene om.

Først og fremmest er der den nostalgiske tilknytning og meget identitet bundet op i det nuværende stadion. Dernæst så synes jeg at stadion har den perfekte størrelse og beliggenhed. Vi har utrolig sjældent udsolgt, men kan i ny og næ lige fylde stadion. Og det er i gå/cykelafstand fra byen, samtidig med at parkering altså også er OK hvis man lige er en smule kendt i området, som de fleste jo er. Slutteligt så virker det også lidt som "frås" at sige farvel til et forholdsvist nyt og trods alt velfungerende stadion på de fleste punkter.

Omvendt må man også sige at renoveringen af stadion endte lidt som en "halv løsning". Tribunerne burde have mere hældning, og boder og toilet forholdene har jo alle dage været uhensigtsmæssigt indrettet. Ligeledes ville det være dejligt at få et stadion der føles mere "lukket" med ens tribuner. Og så er der ingen tvivl om at større og bedre kommercielle faciliteter kan blive væsentligt medvirkende til at give det løft i sponsoromsætning, som AaB virkelig har manglet. Det handler jo alt sammen om hvad man kan tilbyde den anden vej, og der husker jeg i hvert fald at det har været nævnt fra AaBs side, at manglende kapacitet på stadion var den måske største hindring.

Jeg frygter dog at vi med et så stort stadion kan blive negativt for kampoplevelse. Jo flere tomme pladser, desto mindre intensitet får man typisk. Hellere et fyldt stadion med 7000 tilskuere end 9000 spredt ud over alt for mange pladser.
Det er et spændende projekt, som jo ikke kun vil været knyttet op på AaB, men flere andre events, som vi kender det fra Parken og andre steder. Måske vil en del af ejerkredsen have rødder i AaB, men der vil uden tvivl være andre aktører, og kommunen vil måske spille en rolle også. En del af finansieringen er tænkt at komme fra byggemodning af området omkring det nye stadion (travbanen i Vestbyen), så mon ikke der er kendte entreprenører/erhvervsfolk med i investorgruppen. Kapaciteten skal altså rette sig imod andre events end AaB's kampe (måske også fremtidige landskampe), og derudover tror jeg den nuværende ejerkreds i AaB har store ambitioner på klubbens vegne. De har det lange lys på. Så kapacitet til eventyrlige europæiske aftener på Aalborg Stadion hilses bestemt velkommen. Hvem husker ikke AaB-Manchester City og flere andre uforglemmelige kampe. Hvor er det rart at se, at der er nogle, som har ambitioner i Nordjylland, så man ikke behøver græmme sig og skele misundeligt til det, som foregår i Århus.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Økonomitråden

Indlæg af Hanga » 15. nov 2023, 11:19

Raptorr skrev:
15. nov 2023, 11:06
Hanga skrev:
14. nov 2023, 16:55
Det ved jeg sku ikke helt hvad jeg skal mene om.

Først og fremmest er der den nostalgiske tilknytning og meget identitet bundet op i det nuværende stadion. Dernæst så synes jeg at stadion har den perfekte størrelse og beliggenhed. Vi har utrolig sjældent udsolgt, men kan i ny og næ lige fylde stadion. Og det er i gå/cykelafstand fra byen, samtidig med at parkering altså også er OK hvis man lige er en smule kendt i området, som de fleste jo er. Slutteligt så virker det også lidt som "frås" at sige farvel til et forholdsvist nyt og trods alt velfungerende stadion på de fleste punkter.

Omvendt må man også sige at renoveringen af stadion endte lidt som en "halv løsning". Tribunerne burde have mere hældning, og boder og toilet forholdene har jo alle dage været uhensigtsmæssigt indrettet. Ligeledes ville det være dejligt at få et stadion der føles mere "lukket" med ens tribuner. Og så er der ingen tvivl om at større og bedre kommercielle faciliteter kan blive væsentligt medvirkende til at give det løft i sponsoromsætning, som AaB virkelig har manglet. Det handler jo alt sammen om hvad man kan tilbyde den anden vej, og der husker jeg i hvert fald at det har været nævnt fra AaBs side, at manglende kapacitet på stadion var den måske største hindring.

Jeg frygter dog at vi med et så stort stadion kan blive negativt for kampoplevelse. Jo flere tomme pladser, desto mindre intensitet får man typisk. Hellere et fyldt stadion med 7000 tilskuere end 9000 spredt ud over alt for mange pladser.
Det er et spændende projekt, som jo ikke kun vil været knyttet op på AaB, men flere andre events, som vi kender det fra Parken og andre steder. Måske vil en del af ejerkredsen have rødder i AaB, men der vil uden tvivl være andre aktører, og kommunen vil måske spille en rolle også. En del af finansieringen er tænkt at komme fra byggemodning af området omkring det nye stadion (travbanen i Vestbyen), så mon ikke der er kendte entreprenører/erhvervsfolk med i investorgruppen. Kapaciteten skal altså rette sig imod andre events end AaB's kampe (måske også fremtidige landskampe), og derudover tror jeg den nuværende ejerkreds i AaB har store ambitioner på klubbens vegne. De har det lange lys på. Så kapacitet til eventyrlige europæiske aftener på Aalborg Stadion hilses bestemt velkommen. Hvem husker ikke AaB-Manchester City og flere andre uforglemmelige kampe. Hvor er det rart at se, at der er nogle, som har ambitioner i Nordjylland, så man ikke behøver græmme sig og skele misundeligt til det, som foregår i Århus.
Det er jeg helt med på, jeg kommenterede alene egoistisk med AaB briller og ikke med kommunens/byens briller. For AaB tror jeg ikke det er positivt at tilskuerkapaciteten øges, tværtimod. Det er simpelthen så utrolig sjældent at vi fylder stadion helt op, og flere tomme sæder er efter min oplevelse desværre lidt en stemningsdræber. Men som jeg også skriver, er det meget positivt med forøget kommerciel kapacitet. Det kan forhåbentlig gøre at AaB kan forøge sponsoromsætningen.

Det er jo også derfor at Parken valgte at gøre tilskuerkapaciteten mindre mod at bygge flere lounges.

Nu ved vi ikke ret meget om planerne, men kunne det ikke tænkes at den nye hal vil være den primære lokation til koncerter osv.?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Økonomitråden

Indlæg af Patmand » 15. nov 2023, 11:30

Lyfe skrev:
15. nov 2023, 10:59
Rygterne går på at Mads Peter veiby og Ejgild er blandt den investorgruppe som arbejder på det. Hvis det er korrekt, så er det et bestyrelsesmedlem fra AaB som er blandt de mest aktive for det.
Jeg har ikke noget særlig viden om projektet eller folkene bag, men når Nordjyske skriver: “Rent økonomisk skal projektet hænge sammen ved, at investorgruppen med kommunens accept skal udvikle områderne, hvor udvikling af boliger i områderne skal bidrage til realiseringen af de store stadionplaner.”, så går jeg ud fra A. Enggard A/S er inde over.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Økonomitråden

Indlæg af Patmand » 15. nov 2023, 12:10

DenSataniskeHest skrev:
15. nov 2023, 10:50
Det lyder vildt man vil rykke Aalborg Stadion ned.. det er trods alt "realativt" nyt.. Vil man mon kunne bygge det om til en hal, og bevare noget af arbejdet?
Jeg mener det er bygget i 1960 og renoveret/ombygget i 2002. Jeg syntes personligt ikke det kan karakteriseres som relativt nyt og nej, jeg tror ikke man kan bevare noget som helst ifm. med opførelsen af en ny hal.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Økonomitråden

Indlæg af troelsh » 15. nov 2023, 12:12

Det må være nogle med meget dybe lommer, hvis det er nogenlunde samme pris som stadionet i Århus, så koster det et sted mellem 400-600 mio. og hallen kommer vel også derop af. Så vi ender på en lille milliard.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Økonomitråden

Indlæg af Gnu » 15. nov 2023, 12:21

Travbanen er det perfekte alternativ til den nuværende placering, og hvis der virkelig er konkrete planer om nyt stadion, så må det jo automatisk også betyde, at nogle er parate til at poste seriøse gryn i AaB. Det er meget positivt, og det trænger vi til!
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 463
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Økonomitråden

Indlæg af DenSataniskeHest » 15. nov 2023, 12:37

Patmand skrev:
15. nov 2023, 12:10
DenSataniskeHest skrev:
15. nov 2023, 10:50
Det lyder vildt man vil rykke Aalborg Stadion ned.. det er trods alt "realativt" nyt.. Vil man mon kunne bygge det om til en hal, og bevare noget af arbejdet?
Jeg mener det er bygget i 1960 og renoveret/ombygget i 2002. Jeg syntes personligt ikke det kan karakteriseres som relativt nyt og nej, jeg tror ikke man kan bevare noget som helst ifm. med opførelsen af en ny hal.
blev alle tribuner osv ikke revet den skiftesvis under ombygningen?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5334
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Økonomitråden

Indlæg af R Rosenberg » 15. nov 2023, 12:47

Hvor skal jeg så gå til trav?
Ædruelighedens stemme

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af Raptorr » 15. nov 2023, 13:56

R Rosenberg skrev:
15. nov 2023, 12:47
Hvor skal jeg så gå til trav?
Det ved jeg ikke, men jeg holder også af at komme til trav :) Så lad os håbe, at der findes et nyt sted til en travbane. Selvom der nok ikke er så mange live publikummer til løbene i Aalborg længere? Selv på Charlottenlund er der tyndt med folk de fleste løbsdage.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Økonomitråden

Indlæg af Lyfe » 15. nov 2023, 14:15

R Rosenberg skrev:
15. nov 2023, 12:47
Hvor skal jeg så gå til trav?
Hellere travbanen end stadion ude ved Gigantium ;)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Besvar