Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Økonomitråden

Indlæg af Patmand » 22. nov 2023, 12:37

Elvis lever skrev:
22. nov 2023, 10:56
Raptorr skrev:
22. nov 2023, 08:22
Jakobsen skrev:
22. nov 2023, 00:26
Raptorr skrev:
21. nov 2023, 21:58
Hvis man nu gør sig ekstra umage med at være AaB kritisk og godt gammeldags nordjysk bagstræberisk (når det er værst), så kan man sikkert finde hår i suppen, når det kommer til de fremlagte visioner for nye idræts og event faciliteter i Aalborg. Men ellers på en jævn tirsdag med lidt rigelig nedbør, så er det det da svært ikke at se lyspunktet i, at der findes folk og fæ med visioner for idræts og kulturlivet i Aalborg. Bevares, det er på et meget tidligt stadie og som sådan kun visioner, men det er da skønt, at nogle har tænkt tankerne, har mod på at offentliggøre dem og måske endda gå videre med dem. Herligt er det også, at Mogens Jørgensen har rullet alle sine journalistiske evner ud og linet en perlerække af gamle trolde og nisser op til interview om emnet. Der er vel højest en af de interviewede, som er favorit til at befinde sig i de levendes rækker, når det nye stadion indvies?!
Altså jeg tror ikke du finder en herinde, som er imod et nyt moderne stadion eller store visioner.
Det folk angriber er jo nærmere, at de folk og fæ med visioner ikke sidder i AaB og, at AaB nærmere virker som nogen der følger strømmen i det her end den institution der burde være en aktiv drivkraft i det. Det er altså ikke for sjov de helt seriøst diskuterer i Mediano om de troede på der overhovedet kommer et stadion. Det her projekt bliver jo ikke realiseret i sin fulde vision og, hvis ikke AaB holder sig til eller aktiv får vi ikke et nyt stadion. Så ender det med, at vi står tilbage med Håndbolden får deres arena og vi står tilbage med et stadion der får i forfald og en bar røv at trutte i. Det her udstiller med fulde den mangel på entrepreneurship og foretagsomhed som har præget toppen af klubben af de sidste 20 år. Det udstiller til fulde alt, det som har degraderet vores position i dansk fodbold og har sendt os helt ned i jammerlige 1. div. Og jeg kommer til at skyde på den helt flok trætte ronkedorer (Niels David og co.) så længe de er klubben. Det bliver ikke rigtigt godt før de er ude og vi får nogle folk ind med drive og visioner for klubben.
Vi ved jo reelt ikke hvilken rolle AaB kommer til at spille i projektet, som jo er på et meget tidligt stadie. Men det vil selvfølgelig være ærgerligt at forsømme en mulighed for at kritisere AaB og folkene i bestyrelsen. I en tid hvor AaB, herunder en bestyrelse med nyt blod, arbejder på at forny og udvikle klubben, så kunne man jo også vælge at følge det arbejde og holde lidt igen med spredehaglene. Personligt foretrækker jeg, at AaB bruger kræfterne på at udvikle klubben på den sportslige og kommercielle del (herunder være repræsenteret i initiativ gruppen til nyt stadion). Jeg er egentlig heller ikke interesseret i at hælde galde ud over Niels David og Co. for de sidste 20 års misere (så skal de måske også have skylden for to mesterskaber og en pokaltitel), men mere interesseret i de tiltag, som der nu er sat i søen, og det arbejde der pågår. Hvordan man på baggrund af en præsentation fra initiativgruppen kan foruddiskontere, at AaB ikke vil holde sig til, og stadion projektet efterfølgende vil falde til jorden. Ja, det ved jeg ikke. Men måske hvis man gør brug af førnævnte nordjyske bagstræberi og rigtig sætter turbo på med klynk og klagesang, man så kan lykkedes med det. Det er bare en skam, hvis man undervejs taber blikket for det arbejde som rent faktisk pågår i AaB for at rejse klubben. AaB er repræsenteret i initiativ gruppen, og det hele er endnu en vision, så lad os se hvordan det hele udvikler sig herfra. Det kan jo risikere at udvikle sig i positiv retning, også med AaB som deltager/interessent :D
Klog skrevet. For mig ville det være useriøst, hvis AaB på et tidspunkt hvor det altafgørende spørgsmål for klubbens fremtid har tre svarmuligheder, nemlig: Oprykning, fallit eller "en esbjerg", begyndte at tale om medfinansiering af et stadionbyggeri til 400-500 millioner. Det ville være helt sort. AaB sidder med og diskuterer den overordnende vision og de sidder med når tankerne fra visionen skal konkretiseres. Derfor melder man jo også ud, at eksempelvis DBUs drømme ikke virker umiddelbart realistiske i et klub-økonomisk perspektiv.
Hvis vi skal tale økonomi, så kan det måske være relevant at se på AGF’s nye stadion. Det koster efter sigende kr. 585 mio. at opføre selve stadionet med en kapacitet på 24.000 tilskuere. Så kommer der udgifter til bl.a. nedrivning af det gamle stadion der bringer budgettet op på kr. 650 mio.

Det finansieres af:
Salling Fondene kr. 250 mio. (donation)
Lind Invest kr. 250. mio. (donation)
AGF kr. 150 mio.

Ejeren af stadion er kommunen men skal drives af AGF, der kommer til at stå for alt inklusive koncerter, landskampe, møder, konferencer mv.

Så smider Aarhus Kommune også kr. 250 mio. der er øremærket til nye idrætsfaciliteter og udvikling af infrastrukturen i området. Det vil sige der bruges kr. 900 mio. på stadion, andre idrætsfaciliteter og infrastruktur.

Det er naturligvis den største udfordring for hele projektet i Aalborg, nemlig hvem skal betale regningen?

Mig bekendt er det ikke kommercielt en særlig god forretning at bygge et fodboldstadion og leje det ud til en fodboldklub og andre arrangementer. Det er nok nærmest en underskudsforretning og renteniveauet pt. gør det ikke just mere attraktivt hvis det skal financieres via lån.

AaB kommer i hvert fald ikke til at betale kr. 150 mio. til et nyt stadion, og hvem ellers kan man forestille sig der vil putte penge i projektet?
Forudsætningen er noget med et boligprojekt. Spørgsmålet er blot hvor meget det kan bidrage med, så ja finansieringen er den store udfordring. Og hvem tør stå med ejerskabet og omkostningerne til vedligeholdelse?

Der er mange spørgsmål der skal findes svar på. Jeg har ikke hørt mediano’s dækning af projektet endnu, måske tager de fat i noget af det.

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Økonomitråden

Indlæg af Ruddifanten » 22. nov 2023, 17:39

jonas386 skrev:
20. nov 2023, 15:35
DenSataniskeHest skrev:
20. nov 2023, 15:13
doukas skrev:
20. nov 2023, 15:10
Jeg er overrasket over, hvor negativt, selv for AaB-fans, nyheden om dette projekt modtages.

Jeg har svært ved at se, at der for alvor skulle være noget at brokke sig over, men kan stort set kun se gevinster for hele byen.
ja hvis blot det hele virkede mere seriøst.. Der er ingen økonomi, ingen invisteringer, AaB manden var en joke at høre på.. Ingen konkrete planer, de snakker selv om 15 års tids horisont.. Men mon ikke vi snakker væsenlig længere ude i fremtiden.

Jeg havde måske forventet planerne var noget mere konkrete, en blot en masse ord og ønsker om fremtiden.
Og så er spørgsmålet jo også, i hvert fald for mit eget vedkommende, hvordan det overhovedet kan komme til at blive en fordel for fodboldklubben. At man kan arrangere stadionkoncerter med plads til 25 - 30.000 giver ikke fodbolden noget.
Som Hanga siger, så er det også bare svært at gøre særlig meget ved stemning på et stadion, der i bedste flad bliver 50% fyldt.

Jeg er negativ, fordi hensigterne med det her stadionbyggeri primært handler om, at man gerne vil have flere store koncerter og potentielt landskampe til Aalborg. Det virker ikke til, selvom kommunen er med inde over, at man har overvejet hvordan en sådan stadionbydel overhovedet kommer til at fungere i helhed med resten af byen, og hvordan området overhovedet skal kunne håndtere at 30-40.000 mennesker kommer til og fra området hurtigt og gnidnningsfrit.

Og så vil man gerne finansiere byggeriet med noget boligbyggeri, men altså, hvilke mennesker er det de forestiller sig vil købe milliondyre lejligheder i et område der er totalt afkoblet resten af byen, og hvor den eneste adgang til offentlig transport er en plusbus. Der er mig bekendt udfordringer nok med at afsætte boligmulighederne omkring spritten (noget tid siden jeg har holdt mig opdateret dog), og jeg kan ikke se hvorfor området endnu længere ude skulle være mere attraktivt. Medmindre man inddrager Vestre Fjordpark og tænker i nogle baner der kan binde området sammen med nørresundbysiden (Lindholm), så har jeg svært ved at se det nogensinde skal kunne blive rigtigt godt.

Drømme kan man selvfølgelig altid, og det er jo gratis.

[
Ved ikke lige hvor i Aalborg du kommer fra men du kender da tydeligvis intet til boligmarkedet, og hvad der er attraktivt.
Lejlighederne ville kunne placere imellem Aalborgs mest attraktive by-bydel Vest Byen og Aalborgs mest attraktive villa kvarter Hasseris, med havnen, fjorden, friluftsbadet og Kridtgaven som nærmeste nabo, det bliver ikke mere attraktivt .

Beskrivelsen som afkoblet fra resten af byen, er også helt hen i vejret, området har fra gamle dage og stadigvæk en lille snært af industri og sports område, men der er allerede bygget nyt på annebergvej, og skydebanevej samt området står til udvikling med 3 Limfjordsforbindelse snart, og mulig udstykning af grunden ved siden af rensnings anlægget.

Ruddifanten
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
Favoritspiller: Frank strandli

Re: Økonomitråden

Indlæg af Ruddifanten » 22. nov 2023, 17:42

jonas386 skrev:
20. nov 2023, 15:59
Gnu skrev:
20. nov 2023, 15:42
Jeg forstår heller ikke helt den udprægede negativitet her. Selvfølgelig kunne det da være fedt at få fremlagt en fuldt færdig og finansieret plan, men det er jo ikke realistisk, og der skal være plads til manøvrerum i planerne. Lige nu er oplægget et stadion med plads til 30.000 tilskuere, men lad os nu se. Og det kan jo også være, at det, der menes er plads til 30.000 til koncerter. Dvs. inklusiv ståpladser på banen.

Det er da rigtig positivt, at der fra hele elitesportsmiljøet i Aalborg, fra kommunen, fra Aalborghallen (det hedder den stadig for mig) og fra DBU er opbakning til en fælles vision, hvor der skal rykkes rundt på store dele af byens kultur- og underholdningsindustri. Det er da ambiøst, og meget mere interessant end ombygningen af stadion for 20 år siden. Og så må vi jo bare huske, at sådan noget her tager tid. Det er næsten 10 år siden, at Jacob Nielsen begyndte at snakke om et nyt stadion i Aarhus, og de har dårligt nok taget første spadestik endnu.
Der har vel også været konsensus i fodbolddanmark om, at Ceres park alle dage har været et lortestadion og tæt på uegnet til at se fodbold. Jeg har aldrig haft på fornemmelsen af, at snak om stadionbyggeri i Aarhus, nogensinde har været med øje for andre interessenter end AGF.

Når man ser idefolk snakke om et nyt fodboldstadion i Aalborg, virker det mest af alt som om, at det er en bonus, at der kan spilles fodbold, men at det primært handler om, at man gerne vil kunne tiltrække de navne som ellers tager til Herning, Horsens eller København for at spille koncerter. Det er nok også derfor, at ham fyren fra kulturcentret sidder og ævler om jantelov og at han også godt kunne tænke sig at komme til stor suspektkoncert, eller at der kom en fodboldslutrunde til Aalborg en dag.
Der er ingen chance for, at der nogensinde kommer herre-EM eller VM til Aalborg. Og det er en absurd målsætning at have for sit stadionbyggeri. Jeg tænker ikke, at det er U-VM/EM de tænker trækker 30.000 mennesker. Næppe heller kvinderne.

Hvad er det man skal tage med af positive ting fra dagens pressemøde? At der arbejdes på et nyt stadion, som formentlig kommer til at være halvtomt det meste af tiden, og formentlig også skaber dårligere stemning end det nuværende? At et nyt stadion er gemt væk i byens yderste afkrog, og at idefolkene bag projektet forestiller sig, at et stoppested til plusbus kan håndtere 30.000 mennesker?

Dagens pressemøde skulle have været en pressemeddelelse, og måske faktisk bare en mail.
Byens afkrog 😂 du er helt væk , bor du på månen

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 282
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Økonomitråden

Indlæg af Alpa Chino » 23. nov 2023, 10:55

Jeg mener vi burde rive Aalborghus Slot ned, og bygge stadion der i stedet.

De 8 minutter ud til det nye stadion er simpelthen for langt .

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Økonomitråden

Indlæg af hje1980 » 23. nov 2023, 11:15

Alpa Chino skrev:
23. nov 2023, 10:55
Jeg mener vi burde rive Aalborghus Slot ned, og bygge stadion der i stedet.

De 8 minutter ud til det nye stadion er simpelthen for langt .
Buldozerne indover Karolinelund... og så kan man lade Østerå gå gennem stadion..´ :thumbsup:

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Økonomitråden

Indlæg af Eksil » 23. nov 2023, 11:16

Alpa Chino skrev:
23. nov 2023, 10:55
Jeg mener vi burde rive Aalborghus Slot ned, og bygge stadion der i stedet.

De 8 minutter ud til det nye stadion er simpelthen for langt .
Jeg mener det bør være et flydende stadion, hvor den eneste mulighed for at komme dertil er via båd eller at svømme. På kampdag kan det fortøjres til broen ellers flyder det bare rundt i fjorden.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Økonomitråden

Indlæg af jonas386 » 23. nov 2023, 11:17

Ruddifanten skrev:
22. nov 2023, 17:39
Ved ikke lige hvor i Aalborg du kommer fra men du kender da tydeligvis intet til boligmarkedet, og hvad der er attraktivt.
Lejlighederne ville kunne placere imellem Aalborgs mest attraktive by-bydel Vest Byen og Aalborgs mest attraktive villa kvarter Hasseris, med havnen, fjorden, friluftsbadet og Kridtgaven som nærmeste nabo, det bliver ikke mere attraktivt .

Beskrivelsen som afkoblet fra resten af byen, er også helt hen i vejret, området har fra gamle dage og stadigvæk en lille snært af industri og sports område, men der er allerede bygget nyt på annebergvej, og skydebanevej samt området står til udvikling med 3 Limfjordsforbindelse snart, og mulig udstykning af grunden ved siden af rensnings anlægget.
At vestbyen skulle være byens mest attraktive by-bydel, har jeg godt nok svært ved at tro på. Hvor kommer det fra? At det i sig selv skulle være attraktivt at bo i nærheden af Hasseris, virker godt nok også til at være et argument opfundet til lejligheden. Og Hvorfor overhovedet vente på et potentielt stadionbyggeri, hvis man allerede har en uudnyttet guldmine liggende på travbanearealet?

Havnen kan da rigtigt nok være attraktivt, men det er jo også derfor jeg skriver, at man nok bliver nødt til at involvere områderne mellem travbanen og fjorden. Lige nu er der nogle sejlklubber, lidt industri/erhverv og en campingplads. Det er ikke et lækkert sted at være eller et attraktivt sted at bo.

Det var i forvejen besværligt nok at få afsat boligerne nede ved musikkens hus, ved busterminalen og på spritten. At boliger ude omkring travbanen skulle gå som varmt brød virker usandsynligt..
Det kan godt blive et attraktivt område, men det kræver nogle ret store investeringer i infrastruktur og byudvikling, som formentlig vil koste et sted mellem stadionbyggeri og 3. limfjordsforbindelse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Økonomitråden

Indlæg af jonas386 » 23. nov 2023, 11:18

Eksil skrev:
23. nov 2023, 11:16
Alpa Chino skrev:
23. nov 2023, 10:55
Jeg mener vi burde rive Aalborghus Slot ned, og bygge stadion der i stedet.

De 8 minutter ud til det nye stadion er simpelthen for langt .
Jeg mener det bør være et flydende stadion, hvor den eneste mulighed for at komme dertil er via båd eller at svømme. På kampdag kan det fortøjres til broen ellers flyder det bare rundt i fjorden.
Det kunne da være ret fedt med et stadion helt ned til vandet. Har altid godt kunne li den type stadions, selvom de nok ikke er så praktiske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 282
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Økonomitråden

Indlæg af Alpa Chino » 23. nov 2023, 11:24

jonas386 skrev:
23. nov 2023, 11:18
Eksil skrev:
23. nov 2023, 11:16
Alpa Chino skrev:
23. nov 2023, 10:55
Jeg mener vi burde rive Aalborghus Slot ned, og bygge stadion der i stedet.

De 8 minutter ud til det nye stadion er simpelthen for langt .
Jeg mener det bør være et flydende stadion, hvor den eneste mulighed for at komme dertil er via båd eller at svømme. På kampdag kan det fortøjres til broen ellers flyder det bare rundt i fjorden.
Det kunne da være ret fedt med et stadion helt ned til vandet. Har altid godt kunne li den type stadions, selvom de nok ikke er så praktiske.
Man skulle placere stadion hvor spritfabrikken lå, helt ud til vandet vandet. Og så bruge murstenen fra spritfabrikken til at bygge stadion for at bevare historikken. Ville være mega fedt.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Økonomitråden

Indlæg af R Rosenberg » 23. nov 2023, 11:32

Alpa Chino skrev:
23. nov 2023, 11:24
jonas386 skrev:
23. nov 2023, 11:18
Eksil skrev:
23. nov 2023, 11:16
Alpa Chino skrev:
23. nov 2023, 10:55
Jeg mener vi burde rive Aalborghus Slot ned, og bygge stadion der i stedet.

De 8 minutter ud til det nye stadion er simpelthen for langt .
Jeg mener det bør være et flydende stadion, hvor den eneste mulighed for at komme dertil er via båd eller at svømme. På kampdag kan det fortøjres til broen ellers flyder det bare rundt i fjorden.
Det kunne da være ret fedt med et stadion helt ned til vandet. Har altid godt kunne li den type stadions, selvom de nok ikke er så praktiske.
Man skulle placere stadion hvor spritfabrikken lå, helt ud til vandet vandet. Og så bruge murstenen fra spritfabrikken til at bygge stadion for at bevare historikken. Ville være mega fedt.
Så kunne man da snakke om at gå i fabrikkernes skygge!

Men ja, hvis man var ambitiøse og ville noget mere storytelling og historie end bare endnu et sjælløst betonbyggeri, var det sådan noget, man skulle gøre. Det kunne være fantastisk.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Økonomitråden

Indlæg af NIN » 23. nov 2023, 12:51

jonas386 skrev:
23. nov 2023, 11:17
Ruddifanten skrev:
22. nov 2023, 17:39
Ved ikke lige hvor i Aalborg du kommer fra men du kender da tydeligvis intet til boligmarkedet, og hvad der er attraktivt.
Lejlighederne ville kunne placere imellem Aalborgs mest attraktive by-bydel Vest Byen og Aalborgs mest attraktive villa kvarter Hasseris, med havnen, fjorden, friluftsbadet og Kridtgaven som nærmeste nabo, det bliver ikke mere attraktivt .

Beskrivelsen som afkoblet fra resten af byen, er også helt hen i vejret, området har fra gamle dage og stadigvæk en lille snært af industri og sports område, men der er allerede bygget nyt på annebergvej, og skydebanevej samt området står til udvikling med 3 Limfjordsforbindelse snart, og mulig udstykning af grunden ved siden af rensnings anlægget.
At vestbyen skulle være byens mest attraktive by-bydel, har jeg godt nok svært ved at tro på. Hvor kommer det fra? At det i sig selv skulle være attraktivt at bo i nærheden af Hasseris, virker godt nok også til at være et argument opfundet til lejligheden. Og Hvorfor overhovedet vente på et potentielt stadionbyggeri, hvis man allerede har en uudnyttet guldmine liggende på travbanearealet?

Havnen kan da rigtigt nok være attraktivt, men det er jo også derfor jeg skriver, at man nok bliver nødt til at involvere områderne mellem travbanen og fjorden. Lige nu er der nogle sejlklubber, lidt industri/erhverv og en campingplads. Det er ikke et lækkert sted at være eller et attraktivt sted at bo.

Det var i forvejen besværligt nok at få afsat boligerne nede ved musikkens hus, ved busterminalen og på spritten. At boliger ude omkring travbanen skulle gå som varmt brød virker usandsynligt..
Det kan godt blive et attraktivt område, men det kræver nogle ret store investeringer i infrastruktur og byudvikling, som formentlig vil koste et sted mellem stadionbyggeri og 3. limfjordsforbindelse.
Det er om muligt det morsomste indlæg du endnu har beriget siden med. Din indsigt i Aalborgs bydele overgår næsten de endeløse landsholds romaner. Lad dig aldrig som i aldrig begrænse af ting du godt nok har svært ved at tro på. Skriv løs for pokker!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Økonomitråden

Indlæg af secone79 » 26. nov 2023, 16:15

Er der nogen der kan bekræfte at penge indsamlet til TifoKaos ikke går til indkøb af pyro?

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Økonomitråden

Indlæg af Lyfe » 26. nov 2023, 17:11

secone79 skrev:Er der nogen der kan bekræfte at penge indsamlet til TifoKaos ikke går til indkøb af pyro?
Ja det kan jeg bekræfte ikke er tilfældet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Økonomitråden

Indlæg af Bundgaard » 26. nov 2023, 19:04

Det var da godt at alt det pyro der blev
fyret af i dag varmede drengene op så de
virkelig spillede godt i dag, det kommer nok til og koste et par håndøre

måske ironi er anvendt
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 26. nov 2023, 20:37

Bundgaard skrev:Det var da godt at alt det pyro der blev
fyret af i dag varmede drengene op så de
virkelig spillede godt i dag, det kommer nok til og koste et par håndøre

måske ironi er anvendt
Det var simpelthen for dumt og pubertært. Især ham den ene idiot der kampen igennem stod ene mand og viftede med et blus og tændte nye som om han kæderøg. Eller Capoen der brugte megafonen til at forsøge at skabe en dem vs. os mellem tribune og kontrollører. Det er sgu pinligt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af 634 » 27. nov 2023, 11:54

Jakobsen skrev:
26. nov 2023, 20:37
Bundgaard skrev:Det var da godt at alt det pyro der blev
fyret af i dag varmede drengene op så de
virkelig spillede godt i dag, det kommer nok til og koste et par håndøre

måske ironi er anvendt
Det var simpelthen for dumt og pubertært. Især ham den ene idiot der kampen igennem stod ene mand og viftede med et blus og tændte nye som om han kæderøg. Eller Capoen der brugte megafonen til at forsøge at skabe en dem vs. os mellem tribune og kontrollører. Det er sgu pinligt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
De er flere til at betale, og altså også capoen.
Sig mig lige, tør kontrollører ikke at stille sig ind blandt publikum ?
Jeg er på nordtribunen og kommer aldrig til 5c publikums områder, heller ikke ved udekampe, så hellere stille mig neutralt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 5. dec 2023, 11:34

Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Økonomitråden

Indlæg af R Rosenberg » 5. dec 2023, 11:49

Jakobsen skrev:
5. dec 2023, 11:34
Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
Gå nu ned, og tag den ansigt til ansigt med dem, i stedet for den konstante whining på et internetforum. Jeg er sikker på, at de er lydhøre over for dine gode argumenter - husk den med knallertbanden.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Økonomitråden

Indlæg af Buzz Killington » 5. dec 2023, 13:15

R Rosenberg skrev:
5. dec 2023, 11:49
Jakobsen skrev:
5. dec 2023, 11:34
Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
Gå nu ned, og tag den ansigt til ansigt med dem, i stedet for den konstante whining på et internetforum. Jeg er sikker på, at de er lydhøre over for dine gode argumenter - husk den med knallertbanden.
Hvad kommer efter 20?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Økonomitråden

Indlæg af Halamadrid » 5. dec 2023, 13:25

Altså, hvad er vi efterhånden oppe på af bøder for et år? 500.000? Det virker bare tåbeligt - at smide så mange penge efter noget som mange synes er tåbeligt men som mange også synes er noget der hører til ved afviklingen af en fodboldkamp. Synes AaB har været klart ude og tage afstand fra det - når man fattes penge, så er det bare så torske dumt at bruge de få midler man har til at betale for idioters personlige penisforlængere. Altså for helved mand. Kom nu videre.

Hvad vil I helst?

Fyre Romerlys af eller få et stort tilskud til en profil til vores hold?

Om jeg fatter noget som helst af det her...
Buzz Killington skrev:
5. dec 2023, 13:15
R Rosenberg skrev:
5. dec 2023, 11:49
Jakobsen skrev:
5. dec 2023, 11:34
Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
Gå nu ned, og tag den ansigt til ansigt med dem, i stedet for den konstante whining på et internetforum. Jeg er sikker på, at de er lydhøre over for dine gode argumenter - husk den med knallertbanden.
Hvad kommer efter 20?

Besvar