Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Økonomitråden

Indlæg af Funky » 21. mar 2024, 11:33

Gnu skrev:
21. mar 2024, 11:15
Et scenarie, hvor tyskerne trak sig ud efter denne prøveperiode havde været katastrofalt for AaB. Nu forpligter de sig i stedet, og dét er absolut glimrende. Men en pris på 45 millioner rykker jo ikke alverden i dagens superliga.
Nej, det gør den ikke, det er ca. 1 Bassogog-salg, som "kærlighed til Aalborg"-ledelsen som bekendt formåede at få formøblet på allerringeste vis. Men det er den aftalte pris, og hvis der er en lysere fremtid for klubben, så hænger den på, at selve forretningen bliver meget mere sund. Det må vi regne med, SSE22 også har klare planer for, og det kunne ansættelsen af den nye direktør også indikere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Økonomitråden

Indlæg af Gentleman Finn » 21. mar 2024, 11:49

Umiddelbart rigtig positivt, så giver de den hele armen og forsøger at vende skuden. Som flere skriver, det havde været en katastrofe hvis de pludselig ikke så noget potentiale i os. Har været fint tilfreds med hvad de har fundet til os, for småpenge, I 1.div. Det er bare sværere at tiltrække spillere.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af hit666 » 21. mar 2024, 11:50

Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
AaB AaB AaB AaB

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Økonomitråden

Indlæg af gravballe » 21. mar 2024, 11:56

hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Økonomitråden

Indlæg af R Rosenberg » 21. mar 2024, 12:04

Funky skrev:
21. mar 2024, 11:33
Gnu skrev:
21. mar 2024, 11:15
Et scenarie, hvor tyskerne trak sig ud efter denne prøveperiode havde været katastrofalt for AaB. Nu forpligter de sig i stedet, og dét er absolut glimrende. Men en pris på 45 millioner rykker jo ikke alverden i dagens superliga.
Nej, det gør den ikke, det er ca. 1 Bassogog-salg, som "kærlighed til Aalborg"-ledelsen som bekendt formåede at få formøblet på allerringeste vis. Men det er den aftalte pris, og hvis der er en lysere fremtid for klubben, så hænger den på, at selve forretningen bliver meget mere sund. Det må vi regne med, SSE22 også har klare planer for, og det kunne ansættelsen af den nye direktør også indikere.
Og så er det jo ikke umuligt, at de skyder flere penge ind i klubben eller finder investorer uden for de nordjyske bondepingers rækker, der kan se idéen i dette.

Man kunne jo på sin vis godt se en model, hvor der tyres en masse penge i klubben med henblik på at skabe et stærkt hold og fundament, som gør, at klubben kunne blive en hyppigere deltager i Europa og lave nogle bedre salg for derved at skabe en forretning, der er selvkørende. Lidt a la mønsteret med Benham og Ikast.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Økonomitråden

Indlæg af YentotreKaffe » 21. mar 2024, 13:02

Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.

Man skal jo nok forvente 3-5 år før vi begynder at se, en klub der har fået vendt skuden på flere områder. Det er et langt sejt træk der skal til, og lidt af en færge de skal vende for at gøre os en af de stærkeste på talentområdet. Hvis de så også håber på at kunne overtage andre klubber engang, så hjælper det dem jo lige netop kun, hvis vi har været tilfredse med samarbejdet, og det slutter på fornuftig vis. Ellers får de ikke mulighed for at overtage klubber af en vis størrelse, til en favorabel pris, der er forankret i lokalsamfundet og har et pænt potentiale og fans. Bælum ser ud til at have gjort sit hjemmearbejde godt, og jeg er ikke nervøs ved tanken om at de har en lille majoritet.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Økonomitråden

Indlæg af R Rosenberg » 21. mar 2024, 13:07

YentotreKaffe skrev:
21. mar 2024, 13:02
Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.

Man skal jo nok forvente 3-5 år før vi begynder at se, en klub der har fået vendt skuden på flere områder. Det er et langt sejt træk der skal til, og lidt af en færge de skal vende for at gøre os en af de stærkeste på talentområdet. Hvis de så også håber på at kunne overtage andre klubber engang, så hjælper det dem jo lige netop kun, hvis vi har været tilfredse med samarbejdet, og det slutter på fornuftig vis. Ellers får de ikke mulighed for at overtage klubber af en vis størrelse, til en favorabel pris, der er forankret i lokalsamfundet og har et pænt potentiale og fans. Bælum ser ud til at have gjort sit hjemmearbejde godt, og jeg er ikke nervøs ved tanken om at de har en lille majoritet.
Bælum?
Ædruelighedens stemme

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Økonomitråden

Indlæg af hje1980 » 21. mar 2024, 13:37

gravballe skrev:
21. mar 2024, 11:56
hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)
Flere af de ledende tyskere har også gjort sig den ulejlighed at hive kone og børn med til Aalborg. Det gør man ikke med mindre man virkelig mener det...

Brugeravatar
YentotreKaffe
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Økonomitråden

Indlæg af YentotreKaffe » 21. mar 2024, 14:53

R Rosenberg skrev:
21. mar 2024, 13:07
YentotreKaffe skrev:
21. mar 2024, 13:02
Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.

Man skal jo nok forvente 3-5 år før vi begynder at se, en klub der har fået vendt skuden på flere områder. Det er et langt sejt træk der skal til, og lidt af en færge de skal vende for at gøre os en af de stærkeste på talentområdet. Hvis de så også håber på at kunne overtage andre klubber engang, så hjælper det dem jo lige netop kun, hvis vi har været tilfredse med samarbejdet, og det slutter på fornuftig vis. Ellers får de ikke mulighed for at overtage klubber af en vis størrelse, til en favorabel pris, der er forankret i lokalsamfundet og har et pænt potentiale og fans. Bælum ser ud til at have gjort sit hjemmearbejde godt, og jeg er ikke nervøs ved tanken om at de har en lille majoritet.
Bælum?
Ja, det var Bælum der mere eller mindre førte an, Hitzlsperger og Bælum kendte hinanden godt fra tidligere og han fik solgt projektet og omvendt. Begge havde ledt i længere tid efter et match. Folkene bag SE22 ville dog gerne lige se hvordan de blev taget imod, først og fremmest af vores lokale investorer, dernæst fans, inden de gik længere ind i projektet. At det så skulle starte med en nedrykning gav mig lidt sved på panden. Det her er vores muligheder for at få opbygget en strategi der giver mening for vores klub.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Økonomitråden

Indlæg af Brodernumsi » 21. mar 2024, 14:57

YentotreKaffe skrev:
21. mar 2024, 13:02
Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.
Det er jo klart, at de har udtykt respekt om klubbens historie og fans, ellers ville de jo aldrig have fået arbejdsro, og projektet ville have været dødsdømt fra starten.
Det er også muligt, jeg har neuroser, men jeg har svært ved at se, at disse folk smider 65+ millioner i en tilfældig klub, uden at få noget i den anden ende.
Enten vil de bare lege football manager (hvilket jeg slet ikke tror), eller også ser de et stort uudnyttet potentiale, der har været under dårlig ledelse for længe, som de kan rette op på, og få en stor værdi ud af - aka et salg.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 21. mar 2024, 15:14

Brodernumsi skrev:
YentotreKaffe skrev:
21. mar 2024, 13:02
Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.
Det er jo klart, at de har udtykt respekt om klubbens historie og fans, ellers ville de jo aldrig have fået arbejdsro, og projektet ville have været dødsdømt fra starten.
Det er også muligt, jeg har neuroser, men jeg har svært ved at se, at disse folk smider 65+ millioner i en tilfældig klub, uden at få noget i den anden ende.
Enten vil de bare lege football manager (hvilket jeg slet ikke tror), eller også ser de et stort uudnyttet potentiale, der har været under dårlig ledelse for længe, som de kan rette op på, og få en stor værdi ud af - aka et salg.
Enig i at, et salg sikkert er en del af motivationen. Omvendt så virker SSE22 folkene med Bernhard Peters osv. jo til at være fodboldfagfolk så jeg kunne sagtens se for mig det også er et svendestykke for dem at arbejde med og udvikle en klub de selv ejer. Der kan man så være mere tvivlende om hvorvidt den type investor for alvor har penge, hvis det meget er deres semi-private opsparing.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 448
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Økonomitråden

Indlæg af DenSataniskeHest » 21. mar 2024, 15:42

Jakobsen skrev:
21. mar 2024, 15:14
Brodernumsi skrev:
YentotreKaffe skrev:
21. mar 2024, 13:02
Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.
Det er jo klart, at de har udtykt respekt om klubbens historie og fans, ellers ville de jo aldrig have fået arbejdsro, og projektet ville have været dødsdømt fra starten.
Det er også muligt, jeg har neuroser, men jeg har svært ved at se, at disse folk smider 65+ millioner i en tilfældig klub, uden at få noget i den anden ende.
Enten vil de bare lege football manager (hvilket jeg slet ikke tror), eller også ser de et stort uudnyttet potentiale, der har været under dårlig ledelse for længe, som de kan rette op på, og få en stor værdi ud af - aka et salg.
Enig i at, et salg sikkert er en del af motivationen. Omvendt så virker SSE22 folkene med Bernhard Peters osv. jo til at være fodboldfagfolk så jeg kunne sagtens se for mig det også er et svendestykke for dem at arbejde med og udvikle en klub de selv ejer. Der kan man så være mere tvivlende om hvorvidt den type investor for alvor har penge, hvis det meget er deres semi-private opsparing.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det var da noget med de kun kom med de 22m eller hvad de nu gjorde fordi de ikke kunne finde andre investorer der ville gå med dem. Ifølge flere her inde var der jo rygter om væsentlig flere penge end det de kom med. Og der har været snak om det er fordi de ikke kunne få nogen med?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Økonomitråden

Indlæg af Hanga » 21. mar 2024, 17:33

Brodernumsi skrev:
21. mar 2024, 14:57
YentotreKaffe skrev:
21. mar 2024, 13:02
Alt hvad SE22 har foretaget indtil videre har været med enorm stor respekt for klubben, det er nogle vilde neuroser enkelte folk render rundt med, hvor de ser os afhændet til en inder. Der er samtidig mange lokale kræfter engageret i klubben, og det var noget de også gerne ville have for at skulle investere yderligere.
Det er jo klart, at de har udtykt respekt om klubbens historie og fans, ellers ville de jo aldrig have fået arbejdsro, og projektet ville have været dødsdømt fra starten.
Det er også muligt, jeg har neuroser, men jeg har svært ved at se, at disse folk smider 65+ millioner i en tilfældig klub, uden at få noget i den anden ende.
Enten vil de bare lege football manager (hvilket jeg slet ikke tror), eller også ser de et stort uudnyttet potentiale, der har været under dårlig ledelse for længe, som de kan rette op på, og få en stor værdi ud af - aka et salg.
Selvfølgelig er deres største slutmål at kunne lave profit på klubben - det er i øvrigt i vores alles interesse, for det er ensbetydende med, at AaB er vokset. Det store spørgsmål er så selvfølgelig hvem de er villige til at sælge til... Men umiddelbart må jeg sige at jeg synes at de indtil videre har gjort sig fortjent til "benefit of the doubt". Jeg håber og tror på at de ikke er helt ligeglade med hvad der sker klubben når de på et tidspunkt slipper den.

At de udnytter deres warrants er kun glædeligt. Min største anke da de kom til var at de i første omgang kun "var her halvt" ift. det økonomiske engagement. Det var med risiko for at de trak sig uden at skyde yderligere i klubben. Nu har de forpligtet sig yderligere og har kun en forstærket interesse i klubbens ve og vel. De har hele tiden haft de facto beslutningsret på langt det meste virker det til - i samspil med bestyrelsen og de øvrige investorer. De har nu alle haft lejlighed til at drage erfaringer, og udefra set virker der da til at være pæn tilfredshed med samarbejdet. Jeg ser ingen grund til at tro at det nu skulle ændre sig.

Man kan også spørge - hvad var alternativet?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Økonomitråden

Indlæg af bonanza » 21. mar 2024, 18:14

Jeg forstår ikke hvor det kommer fra, at man kun køber en fodboldklub for at sælge den igen. Hvis man laver AaB til en rentable forretning og udviklingen forsætter med de ting der er i støbeskeen og de penge der er i europæisk fodbold, så tror jeg det er usandsynligt man bare vender og skyder af. Tendensen i moderne fodbold bevæger sig mod flerklubseje.

Det er ikke mange sæsoner AaB skal kvalificere sig til europæisk fodbold for at blive et rentabelt foretagende. Læg oveni det når vi kan sælge selvudviklede spillere. Hvis man så samtidig samarbejder med interessenter lokalt med udsigt til større fanbase, nyt stadion og et stærkt akademi. Der er umiddelbart stort potentiale. Det skyder man ikke af til en random kines. Projekget er én del erfaring, og én del langsigtet investering for tyskerne. Det gør en kæmpe forskel at de har involveret sig så meget i klubben. Det nytter ikke at sidde på afstand og kaste med penge. Det kræver hårdt arbejde og det føler jeg tyskerne har committed sig til, du kan heller ikke undgå at få et forhold til en klub du har din daglige gang i medmindre det er fremad amager.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af Raptorr » 21. mar 2024, 20:27

R Rosenberg skrev:
21. mar 2024, 09:05
Jetzt sind wir Deutsche!
Ja, ganz gut und sehr geil!

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af Raptorr » 21. mar 2024, 20:37

gravballe skrev:
21. mar 2024, 11:56
hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)
Det eneste der er blevet afklaret her er, at der for ikke ret længe siden blev søsat fuldstændig grundløse rygter om SSE22 og deres engagement. Hvis jeg ikke husker helt fejl, så var der ovenikøbet tale om "insiderviden". Vi måtte forstå, at det hele på Hornevej flød, og at SSE22 allerede havde fortrudt deres engagement og ledte efter en vej ud. Ak ja.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Økonomitråden

Indlæg af Halil » 22. mar 2024, 08:55

Raptorr skrev:
21. mar 2024, 20:37
gravballe skrev:
21. mar 2024, 11:56
hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)
Det eneste der er blevet afklaret her er, at der for ikke ret længe siden blev søsat fuldstændig grundløse rygter om SSE22 og deres engagement. Hvis jeg ikke husker helt fejl, så var der ovenikøbet tale om "insiderviden". Vi måtte forstå, at det hele på Hornevej flød, og at SSE22 allerede havde fortrudt deres engagement og ledte efter en vej ud. Ak ja.
Hvilke brugere kom med disse rygter?
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af hit666 » 22. mar 2024, 08:57

Raptorr skrev:
21. mar 2024, 20:37
gravballe skrev:
21. mar 2024, 11:56
hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)
Det eneste der er blevet afklaret her er, at der for ikke ret længe siden blev søsat fuldstændig grundløse rygter om SSE22 og deres engagement. Hvis jeg ikke husker helt fejl, så var der ovenikøbet tale om "insiderviden". Vi måtte forstå, at det hele på Hornevej flød, og at SSE22 allerede havde fortrudt deres engagement og ledte efter en vej ud. Ak ja.
Kort sagt de viste ikke en skid om noget som helst
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Økonomitråden

Indlæg af Buzz Killington » 22. mar 2024, 10:03

Halil skrev:
22. mar 2024, 08:55
Raptorr skrev:
21. mar 2024, 20:37
gravballe skrev:
21. mar 2024, 11:56
hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)
Det eneste der er blevet afklaret her er, at der for ikke ret længe siden blev søsat fuldstændig grundløse rygter om SSE22 og deres engagement. Hvis jeg ikke husker helt fejl, så var der ovenikøbet tale om "insiderviden". Vi måtte forstå, at det hele på Hornevej flød, og at SSE22 allerede havde fortrudt deres engagement og ledte efter en vej ud. Ak ja.
Hvilke brugere kom med disse rygter?
Mr 100% kom i hvert fald med rygtet på et tidspunkt. Dog blot som noget han havde hørt. Så ikke en skråsikker påstand om insiderviden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Økonomitråden

Indlæg af Gnu » 22. mar 2024, 10:37

Buzz Killington skrev:
22. mar 2024, 10:03
Halil skrev:
22. mar 2024, 08:55
Raptorr skrev:
21. mar 2024, 20:37
gravballe skrev:
21. mar 2024, 11:56
hit666 skrev:
21. mar 2024, 11:50
Ja der var jo nogle her inde der var heltsikre på at de var på vej ud det var jo så ikke helt rigtig 😜
eller så er der faldt nogle afklaringer på plads ;)
Det eneste der er blevet afklaret her er, at der for ikke ret længe siden blev søsat fuldstændig grundløse rygter om SSE22 og deres engagement. Hvis jeg ikke husker helt fejl, så var der ovenikøbet tale om "insiderviden". Vi måtte forstå, at det hele på Hornevej flød, og at SSE22 allerede havde fortrudt deres engagement og ledte efter en vej ud. Ak ja.
Hvilke brugere kom med disse rygter?
Mr 100% kom i hvert fald med rygtet på et tidspunkt. Dog blot som noget han havde hørt. Så ikke en skråsikker påstand om insiderviden.
Der er vel ikke nogen, der tager gravballes 'insiderviden' / von hørensagen seriøst mere?

Det var sikkert og vist at Thomasberg havde en frikøbsklausul i sin kontrakt med Randers. - Det havde han så ikke.

Det var helt normalt bruge eksorbitante beløb på agenter, når man handlede med Kina - Men ingen transferjournalister eller agenter havde nogensinde hørt om det, og der findes ingen sammenlignelige eksempler fra andre danske klubber.

I januarvinduet var AaB tæt på at hente en udenlandsk angriber. - Det skete så ikke.

Tyskerne var på vej ud. - Det skete så ikke, og nu har de tværtimod forpligtet sig yderligere.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar