Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Økonomitråden

Indlæg af 9520AaB » 14. apr 2024, 22:26

Stegosaurus skrev:
Jakobsen skrev:
14. apr 2024, 15:23
Rygtet på Twitter vil vide, at Vest kan blive lukket til næste hjemmekamp pga. Pyro.
Sgu sørgeligt, at det skal gå udover de mange og klubbens pengekasse, at de få har et behov for at bryde loven.
Det bliver pisse nedern at skulle stå oppe på børneafsnittet eller sidde ude i hjørnet af langsiden.
Ja da. Vi kan også få besøg af grønne marsmænd. Fedt du reagerer på rygter så vi kan få stoppet de uregerlige knallertbøller, der ikke har respekt for lov og orden.
Inden i ender med at hive hovederne af hinanden tillader jeg mig at stille samme spørgsmål, som jeg tidligere har stillet uden svar.
Kan nogen bekræfte, at på et møde inden denne halvsæson mellem klubben, bestyrelsen og mange forskellige fanfraktioner blev man bedt om at stoppe med brugen af pyro, da klubben mente at pengene fra bøder kunne bruges mere fornuftigt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Siyabonga
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 11. maj 2023, 22:35
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Økonomitråden

Indlæg af Siyabonga » 15. apr 2024, 00:41

Forza skrev:
Jakobsen skrev:
14. apr 2024, 15:23
Rygtet på Twitter vil vide, at Vest kan blive lukket til næste hjemmekamp pga. Pyro.
Sgu sørgeligt, at det skal gå udover de mange og klubbens pengekasse, at de få har et behov for at bryde loven.
Det bliver pisse nedern at skulle stå oppe på børneafsnittet eller sidde ude i hjørnet af langsiden.
Præcis. Det er desværre uundgåeligt når folk insisterer på det pis, på trods af kontinuerlige bøder og konsekvenser til klubben.
Her vil jeg mene at det er Fodboldens Disciplinærinstans som er problemet. Ikke pyro. Og heller ikke AaBs fans.

Men er enig i at det er en joke hvis vest bliver lukket.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5192
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 15. apr 2024, 01:13

Siyabonga skrev:
Forza skrev:
Jakobsen skrev:
14. apr 2024, 15:23
Rygtet på Twitter vil vide, at Vest kan blive lukket til næste hjemmekamp pga. Pyro.
Sgu sørgeligt, at det skal gå udover de mange og klubbens pengekasse, at de få har et behov for at bryde loven.
Det bliver pisse nedern at skulle stå oppe på børneafsnittet eller sidde ude i hjørnet af langsiden.
Præcis. Det er desværre uundgåeligt når folk insisterer på det pis, på trods af kontinuerlige bøder og konsekvenser til klubben.
Her vil jeg mene at det er Fodboldens Disciplinærinstans som er problemet. Ikke pyro. Og heller ikke AaBs fans.

Men er enig i at det er en joke hvis vest bliver lukket.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan vel også arbejde for legalisering af pyro på andre måder end at bryde reglerne?
Man sætter sin egen holdning over resten af fællesskabet AaB ved at være rebelske når det koster AaB så mange penge og det nu endda muligvis ender med en lukning af vest. Hvad har man så opnået ved at få lukket stemningstribunen?

Det er i hvert fald ikke mit indtryk at brug af pyro selvom det er forbudt har påvirket beslutningstagerne nævneværdigt de sidste 25 år og der er nu engang sådan reglerne er og det er jo også lovgivning udover fodboldsystemet.
Man kan jo mene hvad man vil om pyro. Personligt synes jeg ser fedt ud som i Hobro, men jeg synes ikke hvem som helst bør håndtere det og jeg synes det er lidt åndsvagt når 1-3 stykker står og flager isoleret - især når det er i fuld dagslys.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 479
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Økonomitråden

Indlæg af AnyFellow » 15. apr 2024, 08:58

Jakobsen skrev:
15. apr 2024, 01:13
Siyabonga skrev:
Forza skrev:
Jakobsen skrev:
14. apr 2024, 15:23
Rygtet på Twitter vil vide, at Vest kan blive lukket til næste hjemmekamp pga. Pyro.
Sgu sørgeligt, at det skal gå udover de mange og klubbens pengekasse, at de få har et behov for at bryde loven.
Det bliver pisse nedern at skulle stå oppe på børneafsnittet eller sidde ude i hjørnet af langsiden.
Præcis. Det er desværre uundgåeligt når folk insisterer på det pis, på trods af kontinuerlige bøder og konsekvenser til klubben.
Her vil jeg mene at det er Fodboldens Disciplinærinstans som er problemet. Ikke pyro. Og heller ikke AaBs fans.

Men er enig i at det er en joke hvis vest bliver lukket.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan vel også arbejde for legalisering af pyro på andre måder end at bryde reglerne?
Man sætter sin egen holdning over resten af fællesskabet AaB ved at være rebelske når det koster AaB så mange penge og det nu endda muligvis ender med en lukning af vest. Hvad har man så opnået ved at få lukket stemningstribunen?

Det er i hvert fald ikke mit indtryk at brug af pyro selvom det er forbudt har påvirket beslutningstagerne nævneværdigt de sidste 25 år og der er nu engang sådan reglerne er og det er jo også lovgivning udover fodboldsystemet.
Man kan jo mene hvad man vil om pyro. Personligt synes jeg ser fedt ud som i Hobro, men jeg synes ikke hvem som helst bør håndtere det og jeg synes det er lidt åndsvagt når 1-3 stykker står og flager isoleret - især når det er i fuld dagslys.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hvad man synes om pyro er egentlig ligegyldigt, da det ikke er tilladt at bruge.

I forhold til fx at køre for stærkt, hvor man personlig må betale regningen, hvis man bliver snuppet, er det i dette tilfælde let at bryde loven, når andre må tage straffen.

"Ingen over klubben" gælder åbenbart kun for spillere og ansatte i AaB.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5192
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 15. apr 2024, 10:18

AnyFellow skrev:
Jakobsen skrev:
15. apr 2024, 01:13
Siyabonga skrev:
Forza skrev:
Jakobsen skrev:
14. apr 2024, 15:23
Rygtet på Twitter vil vide, at Vest kan blive lukket til næste hjemmekamp pga. Pyro.
Sgu sørgeligt, at det skal gå udover de mange og klubbens pengekasse, at de få har et behov for at bryde loven.
Det bliver pisse nedern at skulle stå oppe på børneafsnittet eller sidde ude i hjørnet af langsiden.
Præcis. Det er desværre uundgåeligt når folk insisterer på det pis, på trods af kontinuerlige bøder og konsekvenser til klubben.
Her vil jeg mene at det er Fodboldens Disciplinærinstans som er problemet. Ikke pyro. Og heller ikke AaBs fans.

Men er enig i at det er en joke hvis vest bliver lukket.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan vel også arbejde for legalisering af pyro på andre måder end at bryde reglerne?
Man sætter sin egen holdning over resten af fællesskabet AaB ved at være rebelske når det koster AaB så mange penge og det nu endda muligvis ender med en lukning af vest. Hvad har man så opnået ved at få lukket stemningstribunen?

Det er i hvert fald ikke mit indtryk at brug af pyro selvom det er forbudt har påvirket beslutningstagerne nævneværdigt de sidste 25 år og der er nu engang sådan reglerne er og det er jo også lovgivning udover fodboldsystemet.
Man kan jo mene hvad man vil om pyro. Personligt synes jeg ser fedt ud som i Hobro, men jeg synes ikke hvem som helst bør håndtere det og jeg synes det er lidt åndsvagt når 1-3 stykker står og flager isoleret - især når det er i fuld dagslys.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hvad man synes om pyro er egentlig ligegyldigt, da det ikke er tilladt at bruge.

I forhold til fx at køre for stærkt, hvor man personlig må betale regningen, hvis man bliver snuppet, er det i dette tilfælde let at bryde loven, når andre må tage straffen.

"Ingen over klubben" gælder åbenbart kun for spillere og ansatte i AaB.
Helt enig.
Man må arbejde for legalisering på en anden måde - og også indse det jo ikke er noget man bare kan vedtage i fodboldsystemet.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Økonomitråden

Indlæg af jonas386 » 16. apr 2024, 12:05

Nå, det bliver ikke AaB der er SIF mandens nye arbejdsplads. Han skal til Vejle.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 787
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af Raptorr » 16. apr 2024, 12:59

jonas386 skrev:
16. apr 2024, 12:05
Nå, det bliver ikke AaB der er SIF mandens nye arbejdsplads. Han skal til Vejle.
Nogle taler om, at det måske Mathias Krogh, som bliver forfremmet internt til stillingen. Ydesen har fx. nævnt det i Ripodsten.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Økonomitråden

Indlæg af jonas386 » 16. apr 2024, 14:08

Raptorr skrev:
16. apr 2024, 12:59
jonas386 skrev:
16. apr 2024, 12:05
Nå, det bliver ikke AaB der er SIF mandens nye arbejdsplads. Han skal til Vejle.
Nogle taler om, at det måske Mathias Krogh, som bliver forfremmet internt til stillingen. Ydesen har fx. nævnt det i Ripodsten.
Kender ham ikke. Det var bare i forhold til at SIF manden var nævnt som en mulighed til samme stilling hos os
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar