Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 1. feb 2012, 10:42

astonvilla skrev:Det er jo det glade vanvid derude... Jeg er simpelhen rystet! Jeg havde forventet at der var sat en stopper for hele de Cirkus de har kørende...men åbenbart ikke.
Jeg må indrømme at mine forventninger ikke var til meget mere. Signalerne omkring transfervinduet har jo ret klart tydet på at der ikke var så meget at komme efter. Mit håb var så at man ville prøve at spare på krudtet til sommervinduet, men det var et spagt håb, og der skudt eftertrykkeligt ned nu.

Med de sidste tiltag her, har vi efterhånden barberet hvad der var var at fjerne af udgifter der tynger - uden samtidig at fjerne indtjeningspotentiale. Nu har vi virkelig brug for nogen der kan udvikle, og skabe indtægter der kan modsvare det ambitionsniveau vi har, og den økonomi vores konkurrenter har til rådighed.

Et vildt gæt er forøvrigt at det her også er første skridt mod en afnotering af AaB som et aktieselskab, men det har jeg ikke så meget at have i, andet end at jeg ikke rigtig tror på at tiden er til at hente yderligere kapital i aktiemarkedet, så det vil måske være nemmere at hente den direkte fra en ejerkreds der alligevel er dem der har spyttet broderparten af de seneste kapitaludvidelser i kassen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 1. feb 2012, 10:45

MrBangDK skrev:Man skærer ishockey (og den administration der følger med) væk = penge sparet

Man skærer ind til benet på college = penge sparet (dog med minus af nogle lejede bygninger - kender ikke historien med dem)

Men hvor fa'en skal de finde resten af pengene? De to manøvrer står jo ikke mål med de penge der mistes.

Man kan håbe, at der er flere der vil smide sponsorpenge efter en ren fodboldforretning.. Men man kan have sine tvivl...
Man skører alle de områder der alligevel ikke har udsigt til nogensinde at bidrage positivt til økonomien, men du har ret i at det ikke betyder at klodsen om benet er helt væk.
Hvis du ser på aktiviteternes underskud de sidste par år, så passer det nu meget godt med den nedjustering der er meldt ud, men vi kender selvfølgelig ikke de aktuelle beløb.

Der skal selvfølgelig meget mere til for at udviklingen kan siges at være vendt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af MrBangDK » 1. feb 2012, 10:47

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev:Man skærer ishockey (og den administration der følger med) væk = penge sparet

Man skærer ind til benet på college = penge sparet (dog med minus af nogle lejede bygninger - kender ikke historien med dem)

Men hvor fa'en skal de finde resten af pengene? De to manøvrer står jo ikke mål med de penge der mistes.

Man kan håbe, at der er flere der vil smide sponsorpenge efter en ren fodboldforretning.. Men man kan have sine tvivl...
Man skører alle de områder der alligevel ikke har udsigt til nogensinde at bidrage positivt til økonomien, men du har ret i at det ikke betyder at klodsen om benet er helt væk.
Hvis du ser på aktiviteternes underskud de sidste par år, så passer det nu meget godt med den nedjustering der er meldt ud, men vi kender selvfølgelig ikke de aktuelle beløb.

Der skal selvfølgelig meget mere til for at udviklingen kan siges at være vendt.
Det var mest det sidste du skriver jeg ville frem til. Jeg har haft en naiv tro på, at de ting de har gjort de sidste par år ville have mere effekt. Men det er som om, at der stadig er noget der tynger rigtigt meget...
Ska' vi hak'?

seamann

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af seamann » 1. feb 2012, 10:54

MrBangDK skrev:Man skærer ishockey (og den administration der følger med) væk = penge sparet

Man skærer ind til benet på college = penge sparet (dog med minus af nogle lejede bygninger - kender ikke historien med dem)

Men hvor fa'en skal de finde resten af pengene? De to manøvrer står jo ikke mål med de penge der mistes.

Man kan håbe, at der er flere der vil smide sponsorpenge efter en ren fodboldforretning.. Men man kan have sine tvivl...
De manglende penge skal findes ved yderligere nedskæringer + spillersalg.

Lønudgifterne er på vej ned og med Waehler + Chanko's løn (forsvinder til sommer) sker der et yderligere fald.
Desuden kan man jo tale om hvorvidt der til en lille trup er behov for så mange trænere - eller der kan spares omkring dette, fx ved at undlade at have en mentaltræner og en fysisk træner tilknyttet.
Poul Sørensen's farvel kunne måske også åbne op for en anden tilgang til direktionen/ledelsen. Er det fx nødvendigt med både en Sportsdirektør og en Adm. direktør, når det nu stort set kun er fodbold det drejer sig om, eller vil en profil kunne dække begge poster.

Og så skal der helst sælges en eller flere spillere til sommer.

Mit personlige gæt er, at medmindre Henning kommer i bestyrelsen sammen med en cigarkasse, er ballet forbi inden for et års tid. Men man kan jo heldigvis gætte forkert!!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af andreasaab89 » 1. feb 2012, 10:55

AaB må have et dejligt akkumuleret skatteunderskud en overskudsgivende virksomhed kan bruge :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Peter A. » 1. feb 2012, 11:03

Eftersigende er Ishockey gået omtrent i nul så det er begrænset hvad det giver på bundlinien.

Jeg ved ikke om deres håb er at nogle at de sponsorer der har været på Ishockey flytter deres sponsorat til fodbolddelen, det er dog mit indtryk at de fleste af ishockey-sponsorene er meget dedikerede på ishockeyen

AaB er helt helt ude tovene...det fremgår med al ønskelig tydelighed nu.

Vores fremtid er meget meget usikker.

Håb det bedste..
Hey AaB!

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Peter A. » 1. feb 2012, 11:12

Og igen må vi konstatere at vi er blevet fyldt med varm luft om at det går den rigtige vej, Vi er nu på ret kurs osv. det kan man nu konstatere slet ikke har været tilfældet..

Vi styrer altså direkte mod konkurs..-40 mill. det kan vi ikke holde til ret længe..

I øvrigt tror godt det kan være svært at finde et kompetent emne der vil sætte sig i direktørstolen for et selskab med så mange indre blødninger..

Hvordan er det i øvrigt kravene er mht. egenkapital og retten til at må skrive kontrakter?
Hey AaB!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 1. feb 2012, 11:34

seamann skrev: De manglende penge skal findes ved yderligere nedskæringer + spillersalg.
Det er i hvert flad ikke nogen langsigtet løsning. Der skal mere til, ellers kan vi lige så godt lukke hele butikken med det samme.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Freddie » 1. feb 2012, 12:23

Men der er jo masser af langsigtede løsninger, der allerede er implementeret. Regnskabet kommer jo til at lide under, at TV-pengene fra 1. halvår røg i kælderen. Hvordan kan det komme bag på nogen, at det rent faktisk betyder noget, når resultaterne ikke er der?

2. halvår var vel nogenlunde efter forventningerne, selv om alt hvad der kunne gå galt i næstsidste spillerunde gik galt. Det vil være noget af en tilsnigelse at give budgetlægningen skylden for, at Wæhler og Co spillede elendigt mod Silkeborg, og foruden at forære dem 3 point, også kastede nogle millioner i fjorden.

Som jeg læser meddelelsen, er nedskrivningen et billede af, at der forventes omkostninger i forbindelse med den planlagte nedskæring af ishockey mm, og at holdet faldt 2 pladser på et meget skidt tidspunkt. Det harmonerer vel meget godt med de tidligere forventninger med en underskud på 30 mio.

Tænker man længere frem, kunne det se ud som om man planlægger, at slå sportsdirektørstillingen og administrativ direktørstillingen samme til en når Lynge stopper. Det vil være den logiske slutning ud fra situationen.
Pastorius skrev: Det er i hvert flad ikke nogen langsigtet løsning. Der skal mere til, ellers kan vi lige så godt lukke hele butikken med det samme.

Brugeravatar
Can
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. jul 2005, 14:55
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Can » 1. feb 2012, 12:51

Det her lyder jo heller ikke alt for godt:
http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... 681592.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Yderligere kapitalbehov, men det kunne man jo selvfølgelig sige sig selv...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af thomasjn » 1. feb 2012, 13:12

Er der nogen der får fat i en flok gabestokke og indfanget Per Søndergaard og hans kompaner. Føj for helvede, hvor har de svin ødelagt vores klub for de næste mange år ved at gamble med økonomien og handle for egen vindings skyld fremfor det tillidshverv de var blevet betroet.

Jeg er virkelig rystet, da jeg selvfølgelig viste at det var trange tider, men jeg havde egentlig for første gang i lang tid en formodning om, at det gik den rigtige vej trods alt og så kommer sådan en bombe.
At man afskaffer College i sin nuværende form er i og for sig fint. Som Lynge en gang sagde er AaB ikke noget social filiantropisk foretagende og derfor er der heller ingen mening i, at vi skal spilde penge på at uddanne bueskytter, svømmere og andet godtfolk.
Ligeledes er der vel også økonomisk lidt i at få skibbet Hockey ud, men omvendt skulle det jo næsten gå i nul.

Jeg tror egentlig ikke mere kunne komme bag på mig, men det kunne det åbenbart. Og man må sige, at det er amatøragtigt af administrationen, at de har satset for højt, hvad angår TV penge, da denne sæson blev indledt på et meget tvivlsomt fundament. Samtidig må vi glæde os over at have Lynge som om nogen præsterer at vende hver en mønt og holde AaB i gang med størst mulig "værdighed". Tilmed tror jeg, at Lynge er meget vigtig om filter således, at dette miserable kaos ikke påvirker de sportslige præstationer voldsomt (indtil videre i hvert fald).

Man ønsker sig næsten, at moderklubben ville rejse kapital og overtage alle fodboldaktiver fra AaB A/S og man lod selskabet AaB A/S gå konkurs.

Dog ser jeg det som positivt, at man ikke har opgivet bestræbelserne på at drive fodboldhold. Det er vel meget meget taktisk, at dette først slipper ud dagen efter vinduet lukker, da det ellers kunne sætte Lynge i nogle meget svære forhandlingssituationer og tvinge os til at sælge spillere for billigt.

seamann

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af seamann » 1. feb 2012, 13:44

thomasjn skrev: Man ønsker sig næsten, at moderklubben ville rejse kapital og overtage alle fodboldaktiver fra AaB A/S og man lod selskabet AaB A/S gå konkurs.
Jeps - et forsøg med lidt konkursrytteri er vist det eneste der snart mangler...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af frederikshavneren » 1. feb 2012, 14:11

Dagens udmelding understreger med al tydelighed hvilken prekær økonomisk situation AaB befinder sig i. Bestyrelsen skal roses for det store fokus på at reducere udgifterne, hvilket er nødvendigt hvis AaB skal overleve som superligaklub. Problemet ved at reducere udgifterne (hvor holdet gradvist bliver dårligere) er selvfølgelig hvis det medfører tilsvarende reducerede indtægter i form af færre sponsorindtægter, tv penge, tilskuerindtægter mv.

Det store fokus på udgiftssiden skal modsvares af et tilsvarende fokus på indtægterne, da stabile/øgede indtægter er af afgørende betydning for på sigt igen, at skabe et top 5 hold (alt under top 5 er pinligt for en klub som AaB da det kun er FCK, AGF, Brøndby og OB som bør have bedre forudsætninger. At klubber som FC Nordsjælland, FC Midtjylland og AC Horsens pt. er milevidt foran AaB er virkelig tragisk).

Jeg er bestemt ikke en "regnskabs nørd" men det kunne være meget interessant at se udviklingen i sponsorindtægterne i løbet af de sidste 5 år (desværre er det besværligt pga. konstruktionen med fodbold, håndbold, ishockey). Det er klart at de vigende sportslige resultater samt finanskrisen har sat sine spor på sponsorindtægterne, men jeg sidder alligevel med en fornemmelse af at AaB er meget hårdt ramt på sponsorfronten (hårdere ramt end andre superligaklubber, men indrømmet det er kun et gæt). Administrationen er også blevet berørt af besparelserne, men jeg håber ikke at salgsafdelingen er blevet beskåret for meget, da det er afgørende med en stærk salgsafdeling til at genere indtægter.

I efteråret opsagde Energi Nord stadionsponsoratet, hvilket vel heller ikke ligefrem er et positivt signal. I de seneste tid har Unibet indgået store sponsorater med FCK og FCM, det ville være et godt signal hvis et konkurrende betting selskab ville smide nogle millioner i AaB. Desværre er klubben pt. ikke særlig attraktiv.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Gaarde6 » 1. feb 2012, 14:39

HVOR HELVEDE FORSVINDER PENGENE HEN ?!?!?!?!?

Økonomisk (løn mæssigt) kan vi vel sammenligne os med Randers.
De laver et lille overskud på deres regnskaber i Randers, hvert år.
Vi laver 20-40 mill i underskud, hvert år!

Et eneste spørgsmål:

HVOR BLIVER PENGENE AF ????

kan simpelthen ikke se, hvad det er der koster så meget i AaB, i forhold til i Randers eks ?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. feb 2012, 15:08

Gaarde6 skrev:HVOR HELVEDE FORSVINDER PENGENE HEN ?!?!?!?!?

Økonomisk (løn mæssigt) kan vi vel sammenligne os med Randers.
De laver et lille overskud på deres regnskaber i Randers, hvert år.
Vi laver 20-40 mill i underskud, hvert år!

Et eneste spørgsmål:

HVOR BLIVER PENGENE AF ????

kan simpelthen ikke se, hvad det er der koster så meget i AaB, i forhold til i Randers eks ?
Jeg tror desværre at det langt mere er et spørgsmål om hvor indtægterne bliver af. Det er min fornemmelse at det i langt højere grad er der skoen trykker - vi tjener simpelthen ikke penge nok.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Maglau » 1. feb 2012, 15:19

Jesper Schmidt skrev:
Gaarde6 skrev:HVOR HELVEDE FORSVINDER PENGENE HEN ?!?!?!?!?

Økonomisk (løn mæssigt) kan vi vel sammenligne os med Randers.
De laver et lille overskud på deres regnskaber i Randers, hvert år.
Vi laver 20-40 mill i underskud, hvert år!

Et eneste spørgsmål:

HVOR BLIVER PENGENE AF ????

kan simpelthen ikke se, hvad det er der koster så meget i AaB, i forhold til i Randers eks ?
Jeg tror desværre at det langt mere er et spørgsmål om hvor indtægterne bliver af. Det er min fornemmelse at det i langt højere grad er der skoen trykker - vi tjener simpelthen ikke penge nok.
Måske er det på tide at man tager op til overvejelse om der overhovedet er basis for at drive en superligaklub i Aalborg. Kriterierne for at en fodbold klub kan overleve er at der balance mellem indtægter og udgifter eller alternativt at være rigmandslegetøj.

Og hvis der simpelthen ikke er nok indtægter til at mønstre en trup der kan klare sig i ligaen, må der drosles ned og spilles videre som 1 div klub. Jeg ser intet pinligt eller mærkeligt i hvis det bliver konklusionen, hellere det en fortsætte som nu og styre ind i den uundgåelige konkurs og tvangsnedrykning til Danmarksserien.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar
Indlæg: 1292
Tilmeldt: 7. dec 2005, 07:44

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Slyboy » 1. feb 2012, 15:40

Det hører måske til i en underholdningstråd, eller for den sags skyld i en tråd om tragikomik:
- Vi sagde i forbindelse med prospektet, at resultatet i 2012 skulle ramme omkring nul. Det har vi stadigvæk budgetter, der tilsiger, at vi kan. Der har vi bare været nødsaget til at tage yderligere tiltag og sige, at eksempelvis Ishockey ikke kan være med mere, fordi det koster, siger Poul Sørensen.
Men forventer Poul Sørensen helt alvorligt at der findes et eneste menneske her til lands der tror på at AaB, målt på omsætning, skulle foretage det største virksomheds-turnaround i verdenshistorien, og forvandle et minus på 40 mio. til bare tilnærmelsesvist et rundt 0 i 2012?

Selv hvis budgettet indeholder at vi bliver nummer to, sælger Lucas og Helenius, pantsætter Lynges Mercedes, sparer Chankos løn, cutter Ishockey og College og vinder i lotto har AaB A/S kun barberet halvdelen af underskuddet væk. Det er fandme som at høre Frederiks Fetterleins økonomiske redningsplan, og hvis der var en enkelt investor eller to tilbage der overvejede at smide en redningskrans ud så er de jo løbet skrigende væk efter at have set Aalborgs svar på Komiske Ali folde sig ud med endnu en sang fra de varme lande om at guldet venter for enden af regnbuen.

Den journalist der finder frem til AaB A/S budget for 2012 og finder frem til de fantaster der har lavet det må være stensikker på at modtage Cavling-prisen.
Vilje slår teknik...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af thomasjn » 1. feb 2012, 15:49

Maglau skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Gaarde6 skrev:HVOR HELVEDE FORSVINDER PENGENE HEN ?!?!?!?!?

Økonomisk (løn mæssigt) kan vi vel sammenligne os med Randers.
De laver et lille overskud på deres regnskaber i Randers, hvert år.
Vi laver 20-40 mill i underskud, hvert år!

Et eneste spørgsmål:

HVOR BLIVER PENGENE AF ????

kan simpelthen ikke se, hvad det er der koster så meget i AaB, i forhold til i Randers eks ?
Jeg tror desværre at det langt mere er et spørgsmål om hvor indtægterne bliver af. Det er min fornemmelse at det i langt højere grad er der skoen trykker - vi tjener simpelthen ikke penge nok.
Måske er det på tide at man tager op til overvejelse om der overhovedet er basis for at drive en superligaklub i Aalborg. Kriterierne for at en fodbold klub kan overleve er at der balance mellem indtægter og udgifter eller alternativt at være rigmandslegetøj.

Og hvis der simpelthen ikke er nok indtægter til at mønstre en trup der kan klare sig i ligaen, må der drosles ned og spilles videre som 1 div klub. Jeg ser intet pinligt eller mærkeligt i hvis det bliver konklusionen, hellere det en fortsætte som nu og styre ind i den uundgåelige konkurs og tvangsnedrykning til Danmarksserien.
Aalborg er Danmarks fjerde største by. Selvfølgelig er her basis for at drive en superligaklub. Dog tror jeg man skal åbne mere op for indflydelse for at få flere investorer til at gå ind i klubben fremfor nu hvor SparNord og Nordjyske sidder på flæsket. Der må simpelthen kunne findes investorer i den her landsdel + klubben trods alt er et stort brand.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Klaus » 1. feb 2012, 16:22

Jeg synes godt vi kan tillade os at pille i nogle alvorlige spørgsmål. Da vi kom med i CL sagde leddelsen, at det var godt, men ikke tvingende nødvendigt. I dag kan vi konstatere, at uden de rare CL-millioner havde AaB ikke eksisteret i dag. Med CL fik man en redningskrans af dimensioner, som man alligevel ikke var i stand til at udnytte.

Jeg ved godt, at man også har været ramt af uheld og et kollapset boligmarked. MEN på bundlinjen står et minus på 40 millioner. Og det i en fodboldklub, hvor der er 11 spillere på banen og den højestlønnede spiller hæver mindre end 4 millioner. Da jeg ikke tror, at jeg er den eneste, der betaler entré, og at sponsorerne trods alt ikke er forsvundet alle sammen, er der også tale om betragtelige indtægter.

Spørgsmålet burde derfor være ret simpelt. Hvor pokker bliver pengene af???? Jeg synes det er på tide at fjerne al den bullshitt omkring regnskabet og fortælle os alle sammen, hvad det er der sker. Måske var det bedre at tage den konkurs nu og starte forfra i danmarksserien. Som det er nu bliver vi ved med at ramle ind i uforklarlige surealistiske underskud. Der er behov for en totalrengøring, så vi kan slippe ud af dyre lejeaftaler og kontrakter indgået af tidligere "formænd".

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Økonomiske problemer

Indlæg af Gaarde6 » 1. feb 2012, 16:33

Jesper Schmidt skrev:
Gaarde6 skrev:HVOR HELVEDE FORSVINDER PENGENE HEN ?!?!?!?!?

Økonomisk (løn mæssigt) kan vi vel sammenligne os med Randers.
De laver et lille overskud på deres regnskaber i Randers, hvert år.
Vi laver 20-40 mill i underskud, hvert år!

Et eneste spørgsmål:

HVOR BLIVER PENGENE AF ????

kan simpelthen ikke se, hvad det er der koster så meget i AaB, i forhold til i Randers eks ?
Jeg tror desværre at det langt mere er et spørgsmål om hvor indtægterne bliver af. Det er min fornemmelse at det i langt højere grad er der skoen trykker - vi tjener simpelthen ikke penge nok.
Det kan jeg simpelthen ikke tro på!
Lynge sammelignede engang Randers' og AaB's lønudgifter og sagde de var på niveau.
Vil det så sige at Randers kan lave 20-30 millioner mere end AaB om året ?

Besvar