AaB-Blokhus

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

AaB-Blokhus

Indlæg af Simon » 22. jan 2012, 16:46

Er der nogen der ved hvordan det går i kampen??

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af jydenfranord » 22. jan 2012, 16:48

Simon skrev:Er der nogen der ved hvordan det går i kampen??
Den spilles mandag......

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Simon » 22. jan 2012, 18:27

jydenfranord skrev:
Simon skrev:Er der nogen der ved hvordan det går i kampen??
Den spilles mandag......
:oops: Tak

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af alithebeast » 22. jan 2012, 18:45

Så det gik sådan set udemærket. :)
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2012, 18:30

http://www.bold.dk/nyt/AaB-uddelte-prygl-til-Blokhus" onclick="window.open(this.href);return false;

Kampen endte 4 - 0 til de røde.
Det er da især rart at se en spiller som Rolf Toft gjorde sig positivt bemærket. Ham håber jeg vi ser lidt mere til i foråret. Både mål og oplæg, det er jo rart.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Kilde » 23. jan 2012, 18:32

Jeg har lige smidt et referat op fra kampen.

http://aabfan.dk/2012/01/AaB-slar-blokh ... rt-i-test/" onclick="window.open(this.href);return false;

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af swfc » 23. jan 2012, 19:25

Færøske Pál var overraskende stærk, og fik meget ros af trænerteamet.

Anders Kaagh var overraskende svag.

Ellers synes jeg der var gode indsatser af Toft, Bøgelund, Würtz og Godtfredsen inden han flækkede et øjenbryn. Mest anonym var Wichmann og Chanko fra startopstillingen.
AaB i hjertet

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Walther » 23. jan 2012, 22:54

swfc skrev:Færøske Pál var overraskende stærk, og fik meget ros af trænerteamet.

Anders Kaagh var overraskende svag.

Ellers synes jeg der var gode indsatser af Toft, Bøgelund, Würtz og Godtfredsen inden han flækkede et øjenbryn. Mest anonym var Wichmann og Chanko fra startopstillingen.
Jeg var også virkelig overrasket over Pól. Han viste et virkelig godt blik for spillet, og så stod han altid godt placeret. Og er du vanvittig han er hovedstødsstærk. Jeg så ikke én eneste tabt duel fra hans side. Og det virkede også som om han ikke var ked af at komme op i banen og deltage i det opbyggende spil. Spændende.

Men Anders Kaagh, virkede træt, ugidelig og nervøs. Efter han første 5 afleveringer ikke fandt en mand i rødt og hvidt, opgav jeg at holde øje med ham. En skuffelse, men jeg håber han får chancen for at vise sig igen i næste test, og viser at der er en grund til han laver alle de kasser i 2. div.

Gotfredsen udgik desværre efter ca. en halv time med en flænge i øjenbrynet eller sådan noget, men havde virket rigtig solid indtil da. Der er lyd i ham, og det kan jeg rigtig godt lide.

Nicolai Larsen er jeg sikker på fortsætter sin udvikling ganske stødt i løbet af kommende sæson. Han strålede af selvtillid i dagens kamp, og dirrigerer ikke kun forsvaret, men helt op til angriberne til tider. Han må ha haft for lidt at lave dernede. :)

Chanko virkede meget hæmmet af... at være Chanko.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Broendum » 23. jan 2012, 23:34

Walther skrev:...
Nicolai Larsen er jeg sikker på fortsætter sin udvikling ganske stødt i løbet af kommende sæson. Han strålede af selvtillid i dagens kamp, og dirrigerer ikke kun forsvaret, men helt op til angriberne til tider. Han må ha haft for lidt at lave dernede. :)
...
Er det en potentiel ny anfører?

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Walther » 24. jan 2012, 08:20

Broendum skrev:
Walther skrev:...
Nicolai Larsen er jeg sikker på fortsætter sin udvikling ganske stødt i løbet af kommende sæson. Han strålede af selvtillid i dagens kamp, og dirrigerer ikke kun forsvaret, men helt op til angriberne til tider. Han må ha haft for lidt at lave dernede. :)
...
Er det en potentiel ny anfører?
Med et par år mere mellem stængerne, så er jeg ikke i tvivl om han vil være en habil anfører. Men i den situation klubben er i lige nu, så nej. Så skal vi have Würtz som anfører, hvis du spørger mig.
Men med den professionalisme og selvtillid Nicolai virker til at besidde, så ser jeg ham gerne udvikle sig til en virkelig dygtig målmand ret hurtigt.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Tested Judge
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 2. jan 2011, 12:12
Favoritspiller: Frank Strandli, Rade Prica, Erik Bo Andersen

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Tested Judge » 25. jan 2012, 10:52

Kilde skrev:Jeg har lige smidt et referat op fra kampen.

http://aabfan.dk/2012/01/AaB-slar-blokh ... rt-i-test/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ganske godt og præcist referat af kampen. Dog skal det siges at det ikke var Nicolaj Thomsen, men derimod Jakob Blåbjerg, der stod bag oplægget til 3-0-scoringen.

Denne Jakob Blåbjerg var i mine øjne den største positive overraskelse, hertil skal det siges at jeg har store forventninger til Rolf Toft, hvilket er grunden til at hans gode præstation ikke overraskede mig:)

Jakob er i mine øjne et kæmpe talent, der indefor ganske få år, vil være fastmand på venstreback i AaB. Dette kræver dog at han ikke allerede inden da er solgt til en klub i udlandet. Dette kan nemlig sagtens ske, hvis du spørger mig, med det potentiale han render rundt med. Han er med på det danske U-17landshold og har både fysisken og teknikken i orden. Endnu et stor talent fra AaBs ungdomsafdeling. SKØNT.

En sidste komentar til kampen må være at vores færingen, Pól, spillede ganske godt. En stor stærk spiller med god nærkampsstyrke og et godt hovedspil. Han kunne sagtens være en god signing, hvis økonomi kan hænge sammen. Det er selvfølgelig et lidt tyndt grundlag at vurdere ham ud fra.

Derimod var Anders Kaagh mildest talt møg elendig. Næsten alle første berøringer kiksede og han formåede på ikke måde at komme med i spillet. Desuden virkede han doven og lad. Dette er i mine øjne et klart no go, hvad angår kontraktudspil.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Walther » 25. jan 2012, 11:30

Tested Judge skrev: Derimod var Anders Kaagh mildest talt møg elendig. Næsten alle første berøringer kiksede og han formåede på ikke måde at komme med i spillet. Desuden virkede han doven og lad. Dette er i mine øjne et klart no go, hvad angår kontraktudspil.
Så var jeg ikke den eneste der havde den opfattelse. At virke så slasket i en kamp hvor det handler om at vise sig frem, kan kun undskyldes med nervøsitet eller manglende vilje til at ville hentes til klubben.
Måske han blev demoraliseret af at se Rolf Toft gøre det så godt i første halvleg, og han derfor kunne se vejen til førsteholdet i AaB ville blive længere og længere :thumbsup:
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Kilde » 26. jan 2012, 15:00

Tested Judge skrev:
Kilde skrev:Jeg har lige smidt et referat op fra kampen.

http://aabfan.dk/2012/01/AaB-slar-blokh ... rt-i-test/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ganske godt og præcist referat af kampen. Dog skal det siges at det ikke var Nicolaj Thomsen, men derimod Jakob Blåbjerg, der stod bag oplægget til 3-0-scoringen.
Er du sikker? Jeg husker tydeligt Thomsen smide den til Kayke. Thomsen havde trods alt navn på hans trøje, mens Blåbjerg havde rødt 'prøvenummer' på trøjen, som let kunne forveklses med Daniel Moth.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Kasper » 26. jan 2012, 17:03

Jeg så det også som Blåbjerg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Tested Judge
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 2. jan 2011, 12:12
Favoritspiller: Frank Strandli, Rade Prica, Erik Bo Andersen

Re: AaB-Blokhus

Indlæg af Tested Judge » 26. jan 2012, 17:44

Kilde skrev:
Tested Judge skrev:
Kilde skrev:Jeg har lige smidt et referat op fra kampen.

http://aabfan.dk/2012/01/AaB-slar-blokh ... rt-i-test/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ganske godt og præcist referat af kampen. Dog skal det siges at det ikke var Nicolaj Thomsen, men derimod Jakob Blåbjerg, der stod bag oplægget til 3-0-scoringen.
Er du sikker? Jeg husker tydeligt Thomsen smide den til Kayke. Thomsen havde trods alt navn på hans trøje, mens Blåbjerg havde rødt 'prøvenummer' på trøjen, som let kunne forveklses med Daniel Moth.
Man kan vel aldrig være 100 procent sikker, men det nærmer sig i dette tilfælde:)

Besvar