AaB - FCK 4. marts 2012

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Jacob » 4. mar 2012, 20:05

Pis.... :(
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Hanga » 4. mar 2012, 20:06

SATAN I HELVEDE :@
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Brodernumsi » 4. mar 2012, 20:06

Hans mor må være stolt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

pallesk
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 19. jan 2011, 14:34

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af pallesk » 4. mar 2012, 20:08

Hvem fanden var den mega retardo?!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Brodernumsi » 4. mar 2012, 20:10

SÅDAN helenius!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

300E-24
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13. apr 2010, 18:08
Favoritspiller: #41 Rasmus Olsen
Geografisk sted: 9900

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af 300E-24 » 4. mar 2012, 20:10

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Jacob » 4. mar 2012, 20:10

SÅDAN!!!!!!!!!!!
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Hanga » 4. mar 2012, 20:13

NICKLAS DIN HERLIGE DRENG ! Hold den så hjem !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Jacob » 4. mar 2012, 20:15

Godt resultat. Det er tydeligt, at taktikken var rigtig og blev fulgt så længe kræfterne rakte. Med vores nuværende hold, kan vi nok ikke bede om meget mere imod FCK's mandskab p.t.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Hanga » 4. mar 2012, 20:17

Jacob skrev:Godt resultat. Det er tydeligt, at taktikken var rigtig og blev fulgt så længe kræfterne rakte. Med vores nuværende hold, kan vi nok ikke bede om meget mere imod FCK's mandskab p.t.
Helt enig - vi leverer en flot fight og er bedst i 1. halvleg. I 2. halvleg løb vi langsomt tør for kræfter, men holder stadig FCK på et fåtal af chancer. Alligevel var det tæt på at ende som så ofte før, med et sædvanligvis effektivt FCK hold, men heldigvis har vi Nicklas !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af benz » 4. mar 2012, 20:18

Jacob skrev:Godt resultat. Det er tydeligt, at taktikken var rigtig og blev fulgt så længe kræfterne rakte. Med vores nuværende hold, kan vi nok ikke bede om meget mere imod FCK's mandskab p.t.
Vores hold er stærkere end du lige går og regner med :thumbsup: nu venter en svær kamp mod Lyngby som slog os sidst i Aalborg og som er et helt andet hold her til foråret! God kamp!

Brugeravatar
Akarita
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 23. nov 2011, 12:27
Favoritspiller: Rasmus Würtz
Geografisk sted: Shanghai, China

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Akarita » 4. mar 2012, 20:24

Good for Helenius >u< ! Not bad result indeed!
But still think that....not enough support from the midfield in the second half...

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af benz » 4. mar 2012, 20:26

Akarita skrev:Good for Helenius >u< ! Not bad result indeed!
But still think that....not enough support from the midfield in the second half...
Great to see your posts. How did you came to know about our club? Are you Chinese?

Brugeravatar
torri
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10. jul 2008, 01:02
Geografisk sted: I mellem Aalene & Fiskene
Kontakt:

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af torri » 4. mar 2012, 20:35

Et stort tillykke AaB med det eeennnee,-)

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Søgaard » 4. mar 2012, 20:37

Fin kamp, godt med et point - sløset at de scorer dog og heldigt, men ikke ufortjent, at vi udligner. Det bliver dælme vigtigt, hvis vi kan tage en sejr over Lyngby næste runde, så de ikke kommer for godt i gang og reelt får åbnet en nedrykningskamp, som bør være lukket..

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Funky » 4. mar 2012, 20:40

Søgaard skrev:Fin kamp, godt med et point - sløset at de scorer dog og heldigt, men ikke ufortjent, at vi udligner. Det bliver dælme vigtigt, hvis vi kan tage en sejr over Lyngby næste runde, så de ikke kommer for godt i gang og reelt får åbnet en nedrykningskamp, som bør være lukket..

/Søgaard
Jeg så altså ikke noget særligt skræmmende Lyngby-hold idag. Bevares, de har nogle gode individualister, men JEG ville også se godt ud mod det forsvar, FCM præsterede.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Schredni » 4. mar 2012, 20:41

Her er så lige min holdning til kampen.

Først og fremmest så er 1-1 et fint resultat og også ganske fortjent. Vi kæmpede fint og jeg syntes at Augo/Würtz konstalationen virkede upåklageligt. Der var mange bolde sendt afsted uden modtager men det må man jo forvente når vi jo ikke har et hold fyldt med bold-troldmænd og samtidigt vil spille så direkte som vi gør. Jeg syntes især at Ahlmann overraskede med stærkt spil. Hvis han holder det niveau så er han bestemt superliga-klar.

MEN! Så er der lige noget der skal på plads. Jeg har intet imod at FCKs tilhængere laver ballade og dermed får bøder, pointstraffe og andre slemme ting. Det må de rode med. Jeg sad med den følelse at den ufrivillige pause egentligt mest kom til AaBs fordel da vi så trætte ud. Alt det kan jeg leve med og måske endda også grine lidt af. Der skal dog opfindes varmere steder i helvede til den idiot (af mangel på et passende ord bruger jeg dette) der løb ind på banen og angreb Santin! Når der er nogen der skader min klub som den spade (igen; indsæt selv et grimmere ord) må siges at have gjort, så bliver jeg så rasende. Der må være nogen der kan genkende den klovn fra tvbillederne og fortælle ham fordelene ved at være håndboldsupporter. Shit, det gør mig rasende!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Funky » 4. mar 2012, 20:44

Schredni skrev:Her er så lige min holdning til kampen.

Først og fremmest så er 1-1 et fint resultat og også ganske fortjent. Vi kæmpede fint og jeg syntes at Augo/Würtz konstalationen virkede upåklageligt. Der var mange bolde sendt afsted uden modtager men det må man jo forvente når vi jo ikke har et hold fyldt med bold-troldmænd og samtidigt vil spille så direkte som vi gør. Jeg syntes især at Ahlmann overraskede med stærkt spil. Hvis han holder det niveau så er han bestemt superliga-klar.

MEN! Så er der lige noget der skal på plads. Jeg har intet imod at FCKs tilhængere laver ballade og dermed får bøder, pointstraffe og andre slemme ting. Det må de rode med. Jeg sad med den følelse at den ufrivillige pause egentligt mest kom til AaBs fordel da vi så trætte ud. Alt det kan jeg leve med og måske endda også grine lidt af. Der skal dog opfindes varmere steder i helvede til den idiot (af mangel på et passende ord bruger jeg dette) der løb ind på banen og angreb Santin! Når der er nogen der skader min klub som den spade (igen; indsæt selv et grimmere ord) må siges at have gjort, så bliver jeg så rasende. Der må være nogen der kan genkende den klovn fra tvbillederne og fortælle ham fordelene ved at være håndboldsupporter. Shit, det gør mig rasende!
Man kan vel, for koncernens skyld, håbe på en mega-bøde til AaB fra DBU - som AaB så, efter DBU's eget eksempel! - kan sende videre til tossen! Voila, for 1 point og -3 mål kan vi få reddet vores økonomi! :D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

pallesk
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 19. jan 2011, 14:34

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af pallesk » 4. mar 2012, 20:48

Schredni skrev:Der skal dog opfindes varmere steder i helvede til den idiot (af mangel på et passende ord bruger jeg dette) der løb ind på banen og angreb Santin! Når der er nogen der skader min klub som den spade (igen; indsæt selv et grimmere ord) må siges at have gjort, så bliver jeg så rasende. Der må være nogen der kan genkende den klovn fra tvbillederne og fortælle ham fordelene ved at være håndboldsupporter. Shit, det gør mig rasende!
Hvor er jeg enig.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Brodernumsi » 4. mar 2012, 20:54

Funky skrev:
Schredni skrev:Her er så lige min holdning til kampen.

Først og fremmest så er 1-1 et fint resultat og også ganske fortjent. Vi kæmpede fint og jeg syntes at Augo/Würtz konstalationen virkede upåklageligt. Der var mange bolde sendt afsted uden modtager men det må man jo forvente når vi jo ikke har et hold fyldt med bold-troldmænd og samtidigt vil spille så direkte som vi gør. Jeg syntes især at Ahlmann overraskede med stærkt spil. Hvis han holder det niveau så er han bestemt superliga-klar.

MEN! Så er der lige noget der skal på plads. Jeg har intet imod at FCKs tilhængere laver ballade og dermed får bøder, pointstraffe og andre slemme ting. Det må de rode med. Jeg sad med den følelse at den ufrivillige pause egentligt mest kom til AaBs fordel da vi så trætte ud. Alt det kan jeg leve med og måske endda også grine lidt af. Der skal dog opfindes varmere steder i helvede til den idiot (af mangel på et passende ord bruger jeg dette) der løb ind på banen og angreb Santin! Når der er nogen der skader min klub som den spade (igen; indsæt selv et grimmere ord) må siges at have gjort, så bliver jeg så rasende. Der må være nogen der kan genkende den klovn fra tvbillederne og fortælle ham fordelene ved at være håndboldsupporter. Shit, det gør mig rasende!
Man kan vel, for koncernens skyld, håbe på en mega-bøde til AaB fra DBU - som AaB så, efter DBU's eget eksempel! - kan sende videre til tossen! Voila, for 1 point og -3 mål kan vi få reddet vores økonomi! :D
Selv om det er en joke, vil jeg alligevel påpege at bøden fra Uefa ikke blev sendt videre, den betalte DBU, fodboldtossen skulle erstatte tabt fortjenste ved at to landskampe skulle flyttes. ;)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar