AaB - FCK 4. marts 2012

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af trenskow » 26. mar 2012, 11:33

AaBlover4ever skrev:Er der nogen der kan finde DBU's afgørelse.. Mig bekendt skulle den være kommet i går - den 25/3.. Mon de prøver at lade den falde i baggrunden for derefter at give FuCK en bøde på 30.000 eller noget :/
Mener de meldte ud i sidste uge, at de vil finde en afgørelse søndag, men først offentligøre den senere på ugen.
Skal ikke kunne sige hvorfor, kan kun gisne. Måske skal den omkring nogle advokater for at høre om det holder, så de slipper for et laaangt efterspil med diverse anker.
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af JLB » 27. mar 2012, 11:37

100.000kr fik de i bøde:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 732833.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

og 10.000kr til os:
http://www.dbu.dk/Nyheder/2012/Marts/ke ... b_fck.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Gentleman Finn » 27. mar 2012, 11:39

Og vi fik 10.000 i bøde for en baneløber. Der står at vi normalt kun vil få en advarsel fordi der ikke har været problemer før. Det lyder jo lidt som om de opfordrer os til at anke den, selvom beløbet er latterligt.

Laudrup
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 14. jan 2011, 16:35

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Laudrup » 27. mar 2012, 11:41

Synes det er godt at FCK ikke bliver fratrukket point - det ville have været latterligt hvis det skulle have afgjort superligaen. 10.000 i bøde til AaB lyder til gengæld lidt hårdt

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Hinrup85 » 27. mar 2012, 11:57

100.000 til FCK er umiddelbart fair nok, men jeg vil mene at 4. gang de bliver indrapporteret ville kunne give en anden straf en bøde.

10.000 til os er fint nok, beløbet er marginalt, og selvom det er første gang så siges der i dommen at det er på grund af baneløberens mål. Var han bare løbet ind for sjov var det en advarsel, men når han går efter en spiller eller dommer, så skal det give hårdere sanktioner. Derudover har jeg hørt fra en hos DBU, at det var en formildende omstændighed at Augu var så hurtig til at reagerer uden tanke for sin egen sikkerhed.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af MrBangDK » 27. mar 2012, 12:10

Det er selvfølgelig helt fair, at AaB også dømmes i sagen – og det ville ikke gøre mig noget, hvis dele af regningen blev sendt videre til ham klaphatten der skulle lege bokser på plænen.

Jeg studser lidt over det DBU skriver om den del af sagen:
Udvalget pålægger AaB ansvar for ikke at have etableret de nødvendige foranstaltninger, som kunne have forhindret, at en såkaldt baneløber entrede banen.
Hvad er det for foranstaltninger man kan etablere, så man med sikkerhed kan sige, at der ikke kan forekomme baneløbere? Skal der være vagter som dækker hele banden hele kampen? Alle personer på stadion kan jo være potentielle baneløbere.. Det kunne være interessant at høre, hvad DBU selv mener skal til for at kunne sætte en stopper for fænomenet…
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. mar 2012, 12:23

Der findes jo f.eks de der ekstra bander med noget vandret net so
gør det væsentligt sværre at komme ind på banen. Alternativt kunne en voldgrav fyldt med elektriske ål overvejes, ville pifte en 0-0 kamp mod Silkeborg gevaldigt op. Man kunne dog også bare ansætte nogen vagter under 80 som ikke falder over egne fødder.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af MrBangDK » 27. mar 2012, 12:39

Poker-One-Kenobi skrev:Der findes jo f.eks de der ekstra bander med noget vandret net so
gør det væsentligt sværre at komme ind på banen. Alternativt kunne en voldgrav fyldt med elektriske ål overvejes, ville pifte en 0-0 kamp mod Silkeborg gevaldigt op. Man kunne dog også bare ansætte nogen vagter under 80 som ikke falder over egne fødder.
Sættes net op, så vil det genere udsyn for fans (ægte/uægte).. Selvom du satte 200m. løbere op som vagter, så vil det ikke kunne forhindre at folk løber på banen, hvis der ikke er vagter nok...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Funky » 27. mar 2012, 12:54

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Der findes jo f.eks de der ekstra bander med noget vandret net so
gør det væsentligt sværre at komme ind på banen. Alternativt kunne en voldgrav fyldt med elektriske ål overvejes, ville pifte en 0-0 kamp mod Silkeborg gevaldigt op. Man kunne dog også bare ansætte nogen vagter under 80 som ikke falder over egne fødder.
Sættes net op, så vil det genere udsyn for fans (ægte/uægte).. Selvom du satte 200m. løbere op som vagter, så vil det ikke kunne forhindre at folk løber på banen, hvis der ikke er vagter nok...
Jeg vil dog mene, at et mere adræt vagtkorps nok kunne have hapset ham knejten før det overhovedet blev nødvendigt for Augu at lege dørmand.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. mar 2012, 13:01

Det er ikke sådan et net, det er et vandret net som gør det sværre at komme ind på banen. Jeg hader selv alt der blokerer udsynet, topmålet må være det 3 meter høje glas de havde i Villarreal. En vagt der kan løbe har trods alt større chance end en pensionist der ligger ned.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af BoT » 27. mar 2012, 13:10

Måske man kunne hyre en høj, stærk og meget hurtig neger som kontrollør. Og hvis han så også kunne score 13-15 mål pr. sæson, ville man jo slå to fluer med ét smæk!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af MrBangDK » 28. mar 2012, 10:21

I går var der et langt indlæg på TV2 Nord. hvor Lynge, politi, Trenskow og Winnie/BR deltog.. Pt. ligger der kun klippet fra selve regionaludsendelsen. Er der nogen der ved, om TV2 Nord normalt lægger ting på nettet fra de programmer de kører på deres egen kanal (efter den vanlige regionaludsendelse)?

/Bang
Ska' vi hak'?

kasper.a
Landshold
Landshold
Indlæg: 867
Tilmeldt: 22. sep 2005, 17:59
Geografisk sted: 9550

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af kasper.a » 28. mar 2012, 16:18

http://www.tv2nord.dk/arkiv/2012/3/27?v ... autoplay=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Hent Martin P. og Bræmer hjem!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. mar 2012, 16:50

Synes sgu næsten debatten har været bedre herinde (!) end den var i studiet, der blev da talt totalt for døve øre fra alles sider.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Buzz Killington » 28. mar 2012, 17:43

Poker-One-Kenobi skrev:
Synes sgu næsten debatten har været bedre herinde (!) end den var i studiet, der blev da talt totalt for døve øre fra alles sider.
Jeg kan simplelthen ikke forstå hvorfor politiet ikke magtede at anholde de ansvarlige. Hende politidamen har ikke noget svar på spørgsmået, og TV2gutten magter ikke at presse på for at få hende til at svare. Gud hvor er det frustrerende at se på. Hvorfor er mere politi ikke forklaringen? Hvordan kan hun bare slynge sådan noget ud, uden at han presser på? @pisser mig af tråden

Og så ham der skovlen af en venstrepolitiker, der forsøger at virke 'tough on crime', men ikke har det mindste indblik i sagen. Gud fri mig vel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - FCK 4. marts 2012

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. mar 2012, 18:59

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Synes sgu næsten debatten har været bedre herinde (!) end den var i studiet, der blev da talt totalt for døve øre fra alles sider.
Jeg kan simplelthen ikke forstå hvorfor politiet ikke magtede at anholde de ansvarlige. Hende politidamen har ikke noget svar på spørgsmået, og TV2gutten magter ikke at presse på for at få hende til at svare. Gud hvor er det frustrerende at se på. Hvorfor er mere politi ikke forklaringen? Hvordan kan hun bare slynge sådan noget ud, uden at han presser på? @pisser mig af tråden

Og så ham der skovlen af en venstrepolitiker, der forsøger at virke 'tough on crime', men ikke har det mindste indblik i sagen. Gud fri mig vel.
Jeg er helt enig, men alle fremstod ret så forudsigeligt firkantede, Lynge virkede totalt opgivende og fanfraktionerne havde også svært at forklare problemet bedre end at Lynges dør nok var åben, men ikke åben nok. Men meget sjovt at få billeder fra mødet i 2002 med, det er altid festligt med et jubilæum, også selvom det her er et 10 års jubilæum for ikke at kunne finde en ordentlig løsning på et problem som Tom Carstensen havde meget travlt med at kalde megt meget lille og langt, langt væk fra stadion (på trods af at de var inviterede i studiet for bl.a at diskutere en kamp der blev afbrudt og hvor der var omfattende hærværk og trusler af personale på stadion.)

Besvar