Indsamling for baneløberen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Pippo » 11. mar 2012, 22:13

Hvis AaB skal have nogen som helst penge ud af fjolset, kræver det, at man går i retten med sagen. Akkurat som DBU gjorde. Dette tvivler jeg dog stærkt på, at man er interesseret i. Så vidt jeg kan læse, har Lynge vist bare givet ham en skideballe, og så er den sag tilsyneladende ude i verden. Desuden kan AaB jo først rejse en økonomisk sag mod ham, hvis de har lidt en tab. Det har de jo foreløbig ikke. Det kan de dog nå endnu - alt afhængig af, hvad DBU finder på

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Brodernumsi » 11. mar 2012, 22:39

Kilde skrev:
Brodernumsi skrev:
Kilde skrev:
Pippo skrev:Forstår ikke helt, hvorfor folk skriver, at AaB vil tildele baneløberen en bøde på 5-10.000 kr, som det er nævnt herinde. AaB har simpelthen ikke mulighed for dette. Kun politiet og lignende har, ifølge lovgivningen, ret til at udskrive bøder. På samme måde må klubber i Danmark heller ikke tildele deres spillere bøder.
Mon ikke man vil forsøge at sende en evt bøde fra DBU videre?
Det er en tilbagevendende fejlfortolkning. DBU betalte selv bøden da fodboldtossen løb ind i Parken, da det var bøde for ikke at have sikkerheden iorden. Og jeg er ret sikker på det samme vil gøre sig gældende hos AaB. Det vil svare lidt til at sende en fartbøde videre til bilproducenten.
Jeg ved godt, at DBUs erstatningskrav er på baggrund af flyttede landskampe og så videre.. Ingen sammenligning her. Men får AaB en bøde, så har de også mulighed for at kræve dem dækket af baneløberen gennem domstol.
Tvivler stærkt på at AaB kan få gennemført noget retsligt krav om at baneløberen skal betale en evt bøde, netop fordi bøden bliver givet for manglende sikkerhed og ikke pga selve baneløberen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Cpeder » 16. mar 2012, 22:12

Havde helt glemt, hvor meget jeg egenligt har savnet det her forum... Har vaeret vaek alt for laenge, men tonen og indlaeggene har ikke aendret sig :danmarkfan:

Spoergsmaalet er vel, om man vil kunne soege regres - og det tror jeg nu godt man kan og sekundaert vil et eventuelt indsamlet beloeb (hvis nogen er saa stupide at donere penge til at legimitere handlingen) skattepligtig eftersom der ikke er tale om naertstaaende i henhold til skattelovgivningen.

Og jeg bor saa langt vaek at jeg har brugt 0 kroner paa AaB de sidste to aar (hvis man ser bort fra de maanedlige ti kroner til Kaos) saa jeg maa virkelig vaere en daarlig fan ;)

/Casper
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Eisenhower
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 3. aug 2006, 13:31
Geografisk sted: Albuquerque

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Eisenhower » 24. mar 2012, 00:54

Kommunen betaler jo alligevel.
Peter Rudbæk, Kiwomya tilgiver dig

Besvar