Indsamling for baneløberen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Klaus » 5. mar 2012, 19:26

Klaus skrev:
Cx skrev:
rAaBe skrev:Ved vi de facto at han er AaB fan? Og ikke FCK'er?
Det er overvejende sandsynligt en FCK-fan, Per Bjerregaard har fået til at betale entre til AaB's ende, med det formål at forstyrre slagets gang...

Bjerregaard er konspirationsteoretikernes fader...
Må jeg i den forbindelse foreslå, at nogen skriver en klage til Vestegnens Politi...

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af hje1980 » 5. mar 2012, 19:39

Holm-o1 skrev:Han slipper med en bøde på 2000,-
Ja fra politiet...

Så kommer evt. bøde fra AaB... mener det er officielt at hvis man løber på banen så koster det 10.000 i bøde fra AaB.

Han skal bare betale ved kasse 1, og så ellers affinde sig med en karantæne på 2 år fra danske stadions.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Henriksen » 5. mar 2012, 19:42

hje1980 skrev:
Brent skrev:Det kommer nu frem at baneløberen skal betale en stor bøde. Selvfølgelig tager jeg afstadn fra handlingen, med der er tale om en 16 åring dreng påvirket af stoffer, han har ikke vist hvad hans handlinger kunne medføre. Jeg synes derfor vi skal starte en indsamling blandt AaB fans så vi kan hjælpe med at betale bøden. En stor bøde vil ødelægge hele den unge mands liv.
Det er en joke ikke????

Du mener ikke seriøst du vil hjælpe ham med at betale...?
Jeg tænkte det samme... når man er voksen og idiotisk nok til at fylde hovedet med stoffer, så er resten sgu også for egen regning. Et tågehorn, en snothvalp, en klovn og en klaphat i min bog. Hvad han kan risikere at ødelægge for andre med sin aparte opførsel. Skal vi så også samle ind hvis nogle af tåberne fra FCK får bøder for deres primat-agtige pyrotekniske festival i udebaneafsnittet ? (hvilket enkelte af de tåbelige individer desværre nok slipper for....men håber de kan rammes hver og een, samt at klubben får en over snotten...og det gælder også AaB)

If you can't do the time, don't do the crime....

Jeg væmmes ved folk der skal splitte noget så regulært som en fodboldkamp af for familier og almindeligt tænkende mennesker der gerne vil kunne bruge en hyggelig eftermiddag/aften på en tur på stadion. Eller en tur igennem byen for den sags skyld. Hærværk mod biler og kanonslag.... giv dem stokkeprygl og send de snothvalpe i seng med røde endestykker!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. mar 2012, 19:47

hje1980 skrev:
Holm-o1 skrev:Han slipper med en bøde på 2000,-
Ja fra politiet...

Så kommer evt. bøde fra AaB... mener det er officielt at hvis man løber på banen så koster det 10.000 i bøde fra AaB.

Han skal bare betale ved kasse 1, og så ellers affinde sig med en karantæne på 2 år fra danske stadions.
2 år? Det er da en joke. 15 år er på sin plads.
Janteloven eksisterer IKKE!

RufusTheDog

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af RufusTheDog » 5. mar 2012, 19:54

Flere i tråden skriver at baneløberen var på stoffer, hvor er denne viden fra? Har der været noget konkret fremme om det, eller er det bare noget man slynger ud?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af alithebeast » 5. mar 2012, 19:55

Politiet er citerede for at have sagt noget hen af "han lignede en der havde fået noget mere end alkohol"
Hader København!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Henriksen » 5. mar 2012, 19:56

RufusTheDog skrev:Flere i tråden skriver at baneløberen var på stoffer, hvor er denne viden fra? Har der været noget konkret fremme om det, eller er det bare noget man slynger ud?
Han var påvirket ja.. nej, jeg slynger det ikke ud (og derudover kan man jo nærstudere hans ånsfravær og tågede øjne)
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Kenneth K » 5. mar 2012, 19:57

Det har sikkert ikke været sjovt at sidde over middagsbordet sammen med mor og far her til aften.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Henriksen » 5. mar 2012, 20:14

Kenneth K skrev:Det har sikkert ikke været sjovt at sidde over middagsbordet sammen med mor og far her til aften.

:thumbsup:
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

4altidAab
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 30. okt 2011, 14:07
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af 4altidAab » 5. mar 2012, 21:03

hvis du er gammel nok til at lave lort er du også gammel nok til at betale ... bøden bliver halveret grunder under 18 .. 1000 kr

Den skal han selv betale, lidt være at vi kan blive dømt taber og skal betale en bøde på 10.000 til 25.000 ... stop nu drenge, voks nu op og tag ansvar for dine handlinger.


4altid AaB .. hvis vi skal støtte kluben skal vi opføre os ordenligt.

:danmarkfan:

:aabfan:

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Aabwibz » 5. mar 2012, 21:15

Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Funky » 5. mar 2012, 21:23

Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Det skræmmende er, at intet er for dumt til at kunne være sandt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af PeterS » 5. mar 2012, 22:13

Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Haha, den var god :)

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Aabwibz » 5. mar 2012, 22:28

PeterS skrev:
Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Haha, den var god :)
God, men 100% sandt har jeg så lige fået bekræftet :)
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af budo » 5. mar 2012, 22:55

Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Hvis der er bare et gran sandhed i den historie, så har knægten vist desværre større personlige problemer, end den bøde han måtte få. Han har jo ikke en chance for at klare sig helskinnet igennem dagens Danmark. Hvor galt går det ikke når Johovas Vidner eller Hizb ut-Tahrir banker på hans dør?

Send ham til Sverige, ligesom ham fra Parken, ellers bliver han vist for dyr for det danske samfund.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Red0fox
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 28. dec 2007, 12:55
Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
Geografisk sted: Aalborg

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Red0fox » 6. mar 2012, 09:23

Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.

det forstår man vel egentlig godt, han er så splejset at han ville knække midt over. FJOLS.... og det kan hans kommende "børne"-gruppe sgu også være. Dem har jeg sgu ikke meget respekt over for. Hvis de vil slås/kæmpe kan de gå til kampsport... Det gør vi andre.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Bong » 6. mar 2012, 12:02

Alligevel rimelige voldsomme optagelseskrav til Buller-banden....??

Han er en lille snothvalp og uanset stoffer og alkohol så skal han stilles til ansvar for sine handlinger.

"Jamen han var påvirket!" - "Ja, men han blev nok ikke ligefrem tvunget til at tage de stoffer og drikke sig i hegnet!"
A slightly more sophisticated hooligan...

Waco
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. okt 2007, 17:45

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Waco » 6. mar 2012, 15:56

Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Han havde nok heller ikke regnet med at drengen var så dum, men ja set i bakspejlet skulle han da ikke have sagt det til ham, når han var helt slukket. Men det er på ingen måde noget der giver respekt i det uofficielle miljø, hvor folk er ligeså trætte af det som alle andre.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Holm-o1 » 6. mar 2012, 16:00

Aabwibz skrev:
PeterS skrev:
Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Haha, den var god :)
God, men 100% sandt har jeg så lige fået bekræftet :)
Så skal du sgu snakke med dine kilder igen ;)
..

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Aabwibz » 6. mar 2012, 16:29

Holm-o1 skrev:
Aabwibz skrev:
PeterS skrev:
Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Haha, den var god :)
God, men 100% sandt har jeg så lige fået bekræftet :)
Så skal du sgu snakke med dine kilder igen ;)
Har det fra en som har snakket med ham selv, hvor han så har sagt det.. Sååeehh :)
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Besvar