Indsamling for baneløberen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Indsamling for baneløberen

Indlæg af Brent » 5. mar 2012, 11:40

Det kommer nu frem at baneløberen skal betale en stor bøde. Selvfølgelig tager jeg afstadn fra handlingen, med der er tale om en 16 åring dreng påvirket af stoffer, han har ikke vist hvad hans handlinger kunne medføre. Jeg synes derfor vi skal starte en indsamling blandt AaB fans så vi kan hjælpe med at betale bøden. En stor bøde vil ødelægge hele den unge mands liv.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af 634 » 5. mar 2012, 12:03

Dem som har skaffet ham stoffer skal først henrettes.
Man kan bruge mange penge på både den ene og den anden, når de skal hjælpes efter at have taget stoffer- narko, kald det hvad i vil, bagmændene- dem som skaber grundlaget til det hele skal have den hårdeste straf, og jeg har en meget ringe retsfølelse for dem (faktisk ingen)
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Funky » 5. mar 2012, 12:19

Brent skrev:Det kommer nu frem at baneløberen skal betale en stor bøde. Selvfølgelig tager jeg afstadn fra handlingen, med der er tale om en 16 åring dreng påvirket af stoffer, han har ikke vist hvad hans handlinger kunne medføre. Jeg synes derfor vi skal starte en indsamling blandt AaB fans så vi kan hjælpe med at betale bøden. En stor bøde vil ødelægge hele den unge mands liv.
Hvis han bliver idømt så stor en bøde, at det ødelægger hans liv, så spytter jeg da gerne i kassen. Ligesom i tilfældet med baneløberen fra landskampen skal jeg nok selv vurdere, hvornår en bøde (et erstatsningskrav var det vistnok) er så stor, at den passerer grænsen for "det rimelige". Men det var nok ikke pengebridrag du egentlig var ude efter med det indlæg, vel?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Brodernumsi » 5. mar 2012, 12:32

Når en 16årig hvalp har råd til stoffer, har han også råd til at stå til ansvar for sine handlinger. Derudover bliver bøden næppe ret stor, der bliver højst sandsynlig taget hensyn til den unge alder.

Edit: Nu hoppede jeg sikkert lige i med begge ben, plejer ellers at være god til at spotte en troll. ;)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Funky » 5. mar 2012, 12:36

Brodernumsi skrev:Når en 16årig hvalp har råd til stoffer, har han også råd til at stå til ansvar for sine handlinger. Derudover bliver bøden næppe ret stor, der bliver højst sandsynlig taget hensyn til den unge alder.

Edit: Nu hoppede jeg sikkert lige i med begge ben, plejer ellers at være god til at spotte en troll. ;)
Brent plejer, så vidt jeg lige husker, ikke at falde i dén kategori, men som jeg selv skriver, så handler hans indlæg da vist ikke om, at han gerne vil samle penge ind... Hvorom alt er, så mener Nordjyske at vide, at det ender med en bøde på kr. 1000, og man kan nok påregne at få Joakim B. Olsen på nakken, hvis man vover at kalde det for et livsødelæggende beløb ;)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af alithebeast » 5. mar 2012, 12:43

Mon ikke også der kommer noget fra AaB. Tror det koster 10.000 at hoppe på banen, det er selvfølgelig penge, men ikke noget der ødelægger ham.
Hader København!

SeaSideSupport
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 27. aug 2007, 09:49
Geografisk sted: 8210

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af SeaSideSupport » 5. mar 2012, 12:47

Den hvalps lommer spytter jeg ikke en krone i. Han koster - og kommer til! - formentlig fællesskabet en hel del. HVIS det er korrekt, han var skæv, er der forældre, der tydeligvis har svigtet deres rolle. Sikke en taber.

Nå, bøden for gadeuorden - overtrædelse af Politivedtægten - er minimal, og den klarer han fint. Nu sparer han jo entré til stadion i en rum tid. Hvis AaB som forventet idømmes bøde eller anden sanktion, forventer jeg som aktionær, og altså medejer, at disse tab søges dækket krone til krone ved sagsanlæg mod snotungen.
Den stiveste pik i saunaen

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af MrBangDK » 5. mar 2012, 12:49

Funky skrev:
Brodernumsi skrev:Når en 16årig hvalp har råd til stoffer, har han også råd til at stå til ansvar for sine handlinger. Derudover bliver bøden næppe ret stor, der bliver højst sandsynlig taget hensyn til den unge alder.

Edit: Nu hoppede jeg sikkert lige i med begge ben, plejer ellers at være god til at spotte en troll. ;)
Brent plejer, så vidt jeg lige husker, ikke at falde i dén kategori, men som jeg selv skriver, så handler hans indlæg da vist ikke om, at han gerne vil samle penge ind... Hvorom alt er, så mener Nordjyske at vide, at det ender med en bøde på kr. 1000, og man kan nok påregne at få Joakim B. Olsen på nakken, hvis man vover at kalde det for et livsødelæggende beløb ;)
Ahhhh... Når man i hvert transfervindue taler om somaliske spillere som er tæt på at blive signet, og man pludselig er utroligt hengiven til AaB kvindefodbold, så lugter det lidt af trolling.. eller måske bare ufattelig dårlig humor?!?
Ska' vi hak'?

SeaSideSupport
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 27. aug 2007, 09:49
Geografisk sted: 8210

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af SeaSideSupport » 5. mar 2012, 12:51

Jeg røg i hvert fald i med begge ben - har også været væk herfra LÆNGE
Den stiveste pik i saunaen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Funky » 5. mar 2012, 13:12

MrBangDK skrev: Ahhhh... Når man i hvert transfervindue taler om somaliske spillere som er tæt på at blive signet, og man pludselig er utroligt hengiven til AaB kvindefodbold, så lugter det lidt af trolling.. eller måske bare ufattelig dårlig humor?!?
Hehehe...nåja. Allright. Dér twister du den lige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Broendum » 5. mar 2012, 13:38

Jeg spytter gerne PÅ ham ...

Er der nogen der kender hans navn?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af alithebeast » 5. mar 2012, 13:39

Fodboldtossen JR.
Hader København!

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af rAaBe » 5. mar 2012, 14:26

Ved vi de facto at han er AaB fan? Og ikke FCK'er?

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Cx » 5. mar 2012, 14:34

rAaBe skrev:Ved vi de facto at han er AaB fan? Og ikke FCK'er?
Det er overvejende sandsynligt en FCK-fan, Per Bjerregaard har fået til at betale entre til AaB's ende, med det formål at forstyrre slagets gang...

Bjerregaard er konspirationsteoretikernes fader...
"Vi vinder guld i år...."

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af hje1980 » 5. mar 2012, 15:30

Brent skrev:Det kommer nu frem at baneløberen skal betale en stor bøde. Selvfølgelig tager jeg afstadn fra handlingen, med der er tale om en 16 åring dreng påvirket af stoffer, han har ikke vist hvad hans handlinger kunne medføre. Jeg synes derfor vi skal starte en indsamling blandt AaB fans så vi kan hjælpe med at betale bøden. En stor bøde vil ødelægge hele den unge mands liv.
Det er en joke ikke????

Du mener ikke seriøst du vil hjælpe ham med at betale...?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Gentleman Finn » 5. mar 2012, 15:42

Mon ikke det rent faktisk var Brent der løb ind på banen i går?

MadWeasel
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 21. nov 2010, 19:10

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af MadWeasel » 5. mar 2012, 17:27

Han får ikke en rød øre her fra. Det er bare for dumt, både at tage stoffer og løbe ind på banen. Håber aldrig han får lov at se så meget som en serie 6 kamp.

Kæmpe fjols.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Gnu » 5. mar 2012, 17:55

Der er vist nogle stykker i tråden her, der skal have taget kørekort til internettet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Holm-o1 » 5. mar 2012, 19:20

Han slipper med en bøde på 2000,-
..

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Klaus » 5. mar 2012, 19:25

Cx skrev:
rAaBe skrev:Ved vi de facto at han er AaB fan? Og ikke FCK'er?
Det er overvejende sandsynligt en FCK-fan, Per Bjerregaard har fået til at betale entre til AaB's ende, med det formål at forstyrre slagets gang...

Bjerregaard er konspirationsteoretikernes fader...

Besvar