Registrering på udebaneture

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af damp » 11. mar 2012, 17:51

Det er jo deres eget valg at blive væk.
Hvis de mener de støtter klubben bedst med det, så er det jo deres valg.
Syntes det er fint at nogle bliver væk, hvis det fjerner balladen.

Jeg skal oplyse mere når jeg skal have et låne kort til blockbuster, og har da ikke tænkt mig at at boycutte Blockbuster af den grund.
Kan ikke se problemet, hvius man har rent mel i posen, og det er nok der problemet er.
At bruge fodboldkampe til at gøre ulovlige ting, hvor der er lille chance for at blive opdaget, er ikke i orden i min verden.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Dot Bot » 11. mar 2012, 17:53

MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Martyrium? Den må du gerne uddybe.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Registrering på udebaneture

Indlæg af Kilde » 11. mar 2012, 17:55

damp skrev:Syntes det er fint at nogle bliver væk, hvis det fjerner balladen.
Hvilken ballade?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4742
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Maglau » 11. mar 2012, 18:02

damp skrev:Det er jo deres eget valg at blive væk.
Hvis de mener de støtter klubben bedst med det, så er det jo deres valg.
Syntes det er fint at nogle bliver væk, hvis det fjerner balladen.

Jeg skal oplyse mere når jeg skal have et låne kort til blockbuster, og har da ikke tænkt mig at at boycutte Blockbuster af den grund.
Kan ikke se problemet, hvius man har rent mel i posen, og det er nok der problemet er.
At bruge fodboldkampe til at gøre ulovlige ting, hvor der er lille chance for at blive opdaget, er ikke i orden i min verden.
Fuldstændigt enig.
Hvis folk vil komme på stadion for at råbe skrige og synge er det helt fint for mig. Men hvis der så samtidigt blandt dem er de, som mener det giver dem uatomatisk ret til at kaste med fyrværkeri og ting efter modstanderne - dem ser jeg meget gerne at at de bliver hjemme.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af damp » 11. mar 2012, 18:02

Dem der fyrer romerlys af, kanonskarald, dem som bliver anholdt for at ville slås, dem som ødelægger ting, dem som smider ting efter andre AaB fans og modstandernes målmand ( lightere, øl, smøger osv)
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af JFL » 11. mar 2012, 18:15

damp skrev:Det er jo deres eget valg at blive væk.
Hvis de mener de støtter klubben bedst med det, så er det jo deres valg.
Syntes det er fint at nogle bliver væk, hvis det fjerner balladen.

Jeg skal oplyse mere når jeg skal have et låne kort til blockbuster, og har da ikke tænkt mig at at boycutte Blockbuster af den grund.
Kan ikke se problemet, hvius man har rent mel i posen, og det er nok der problemet er.
At bruge fodboldkampe til at gøre ulovlige ting, hvor der er lille chance for at blive opdaget, er ikke i orden i min verden.
2. dummeste indlæg på debatside.dk nogensinde.
At tro, at grunden til at der ingen ballede var i dag, er fordi der var nogle der boykottede - og på den baggrund konkludere, at dem, der boykottede er dem, der laver ballade, fordi sidst de var på stadion var der ballede, er jo decideret uintelligent. Det grænser sig faktisk til det dummeste indlæg på debatside.dk, men det du skrev tidligere i kamptråden var dog lige en tand dummere.

Det er det samme som at sige, at den sten, jeg har i min hånd lige nu, holder tigere væk. Der er ingen tigere omkring mig lige nu, ergo må stenen virke. (du er velkommen til at byde på min sten, den kan sikkert også holde farlige AaB-hooligans væk).

Grunden til at der ingen ballade var i dag, er fordi, at der aldrig er ballade blandt AaB-fans på Aalborg Stadion. Længere er den ikke.
Og skal vi lige blive enige om, at det er nemmere at blive opdaget i at lave ulovlige ting på stadion, hvor der er kontrollører, kameraer og masser af mennesker, end det er stort set alle andre steder?

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af jydenfranord » 11. mar 2012, 18:17

kasper.a skrev:Det er virkelig rystende. Den ene dag bliver man rost for at have været med til at skabe en spirerende fankultur omkring AaB, uden ballade! Nordjyske skriver flere artikler ang. Vesttribunens arrangmenter som er foregået uden ballade! Man bliver rost for sin loyalitet ved at tage til Kristiansand og se AaB spille en træningskamp, stadig ingen ballade!

Jeg er simpelthen rystet over hvordan folk kan kalde drengene fra Auxilia, Vesttribunen osv. for idioter som bare skal blive væk og AaB er bedre tjent uden jer.
Hvis man/de havde valgt at boykotte udekampene, så ville jeg have haft meget større respekt omkring denne protest. Men valget faldt på at boykotte en hjemmekamp, som intet har med den omtalte registrering at gøre.

Jeg forstår forsat ikke det forfærdelige i at lade sig registere, da jeg ikke køber argumentet med det er en kriminalisering. Så er alt hvad man foretager sig jo det. Ip adresser logges, nummerplader noteres, overvågning i butikker osv.

Jeg synes der er pisket en stemning op, hvor nogle folk har travlt med at påtage sig en offerrolle og belærende fortæller de faktisk er rygraden i AaB, alle der har en anden mening fatter intet.

Klubben har været en del af Aalborg og nordjylland i mere end 125 år, hvor der har været opture og nedture, klubben har været langt nede i divisonerne og fejret de største triumfer i dansk fodbold, alt dette vender man ryggen, fordi man skal fortælle hvem man er. Alt dette er den officielle fanklub med til at vende ryggen. For at gøre ondt værre er klubben i sin værste økonomiske krise nogensinde og kæmper i en tæt sæson, som kan ende med nedrykning, men også ende med en plads i europæiske fodbold. Hvis man elsker noget er man villig til at bringe ofre, men hvis kærligheden forsvinder, bare fordi man skal oplyse sit id. Så tvivler jeg på hvor dyb kærligheden er.

Jeg har en klub som jeg elsker, uanset om den klub spiller i superligaen eller danmarksserien. Uanset om klubben lukker mig gratis ind eller kræver mit fingeraftryk. Så er det kun én klub for mig, det et AaB.

Ingen over klubben

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9617
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 11. mar 2012, 18:25

Dot Bot skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Martyrium? Den må du gerne uddybe.
At man syntes det er så ufatteligt hårdt og uretfærdigt at man potentielt kan risikere at skulle registreres når man deltager i nogle fodboldkampe, måske. Samt, at man derfor vælger at ofre sig for klubben, eller et eller andet jeg ikke helt har forstået, ved at bliver væk,

Et par citater her fra tråden:
"[Man bliver] pisset godt og grundigt op og ned af ryggen" - Kasper

"Det er da en KÆMPE hån mod os hundredevis af fans" - Yankee
" AaB [vælger] så at ligestille os med hooligans og FCK-sinker - Yankee

"Kollektiv afstraffelse" - JFL

"Hvorfor komme med trusler om udelukkelse mod os[...]?" - JLB

" det er kollektiv afstraffelse" - Gnu

"AaB vælger at pisse på de trofaste fans" - "213

"Grænsen er bare nået. I de aktive grupper vil man ikke blive ved med at se stiltiende til den unødige kriminalisering af det at være aktiv, engageret fodboldfan" - Waco

"pres og uretfærdige registreringer avler modpres" - Martin Bak

"det hele handler jo om at AaB nu vil mistænkeliggøre alle, som følger holdet på stadion" - Martin Bak

"Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr" - SimonJ
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Philip » 11. mar 2012, 18:29

Det er da også så fucking nemt at sidde herinde og udtale sig på kryds og tværs omkring noget som i tydeligvis IKKE har forstand på! Hvis i synes om stemningen på stadion i dag vil jeg i stedet foreslå at i tager til damehåndbold i gigantium. Fodbold er følelser, og det skal også illustreres på tribunen. Så er det fandme noget være tuderi at kalde det for "ballade" når der ryger et ølkrus på banen, eller lignende. Fuck jer der ikke støtter op om det her, for så støtter i ikke op omkring at der skal være en aktiv stemning på Aalborg stadion.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Dot Bot » 11. mar 2012, 18:30

MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Martyrium? Den må du gerne uddybe.
At man syntes det er så ufatteligt hårdt og uretfærdigt at man potentielt kan risikere at skulle registreres i når man deltager i nogle fodboldkampe, måske. Samt, at man derfor vælger at ofre sig for klubben, eller et eller andet jeg ikke helt har forstået, ved at bliver væk,

Et par citater her fra tråden:
"[Man bliver] pisset godt og grundigt op og ned af ryggen" - Kasper

"Det er da en KÆMPE hån mod os hundredevis af fans" - Yankee
" AaB [vælger] så at ligestille os med hooligans og FCK-sinker - Yankee

"Kollektiv afstraffelse" - JFL

"Hvorfor komme med trusler om udelukkelse mod os[...]?" - JLB

" det er kollektiv afstraffelse" - Gnu

"AaB vælger at pisse på de trofaste fans" - "213

"Grænsen er bare nået. I de aktive grupper vil man ikke blive ved med at se stiltiende til den unødige kriminalisering af det at være aktiv, engageret fodboldfan" - Waco

"pres og uretfærdige registreringer avler modpres" - Martin Bak

"det hele handler jo om at AaB nu vil mistænkeliggøre alle, som følger holdet på stadion" - Martin Bak

"Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr" - SimonJ
Og? Menneskerne har jo ret. Alle de aktive kræfter i Aalborg bliver sat i en bås, som ikke er nødvendigt. Vi har været med til at skab en positiv kultur omkring fanscenen i Aalborg og nu skal vi til at registreres til at gå til en fodboldkamp.

Dertil er pressemeddelesen (fra Lynge) skrevet, så den kan tolkes som man vil og ikke særlig specifik. Du kan ikke forstå, at os bærende kræfter i Aalborg bliver en smule utilfredse når vores fredelige tiltag igennem flere år, nu pludselig bliver sat i sammenhæng med nogle københavnere der ikke kan opføre sig ordentlig?

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af JFL » 11. mar 2012, 18:33

MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Martyrium? Den må du gerne uddybe.
At man syntes det er så ufatteligt hårdt og uretfærdigt at man potentielt kan risikere at skulle registreres i når man deltager i nogle fodboldkampe, måske. Samt, at man derfor vælger at ofre sig for klubben, eller et eller andet jeg ikke helt har forstået, ved at bliver væk,

Et par citater her fra tråden:
"[Man bliver] pisset godt og grundigt op og ned af ryggen" - Kasper

"Det er da en KÆMPE hån mod os hundredevis af fans" - Yankee
" AaB [vælger] så at ligestille os med hooligans og FCK-sinker - Yankee

"Kollektiv afstraffelse" - JFL

"Hvorfor komme med trusler om udelukkelse mod os[...]?" - JLB

" det er kollektiv afstraffelse" - Gnu

"AaB vælger at pisse på de trofaste fans" - "213

"Grænsen er bare nået. I de aktive grupper vil man ikke blive ved med at se stiltiende til den unødige kriminalisering af det at være aktiv, engageret fodboldfan" - Waco

"pres og uretfærdige registreringer avler modpres" - Martin Bak

"det hele handler jo om at AaB nu vil mistænkeliggøre alle, som følger holdet på stadion" - Martin Bak

"Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr" - SimonJ
Nu fyrer du lige et citat af mig ind her under en kategori som martyr. Men jeg var faktisk på stadion i dag. Jeg synes ikke entydigt at boykot var den rigtige løsning, men jeg har fuld forståelse for dem, der har gjort det.
Men svar mig lige på dette: Hvis det ikke er kollektiv afstraffelse at skulle bøde for noget, som FCK-fans har gjort, hvad er det så? Og hvad vil du kalde truslen om at lukke udebaneafsnittet, hvis der er en 16 år gammel dreng på stoffer der næste udekamp mod HB Køge smider et romerlys ind på banen? Er det ikke truslen om kollektiv afstraffelse?

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Klaus » 11. mar 2012, 18:36

JFL skrev: Grunden til at der ingen ballade var i dag, er fordi, at der aldrig er ballade blandt AaB-fans på Aalborg Stadion. Længere er den ikke.
Og skal vi lige blive enige om, at det er nemmere at blive opdaget i at lave ulovlige ting på stadion, hvor der er kontrollører, kameraer og masser af mennesker, end det er stort set alle andre steder?
Er det nu helt rigtigt????? TIl en ganske almindelig kamp bliver der kastet mønter og lightere efter modstandernes spillere, og der bliver da også kastet øl efter andre fans. Dette skete ikke i dag. En del af grunden skyldes spilletidspunkt og modstander, men lur mig om det ikke også skyldes en anden publikumssammensætning i dag på vest. Stemningen uden Capo og tromme var naturligvis ikke så god som den plejer, men omvendt var det fedt, at der trods alt kom så mange og at man gjorde sit bedste. Fortsætter man boykotten vil der dukke nye stemningscentre op, som måske også kan spille tromme.

Lynges kinesiske ordsprog om, at man kan måle ens egen betydning ved at stikke fingeren i et glas vand og se hvor stort hullet er, når man hiver den op, er også gældende her. Ingen over klubben.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13695
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Funky » 11. mar 2012, 18:38

MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Den ædle nordjyske sport, at tage lidt pis på folk som har malet sig helt op i det skingre, selvretfærdige hjørne, er tilsyneladende ikke slået igennem iblandt den aalborgensiske ungdom. ;)

Derudover giver dagens kamp, med ganske udmærket stemning på stadion, bare anledning til at hive Lynges gamle klassiker med fingeren og glasset med vand frem. Det kan måske rette lidt op på noget proportionsforvrængning, og dermed kan man sige, at der måske kan komme noget fornuftigt ud af hele snakken.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9617
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 11. mar 2012, 18:39

Dot Bot skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Martyrium? Den må du gerne uddybe.
At man syntes det er så ufatteligt hårdt og uretfærdigt at man potentielt kan risikere at skulle registreres i når man deltager i nogle fodboldkampe, måske. Samt, at man derfor vælger at ofre sig for klubben, eller et eller andet jeg ikke helt har forstået, ved at bliver væk,

Et par citater her fra tråden:
"[Man bliver] pisset godt og grundigt op og ned af ryggen" - Kasper

"Det er da en KÆMPE hån mod os hundredevis af fans" - Yankee
" AaB [vælger] så at ligestille os med hooligans og FCK-sinker - Yankee

"Kollektiv afstraffelse" - JFL

"Hvorfor komme med trusler om udelukkelse mod os[...]?" - JLB

" det er kollektiv afstraffelse" - Gnu

"AaB vælger at pisse på de trofaste fans" - "213

"Grænsen er bare nået. I de aktive grupper vil man ikke blive ved med at se stiltiende til den unødige kriminalisering af det at være aktiv, engageret fodboldfan" - Waco

"pres og uretfærdige registreringer avler modpres" - Martin Bak

"det hele handler jo om at AaB nu vil mistænkeliggøre alle, som følger holdet på stadion" - Martin Bak

"Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr" - SimonJ
Og? Menneskerne har jo ret. Alle de aktive kræfter i Aalborg bliver sat i en bås, som ikke er nødvendigt. Vi har været med til at skab en positiv kultur omkring fanscenen i Aalborg og nu skal vi til at registreres til at gå til en fodboldkamp.

Dertil er pressemeddelesen (fra Lynge) skrevet, så den kan tolkes som man vil og ikke særlig specifik. Du kan ikke forstå, at os bærende kræfter i Aalborg bliver en smule utilfredse når vores fredelige tiltag igennem flere år, nu pludselig bliver sat i sammenhæng med nogle københavnere der ikke kan opføre sig ordentlig?
Jeg må sige at jeg allerede har investeret mere end rigeligt tid i denne diskussion, så du får blot et kort svar omhandlende mit syn på ovenstående citater som værende helt ude af proportion med virkeligheden.

Jeg kan ikke se i bliver sat i nogen bestemt bås, og, ja, jeg har svært ved at forstå at "i" bliver - hvad du kalder - en smule utilfredse. Derudover, så mener jeg de citater jeg har bragt, som du ikke nødvendigvis er enig i, er udtryk for at nogle mennesker lever i en anden verden end jeg.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Meelsen » 11. mar 2012, 18:40

JFL, tak for din store indsats i tråden, men jeg tror det er på tide at stoppe. Disse folk tror tydeligvis at livet leves på internettet og en debat om livet udenfor computeren, er derfor ikke mulig.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af damp » 11. mar 2012, 18:42

Er det en straf, at man skal lade sig registrere, når man skal til en fodboldkamp.
Det siger jeg i Blockbuster næste gang de vil registrere mig. Bare fordi nogen stjæler film, så vil jeg ikke kriminaliseres.
Og bliver væk, fordi jeg vil ikke straffes så hård, at nogen ved hvem jeg er, hvis jeg stjæler en film.
det kan jeg godt se det uretfærdige i. :innocent:
Syntes også vi skal boycutte at vi skal vise pas, eller registreres til at have kørekort.
det er jo kollektiv afstraffelse af værste skuffe, at der skal være mulighed for at stå til regnskab for sine handlinger.

Jeg støtter ikke stemningen, fan kulturen eller andet. Jeg støtter AaB, og hvis de mener at nogle tiltag kan hjælpe klubben, så støtter jeg op om det.
Ingen over klubben.....
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13695
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Funky » 11. mar 2012, 18:42

JFL skrev:
Nu fyrer du lige et citat af mig ind her under en kategori som martyr. Men jeg var faktisk på stadion i dag. Jeg synes ikke entydigt at boykot var den rigtige løsning, men jeg har fuld forståelse for dem, der har gjort det.
Men svar mig lige på dette: Hvis det ikke er kollektiv afstraffelse at skulle bøde for noget, som FCK-fans har gjort, hvad er det så? Og hvad vil du kalde truslen om at lukke udebaneafsnittet, hvis der er en 16 år gammel dreng på stoffer der næste udekamp mod HB Køge smider et romerlys ind på banen? Er det ikke truslen om kollektiv afstraffelse?
For det første kan det sidste, tænkte eksempel netop kun VÆRE et tænkt eksempel - for man får simpelthen TUDET ørerne fulde herinde om, hvor godt AaB-fans opfører sig, hjemme såvel som ude. Derudover mener jeg at have forstået på Lynges udmelding, at man naturligvis ikke lukker udebaneafsnit hvis en enkelt tosse eller to skulle gøre noget dumt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Dot Bot » 11. mar 2012, 18:46

Funky skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Den ædle nordjyske sport, at tage lidt pis på folk som har malet sig helt op i det skingre, selvretfærdige hjørne, er tilsyneladende ikke slået igennem iblandt den aalborgensiske ungdom. ;)

Derudover giver dagens kamp, med ganske udmærket stemning på stadion, bare anledning til at hive Lynges gamle klassiker med fingeren og glasset med vand frem. Det kan måske rette lidt op på noget proportionsforvrængning, og dermed kan man sige, at der måske kan komme noget fornuftigt ud af hele snakken.
Så du mener at Auxilia/ og skaberne af Vesttribunen kan erstattes? Den lader vi lige stå.. Jeg har hørt hvad du siger, men vil aldrig nogensinde kunne forstå dig og nogle af dine meddebattøreres holdning, jeg græmmes faktisk ved den.

Jeg erklærer mig Meelsen enig, og vil slutte denne diskussion. Du vil sikkert føle det som en "sejr" i dit hoved, jeg ser det mere som en umulighed at kunne få ført vores/mine argumenter igennem til din egen verden.

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af danielnoll » 11. mar 2012, 18:46

...

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Dot Bot » 11. mar 2012, 18:47

Funky skrev:
JFL skrev:
Nu fyrer du lige et citat af mig ind her under en kategori som martyr. Men jeg var faktisk på stadion i dag. Jeg synes ikke entydigt at boykot var den rigtige løsning, men jeg har fuld forståelse for dem, der har gjort det.
Men svar mig lige på dette: Hvis det ikke er kollektiv afstraffelse at skulle bøde for noget, som FCK-fans har gjort, hvad er det så? Og hvad vil du kalde truslen om at lukke udebaneafsnittet, hvis der er en 16 år gammel dreng på stoffer der næste udekamp mod HB Køge smider et romerlys ind på banen? Er det ikke truslen om kollektiv afstraffelse?
For det første kan det sidste, tænkte eksempel netop kun VÆRE et tænkt eksempel - for man får simpelthen TUDET ørerne fulde herinde om, hvor godt AaB-fans opfører sig, hjemme såvel som ude. Derudover mener jeg at have forstået på Lynges udmelding, at man naturligvis ikke lukker udebaneafsnit hvis en enkelt tosse eller to skulle gøre noget dumt.
Men for fanden, læs pressemeddelesen, det er jo det der står. En pressemeddelelse som Lynge har skrevet under på.
Færdig herfra.

Besvar