Registrering på udebaneture

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Holm-o1 » 12. mar 2012, 16:11

AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot du linker til noget der er så gammelt og overdramatiseret....
..

Brugeravatar
AaB-retard
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. jan 2006, 19:28

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af AaB-retard » 12. mar 2012, 16:18

Holm-o1 skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot du linker til noget der er så gammelt og overdramatiseret....
Synes det har meget relevans efter som folk siger det er så lang tid siden der har været problemer med AaB fans på udebaneture, men hvis et år er lang tid for dig, så er det jo fair, men vi spiller jo kun 16-17 udebane kampe, så det er jo ikke fordi det er så mange kampe siden..

Synes nu ellers det gik vildt så sig nede på den cafe, hvor folk blev fanget i den ene ende af cafeen, mens der blev kastet med flasker og slåsset. Synes squ ikke det var specielt fedt at stå derinde, men det er jo min mening, det kan jo være du synes det var vildt fedt...
NUFC nærmere sig hastigt PRL....

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Holm-o1 » 12. mar 2012, 16:19

AaB-retard skrev:
Holm-o1 skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot du linker til noget der er så gammelt og overdramatiseret....
Synes det har meget relevans efter som folk siger det er så lang tid siden der har været problemer med AaB fans på udebaneture, men hvis et år er lang tid for dig, så er det jo fair, men vi spiller jo kun 16-17 udebane kampe, så det er jo ikke fordi det er så mange kampe siden..

Synes nu ellers det gik vildt så sig nede på den cafe, hvor folk blev fanget i den ene ende af cafeen, mens der blev kastet med flasker og slåsset. Synes squ ikke det var specielt fedt at stå derinde, men det er jo min mening, det kan jo være du synes det var vildt fedt...
Hvor skriver jeg henne det var fedt? Skriver det er gammelt og overdramatiseret.....
..

Red0fox
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 28. dec 2007, 12:55
Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
Geografisk sted: Aalborg

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Red0fox » 12. mar 2012, 16:20

Holm-o1 skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot du linker til noget der er så gammelt og overdramatiseret....

Det er da stadig relevant... det er jo det der skal stoppes...

Brugeravatar
AaB-retard
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. jan 2006, 19:28

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af AaB-retard » 12. mar 2012, 16:21

Holm-o1 skrev:
AaB-retard skrev:
Holm-o1 skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot du linker til noget der er så gammelt og overdramatiseret....
Synes det har meget relevans efter som folk siger det er så lang tid siden der har været problemer med AaB fans på udebaneture, men hvis et år er lang tid for dig, så er det jo fair, men vi spiller jo kun 16-17 udebane kampe, så det er jo ikke fordi det er så mange kampe siden..

Synes nu ellers det gik vildt så sig nede på den cafe, hvor folk blev fanget i den ene ende af cafeen, mens der blev kastet med flasker og slåsset. Synes squ ikke det var specielt fedt at stå derinde, men det er jo min mening, det kan jo være du synes det var vildt fedt...
Hvor skriver jeg henne det var fedt? Skriver det er gammelt og overdramatiseret.....
hvad er det der er overdramatiseret??
NUFC nærmere sig hastigt PRL....

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Holm-o1 » 12. mar 2012, 16:24

Red0fox skrev:
Holm-o1 skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot du linker til noget der er så gammelt og overdramatiseret....

Det er da stadig relevant... det er jo det der skal stoppes...
Hvordan stopper regestrering på stadion det der sker ude i byen?

Og det er selve artiklen der er det.. Det der skete var jo noget få personer der kom op og toppes med nogle af de lokale som sad på baren.. Og ikke ALLE AaB-fans som gik amok.
..

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af nik » 12. mar 2012, 16:29

Man kan kun være enig med Niels Chr Holmstrøm

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af -Larsen » 12. mar 2012, 17:07

nik skrev:Man kan kun være enig med Niels Chr Holmstrøm
Han er da fuldstændig vanvittigt ophidset og lader overhovedet ikke andre svare. Han vil ikke engang høre de andres argumenter, det er sgu for barnligt.

Han lægger ord i munden på ham og påstår de ikke er enige, selvom manden gentager at han tager afstand. Det er useriøst!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9630
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2012, 17:10

Gnu skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
MHJ skrev:
Dot Bot skrev:
nik skrev:Dejligt at klubbernes intertiv virkede fra dag 1, så er det på plads, så er det bare at fortsætte
Ja, det var fremragende!

Jeg er rystet over folks overordnet mening er at klubbens er bedst tjent med at Auxilia og Vesttribunens Drenge bliver væk.
Det er skræmmende.
Det tror jeg nu heller ikke du skal tage for alvorligt. Nogle, inklusiv mig selv, har nok bare svært ved at tage deres martyrium seriøst, når de gør sådan et stort nummer ud af en potentiel registrering.
Martyrium? Den må du gerne uddybe.
At man syntes det er så ufatteligt hårdt og uretfærdigt at man potentielt kan risikere at skulle registreres når man deltager i nogle fodboldkampe, måske. Samt, at man derfor vælger at ofre sig for klubben, eller et eller andet jeg ikke helt har forstået, ved at bliver væk,

Et par citater her fra tråden:
"[Man bliver] pisset godt og grundigt op og ned af ryggen" - Kasper

"Det er da en KÆMPE hån mod os hundredevis af fans" - Yankee
" AaB [vælger] så at ligestille os med hooligans og FCK-sinker - Yankee

"Kollektiv afstraffelse" - JFL

"Hvorfor komme med trusler om udelukkelse mod os[...]?" - JLB

" det er kollektiv afstraffelse" - Gnu

"AaB vælger at pisse på de trofaste fans" - "213

"Grænsen er bare nået. I de aktive grupper vil man ikke blive ved med at se stiltiende til den unødige kriminalisering af det at være aktiv, engageret fodboldfan" - Waco

"pres og uretfærdige registreringer avler modpres" - Martin Bak

"det hele handler jo om at AaB nu vil mistænkeliggøre alle, som følger holdet på stadion" - Martin Bak

"Jeg bliver unødvendigt kriminaliseret. Vi burde som udgangspunkt ikke registreres. Her slår darwinismen til; behandler man folk som dyr, får man dyr" - SimonJ
Lige citere en løsrevet sætning fra mig og proppe den ind i en helt anden sammenhæng. Virkelig god stil, dér.
Jeg kan ikke lige se problemet. Jeg ønskede blot at illustrere at mange blæser sagen alvorligt ud af proportioner, indikeret ved deres sprogbrug omkring emnet. Jeg har - så vidt jeg kan se - ikke fordrejet noget. Du kalder det jo kollektiv 'afstraffelse', at skulle registreres, og jeg er dybt uenig i at det har noget som helst med straf at gøre.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9630
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2012, 17:14

-Larsen skrev:
nik skrev:Man kan kun være enig med Niels Chr Holmstrøm
Han er da fuldstændig vanvittigt ophidset og lader overhovedet ikke andre svare. Han vil ikke engang høre de andres argumenter, det er sgu for barnligt.

Han lægger ord i munden på ham og påstår de ikke er enige, selvom manden gentager at han tager afstand. Det er useriøst!
Selvom jeg er enig i meget af det han siger, så opfører han sig som endnu engang som en gammel arrogant nar. Med TV3 vil helere have "stærke meninger", end gode argumenter.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Gnu » 12. mar 2012, 17:40

MHJ skrev:Jeg kan ikke lige se problemet. Jeg ønskede blot at illustrere at mange blæser sagen alvorligt ud af proportioner, indikeret ved deres sprogbrug omkring emnet. Jeg har - så vidt jeg kan se - ikke fordrejet noget. Du kalder det jo kollektiv 'afstraffelse', at skulle registreres, og jeg er dybt uenig i at det har noget som helst med straf at gøre.
Du tager en brøkdel af en sætning, jeg har skrevet, som løsrevet af konteksten ikke giver meget mening. Derudover kobler du det løsrevede citat til boykotten, så det kunne se ud som om, at jeg støtter denne. Hvis du gerne vil vide, hvad jeg mener om denne boykot, kan du jo bare spørge, frem for at gætte. Men jeg skal da gerne hjælpe dig, nu jeg alligevel er i gang: Jeg mener, det er en fjollet reaktion.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9630
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2012, 17:51

Gnu skrev:
MHJ skrev:Jeg kan ikke lige se problemet. Jeg ønskede blot at illustrere at mange blæser sagen alvorligt ud af proportioner, indikeret ved deres sprogbrug omkring emnet. Jeg har - så vidt jeg kan se - ikke fordrejet noget. Du kalder det jo kollektiv 'afstraffelse', at skulle registreres, og jeg er dybt uenig i at det har noget som helst med straf at gøre.
Du tager en brøkdel af en sætning, jeg har skrevet, som løsrevet af konteksten ikke giver meget mening. Derudover kobler du det løsrevede citat til boykotten, så det kunne se ud som om, at jeg støtter denne. Hvis du gerne vil vide, hvad jeg mener om denne boykot, kan du jo bare spørge, frem for at gætte. Men jeg skal da gerne hjælpe dig, nu jeg alligevel er i gang: Jeg mener, det er en fjollet reaktion.
O.K. det du undskylde. Jeg har overfortolket dine indlæg. Det var dog ikke et bevidst forsøg på at fordreje dit synspunkt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 8. jul 2005, 20:19
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Winnie/BR » 12. mar 2012, 17:57

Red0fox skrev: tja, jeg behøver bare at læse side 21, for at se at der ikke er noget seriøst argument for at ikke at få et kort, med den kort sammenfatning der er lavet, og så "Fabbe's" udmærkede indlæg, som jeg dog ikke er enig i :-)
Kald mig gammel eller blå øjet. Men hvad skade gør det, at man skal registrere sig. Du gør det jo mange steder i dagligdagen. Tag bare
din mobiltelefon, med alle de Apps du har inde. Den registrere hvor du er 24/7, Det ville jeg sgu blive mere sur over.

At I ikke bliver hørt, og I bare får trukket masse "lort" ned over hovedet, har jeg min tvivl om, men tror mere I bør have realistisk opfattelse og indse at det er en forretning for klubberne. Der er nu engang flere penge i at få familier og alm. folk på tribunerne. Og skulle det skramme et lille antal væk, så må det være sådan.

Og så lige et surt optød til jeres stemningsråb. Hvis I mener at vi ikke kan undvære råb som "vi HADER København" og andre tilråb som kræver en IQ på mindre end 70 for at kunne huske, ja så kan jeg godt undvære dem. Og det er der en del der faktisk kan. Kom dog med noget mere kreativt.... det kunne være vi var nogen der så ville støtte suporterne økonomisk, for at få noget mere konstuktivt at høre/se på. Lav en sangbog og del den rundt, I kan få den sponsoreret, via reklamer. Og jeg hjælper gerne (igen)
Du mener ikke det er seriøst argument? Så tror jeg vi står i en situation hvor vi har nogle meget fundamentale meningsforskelle! Og det er for så vidt også fint nok, men derfor bryder jeg mig ikke om at blive negligeret som vi i den grad er blevet i denne sag - af såvel klubledelse som uenige medfans. Når selv ASC (og de resterende officielle fanklubber) melder stærk ud, mon der så ikke er noget ruskende galt? Historisk set har ASC jo meget sjældent udtykt direkte uenighed med klubbens ledelse som i denne sag. Jeg er dybt taknemmelig for at topfolkene i ASC - og i særdeleshed ATK - kan se at den er helt gal. Det klubben gør ved at trække en sådan beslutning om et register ned over hovedet på os uden først at tage dialogen er at modarbejde det yderst positive arbejde som AaB fans (og fans af andre klubber for den sags skyld) i samarbejde med fanforskere og flere af landets politikredse om at takle fodboldfans med dialog frem for 0-tolerence (som NCH i næste fik halvfeder på af at sige igår), for denne model virker ikke og får blot tingene til potentielt at eskalere. Poltiet har indset at det virker og det bliver nu et nationalt tiltag for at gøre fodboldoplevelsen bedre for alle parter: Aktive såvel som passive tilskuere, politi såvel som kontrol. Det er jo håbløst og himmelråbende at klubberne nu modarbejder den positive udvikling ved at trække direkte modsat.

Du siger derudover at du hellere ser stemningsskaberne blive væk frem for familier. Du er ikke klar over at stemningen og atmosfæren er en central del af hele stadionoplevelsen? Og det er netop de folk der nu boykotter, der giver stadionoplevelsen et nøk opad og gør klubbens pridukt mere attraktivt. For skal vi endelig snakke penge, så tror jeg du overvurdere niveauet i Superligaen. Det er ikke PL hvor spillet på banen er produkt nok i sig selv. Jeg tror - og jeg siger tror fordi jeg kun kan gisne - at manbge af de "almene" tilskuere kommer på stadion for totaloplevelsen. Læg iøvrigt her mærke til at jeg ikke forsøger at gøre mig klog på ting jeg ikke ved noget om eftersom jeg ikke er en "almen famile" (dette skal du i øvrigt ikke se som et personligt angreb men rettere som et surt opstød over nogle af trådens debatører, der gør sig eksperter på ting de intet aner om). Der er selvfølgelig nogle der vil komme uanset stemning og andet, men du fratager bare produktet en stor del af apellen - i min optik. Se bare på hvordan klubberne og TV-kanalerne markedsfører Superligaen. Reklame-spots der er fyldt med stemningsbilleder, TIFO'er mv. for at give indtrykket af at Superliga-fodbold er en totaloplevelse.

Og til den sidste kan jeg kun sige at had og rivalisering i den grad er en del af den passion og fanatisme der brænder i disse folk - mig selv inkluderet! Af forstille sig en aktiv tribune og en spirrende fankultur uden had og rivalisering er, for mig at se, meget naivt. Disse faktorer er uadskillelige fra - i hvert fald min - kærlighed til klubben og er den ekstra benzin, der gør, at jeg lægger et hav af timer i at følge og støtte AaB. At koordinere visuel opbakning, forfatte nye sange til tribunerne, at arrangere udebaneture og opvarmningsarrangementer, som jeg har gjort de sidste 10 år! Jeg gør det hverken for at blive rig, berømt eller blive aet med hårene - jeg gør det fordi jeg AaB! Men når så ledelsen af klubben - der iøvrigt ofte siger at de er i konstant dialog med fans og gør et stort nummer herudaf - beslutter at vi som aktive stemningsskabere skal regisreres (for det er besluttet!!!!!) fordi nogle tosser fra fucking köpenhamn ter sig som aber, så er der da et eller andet himmelråbende galt. Hvordan løser man FCKs problemer ved at registrere AaB fans? Og hvad nytter det, når lige netop FCK er et glimrende eksempel på at en registrering ikke virker? De har ingenlunde fået løst deres problemer - tværtimod!

Jeg begriber ikke at folk bare nikker, siger ja og følger med som lemminger uden bare at stille et enkelt spørgsmålsteg ved havd det er, der foregår omkring dem! Og jeg som troede at nordjyder var kendte som notoriske kritiskere...

Når det er sagt, så lad mig da for god ordens skyld understrege at det der skete i udebaneafsnittet sidste søndag var langt over grænsen og dybt problematisk. Det er vi enige om, men dette er ikke løsningen! Næ, lad os i fællesskab finde frem til en løsning, der er fornuftig og tålelig for alle parter - præcis som vi nu gør med politiet!
Vangens Fineste...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Yankee » 12. mar 2012, 17:57

AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.

MadWeasel
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 21. nov 2010, 19:10

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af MadWeasel » 12. mar 2012, 18:19

Yankee skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.
Hvis de ved de ikke kan komme ind på stadion tager de vel ikke med derned. Altså fodboldfans fra AaB.
Dermed ikke sagt det aldrig vil ske, men chancen er vel mindre.

Hvad har man egentlig gjort i England? Har de ikke fået sat en stor stopper for deres problemer?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9630
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2012, 18:23

MadWeasel skrev:
Yankee skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.
Hvis de ved de ikke kan komme ind på stadion tager de vel ikke med derned. Altså fodboldfans fra AaB.
Dermed ikke sagt det aldrig vil ske, men chancen er vel mindre.

Hvad har man egentlig gjort i England? Har de ikke fået sat en stor stopper for deres problemer?
Man har sat prisen på billeter op, så balladen nu er at finde i de lavere rækker. Ballademagerne er nemlig at finde blandt - det som Pia K kalder - almindelige (danskere) englændere
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 8. jul 2005, 20:19
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Winnie/BR » 12. mar 2012, 18:25

Yankee skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.
Yankee, min gode mand... Folk vil tilsyneladende ikke høre på logisk argumentation men vil i stedet heller stemple folk, der er bare det mindste kritiske overfor restriktive tiltag, som værende spirrende ballademagere, for der må jo være en grund til man er kritisk. Jeg hylder dig for du stadig tager kampen op - tak! Vi ses i Køge, min ven!
Vangens Fineste...

Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 8. jul 2005, 20:19
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Winnie/BR » 12. mar 2012, 18:29

MHJ skrev:
MadWeasel skrev:
Yankee skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.
Hvis de ved de ikke kan komme ind på stadion tager de vel ikke med derned. Altså fodboldfans fra AaB.
Dermed ikke sagt det aldrig vil ske, men chancen er vel mindre.

Hvad har man egentlig gjort i England? Har de ikke fået sat en stor stopper for deres problemer?
Man har sat prisen på billeter op, så balladen nu er at finde i de lavere rækker. Ballademagerne er nemlig at finde blandt - det som Pia K kalder - almindelige (danskere) englændere
Det er et af tiltagene der, som du også pointerer, ikke har løst problemet, men blot flyttet det. Men det som flere af klubberne, sjovt nok, har haft succes med, er at indgå i dialog. Jeg refererer her til eksempelvis Cardiff, som Jonas Havelund (Fanforsker, Århus Universitet) fremhæver i en artikel i nordjyske i sidste uge. Ville smide et link, men går det ikke mod debatsiden deep-linking politik?
Vangens Fineste...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af MrBangDK » 12. mar 2012, 18:44

Winnie/BR skrev:
MHJ skrev:
MadWeasel skrev:
Yankee skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.

H vis de ved de ikke kan komme ind på stadion tager de vel ikke med derned. Altså fodboldfans fra AaB.
Dermed ikke sagt det aldrig vil ske, men chancen er vel mindre.

Hvad har man egentlig gjort i England? Har de ikke fået sat en stor stopper for deres problemer?
Man har sat prisen på billeter op, så balladen nu er at finde i de lavere rækker. Ballademagerne er nemlig at finde blandt - det som Pia K kalder - almindelige (danskere) englændere
Det er et af tiltagene der, som du også pointerer, ikke har løst problemet, men blot flyttet det. Men det som flere af klubberne, sjovt nok, har haft succes med, er at indgå i dialog. Jeg refererer her til eksempelvis Cardiff, som Jonas Havelund (Fanforsker, Århus Universitet) fremhæver i en artikel i nordjyske i sidste uge. Ville smide et link, men går det ikke mod debatsiden deep-linking politik?
Ingen problem. Nordjyske har meddelt, at det nu er HELT ok! Hvor stort af dem ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 8. jul 2005, 20:19
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Winnie/BR » 12. mar 2012, 18:54

MrBangDK skrev:
Winnie/BR skrev:
MHJ skrev:
MadWeasel skrev:
Yankee skrev:
AaB-retard skrev:Det er ikke mindre end år siden, vi havde problemer med "AaB fans" i Horsens...

http://hsfo.dk/alarm112/hf101709/krimi-1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://hsfo.dk/alarm112/hf101708/breaking-news" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg prøver igen - hvordan skal et udebane-register forhindre at folk slås på et værtshus i Horsens? Der var som tidligere nævnt mindst 50 karantæneramte FCK-fans med i Aalborg i søndags og de kom allesammen på stadion.

H vis de ved de ikke kan komme ind på stadion tager de vel ikke med derned. Altså fodboldfans fra AaB.
Dermed ikke sagt det aldrig vil ske, men chancen er vel mindre.

Hvad har man egentlig gjort i England? Har de ikke fået sat en stor stopper for deres problemer?
Man har sat prisen på billeter op, så balladen nu er at finde i de lavere rækker. Ballademagerne er nemlig at finde blandt - det som Pia K kalder - almindelige (danskere) englændere
Det er et af tiltagene der, som du også pointerer, ikke har løst problemet, men blot flyttet det. Men det som flere af klubberne, sjovt nok, har haft succes med, er at indgå i dialog. Jeg refererer her til eksempelvis Cardiff, som Jonas Havelund (Fanforsker, Århus Universitet) fremhæver i en artikel i nordjyske i sidste uge. Ville smide et link, men går det ikke mod debatsiden deep-linking politik?
Ingen problem. Nordjyske har meddelt, at det nu er HELT ok! Hvor stort af dem ;)
Fornemt. Hvis jeg så bare kunne finde den igen... Nordjyske er efterhånde ved at drukne i artikler om emnet (og fint at det fylder meget, men desværre har nordjyske heller ikke forstået hvorfor en boykot var nødvendig), og en hurtig søgning på Jonas Havelund på Nordjyskes site gav kun hits på andre artikler hvor han også udtaler sig. Det er virkelig fesent ikke at kunne bakke mit argument op, og det bekalger jeg. Håber andre har læst selv samme artikel og kan bekræfte at det ikke bare er det pure opspind fra min side - optimalt hvis nogle havde et link!
Vangens Fineste...

Besvar