Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af AllanPedersen » 9. mar 2012, 16:21

AaB havde success som barcelona?

kommer aldrig til at ske.. men en af de ting jeg elsker ved AaB er jo opturene efter nedturene...
jeg har aldrig været tilhænger af noget internationalt hold, jeg ved mange typisk også er real madrid eller barca eller manu fans ved siden af deres danske klub

men hvor må det være røvkedeligt at være barca fan?.. det kan jo nærmest kun gå nedaf..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af BoomZ0R » 9. mar 2012, 16:40

AllanPedersen skrev:AaB havde success som barcelona?

kommer aldrig til at ske.. men en af de ting jeg elsker ved AaB er jo opturene efter nedturene...
jeg har aldrig været tilhænger af noget internationalt hold, jeg ved mange typisk også er real madrid eller barca eller manu fans ved siden af deres danske klub

men hvor må det være røvkedeligt at være barca fan?.. det kan jo nærmest kun gå nedaf..
Jeg keder mig ikk ved at holde med Barca. Men jeg holder med Barca på en anden måde end AaB. Der er ingen følelser, når Barca taber, hvorimod at ugen kan være ødelagt efter en dårlig AaB kamp.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af Aabwibz » 9. mar 2012, 16:46

Jeg er passioneret Chelsea fan, og jeg kan sagtens få en uge ødelagt hvis Chelsea taber.. Så i kan hurtigt forestille jer hvordan det har været for mig det sidste 1½ år ;) .. Er dog ikke lige så stor Chelsea fan som jeg er AaB fan, men det er ikke langt fra.
Det fede ved at være Chelsea fan er, at alle hader os og spændingen ved Premier League er så stor at det er få point der skiller topholdene fra hinanden. Champions League er altid mit års højdepunkt, hvor jeg hvert år får bildt mig selv ind at Chelsea nok skal tage den i år. Har haft nerver på den sidste uge pga Napoli kampen.. Så nej, det er bestemt ikke kedeligt at være fan af et af de store internationale tophold.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af jonas386 » 9. mar 2012, 17:27

Folk hader da ikke Chelsea mere end de hader United, City, Liverpool, Arsenal osv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af jensemand57 » 9. mar 2012, 17:39

Barcalona, United what ever. Nej drenge i England er der kun Liverpool og hjemme udover AaB er der selvfølgelig min hjemby Hobro. Kan I stikke den? :aabfan:

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af Aabwibz » 9. mar 2012, 19:01

jonas386 skrev:Folk hader da ikke Chelsea mere end de hader United, City, Liverpool, Arsenal osv.
Arrrh. Sådan som jeg har oplevet det, så er det sku svært at være Chelsea fan. Fans fra Arsenal, United, Liverpool, Arsenal, Barca, og jeg kan blive ved, hader os og de mindste fejl fra klubben eller tabte point mod bundhold bliver fremhævet hver dag indtil ugen efter hvor det så kan begynde forfra eller vi kan tage 3 point.
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg har hørt på Torres-købet, vores 7 trænerfyringer over 9 år, vores big-spender politik (selvom dette ikke er sandt) og igen kan jeg blive ved.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af alithebeast » 9. mar 2012, 19:05

Aabwibz skrev:
jonas386 skrev:Folk hader da ikke Chelsea mere end de hader United, City, Liverpool, Arsenal osv.
Arrrh. Sådan som jeg har oplevet det, så er det sku svært at være Chelsea fan.
Ikke fordi man skal holde med Chelsea, det er i sig selv hårdt nok. Mest fordi man skal være fan af samme hold som Dan Rachlin og generelt være et dårligt menneske. ;)
Hader København!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af 9520AaB » 9. mar 2012, 19:36

AaB fan altid pga bopæl, historie etc.
Aston Villa fan forever.
St. Pauli fan pga. holdninger og meninger.
Alle andre ligaer er i mit univers ligegyldige.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af jonas386 » 9. mar 2012, 19:36

Aabwibz skrev:
jonas386 skrev:Folk hader da ikke Chelsea mere end de hader United, City, Liverpool, Arsenal osv.
Arrrh. Sådan som jeg har oplevet det, så er det sku svært at være Chelsea fan. Fans fra Arsenal, United, Liverpool, Arsenal, Barca, og jeg kan blive ved, hader os og de mindste fejl fra klubben eller tabte point mod bundhold bliver fremhævet hver dag indtil ugen efter hvor det så kan begynde forfra eller vi kan tage 3 point.
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg har hørt på Torres-købet, vores 7 trænerfyringer over 9 år, vores big-spender politik (selvom dette ikke er sandt) og igen kan jeg blive ved.
Det er jo det samme at være United fan, Real fan, Barca fan osv.
Her hører man jo også for nederlag, flopkøb (okay, der er måske ikke så mange andre i Torres klassen), skandaler osv. Det hører med til det at holde med en fodboldklub. Det er måske fordi du er CFC fan du ser det som værende slemmest med dem. Da det logisk nok er det du hører for :)

Jeg holder ikke med andre hold end AaB, følger dog et par hold uden for DK's grænser det er dog ikke noget jeg kan hidse mig op over, så derfor bliver jeg ikke selv offer for så mange af de "drillerier". Men for mig virker det som om det er mere eller mindre det samme over hele linien.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af Aabwibz » 9. mar 2012, 19:45

jonas386 skrev:
Aabwibz skrev:
jonas386 skrev:Folk hader da ikke Chelsea mere end de hader United, City, Liverpool, Arsenal osv.
Arrrh. Sådan som jeg har oplevet det, så er det sku svært at være Chelsea fan. Fans fra Arsenal, United, Liverpool, Arsenal, Barca, og jeg kan blive ved, hader os og de mindste fejl fra klubben eller tabte point mod bundhold bliver fremhævet hver dag indtil ugen efter hvor det så kan begynde forfra eller vi kan tage 3 point.
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg har hørt på Torres-købet, vores 7 trænerfyringer over 9 år, vores big-spender politik (selvom dette ikke er sandt) og igen kan jeg blive ved.
Det er jo det samme at være United fan, Real fan, Barca fan osv.
Her hører man jo også for nederlag, flopkøb (okay, der er måske ikke så mange andre i Torres klassen), skandaler osv. Det hører med til det at holde med en fodboldklub. Det er måske fordi du er CFC fan du ser det som værende slemmest med dem. Da det logisk nok er det du hører for :)

Jeg holder ikke med andre hold end AaB, følger dog et par hold uden for DK's grænser det er dog ikke noget jeg kan hidse mig op over, så derfor bliver jeg ikke selv offer for så mange af de "drillerier". Men for mig virker det som om det er mere eller mindre det samme over hele linien.
Muligvis, men de forskellige fans af de andre klubber har det med at gå sammen i mod Chelsea fans da vi åbenbart har "købt os til trofæer" - og jeg tror det er derfor jeg føler mig hårdere ramt end andre fans. Og så fordi jeg i min omgangskreds er omgivet af tåber der holder med hold som United, Arsenal, Barca osv ;)
De siger alle sammen de hader Chelsea mere end noget andet hold, og det har alle de forskellige fans sagt som jeg kender, og det er vel også det jeg bygger min påstand op om. Men kan jo sagtens være jeg tager fejl og jeg bare har været uheldig at have venner med så dårlig smag :)
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af Funky » 9. mar 2012, 20:02

AllanPedersen skrev:AaB havde success som barcelona?

kommer aldrig til at ske.. men en af de ting jeg elsker ved AaB er jo opturene efter nedturene...
jeg har aldrig været tilhænger af noget internationalt hold, jeg ved mange typisk også er real madrid eller barca eller manu fans ved siden af deres danske klub

men hvor må det være røvkedeligt at være barca fan?.. det kan jo nærmest kun gå nedaf..
Jeg kunne såmænd godt leve med AaB som permanent tophold i DK. Jeg håber jeg i givet fald ville have moralen til at bekymre mig over skotske tilstande - men jeg er ikke sikker ;)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af Brodernumsi » 10. mar 2012, 01:13

Personligt synes jeg det er et mærkeligt spørgsmål. Som fan ville jeg elske 10 mesterskaber itræk og massere af CL med AaB. Nogengange tror jeg det er noget folk prøver at sige til sigselv når det går skidt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af Gentleman Finn » 10. mar 2012, 02:05

Lykkefølelsen ved et mesterskab er selvfølgelig lidt anderledes, hvis man vandt 3 ud af 4 skaber. Den fest der blev holdt og lykken ved at vinde mesterskabet i 2008 var helt unik for undertegnede. Men jeg har da absolut intet imod dette skulle ske, selvom forummet her bliver oversvømmet med gloryhunters og folk der har brug for at kompensere for egen succes.

Men det at være passioneret supporter af alle andre end det dominerende hold, er sgu lidt ligesom livet, der er dælme mange skuffelser ;)
Er ikke helt sikker på det var svar på spørgsmålet eller ej...

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Ville i være lige så entusiastiske AaB fans... hvis..

Indlæg af BoomZ0R » 11. mar 2012, 09:00

jonas386 skrev:Folk hader da ikke Chelsea mere end de hader United, City, Liverpool, Arsenal osv.
Jo vi gør ;)
Den eneste klub jeg hader mere, det må være real madrid.

Besvar