ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidaritet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. apr 2012, 20:45

Meelsen skrev:Det er et begreb der hedder solidaritet. Du kan eventuelt google det.
Så det er vigtigt at være solidariske med FCK fans der i årevis ikke har kunne finde ud af at opføre sig ordentligt (senest demonstreret igår) men ikke så vigtigt at være det med den almindelige aalborgensiske AaB fan? Så forstår jeg meget bedre den valgte kurs, tak for opklaringen.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Meelsen » 6. apr 2012, 21:29

Endnu engang viser du dig som en verdensmester i at fordreje sandheden.

Du ved jo godt at det ikke er det jeg skriver.

Det er solidaritet i selve ånden, en solidaritet der bygger på et landsdækkende samarbejde aktive fans imellem. Ikke et samarbejde bøller og bøller imellem, selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. apr 2012, 22:09

Meelsen skrev:Endnu engang viser du dig som en verdensmester i at fordreje sandheden.

Du ved jo godt at det ikke er det jeg skriver.

Det er solidaritet i selve ånden, en solidaritet der bygger på et landsdækkende samarbejde aktive fans imellem. Ikke et samarbejde bøller og bøller imellem, selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Ikke desto mindre har man nu i flere omgange, efter den famøse hjemmekamp mod FCK, valgt at vise solidaritet med FCK tilhængerne, til trods for at det var en gruppe af endog meget aktive fans fra FCK som hærgede stadion og gjorde hvad de kunne for at ødelægge kampen.

Vi behøver ikke at diskutere det mere, for det er tydeligt at det er vigtigere at demonstrere sympati med de forskellige grupperinger af aktive fans fra FCK end at vise sympatien for de almindelige fodboldtilskuere som bare er røvtrætte af alt balladen.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af salling23 » 6. apr 2012, 22:22

Jeg har ofte sat på neutrale tribuner rundt om i landet. Det er ikke et problem så længe man udviser lidt omtanke og opfører sig ordentligt. Kunne aldrig finde på at møde op iført GF gear på neutral område på udebane.
Der vil med garanti også være FCKere på mandag på NRGI PARK. Det har jeg intet problem med.
Dette tiltag er truffet af FCK for at holde uheldige elementer ude.
Det vil vi vel gerne alle opnå
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. apr 2012, 22:29

salling23 skrev:Jeg har ofte sat på neutrale tribuner rundt om i landet. Det er ikke et problem så længe man udviser lidt omtanke og opfører sig ordentligt. Kunne aldrig finde på at møde op iført GF gear på neutral område på udebane.
Der vil med garanti også være FCKere på mandag på NRGI PARK. Det har jeg intet problem med.
Dette tiltag er truffet af FCK for at holde uheldige elementer ude.
Det vil vi vel gerne alle opnå
Ja det skulle man jo tro!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Buzz Killington » 6. apr 2012, 23:12

Poker-One-Kenobi skrev:
Meelsen skrev:Endnu engang viser du dig som en verdensmester i at fordreje sandheden.

Du ved jo godt at det ikke er det jeg skriver.

Det er solidaritet i selve ånden, en solidaritet der bygger på et landsdækkende samarbejde aktive fans imellem. Ikke et samarbejde bøller og bøller imellem, selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Ikke desto mindre har man nu i flere omgange, efter den famøse hjemmekamp mod FCK, valgt at vise solidaritet med FCK tilhængerne, til trods for at det var en gruppe af endog meget aktive fans fra FCK som hærgede stadion og gjorde hvad de kunne for at ødelægge kampen.

Vi behøver ikke at diskutere det mere, for det er tydeligt at det er vigtigere at demonstrere sympati med de forskellige grupperinger af aktive fans fra FCK end at vise sympatien for de almindelige fodboldtilskuere som bare er røvtrætte af alt balladen.
Som jeg ser det, viser man endda større solidaritet med FCK's fans end AaB som klub, eftersom dette formegentlig også er AaB's politik. Jeg har svært ved at forstå det.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Fabbe » 7. apr 2012, 21:13

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Meelsen skrev:Endnu engang viser du dig som en verdensmester i at fordreje sandheden.

Du ved jo godt at det ikke er det jeg skriver.

Det er solidaritet i selve ånden, en solidaritet der bygger på et landsdækkende samarbejde aktive fans imellem. Ikke et samarbejde bøller og bøller imellem, selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Ikke desto mindre har man nu i flere omgange, efter den famøse hjemmekamp mod FCK, valgt at vise solidaritet med FCK tilhængerne, til trods for at det var en gruppe af endog meget aktive fans fra FCK som hærgede stadion og gjorde hvad de kunne for at ødelægge kampen.

Vi behøver ikke at diskutere det mere, for det er tydeligt at det er vigtigere at demonstrere sympati med de forskellige grupperinger af aktive fans fra FCK end at vise sympatien for de almindelige fodboldtilskuere som bare er røvtrætte af alt balladen.
Som jeg ser det, viser man endda større solidaritet med FCK's fans end AaB som klub, eftersom dette formegentlig også er AaB's politik. Jeg har svært ved at forstå det.
"Som jeg ser det".

Nogle gange skal man pudse sine tykt indsmurte briller og høre efter, hvad der bliver sagt.

At AaB-fans skulle vise solidaritet med de b1903-fans, der afbrød kampen i Aalborg er og bliver et dybt infamt postulat.

Komplet ligegyldige netkooks, det er hvad I er. Må vi snart have lov at blive fri.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Buzz Killington » 7. apr 2012, 21:53

Fabbe skrev:
MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Meelsen skrev:Endnu engang viser du dig som en verdensmester i at fordreje sandheden.

Du ved jo godt at det ikke er det jeg skriver.

Det er solidaritet i selve ånden, en solidaritet der bygger på et landsdækkende samarbejde aktive fans imellem. Ikke et samarbejde bøller og bøller imellem, selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Ikke desto mindre har man nu i flere omgange, efter den famøse hjemmekamp mod FCK, valgt at vise solidaritet med FCK tilhængerne, til trods for at det var en gruppe af endog meget aktive fans fra FCK som hærgede stadion og gjorde hvad de kunne for at ødelægge kampen.

Vi behøver ikke at diskutere det mere, for det er tydeligt at det er vigtigere at demonstrere sympati med de forskellige grupperinger af aktive fans fra FCK end at vise sympatien for de almindelige fodboldtilskuere som bare er røvtrætte af alt balladen.
Som jeg ser det, viser man endda større solidaritet med FCK's fans end AaB som klub, eftersom dette formegentlig også er AaB's politik. Jeg har svært ved at forstå det.
"Som jeg ser det".

Nogle gange skal man pudse sine tykt indsmurte briller og høre efter, hvad der bliver sagt.

At AaB-fans skulle vise solidaritet med de b1903-fans, der afbrød kampen i Aalborg er og bliver et dybt infamt postulat.

Komplet ligegyldige netkooks, det er hvad I er. Må vi snart have lov at blive fri.
"Som jeg ser det", er en ydmyg diplomatisk høflighed, du ikke ser ud til at gengælde. Jeg kunne være mere klar i spyttet, men jeg har svært ved at se hvem der skulle få glæde af det. I stedet for at bruge mit – ellers harmløse – indlæg som et springbræt for din frustration, så kunne du evt. være behjælpelig med at forklare hvorfor de officielle vælger at agere på en måde, der for menig mand, virker en smule mærkelig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: ASC’s og ATK’s holdning til klubbernes såkaldte ”solidar

Indlæg af Fabbe » 7. apr 2012, 22:25

MHJ skrev:"Som jeg ser det", er en ydmyg diplomatisk høflighed, du ikke ser ud til at gengælde. Jeg kunne være mere klar i spyttet, men jeg har svært ved at se hvem der skulle få glæde af det. I stedet for at bruge mit – ellers harmløse – indlæg som et springbræt for din frustration, så kunne du evt. være behjælpelig med at forklare hvorfor de officielle vælger at agere på en måde, der for menig mand, virker en smule mærkelig.
Jeg er overbevist om, at forklaringen allerede fremgår i en af disse tråde.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Besvar