HB Køge-AaB tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10594
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af jonas386 » 20. mar 2012, 10:24

Mon ikke Helenius havde set at De Boer var på lægterne og derfor gjorde sit for at gøre en god figur nu hvor der alligevel var scouts tilstede?
Han virkede hvertfald som om han gerne ville lave noget spektakulært hver gang han var i nærheden af bolden...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af N » 20. mar 2012, 10:36

jonas386 skrev:Mon ikke Helenius havde set at De Boer var på lægterne og derfor gjorde sit for at gøre en god figur nu hvor der alligevel var scouts tilstede?
Han virkede hvertfald som om han gerne ville lave noget spektakulært hver gang han var i nærheden af bolden...
Og samtidig kan man frygte at Lucas Andersen har været i kløerne på Zlatans gamle agent der rådgav ham til at spille dårligt så prisen ku holdes nede da salg til Juve var tæt på.. måske næppe, men besnærende tanke....

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Corona » 20. mar 2012, 11:20

N skrev:
jonas386 skrev:Mon ikke Helenius havde set at De Boer var på lægterne og derfor gjorde sit for at gøre en god figur nu hvor der alligevel var scouts tilstede?
Han virkede hvertfald som om han gerne ville lave noget spektakulært hver gang han var i nærheden af bolden...
Og samtidig kan man frygte at Lucas Andersen har været i kløerne på Zlatans gamle agent der rådgav ham til at spille dårligt så prisen ku holdes nede da salg til Juve var tæt på.. måske næppe, men besnærende tanke....
'Amen, det' da hunar!
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af N » 20. mar 2012, 12:50

Corona skrev:
N skrev:
jonas386 skrev:Mon ikke Helenius havde set at De Boer var på lægterne og derfor gjorde sit for at gøre en god figur nu hvor der alligevel var scouts tilstede?
Han virkede hvertfald som om han gerne ville lave noget spektakulært hver gang han var i nærheden af bolden...
Og samtidig kan man frygte at Lucas Andersen har været i kløerne på Zlatans gamle agent der rådgav ham til at spille dårligt så prisen ku holdes nede da salg til Juve var tæt på.. måske næppe, men besnærende tanke....
'Amen, det' da hunar!
Var nu os ment sådan, ikke helt sikker på jeg fik den del synliggjort ;)

frey
Junior
Junior
Indlæg: 58
Tilmeldt: 3. sep 2008, 14:48

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af frey » 20. mar 2012, 19:31

En rædderlig forestilling, men pointet luner da lidt.

Hvor mange AaBere havde fundet vej til Herfølge?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af MrBangDK » 20. mar 2012, 19:39

frey skrev:En rædderlig forestilling, men pointet luner da lidt.

Hvor mange AaBere havde fundet vej til Herfølge?
Vi var nok ca. 150 ... Hvis ikke flere... ?!
Ska' vi hak'?

frey
Junior
Junior
Indlæg: 58
Tilmeldt: 3. sep 2008, 14:48

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af frey » 20. mar 2012, 19:45

MrBangDK skrev:
frey skrev:En rædderlig forestilling, men pointet luner da lidt.

Hvor mange AaBere havde fundet vej til Herfølge?
Vi var nok ca. 150 ... Hvis ikke flere... ?!
Nice, det er sgu godt gået :thumbsup:

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af PeterS » 20. mar 2012, 21:44

150? det kunne man sgu ikke høre i tv på et ellers stille stadion, jeg kunne høre hvad kent tænkte.. Tror egentlig godt gutterne på banen kunne have brugt lidt opbakning.

Sørgelig forestilling, jeg håber ikke de går på banen med samme indstilling på lørdag.

K-Lyng
1. div
1. div
Indlæg: 437
Tilmeldt: 18. okt 2005, 15:49
Geografisk sted: Vestbyen

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af K-Lyng » 20. mar 2012, 22:48

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... erede.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Respekt...

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af OlleBruun » 21. mar 2012, 08:02

PeterS skrev:150? det kunne man sgu ikke høre i tv på et ellers stille stadion, jeg kunne høre hvad kent tænkte.. Tror egentlig godt gutterne på banen kunne have brugt lidt opbakning.

Sørgelig forestilling, jeg håber ikke de går på banen med samme indstilling på lørdag.
Sikke en omgang vås...

Jeg kunne sagtens høre vores fans og synes det er fedt at 150 dukker op i Køge en mandag aften.

Og hvis du brokker dig og stemningen og siger at gutterne godt kunne bruge mere opbakning, hvorfor tager du så ikke selv ud og støtter op?

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af PeterS » 21. mar 2012, 08:18

OlleBruun skrev:
PeterS skrev:150? det kunne man sgu ikke høre i tv på et ellers stille stadion, jeg kunne høre hvad kent tænkte.. Tror egentlig godt gutterne på banen kunne have brugt lidt opbakning.

Sørgelig forestilling, jeg håber ikke de går på banen med samme indstilling på lørdag.
Sikke en omgang vås...

Jeg kunne sagtens høre vores fans og synes det er fedt at 150 dukker op i Køge en mandag aften.

Og hvis du brokker dig og stemningen og siger at gutterne godt kunne bruge mere opbakning, hvorfor tager du så ikke selv ud og støtter op?
Nu er det en sjældenhed jeg ikke er der, men jobbet hænger ikke lige sammen med en mandagskamp kl 19 i køge, undskyld.. Jeg lyver også, kunne da høre en 10-20stk cirka 2 gange i kampen. Men det er jo nok fordi jeg ikke kan bedømme en balkan stemning ud fra tv :S

Brugeravatar
Kaare Sagan Larsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 696
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:14

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Kaare Sagan Larsen » 21. mar 2012, 15:38

OlleBruun skrev: Sikke en omgang vås...
Jeg kunne sagtens høre vores fans og synes det er fedt at 150 dukker op i Køge en mandag aften.

Og hvis du brokker dig og stemningen og siger at gutterne godt kunne bruge mere opbakning, hvorfor tager du så ikke selv ud og støtter op?
Tror de fleste var fra Kbh-området. Alt i alt var der måske 50 fra Jylland. En grund til man ikke så tit kunne høre os, var også sammensætningen af folk. Mange af dem der var der, var folk der kom for at se fodbold, ikke for at synge. Det er der selvfølgelig ikke noget galt i, men der manglede en del af dem, der normalt er med til at skabe stemningen.

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af The Point Maker » 22. mar 2012, 12:30

Jeg kan godt lide diskussionen handler om hvorfor Jens ikke kunne komme til KBH en mandag aften, eller om stemningen i TV var god evt. dårlig. :thumbsdown:

Som Patrick siger var det faretruende ringe præstation. Dalle/Helenius har ikke været ret godt de sidste par kampe, Ahlmann, Wichmann kunne ikke kæmpe med på niveau. Jeg synes det er frygteligt når Due var en af dem som kæmpede mest - der er tydeligt noget galt med truppen - og så længe vi stavnsbinder vores "ikke-andet-end-offensive" kanter med defensive forpligtelser, får Dalle/Helenius/Curth/Kayke/Toft da ikke lavet ret mange mål.

Besvar