AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Fabbe » 13. mar 2012, 16:04

AaB og Nordjyske Medier samarbejder om et nyt website, har jeg forstået, som hedder AaBInside.

I den forbindelse bragte de vist et link til et spørgeskema her på forummet, som skulle undersøge, hvad vi gerne vil have.

Såvidt jeg har forstået er der tale om en kraftig intensivering af AaB-dækningen, men det er også alt jeg ved, og jeg ved ikke, hvordan AaBInside adskiller sig fra AaBs egne webnyheder eller Nordjyskes vanlige AaB-dækning, men forskellige dinger som Facebook og Twitter er vist på bane.

Mandag skulle det gå i luften, men jeg har ikke set datoen officielt.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
AaB-retard
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. jan 2006, 19:28

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af AaB-retard » 19. mar 2012, 17:24

Så er det i luften.. Det kan ses på nordjyske.dk
NUFC nærmere sig hastigt PRL....

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af YesAaBcan » 19. mar 2012, 21:35

Mon ikke AaB og Nordjyske samtidig kunne samarbejde om at stable en lækker app på benene. I stil med F..k's. - altså ikke at deres er det - lækker. :S
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 20. mar 2012, 10:26

Der er tilsyneladende live streaming fra træningen om lidt på aabinside.dk!!!!!!!!!!!!!!!! Viva la revolution!

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af RØDESVIN » 20. mar 2012, 10:43

jeps sidder også og følger træningen LIVE !!!!!! go stil rigtigt go stil :-) bliver hvis nød til at tage alle mine grimme tanker om nordjyske i mig igen :thumbsup:

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Hinrup85 » 20. mar 2012, 11:02

Det her projekt, eller hvad det nu er, ser rigtigt spændende ud. Masser af information på twitter, live fra træningen og fokus i lokalradioen..

Jeg håber virkeligt det her det fortsætter!

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af trenskow » 20. mar 2012, 15:31

Hinrup85 skrev:Det her projekt, eller hvad det nu er, ser rigtigt spændende ud. Masser af information på twitter, live fra træningen og fokus i lokalradioen..

Jeg håber virkeligt det her det fortsætter!
Husk i kan selv følge dem på twitter
@Schmidt77 @olsson78 @clausjen
og så er der spillerne fra klubben også
@kennethemilp @TAugustinussen og sikkert mange flere
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af thomasjn » 20. mar 2012, 15:59

trenskow skrev:
Hinrup85 skrev:Det her projekt, eller hvad det nu er, ser rigtigt spændende ud. Masser af information på twitter, live fra træningen og fokus i lokalradioen..

Jeg håber virkeligt det her det fortsætter!
Husk i kan selv følge dem på twitter
@Schmidt77 @olsson78 @clausjen
og så er der spillerne fra klubben også
@kennethemilp @TAugustinussen og sikkert mange flere
Af andre AaB'ere kan nævnes @KasperKusk og @NicholasGotfred samt den tidligere AaB'er @MichaelSten der holder samme klasse på Twitter som i sine blogs. Af andre tidligere AaB'ere derinde kan nævnes @DanielDC07 og @PumaNielsen1

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Flower » 20. mar 2012, 21:34

thomasjn skrev:
trenskow skrev:
Hinrup85 skrev:Det her projekt, eller hvad det nu er, ser rigtigt spændende ud. Masser af information på twitter, live fra træningen og fokus i lokalradioen..

Jeg håber virkeligt det her det fortsætter!
Husk i kan selv følge dem på twitter
@Schmidt77 @olsson78 @clausjen
og så er der spillerne fra klubben også
@kennethemilp @TAugustinussen og sikkert mange flere
Af andre AaB'ere kan nævnes @KasperKusk og @NicholasGotfred samt den tidligere AaB'er @MichaelSten der holder samme klasse på Twitter som i sine blogs. Af andre tidligere AaB'ere derinde kan nævnes @DanielDC07 og @PumaNielsen1
Jeg synes nu Michael Sten er lige arrogant nok i sine blogs, men det er vel smag og behag.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Klaus » 21. mar 2012, 16:03

Det ser godt ud.... Sjovt indslag med Frank Jensen i dag på webtv. Hvis det her er niveauet, vil den side blive et kæmpe, kæmpe hit :-)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Provst i Brovst » 21. mar 2012, 18:37

Klaus skrev:Det ser godt ud.... Sjovt indslag med Frank Jensen i dag på webtv. Hvis det her er niveauet, vil den side blive et kæmpe, kæmpe hit :-)
Var Vodka Klovnen fuld og på rulleskøjter ved en russer fest? Dansede han tæt med nogen?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Buzz Killington » 21. mar 2012, 18:57

Provst i Brovst skrev:
Klaus skrev:Det ser godt ud.... Sjovt indslag med Frank Jensen i dag på webtv. Hvis det her er niveauet, vil den side blive et kæmpe, kæmpe hit :-)
Var Vodka Klovnen fuld og på rulleskøjter ved en russer fest? Dansede han tæt med nogen?
Det var over Skype, så han holdt fingrene for sig selv (hvilket måske heller ikke er et kønt billede)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jens Anton
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21. mar 2012, 17:56

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Jens Anton » 21. mar 2012, 19:37

Hej alle

Dejligt, at folk er glade for og følger med i #AaBInside!

I morgen dækker vi igen træning live fra kl. 10.15. Og allerede fra 8.45-9.00 varmer vi op til træningen ved at interviewe Kent Nielsen om hans overvejelser for morgendagens træning: Hvad sker der ske og ikke mindst hvorfor? Det bliver også live på Nordjyske og aabinside.dk

Håber at I vil følge med!

Jens Anton
AabInside.dk
Twitter: @JensAnton

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Buzz Killington » 21. mar 2012, 19:55

Jens Anton skrev:Hej alle

Dejligt, at folk er glade for og følger med i #AaBInside!

I morgen dækker vi igen træning live fra kl. 10.15. Og allerede fra 8.45-9.00 varmer vi op til træningen ved at interviewe Kent Nielsen om hans overvejelser for morgendagens træning: Hvad sker der ske og ikke mindst hvorfor? Det bliver også live på Nordjyske og aabinside.dk

Håber at I vil følge med!

Jens Anton
AabInside.dk
Twitter: @JensAnton
I har sgu gang i noget spændende, det må man sige. Bliv endelig ved!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af The Point Maker » 22. mar 2012, 12:08

Simpelthen fantastisk fra Nordjyske - mere fokus på talentudvkilingen :-)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. mar 2012, 13:11

Det som også er spændende, er at se hvor meget Nordjyske investerer i AaB's fremtid i øjeblikket, det synes jeg faktisk er enormt interessant.

Der er ingen tvivl om at (det iøvrigt helt igennem fremragende) AaB Inside er en stor økonomiske satsning, og det sammenholdt med stadionsponsoratet, synes jeg i høj grad lugter af at Nordjyske kommer til at involvere sig endnu mere i AaB fremover - måske ved en eventuel kommende aktieemission.

Under alle omstændigheder er det et fantastisk signal en af nordjyllands største og mest indflydelsesrige virksomheder sender til resten af det nordjyske erhvervsliv, at de i den grad stiller sig bag AaB i disse svære tider.

Personligt kunne jeg godt se Nordjyskes ageren som et lille positivt, optimistisk tegn på at det måske begynder at lysne en smule forude... lidt som når de første vintergækker kigger frem et stykke tid før foråret er over os ;)

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af JFL » 22. mar 2012, 14:09

Jesper Schmidt skrev:Det som også er spændende, er at se hvor meget Nordjyske investerer i AaB's fremtid i øjeblikket, det synes jeg faktisk er enormt interessant.

Der er ingen tvivl om at (det iøvrigt helt igennem fremragende) AaB Inside er en stor økonomiske satsning, og det sammenholdt med stadionsponsoratet, synes jeg i høj grad lugter af at Nordjyske kommer til at involvere sig endnu mere i AaB fremover - måske ved en eventuel kommende aktieemission.

Under alle omstændigheder er det et fantastisk signal en af nordjyllands største og mest indflydelsesrige virksomheder sender til resten af det nordjyske erhvervsliv, at de i den grad stiller sig bag AaB i disse svære tider.

Personligt kunne jeg godt se Nordjyskes ageren som et lille positivt, optimistisk tegn på at det måske begynder at lysne en smule forude... lidt som når de første vintergækker kigger frem et stykke tid før foråret er over os ;)
Uden at vide det, så tror jeg ikke det er den store økonomiske satsning fra Nordjyske at lave AaB Inside. Som jeg forstår det er det stort set udelukkende journaliststuderende, der står bag de forskellige interviews og dækningen generelt. Men det er helt sikkert et fedt tiltag, som både er til gavn for studerende, Nordjyske, AaB og os fans.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2012, 14:12

JFL skrev:Uden at vide det, så tror jeg ikke det er den store økonomiske satsning fra Nordjyske at lave AaB Inside. Som jeg forstår det er det stort set udelukkende journaliststuderende, der står bag de forskellige interviews og dækningen generelt. Men det er helt sikkert et fedt tiltag, som både er til gavn for studerende, Nordjyske, AaB og os fans.
Jeg skulle lige til at gætte på noget tilsvarende. Det er helt sikkert et super tiltag, men det er alt sammen noget der kører på gratistjenester og så en lille smule webkodning på Nordjyske.dk.

Det ligner mest en social media-eksperiment, men dog et ret spændende et af slagsen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. mar 2012, 14:24

Pastorius skrev:
JFL skrev:Uden at vide det, så tror jeg ikke det er den store økonomiske satsning fra Nordjyske at lave AaB Inside. Som jeg forstår det er det stort set udelukkende journaliststuderende, der står bag de forskellige interviews og dækningen generelt. Men det er helt sikkert et fedt tiltag, som både er til gavn for studerende, Nordjyske, AaB og os fans.
Jeg skulle lige til at gætte på noget tilsvarende. Det er helt sikkert et super tiltag, men det er alt sammen noget der kører på gratistjenester og så en lille smule webkodning på Nordjyske.dk.

Det ligner mest en social media-eksperiment, men dog et ret spændende et af slagsen.
Ok, det havde jeg ikke lige luret, og så må jeg jo trække lidt i land, but still...

Og det er ihvertfald stadig et fantastisk tiltag, og hvis den intensive dækning fortsætter, en klar nyskabelse i det danske (sports) mediebillede :)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaBInside - nyt AaB-medie fra mandag

Indlæg af thomasjn » 22. mar 2012, 14:57

Tjaeh Nordjyske har vel uanset hvad kun interesse i, at det går AaB bedst muligt og at skabe mest muligt interesse omkring AaB. AaB er en af de ting, som kan samle folk omkring et regionalt mediehus og kan give nordjyske mulighed for at få flere penge i kassen. Og ved at lave noget som AaBInside forudsat det kommer til at køre nogenlunde permanent kan man skabe en masse unikt indhold, som 1) kan genere reklameindtægter fra Nordjyske.dk og 2) give noget at skrive om i den rigtige avis. Dog er det spændende, at se hvilket niveau AaBinside kører på når de journaliststuderende ikke er tilknyttede.

Besvar