Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af doukas » 20. sep 2022, 14:05

bedstefar skrev:
20. sep 2022, 14:02
634 skrev:
20. sep 2022, 13:49
1-1
Jeg tror det var Medom som scorede kørt før pause for AaB
Var det ikke fisnik?

2-1, Makaric
Fisnik på et afrettet skud.

Ogås Fisnik med en glimrende assist til Makaric, som han næsten ikke kan undgå at score på.

Sjov type ham Fisnik, godt nok et lavt tyngdepunkt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FIDEL » 20. sep 2022, 14:45

2-1 sejr til AaB.
Vildt nok, at dommeren ikke dømmer straffe til os til sidst. Klart straffe.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af doukas » 20. sep 2022, 14:46

FIDEL skrev:
20. sep 2022, 14:45
2-1 sejr til AaB.
Vildt nok, at dommeren ikke dømmer straffe til os til sidst. Klart straffe.
Gigantisk straffe, som ikke bliver dømt

FCM er efterhånden vores favoritmodstander
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlemmingG » 20. sep 2022, 15:46

Så kun brudstykker af kampen, men ud fra det jeg så, så er der plusser til Otoa. Han laver fejl, men er generelt rolig på bolden og rimelig god i opspil. Løste også hans defensive opgaver udemærket.
Fisnik meget usynlig, men fint mål og rigtig god assist
Vores nye forsvarsspiller synes jeg så rigtig spændende ud. Blev selvfølgelig ikke presset synderligt, men klarede de opgaver der kom og også han virkede dygtig med bolden. Jeg har en god fornemmelse med ham.
Makaric…. Fik scoret og det er selvfølgelig altid vigtigt for en angriber, men ellers overbeviste han ikke. Ementa meget mere involveret i spillet og væsentlig dygtigere på bolden - men fik ikke scoret

alb
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 12. feb 2020, 22:00

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af alb » 20. sep 2022, 17:00

Holmstrøm virkede mere sikker end Otoa. Fint! Den nye var ok med forsøg på nogle længere afleveringer.
Pedersen og Stahlfest ikke så spændende.
Meedom og Gaardsøe fint!
U19 venstreback der erstattede Ahlmann havde gå på mod.
Makaric semi doven. Luntende.
Fisnik spændende.
Ementa. God teknik og bolderobringer.
Emil Nyman fornuftigt

Var reserve kamp, men dejligt at to angribere var lidt mere end en og gav plads når Ano gik dybt, hvilket han konstant gjorde?

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af SGLoco » 20. sep 2022, 17:47

Så hele kampen:

- Ementa teknisk rigtig dygtig og med gode opspil og afleveringer. Men han mangler virkelig i feltet og at være mere selvisk. Det kan heldigvis ligges på, for han har alt hvad der skal til for at blive en superligaspiller.
- Fisnik med fart og teknik. Scorer og assisterer. Fint med i spillet og kunne sagtens være en backup. Han minder meget om Bakiz i statur og spillestil.
- Otoa har gode momenter men han laver også blundere af og til. Han mangler koncentration og fart i hans aktioner. Han skal have et år mere før han er klar minimum. Enig i at Holmstrøm er mere sikker og rolig i det han gør-
- Makaric mangler bare intensitet og vilje. Han burde brænde igennem på det her niveau hvis han skal være angriber for AaB. Smider for mange bolde.
- Theo Sander er for usikker i momenter. Fine udspil men har også tidspunkter i kampen hvor han er heldig at slippe fra det uden at de snupper bolden. Han er for længe op at sparke den ud.
. Nadrani får cirka 30 min. Han er forudseende og rolig i spillet og ligger tæt når hans mand søger ned og vinder derved en del bolde. På den korte tid han spiller så kan man se han har et højt niveau. Ham vil jeg være rolig omkring.

FCM sad på spillet og skulle ha vundet kampen. De spiller bedre og kommer frem til mere end vi gør, specielt fordi Makaric er uskarp/doven og Ementa konstant er nede på midtbanen og søge bolden.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Jakobsen » 20. sep 2022, 18:30

SGLoco skrev:
20. sep 2022, 17:47
Så hele kampen:

- Ementa teknisk rigtig dygtig og med gode opspil og afleveringer. Men han mangler virkelig i feltet og at være mere selvisk. Det kan heldigvis ligges på, for han har alt hvad der skal til for at blive en superligaspiller.
- Fisnik med fart og teknik. Scorer og assisterer. Fint med i spillet og kunne sagtens være en backup. Han minder meget om Bakiz i statur og spillestil.
- Otoa har gode momenter men han laver også blundere af og til. Han mangler koncentration og fart i hans aktioner. Han skal have et år mere før han er klar minimum. Enig i at Holmstrøm er mere sikker og rolig i det han gør-
- Makaric mangler bare intensitet og vilje. Han burde brænde igennem på det her niveau hvis han skal være angriber for AaB. Smider for mange bolde.
- Theo Sander er for usikker i momenter. Fine udspil men har også tidspunkter i kampen hvor han er heldig at slippe fra det uden at de snupper bolden. Han er for længe op at sparke den ud.
. Nadrani får cirka 30 min. Han er forudseende og rolig i spillet og ligger tæt når hans mand søger ned og vinder derved en del bolde. På den korte tid han spiller så kan man se han har et højt niveau. Ham vil jeg være rolig omkring.

FCM sad på spillet og skulle ha vundet kampen. De spiller bedre og kommer frem til mere end vi gør, specielt fordi Makaric er uskarp/doven og Ementa konstant er nede på midtbanen og søge bolden.
Med det vi kører med Ementa så er det lige før jeg godt kunne tænke mig at se ham i en art Felliani rolle som den hængende angriber der mest er spilstation. Den største hage ved det er selvfølgelig, at Lucas også er bedst som 10'er og næppe får frihed som kant i et Hamren system. Omendt har Lucas sgu heller ikke været særlig god. Problemet er så hvem der skal være angriber foran Ementa for jeg ville foretrække en myreflittig løbende type og det er ikke just Makaric.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af RicoBR02 » 20. sep 2022, 18:47

Jakobsen skrev:
20. sep 2022, 18:30
SGLoco skrev:
20. sep 2022, 17:47
Så hele kampen:

- Ementa teknisk rigtig dygtig og med gode opspil og afleveringer. Men han mangler virkelig i feltet og at være mere selvisk. Det kan heldigvis ligges på, for han har alt hvad der skal til for at blive en superligaspiller.
- Fisnik med fart og teknik. Scorer og assisterer. Fint med i spillet og kunne sagtens være en backup. Han minder meget om Bakiz i statur og spillestil.
- Otoa har gode momenter men han laver også blundere af og til. Han mangler koncentration og fart i hans aktioner. Han skal have et år mere før han er klar minimum. Enig i at Holmstrøm er mere sikker og rolig i det han gør-
- Makaric mangler bare intensitet og vilje. Han burde brænde igennem på det her niveau hvis han skal være angriber for AaB. Smider for mange bolde.
- Theo Sander er for usikker i momenter. Fine udspil men har også tidspunkter i kampen hvor han er heldig at slippe fra det uden at de snupper bolden. Han er for længe op at sparke den ud.
. Nadrani får cirka 30 min. Han er forudseende og rolig i spillet og ligger tæt når hans mand søger ned og vinder derved en del bolde. På den korte tid han spiller så kan man se han har et højt niveau. Ham vil jeg være rolig omkring.

FCM sad på spillet og skulle ha vundet kampen. De spiller bedre og kommer frem til mere end vi gør, specielt fordi Makaric er uskarp/doven og Ementa konstant er nede på midtbanen og søge bolden.
Med det vi kører med Ementa så er det lige før jeg godt kunne tænke mig at se ham i en art Felliani rolle som den hængende angriber der mest er spilstation. Den største hage ved det er selvfølgelig, at Lucas også er bedst som 10'er og næppe får frihed som kant i et Hamren system. Omendt har Lucas sgu heller ikke været særlig god. Problemet er så hvem der skal være angriber foran Ementa for jeg ville foretrække en myreflittig løbende type og det er ikke just Makaric.
Jeg har flere gange råbt op om at ementa burde være bagved en angriber til at fordele boldene videre til kanterne eller i dybden. Får han dem ud til kanterne der kan smide kvalitets indlæg vil makaric være perfekt, men i dybden skal det være en anden..

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FIDEL » 20. sep 2022, 20:53

Hvem tog egentlig den fantastiske dribletur til sidst? Kæmpe straffe.

Formationen var i øvrigt 442.var den også det imod Randers?

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af SGLoco » 20. sep 2022, 23:38

FIDEL skrev:
20. sep 2022, 20:53
Hvem tog egentlig den fantastiske dribletur til sidst? Kæmpe straffe.

Formationen var i øvrigt 442.var den også det imod Randers?
Det var Gaardsøe :)

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af nikilo » 21. sep 2022, 08:05

Problemet er så hvem der skal være angriber foran Ementa for jeg ville foretrække en myreflittig løbende type og det er ikke just Makaric.
Oli Ross :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Funky » 21. sep 2022, 08:21

Nu ved jeg ikke helt, hvad Makaric skulle løbe rundt efter i dele af kampen. Ofte var han alene i det første pres, i en zone mellem 4 FCM'ere som bare kunne få lov at spille bolden rundt omkring ham. Så er det jo bare skønne spildte kræfter. Han var, hvor han skulle være, da det rette indlæg kom.

Desuden synes jeg, Jeppe P gjorde det ganske fint på midtbanen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 373
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af 556 » 21. sep 2022, 09:39

Funky skrev:
21. sep 2022, 08:21
Nu ved jeg ikke helt, hvad Makaric skulle løbe rundt efter i dele af kampen. Ofte var han alene i det første pres, i en zone mellem 4 FCM'ere som bare kunne få lov at spille bolden rundt omkring ham. Så er det jo bare skønne spildte kræfter. Han var, hvor han skulle være, da det rette indlæg kom.

Desuden synes jeg, Jeppe P gjorde det ganske fint på midtbanen.
Jeg er helt enig ang. Jeppe P. Han har både vigtige bold erobringer og virker mere offensivt tænkende i hans pasningsspil end AaBs andre midt-midt typer.
Ang. Makaric så mistede han jo bolden næsten hver gang han får den og deltager ikke i presset. Jeg tror ikke at den kamp fik ham tættere på start-11eren selvom han scorede.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 373
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af 556 » 21. sep 2022, 09:41

FIDEL skrev:
20. sep 2022, 20:53
Hvem tog egentlig den fantastiske dribletur til sidst? Kæmpe straffe.

Formationen var i øvrigt 442.var den også det imod Randers?
Og der er nemlig rigtig interessant at det var en 4-4-2/4-4-1-1 mon ikke Hamrén var inde over den beslutning? Jeg tror vi stiller op sådan næste gang.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FIDEL » 21. sep 2022, 12:12

556 skrev:
21. sep 2022, 09:39
Funky skrev:
21. sep 2022, 08:21
Nu ved jeg ikke helt, hvad Makaric skulle løbe rundt efter i dele af kampen. Ofte var han alene i det første pres, i en zone mellem 4 FCM'ere som bare kunne få lov at spille bolden rundt omkring ham. Så er det jo bare skønne spildte kræfter. Han var, hvor han skulle være, da det rette indlæg kom.

Desuden synes jeg, Jeppe P gjorde det ganske fint på midtbanen.
Jeg er helt enig ang. Jeppe P. Han har både vigtige bold erobringer og virker mere offensivt tænkende i hans pasningsspil end AaBs andre midt-midt typer.
Ang. Makaric så mistede han jo bolden næsten hver gang han får den og deltager ikke i presset. Jeg tror ikke at den kamp fik ham tættere på start-11eren selvom han scorede.
Makaric har alle dage set doven ud i reservekampene, og pt. ser han lidt mere tung ud end tidligere. Trist udvikling.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af RicoBR02 » 3. okt 2022, 12:55

Er der nogen live update på kampen idag?

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Moen » 3. okt 2022, 12:58

RicoBR02 skrev:
3. okt 2022, 12:55
Er der nogen live update på kampen idag?
Claus Jensen på Twitter

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af le Cid » 3. okt 2022, 15:23

Moen skrev:
3. okt 2022, 12:58
RicoBR02 skrev:
3. okt 2022, 12:55
Er der nogen live update på kampen idag?
Claus Jensen på Twitter
6-4 til Silkeborg - to mål af Prip.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ab-med-6-4
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 608
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af KongGulerod » 3. okt 2022, 15:27

le Cid skrev:
3. okt 2022, 15:23
Moen skrev:
3. okt 2022, 12:58
RicoBR02 skrev:
3. okt 2022, 12:55
Er der nogen live update på kampen idag?
Claus Jensen på Twitter
6-4 til Silkeborg - to mål af Prip.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ab-med-6-4
Silkeborg IF var foran 3-2 ved pausen - i starten af anden halvleg blev der scoret hele fem mål på seks minutter.
Kan kampen genses et sted? Det lyder umiddelbart som en seværdig kamp.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af RicoBR02 » 3. okt 2022, 15:32

Vigtigt at prip får lavet nogle mål, men skidt vi lukker 6 mål ind

Besvar