Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. aug 2017, 12:30

Efter 30 min har Safranko rørt bolden 2 gange. Thrane har lige lobbet OB foran 1-0 i en situation hvor Rinne kommer for langt ud.

Safranko umulig at bedømme men han ligner ikke en der er klar til at starte inde Lørdag.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Erasmus Montanus » 21. aug 2017, 12:35

Køllen I Møllen skrev:Efter 30 min har Safranko rørt bolden 2 gange. Thrane har lige lobbet OB foran 1-0 i en situation hvor Rinne kommer for langt ud.

Safranko umulig at bedømme men han ligner ikke en der er klar til at starte inde Lørdag.
Hvordan spiller Klitten og Pedersen?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlemmingG » 21. aug 2017, 12:38

Efter en god AaB start, har OB overtaget de sidste minutter. Saftanko har været involveret i nogle få gode aktioner. Han er fysisk meget stærk, skåner ikke sine modstandere - han tackler igennem. Svært at vurdere hans teknik, men dækker bolden godt. Er blevet bedre som halvlegen er skredet frem. Lyngø i midterforsvaret gør det også godt. Masser af fysik, men slår nogle virkelig gode afleveringer frem i banen, bla nogle skarpe diagonal afleveringer. Klitten på vb, gør det også godt - specielt frem i banen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Forza » 21. aug 2017, 12:40

Lyder ikke til at Rinne har fået den bedste start.

Men tak for opdateringerne, de er værdsat!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlemmingG » 21. aug 2017, 12:41

1-1 Pohl, på straffe. Begået mod Klitten, han ser rigtig skarp ud offensivt

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlemmingG » 21. aug 2017, 12:45

Jeppe Pedersen på midtbanen virker overmatchet på fysikken. Man kan godt se at han er en dygtig boldspiller, men mangler noget på det fysiske plan - helt naturligt

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 12:48

De kan ligeså godt rykke Klitten op i Superligatruppen. Han er så giftig på den wingback. Safranko ser lovende ud faktisk. Man ser tydeligt i en kamp som denne Børstings styrker og mangler, han vinder en del bolde men smider ligeså mange væk. Lyngø og Konnerup gør det fint i det centrale forsvar. Kakeeto bliver jeg aldrig fan af.
Jeg savner Winsnes

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Legum Magister » 21. aug 2017, 12:51

@Køllen i Møllen, FlemmingG og Martino

Mange tak for opdateringerne. Det er klasse af jer, at vi andre kan få lidt info på denne måde. :thumbsup:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 12:56

Legum Magister skrev:@Køllen i Møllen, FlemmingG og Martino

Mange tak for opdateringerne. Det er klasse af jer, at vi andre kan få lidt info på denne måde. :thumbsup:
Ramkilde og Johannesen ind fra 2.halvleg. Safranko og Jeppe Pedersen. Johannesen kommer ind på central midt - han er dog primært højre back.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Forza » 21. aug 2017, 12:57

Martino skrev:
Legum Magister skrev:@Køllen i Møllen, FlemmingG og Martino

Mange tak for opdateringerne. Det er klasse af jer, at vi andre kan få lidt info på denne måde. :thumbsup:
Ramkilde og Johannesen ind fra 2.halvleg. Safranko og Jeppe Pedersen. Johannesen kommer ind på central midt - han er dog primært højre back.
Det har hele tiden været planlagt at Safranko kun skulle spille første halvleg.

Er Klitten venstreback eller højreback?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlemmingG » 21. aug 2017, 13:00

Jeg er også meget positiv over Klitten. Hans offensive aktioner sidder lige i skabet, han har tørrer sin direkte modstander flere gange. Meget lovende.
Kakeeto tror jeg heller ikke bliver til noget. Har egentlig et ok touch på bolden og slår indimellem nogle fine afleveringer, men han har efterhånden været med omkring i nogle sæsoner, så han burde være mere toneangivende

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. aug 2017, 13:03

Enig mht Børsting. Starter også anden halvleg med at pisse en nem bold væk.

Jeg synes Safranko så tung ud. Store bevægelser. Og mit indtryk var også at han løb de forkerte steder hen men det er svært når man ikke ved hvad han har fået besked på. Han bevæger sig rigtig meget på kanten af (og på den forkerte side af) offsiden. Nul afslutninger men kom bedre med de sidste 15 min.
Janteloven eksisterer IKKE!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 13:13

Forza skrev:
Martino skrev:
Legum Magister skrev:@Køllen i Møllen, FlemmingG og Martino

Mange tak for opdateringerne. Det er klasse af jer, at vi andre kan få lidt info på denne måde. :thumbsup:
Ramkilde og Johannesen ind fra 2.halvleg. Safranko og Jeppe Pedersen. Johannesen kommer ind på central midt - han er dog primært højre back.
Det har hele tiden været planlagt at Safranko kun skulle spille første halvleg.

Er Klitten venstreback eller højreback?
Venstreback. Oliver Klitten ind for Børsting og Abou Ali ind for Pohl.
Jeg savner Winsnes

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Freddie » 21. aug 2017, 13:53

Martino skrev:
Venstreback. Oliver Klitten ind for Børsting og Abou Ali ind for Pohl.
Det blev 2-1 til OB. Rinne igen i fokus og let mål til OB.

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af JAMK » 21. aug 2017, 14:03

Stærk, stærk kamp af Lukas Klitten. Ahlmann bør kigge sig over skulderen.

Ramkilde gjorde det også fint. Han er kvik i spilopfattelsen og ganske hurtig på fødderne. Er også god til at dække bolden og presse modstanderne.

Safranko gjorde det OK.

Til gengæld så Rinne skidt ud. Kostede vel begge mål. Håber det bare er rust. Kakeeto var også svag. Ingen grund til at satse på ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Funky » 21. aug 2017, 14:05

JAMK skrev:Stærk, stærk kamp af Lukas Klitten. Ahlmann bør kigge sig over skulderen.

Ramkilde gjorde det også fint. Han er kvik i spilopfattelsen og ganske hurtig på fødderne. Er også god til at dække bolden og presse modstanderne.

Safranko gjorde det OK.

Til gengæld så Rinne skidt ud. Kostede vel begge mål. Håber det bare er rust. Kakeeto var også svag. Ingen grund til at satse på ham.
Lansing er måske ikke så sikker på at komme til at varme bænken, som det kunne lyde til.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Forza » 21. aug 2017, 14:07

Det lyder skidt med Rinne. Han blev jo også droppet i Gent efter en række drops.

Lad i håbe han spiller sig op med flere minutter i benene.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamen » 21. aug 2017, 14:12

Funky skrev:
Lansing er måske ikke så sikker på at komme til at varme bænken, som det kunne lyde til.
Skal han nu ikke lige komme tilbage fra sin skade først?

Ærgerlig start for Rinne dog.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 14:15

JAMK skrev:Stærk, stærk kamp af Lukas Klitten. Ahlmann bør kigge sig over skulderen.

Ramkilde gjorde det også fint. Han er kvik i spilopfattelsen og ganske hurtig på fødderne. Er også god til at dække bolden og presse modstanderne.

Safranko gjorde det OK.

Til gengæld så Rinne skidt ud. Kostede vel begge mål. Håber det bare er rust. Kakeeto var også svag. Ingen grund til at satse på ham.
Jeg var nødt til at gå lidt før tid. Hvad skete der?

Problemet med Kakeeto er at han egentlig er fint med teknisk, men han opfatter spillet alt for langsomt og har ikke ret meget vision i sit spil. Jeg forstår ikke hvad det er de ser i ham ude på Hornevej.

Som sagt, Lukas Klitten kan de godt satse på allerede nu. Han kommer til at overhale Ahlmann og Mathias Andersen ret hurtigt tror jeg.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om Meilinger, igen rigtig god teknisk, men alligevel fører det til for lidt pga ca ingen fart. Han burde måske spille centralt?

Sidste hage er spillestilen. Den 442/451 vi praktiserer skaber ikke ret meget...det er bekymrende.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af mich1596 » 21. aug 2017, 14:34

Martino skrev:De kan ligeså godt rykke Klitten op i Superligatruppen. Han er så giftig på den wingback. Safranko ser lovende ud faktisk. Man ser tydeligt i en kamp som denne Børstings styrker og mangler, han vinder en del bolde men smider ligeså mange væk. Lyngø og Konnerup gør det fint i det centrale forsvar. Kakeeto bliver jeg aldrig fan af.
Hvem af klitten brødrene?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Besvar