Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 1. maj 2017, 18:34

troelsh skrev:Det blev en 4-1 sejr til reserverne på udebane mod Lyngby.

To mål af Grønning, og to mål af Ramkilde, det kunne måske være fremtidens angrebsduo i AaB :aabfan:

https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/ra ... ig-triumf/

Lyder til det var en god præstation hele vejen rundt. Håber lidt Grønning bliver udlejet for et halvt år, det tror jeg vil bekomme han vel.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Super Hansen » 8. maj 2017, 12:50

hmmm den midt bane virker bare til at være bedre end den der slet "ikke" var tilstede i går.!!




Øhhh rettelse der var ikke noget AaB hold på banen igår, syntes faktisk at det ville være lavt at kalde dem der var på bane for proff. forboldspiller,
med den indstilling de lagde for dagen, de for faktisk løn for det eller.??? man kommer helt i tvivl,
og forventer de Spille at man kommer til næste kamp nej vel, det skal man sgu gøre sig fortjent til.

Det er muligt at Spellman er et svin på en fodboldbane, men måske er det lige det vores hold p.t. savner, en der er villig til at bløde for det vi er sgu alt for flinke ved ikke at gå 110% ind i taklingerne, og selvfølge skal vi da bakke en halv banelænge når vi mister bolden, der er jo ingen grund til at stress vores kære modstander, og så sandelig stort set hvergang at vi får bolden skal skal vi da spille den bag ud til NL som hver eneste gang uden undtagelse sparker den op i højre side, det er til at få lange løg over og meget let læseligt for modstanderen... og man kunne blive ved. og ved og ved. selv en sangkasse træner kan se at der skal tales med store bogstaver nu, flinke mentaliteten skal væk NU... savner Hammerns ord ATTETYDE.!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 8. maj 2017, 13:07

Er desværre blevet forhindret i at komme på Hornevej idag. Er der en som gider skrive et referat herinde? Er spændt på hvad Lyngø kan byde ind med i forsvaret, samt om der er noget potentiale i gæstespilleren fra Cameroun.
Jeg savner Winsnes

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Arendt » 8. maj 2017, 16:13

Thomas Jasper fra Nordjyske Medier skriver på twitter:

- Flores har scoret på frispark.
- Nikolaj Lyngø har scoret.
- Michael Lansing er på mål for Vejle.
- Marco Ramkilde har scoret fire mål.
- Casper Sloth har lavet minimum en assist.
- Emile Eyock er der ikke en kontrakt i.
- AaB er på nuværende tidspunkt foran 7-1.

Jeg har dog ikke set kampen.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Funky » 8. maj 2017, 16:27

Kors hvor håber jeg, at Søndergaard og Wieghorst har set rigtigt mht. Sloth. Det er til at græde over at tænke på, at man måske hele tiden har haft en potentiel midtbaneprofil rendende, uden at kunne finde ud af at bruge ham eller få ham til at fungere i kollektivet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Glenn Francisco » 8. maj 2017, 16:30

Arendt skrev:Thomas Jasper fra Nordjyske Medier skriver på twitter:

- Flores har scoret på frispark.
- Nikolaj Lyngø har scoret.
- Michael Lansing er på mål for Vejle.
- Marco Ramkilde har scoret fire mål.
- Casper Sloth har lavet minimum en assist.
- Emile Eyock er der ikke en kontrakt i.
- AaB er på nuværende tidspunkt foran 7-1.

Jeg har dog ikke set kampen.
Michael Lansing flopper - i hørte det her først ;) ;) ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 8. maj 2017, 16:45

Arendt skrev:Thomas Jasper fra Nordjyske Medier skriver på twitter:

- Flores har scoret på frispark.
- Nikolaj Lyngø har scoret.
- Michael Lansing er på mål for Vejle.
- Marco Ramkilde har scoret fire mål.
- Casper Sloth har lavet minimum en assist.
- Emile Eyock er der ikke en kontrakt i.
- AaB er på nuværende tidspunkt foran 7-1.

Jeg har dog ikke set kampen.
Måske var det holdet vi skulle have stillet med igår ;-)

Ramkilde er spændende, jeg håber han kan fortsætte sin udvikling :danmarkfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Jakobsen » 8. maj 2017, 17:42

Funky skrev:Kors hvor håber jeg, at Søndergaard og Wieghorst har set rigtigt mht. Sloth. Det er til at græde over at tænke på, at man måske hele tiden har haft en potentiel midtbaneprofil rendende, uden at kunne finde ud af at bruge ham eller få ham til at fungere i kollektivet.
Jeg forstår simpelthen ikke, at vi ikke har prøvet Sloth som offensiv midt/hængende angriber. Som jeg husker det var det den plads, hvor Sloth slog igennem for AGF. Ligeledes giver det mere mening end at spille ham som 8'er eller 6'er - begge roller som han ikke er robust nok til. Når man tænker på Børsting har spillet 10'eren i alt for mange kampe forstår jeg simpelthen ikke, at man ikke har prøvet Sloth.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 8. maj 2017, 23:16

Jakobsen skrev:
Funky skrev:Kors hvor håber jeg, at Søndergaard og Wieghorst har set rigtigt mht. Sloth. Det er til at græde over at tænke på, at man måske hele tiden har haft en potentiel midtbaneprofil rendende, uden at kunne finde ud af at bruge ham eller få ham til at fungere i kollektivet.
Jeg forstår simpelthen ikke, at vi ikke har prøvet Sloth som offensiv midt/hængende angriber. Som jeg husker det var det den plads, hvor Sloth slog igennem for AGF. Ligeledes giver det mere mening end at spille ham som 8'er eller 6'er - begge roller som han ikke er robust nok til. Når man tænker på Børsting har spillet 10'eren i alt for mange kampe forstår jeg simpelthen ikke, at man ikke har prøvet Sloth.
Det forstår jeg heller ikke.

Var der slet ingen som var ude at se kampen, der kan sætte et par ord på?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Klaus » 8. maj 2017, 23:27

Jeg melder mig i koret af undrende. Sloth spillede en god kamp mod Silkeborg og så var det ellers UD. Det giver ikke rigtig mening, og da slet ikke når man ser på det spil vi har leveret... Jeg tror stadigvæk, der må ligge et eller andet kontrakthalløj bag. Er det ikke sådan, at man kan lave kontrakter, hvor man får bonus efter et bestemt antal kampe?? Eller er det kun i computerspillene det kan ske?? :D

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Jakobsen » 9. maj 2017, 01:17

Klaus skrev:Jeg melder mig i koret af undrende. Sloth spillede en god kamp mod Silkeborg og så var det ellers UD. Det giver ikke rigtig mening, og da slet ikke når man ser på det spil vi har leveret... Jeg tror stadigvæk, der må ligge et eller andet kontrakthalløj bag. Er det ikke sådan, at man kan lave kontrakter, hvor man får bonus efter et bestemt antal kampe?? Eller er det kun i computerspillene det kan ske?? :D
Tvivler simpelthen på det handler om bonus. Havde Sloth været god nok have han helt sikkert spillet med den gang jammer vi har været vidne til i år.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af BoT » 9. maj 2017, 09:16

Hallo. Vi spillede altså tydeligvis mod en håbløs modstander. Jeg er også sikker på, at Casper Sloth ville være Konge på Kløvermarken, men det gør ham ikke nødvendigvis til en stærk superligaspiller for AaB.

Nu har to forskellige trænere, der begge har set ham spille hver eneste dag til træning, vejet ham og fundet ham for let - ganske sikkert i tæt samarbejde med resten af den daglige trænerstab. Dermed ikke sagt, at de ikke kan tage fejl, men en assist mod en vag modstander i en reserveholdskamp bør altså næppe ændre det store billede.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af 634 » 21. maj 2017, 22:09

Randers skriver på deres hjemmeside at deres reserver spiller uofficiel træningskamp mod AaB imorgen kl. 13
http://www.randersfc.dk/reservekamp-mod-AaB-paa-mandag/
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Lyngehoevdingen » 22. maj 2017, 11:18

634 skrev:Randers skriver på deres hjemmeside at deres reserver spiller uofficiel træningskamp mod AaB imorgen kl. 13
http://www.randersfc.dk/reservekamp-mod-AaB-paa-mandag/
Og der er en prøvespiller med. Sphephelo S'miso Sithole. 18-årig sydafrikaner, der starter inde på den centrale midtbane ved siden af Kakeeto.

https://www.transfermarkt.com/sphephelo ... ler/401736
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af 634 » 22. maj 2017, 18:33

En nullert blev det, nogen som så det?
https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/ma ... anders-fc/
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Tyskeren » 24. jul 2017, 10:20

Stærkt og se Jeppe Pedersen fra U17 i startopstillingen idag. Her har AaB en kommende stjernespiller! Han har allerede været til prøvetræning i Hoffenheim som gerne ville købe ham - men AaB ville ikke sælge til den pris de ville give. De var 8 spillere på prøve i en uge, og Jeppe klarede sig klart bedst af alle i samtlige tests. Det skal siges at det var 7 andre store talenter rundt fra Europa..

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Buzz Killington » 24. jul 2017, 11:02

Tyskeren skrev:Stærkt og se Jeppe Pedersen fra U17 i startopstillingen idag. Her har AaB en kommende stjernespiller! Han har allerede været til prøvetræning i Hoffenheim som gerne ville købe ham - men AaB ville ikke sælge til den pris de ville give. De var 8 spillere på prøve i en uge, og Jeppe klarede sig klart bedst af alle i samtlige tests. Det skal siges at det var 7 andre store talenter rundt fra Europa..
Fortæl noget mere tysker. Hvad er han for en type?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Tyskeren » 24. jul 2017, 12:24

Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:Stærkt og se Jeppe Pedersen fra U17 i startopstillingen idag. Her har AaB en kommende stjernespiller! Han har allerede været til prøvetræning i Hoffenheim som gerne ville købe ham - men AaB ville ikke sælge til den pris de ville give. De var 8 spillere på prøve i en uge, og Jeppe klarede sig klart bedst af alle i samtlige tests. Det skal siges at det var 7 andre store talenter rundt fra Europa..
Fortæl noget mere tysker. Hvad er han for en type?
Meget eksplosiv type. Har spillet kant og angriber. Nu spiller så åbenbart han midt midt i dagens kamp - men kan spille alle offensive pladser. Meget flot teknik og et udsøgt spark.. Det lover godt at de allerede nu bringer ham i spil på en central plads!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 24. jul 2017, 12:50

Tyskeren skrev:
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:Stærkt og se Jeppe Pedersen fra U17 i startopstillingen idag. Her har AaB en kommende stjernespiller! Han har allerede været til prøvetræning i Hoffenheim som gerne ville købe ham - men AaB ville ikke sælge til den pris de ville give. De var 8 spillere på prøve i en uge, og Jeppe klarede sig klart bedst af alle i samtlige tests. Det skal siges at det var 7 andre store talenter rundt fra Europa..
Fortæl noget mere tysker. Hvad er han for en type?
Meget eksplosiv type. Har spillet kant og angriber. Nu spiller så åbenbart han midt midt i dagens kamp - men kan spille alle offensive pladser. Meget flot teknik og et udsøgt spark.. Det lover godt at de allerede nu bringer ham i spil på en central plads!
De gange jeg har set ham har han spillet central midt, men ved ikke om han tidligere som U15 var længere fremme på banen?
Jeg savner Winsnes

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Tyskeren » 24. jul 2017, 13:11

Jo det var han. Han har tidligere spiller helt fremme eller på kanten! Men han er utrolig boldsikker, så midt midt er sikkert en god plads for ham også. Men han er meget offensivt betonet... Har kendt Jeppe siden han var helt lille, hvor han stod og bankede den ene bold efter den anden op i hjørnet på Hirtshals Stadion. Hans bror Patrick Pedersen har spillet i Vendsyssel, på Island, Viking i Norge og nu igen på Island..

Besvar