Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 27. mar 2018, 14:10

birk skrev:På Nordicbet, kunne der spilles på uafgjort odds 17, på udesejr odds 50. Ingen odds på AaB sejr. :cool:
AaB er også foran 2-0 efter syv minutter, mål af Safranko og Risgård. Noget tyder på Lyngby ikke er i stærkeste opstilling

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af birk » 27. mar 2018, 14:13

De tabte 7-0 til Nordsjælland. De er nok ikke bedre. Tror det var omkring odds 2 ,for over4,5 mål.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 27. mar 2018, 14:16

Super Hansen skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens hold til reserveholdskamp mod Lyngby:



Det kunne vel godt prøves af i superligaen ?
Savner Rasmus Thellufsen, er han skadet eller ???

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Ja. Han døjer med baglåret.
Jeg savner Winsnes

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af birk » 27. mar 2018, 14:20

3-0 efter 17 min. Lang tur hjem for Lyngby.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamling » 27. mar 2018, 14:37

Hvem scorede ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 27. mar 2018, 14:50

Gamling skrev:Hvem scorede ?
Pause 4-0, Safranko, Risgård og Kusk x2

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af PeterS » 27. mar 2018, 15:34

Så står der 8-0

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamling » 27. mar 2018, 18:26

Rart at se at vores topangriber "fra en hylde vi ikke er vant til" kan score 3 mod et ungdomsshold fra Lyngby :-)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Brodernumsi » 27. mar 2018, 18:43

Gamling skrev:Rart at se at vores topangriber "fra en hylde vi ikke er vant til" kan score 3 mod et ungdomsshold fra Lyngby :-)
Rart at se, at debatsiden ikke har ændret sig, at man, selv efter en sejr, kan finde de mavesure og spydige kommentarer frem. :)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamling » 27. mar 2018, 19:05

Spydig - hvad mener du dog ? Er da bare jublende lykkelig over at se at et prestigeindkøb som har brugt lang tid på at finde sin plads på holdet incl. rollen som selvbestaltet offensiv midtbanespiller og senest rollen som bænkevarmer rent faktisk kan have evnerne til det han er købt til - spidsangriber !!! Glæder mig til at se at han fortsætter og slår Pohl "brænder alle de lette" af :-)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 14. maj 2018, 16:16

Var ude og se dagens reserveholdskamp, som blev tabt 4-2. Tjaaaa hvad skal man sige...FCNs taktik med at stå meget bredt, gav utallige gange plads til deres centrale spillere, som hurtigt fik sat nogle kombinationer og så en bold i dybden.
Plus til Pohl, Kaufmann og Jeppe P, synes jeg.
Jeg savner Winsnes

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af aaballday » 14. maj 2018, 21:39

Martino skrev:Var ude og se dagens reserveholdskamp, som blev tabt 4-2. Tjaaaa hvad skal man sige...FCNs taktik med at stå meget bredt, gav utallige gange plads til deres centrale spillere, som hurtigt fik sat nogle kombinationer og så en bold i dybden.
Plus til Pohl, Kaufmann og Jeppe P, synes jeg.
Tak for Update. Hvad med Klitten-brødrene?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 14. maj 2018, 22:04

aaballday skrev:
Martino skrev:Var ude og se dagens reserveholdskamp, som blev tabt 4-2. Tjaaaa hvad skal man sige...FCNs taktik med at stå meget bredt, gav utallige gange plads til deres centrale spillere, som hurtigt fik sat nogle kombinationer og så en bold i dybden.
Plus til Pohl, Kaufmann og Jeppe P, synes jeg.
Tak for Update. Hvad med Klitten-brødrene?
Jeg har set dem spille bedre ;)
Jeg savner Winsnes

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Stefanovic » 23. jul 2018, 11:34

Kan se vi spiller kl 17.30 i aften mod Nørresundby på Hornevej. Nogen der overvejer at tage derud??

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Stefanovic » 23. jul 2018, 20:06

Nørresundby var så svage, at det er svært at bedømme AaBs kvaliteter. Synes bedste spiller var Wessam, som bl.a. lavede en fremragende tæmning efter udspark for derefter at afdrible 2-3 NB spillere, hvor den sidste så slagtede ham. Det efterfølgende frispark hamrede han selv ind.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af De Fem » 23. jul 2018, 20:58

Stefanovic skrev:
23. jul 2018, 20:06
Nørresundby var så svage, at det er svært at bedømme AaBs kvaliteter. Synes bedste spiller var Wessam, som bl.a. lavede en fremragende tæmning efter udspark for derefter at afdrible 2-3 NB spillere, hvor den sidste så slagtede ham. Det efterfølgende frispark hamrede han selv ind.
Og Thomsen, nu vi er ved at rydde Ståles garagesalg. Bare husk at han skal sidde i venstre side af bussen.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af aaballday » 30. jul 2018, 15:55

Kan læse mig til at AaB vinder 4-0. Lesniak, Børsting og 2 x Safranko.
Flores fik en halvleg.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 30. jul 2018, 16:28

aaballday skrev:
30. jul 2018, 15:55
Kan læse mig til at AaB vinder 4-0. Lesniak, Børsting og 2 x Safranko.
Flores fik en halvleg.
Safranko scorede rigtignok 2 mål, men det var da FCMs U19 hold er løbet tør for kræfter og efter mange udskiftninger, for resten af kampen var han en hæmsko for spillet.
MEN der var mere opløftende indsatser. Jeppe P kommer ind i anden halvleg og spiller fortrinligt og er også tæt på at score - snakkede kort med Wieghorst, som er meget begejstret for Jeppe. Måske han skulle prøves selvom han kun er 1.års U19, for der er mere boldspiller i ham, end i vores andre centrale midtbanespillere.
Mathias Ross og Lyngø spillede rigtig god i det centrale forsvar - Ross er dejlig adræt, og Lyngø slår bare pasninger som Blåbjerg og Kasper P kun kan drømme om. Kaufmann var også stærk.
Og så har Lansing en klasseredning i 2.halvleg på en 100% chance.
Jeg savner Winsnes

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Stefanovic » 30. jul 2018, 16:41

Martino skrev:
30. jul 2018, 16:28
aaballday skrev:
30. jul 2018, 15:55
Kan læse mig til at AaB vinder 4-0. Lesniak, Børsting og 2 x Safranko.
Flores fik en halvleg.
Safranko scorede rigtignok 2 mål, men det var da FCMs U19 hold er løbet tør for kræfter og efter mange udskiftninger, for resten af kampen var han en hæmsko for spillet.
MEN der var mere opløftende indsatser. Jeppe P kommer ind i anden halvleg og spiller fortrinligt og er også tæt på at score - snakkede kort med Wieghorst, som er meget begejstret for Jeppe. Måske han skulle prøves selvom han kun er 1.års U19, for der er mere boldspiller i ham, end i vores andre centrale midtbanespillere.
Mathias Ross og Lyngø spillede rigtig god i det centrale forsvar - Ross er dejlig adræt, og Lyngø slår bare pasninger som Blåbjerg og Kasper P kun kan drømme om. Kaufmann var også stærk.
Og så har Lansing en klasseredning i 2.halvleg på en 100% chance.
Mathias Ross spillede ganske fint, men blev også sat fuldstændig en enkelt gang i en kritisk situation i 1. halvleg. Min "anke" er lidt, at han minder for meget om Kasper P. og Blåbjerg. Han er hverken ekstremt hurtig eller fysisk stærkt eller usædvanligt god i luftspillet. Han er lidt god til det meste, og jeg tvivler på, det er nok til at slå igennem i superligaen, om end vi selvfølgelig kunne lade ham får Blåbjerg og Kasper P's pladser i truppen.

Lyngø ser jeg som mere interessant pga. hans fysiske styrke og hovedspil, men jeg synes stadig han mangler en del. Hvis det stod til mig, satsede vi mest på Lyngø, men det ser jo ud til, at han er blevet overhalet af Mathias Ross.

Mikkel Kaufmann - han er sgu interessant. Enorm fysik, god i luftspillet og ganske hurtig. Han burde sidde på bænken i superligaen.

Oliver Klitten skuffede mig idag. Han så meget stærk ud i opstartskampene men var en skygge af sig selv idag.

Og selvom jeg sikkert bliver lynchet, så spillede Flores faktisk ganske godt i 2. halvleg. Hans teknisk og overblik er på et højt niveau - det var modstanderen så ikke idag men nevertheless....

Kakeeto og Lesniak skal bare væk. Selv mod et tamt U19-hold kunne de slet ikke sætte sig igennem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 30. jul 2018, 17:33

Stefanovic skrev:
30. jul 2018, 16:41
Martino skrev:
30. jul 2018, 16:28
aaballday skrev:
30. jul 2018, 15:55
Kan læse mig til at AaB vinder 4-0. Lesniak, Børsting og 2 x Safranko.
Flores fik en halvleg.
Safranko scorede rigtignok 2 mål, men det var da FCMs U19 hold er løbet tør for kræfter og efter mange udskiftninger, for resten af kampen var han en hæmsko for spillet.
MEN der var mere opløftende indsatser. Jeppe P kommer ind i anden halvleg og spiller fortrinligt og er også tæt på at score - snakkede kort med Wieghorst, som er meget begejstret for Jeppe. Måske han skulle prøves selvom han kun er 1.års U19, for der er mere boldspiller i ham, end i vores andre centrale midtbanespillere.
Mathias Ross og Lyngø spillede rigtig god i det centrale forsvar - Ross er dejlig adræt, og Lyngø slår bare pasninger som Blåbjerg og Kasper P kun kan drømme om. Kaufmann var også stærk.
Og så har Lansing en klasseredning i 2.halvleg på en 100% chance.
Mathias Ross spillede ganske fint, men blev også sat fuldstændig en enkelt gang i en kritisk situation i 1. halvleg. Min "anke" er lidt, at han minder for meget om Kasper P. og Blåbjerg. Han er hverken ekstremt hurtig eller fysisk stærkt eller usædvanligt god i luftspillet. Han er lidt god til det meste, og jeg tvivler på, det er nok til at slå igennem i superligaen, om end vi selvfølgelig kunne lade ham får Blåbjerg og Kasper P's pladser i truppen.

Lyngø ser jeg som mere interessant pga. hans fysiske styrke og hovedspil, men jeg synes stadig han mangler en del. Hvis det stod til mig, satsede vi mest på Lyngø, men det ser jo ud til, at han er blevet overhalet af Mathias Ross.

Mikkel Kaufmann - han er sgu interessant. Enorm fysik, god i luftspillet og ganske hurtig. Han burde sidde på bænken i superligaen.

Oliver Klitten skuffede mig idag. Han så meget stærk ud i opstartskampene men var en skygge af sig selv idag.

Og selvom jeg sikkert bliver lynchet, så spillede Flores faktisk ganske godt i 2. halvleg. Hans teknisk og overblik er på et højt niveau - det var modstanderen så ikke idag men nevertheless....

Kakeeto og Lesniak skal bare væk. Selv mod et tamt U19-hold kunne de slet ikke sætte sig igennem.
Lækkert med updates fra reserveholdskampene!
Mikkel Kaufmann bliver spændende at følge!

Besvar