Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 28. okt 2020, 14:54

Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 14:39
Slap nu af. Det kan da ikke passe at man ikke kan diskutere Kusk uden du kommer helt derop.

Og min kommentar var ikke myntet alene på Kusk og var for for fanden ikke engang en kritik af mandens berretigelse. Men det er helt tydeligt at han ikke tager ret mange defensive løb, og at der skal kompenseres hans og andres defensive mangler hvis der skal være så mange af dem med når vi spiller mod de gode hold. Sig mig, er du overhovedet uenig i det?

Og siden det af en eller anden absurd grund skal udpensles, så "nej", jeg påstår ikke at det er Kusk der sparker den ind for Vejle. Men når der er færre kroppe med defensivt, og mindre pres, så er der bedre omstændigheder for at modstanderen kan etablere angreb. Det giver flere chancer til modstanderen, potentiale for flere forsvarsfejl og flere mål imod.

Du skriver: "Men, prøv lige at se på grafen hvad der sker ca. omkring minut 81 hvor Ahlmann og Lucas går ud og Kusk og Klitten kommer ind. Min mavefornemmelse er som jeg tidligere har skrevet: at de offensive output ikke står måls med de defensive omkostninger."
Jeg anfører: Det har ikke en skid med Kasper Kusk eller andre offensiv-spillere at gøre, at vi laver personlige fejl og har et par boldtab med dårlige returløb fra de bagerste 6 der koster i de sidste 10 minutter.
Så hvad end der sker med grafen kan det næppe retfærdiggøre ikke at bruge ham.

Nu har vi netop lavet en formationsændring der gerne skulle gardere os bedre mod omstillinger, så længe den centrale midtbane altså hænger med.
Med formationsændringen så hænger holdet bedre sammen defensivt, og vi er mindre sårbare overfor hurtige omstillinger når hurtige Ferreira er med fremfor sneglen MC. Ferreira har vel allerede lavet en håndfuld erobringer som sidste- eller næstsidste mand.
Lucas Andersen tager heller ikke specielt mange defensive løb. Det forhindrer os ikke i at spille med ham, heller ikke selvom han på papiret er milevidt fra at levere samme output som Kasper Kusk hidtil denne sæson.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Brodernumsi » 28. okt 2020, 14:55

Pastorius skrev:
28. okt 2020, 13:36
Brodernumsi skrev:
28. okt 2020, 13:06
Julgranen skrev:
28. okt 2020, 09:20
Yankee skrev:
28. okt 2020, 08:23
Det kan jo ikke overraske nogen. Et par statistiske nedslag:

Fra Superliga.dk:
- Kusk fører ligaen i "antal åbne chancer skabt"
- Kusk ligger nr. 3 på "antal chancer skabt i alt", kun overgået af Dreyer og Sousa

Fra Wyscout:
- Kusk fører ligaen i expected assists
- Kusk ligger nr. 3 på expected goals + assists, kun overgået af Uhre og selvfølgelig Sousa
- Kusk fører ligaen suverænt på key passes, dvs. klart chanceskabende afleveringer
- Kusk fører ligaen suverænt på deep completions, dvs. en vellykket aflevering til danger zone (fraregnet indlæg)
Gad vide hvornår du nu får at vide at du misbruger statistik, er for selektiv osv.
Friis foretrækker åbenbart usynlige spillere.
Godt du er bevidst om problematikken ved at bruge statistik.
I medianos opfølgning på kampen, blev der også brugt ret meget tid på hvorfor Kusk ikke spiller. Ikke kun på baggrund i statistik.
De mangler dog at gå i dybden med at Friis åbenlyst slet ikke mener at Kusk kan spille med i presspilllet.

De taler jeg havde med - og resten af holdstats på performancecenteret på Superliga.dk - viser at de parametre vi er gode på (vi er kun bedst på en enkelt), men dog trods alt lidt bedre end vores placering på de fleste af pres-parametrene. På stort set alt andet, ligger vi på eller dårligere end vores placering.

Jeg er med på at statistik - specielt på så få kampe som vi trods alt kigger på, ikke giver så meget mening, men hvor skal vi ellers kigge hen, når vi ikke kan få øje på Friis' hvad der gør at Friis holder Kusk ude, når nu det han ellers prøver at implementere ser ud til at virke klart dårligere. Statistikken understøtter det vi er mange der har skreget på længe, med mange andre argumenter end statistik. Den står ikke alene.
Størstedelen af argumenterne kredser omkring statistik. Det ville være ret nemt at vinde fodboldkampe, hvis statistik var sådan et fantastisk redskab.

Der er ikke noget odiøst i, at en spiller, der kommer ind i det 75', mod et træt modstanderhold, skaber flere chancer, end den der lige er gået ud.
Der er heller ikke noget odiøst i, at en spiller der kommer ind, når holdet bliver skubbet frem og skal jagte et sejrsmål/udligning, vil skabe flere chancer, end den spiller der lige er gået ud.

Derudover ser jeg nok en lille smule rødt, når det ofte bliver gjort til en Børsting vs Kusk diskussion, de gør begge hvad de får besked på. Børsting holder ikke Kusk ude, eller er skyld i han ikke spiller, det er udelukkende Friis.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2020, 15:08

Julgranen skrev:
28. okt 2020, 14:54
Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 14:39
Slap nu af. Det kan da ikke passe at man ikke kan diskutere Kusk uden du kommer helt derop.

Og min kommentar var ikke myntet alene på Kusk og var for for fanden ikke engang en kritik af mandens berretigelse. Men det er helt tydeligt at han ikke tager ret mange defensive løb, og at der skal kompenseres hans og andres defensive mangler hvis der skal være så mange af dem med når vi spiller mod de gode hold. Sig mig, er du overhovedet uenig i det?

Og siden det af en eller anden absurd grund skal udpensles, så "nej", jeg påstår ikke at det er Kusk der sparker den ind for Vejle. Men når der er færre kroppe med defensivt, og mindre pres, så er der bedre omstændigheder for at modstanderen kan etablere angreb. Det giver flere chancer til modstanderen, potentiale for flere forsvarsfejl og flere mål imod.

Du skriver: "Men, prøv lige at se på grafen hvad der sker ca. omkring minut 81 hvor Ahlmann og Lucas går ud og Kusk og Klitten kommer ind. Min mavefornemmelse er som jeg tidligere har skrevet: at de offensive output ikke står måls med de defensive omkostninger."
Jeg anfører: Det har ikke en skid med Kasper Kusk eller andre offensiv-spillere at gøre, at vi laver personlige fejl og har et par boldtab med dårlige returløb fra de bagerste 6 der koster i de sidste 10 minutter.
Så hvad end der sker med grafen kan det næppe retfærdiggøre ikke at bruge ham.

Nu har vi netop lavet en formationsændring der gerne skulle gardere os bedre mod omstillinger, så længe den centrale midtbane altså hænger med.
Med formationsændringen så hænger holdet bedre sammen defensivt, og vi er mindre sårbare overfor hurtige omstillinger når hurtige Ferreira er med fremfor sneglen MC. Ferreira har vel allerede lavet en håndfuld erobringer som sidste- eller næstsidste mand.
Lucas Andersen tager heller ikke specielt mange defensive løb. Det forhindrer os ikke i at spille med ham, heller ikke selvom han på papiret er milevidt fra at levere samme output som Kasper Kusk hidtil denne sæson.
Det med fed er forkert, eller i hvert fald misforstået i forhold til den udpensling jeg lavede i forrige indlæg. Og som du igen overser, så er det ikke et argument imod at bruge Kusk, men et argument for at kompensere for hans og andres mangler.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 28. okt 2020, 15:09

Brodernumsi skrev:
28. okt 2020, 14:55
Størstedelen af argumenterne kredser omkring statistik. Det ville være ret nemt at vinde fodboldkampe, hvis statistik var sådan et fantastisk redskab.

Der er ikke noget odiøst i, at en spiller, der kommer ind i det 75', mod et træt modstanderhold, skaber flere chancer, end den der lige er gået ud.
Der er heller ikke noget odiøst i, at en spiller der kommer ind, når holdet bliver skubbet frem og skal jagte et sejrsmål/udligning, vil skabe flere chancer, end den spiller der lige er gået ud.

Derudover ser jeg nok en lille smule rødt, når det ofte bliver gjort til en Børsting vs Kusk diskussion, de gør begge hvad de får besked på. Børsting holder ikke Kusk ude, eller er skyld i han ikke spiller, det er udelukkende Friis.
Men nu siger xA f.eks. ret meget om hvor stor kvaliteten er af de afleveringer man har der fører til chancer. Ergo øger man sine chancer for at vinde fodboldkampe når mængden af kvalificerede oplæg er høj - men det kræver selvfølgelig afslutninger der står mål med forarbejdet.

Du anfører altså, at der ikke er noget odiøst i at en spiller der kommer ind og spiller 15 minutter skaber flere chancer end en anden spiller har gjort på 75 minutter? Og tager afsæt i at modstanderholdet er trætte - men det er vores egne spillere ikke?
Hvordan gik det lige os mod Vejle, skabte de ikke klart flest chancer selvom vi jagtede sejrsmålet?
Ergo spænder virkeligheden ben for den logik du forsøger at etablere her.

Ja, det er da ikke Børstings skyld at han spiller, det er trænerens. Hvis vi vil vinde fodboldkampe/score mål, så siger det sig selv at det skriger til himlen at vi målt på parametre, der er vigtige for offensivspillere, pt. har en af Superligaens farligste bænket. Der er jo ikke fiflet med tallene her. Det er afgørende for at lave mål, at der kommer kvalificerede oplæg, farlige indspil, at chancerne spilles så store som muligt - Friis efterlyser det selv i post-match interviewet! Han udtaler at vi bl.a. taber på manglende kvalitet i indspil - men samtidig bænker han holdets og ligaens bedste i den disciplin.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 28. okt 2020, 15:12

Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 15:08

Det med fed er forkert, eller i hvert fald misforstået i forhold til den udpensling jeg lavede i forrige indlæg. Og som du igen overser, så er det ikke et argument imod at bruge Kusk, men et argument for at kompensere for hans og andres mangler.
Hvorfor i alverden forbinder du så indskiftningen af de to spillere med defensive fejl, og personlige fejl hos vores bagerste spillere? Det giver absolut ingen mening.
Det kunne ligeså godt være sket mens Lucas var på banen - ingen af de to spillere ville være i nærheden af at være involveret i de fejl. Du forbinder en indskiftning i det 81. minut med at vi lukker 2 mål ind og giver modstanderne 2 store chancer. På personlige fejl i defensiven.
Skulle indskiftningen af de to destabilisere forsvaret i en sådan grad at vi lukker 2 mål ind?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2020, 15:31

Julgranen skrev:
28. okt 2020, 15:12
Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 15:08

Det med fed er forkert, eller i hvert fald misforstået i forhold til den udpensling jeg lavede i forrige indlæg. Og som du igen overser, så er det ikke et argument imod at bruge Kusk, men et argument for at kompensere for hans og andres mangler.
Hvorfor i alverden forbinder du så indskiftningen af de to spillere med defensive fejl, og personlige fejl hos vores bagerste spillere? Det giver absolut ingen mening.
Det kunne ligeså godt være sket mens Lucas var på banen - ingen af de to spillere ville være i nærheden af at være involveret i de fejl. Du forbinder en indskiftning i det 81. minut med at vi lukker 2 mål ind og giver modstanderne 2 store chancer. På personlige fejl i defensiven.
Skulle indskiftningen af de to destabilisere forsvaret i en sådan grad at vi lukker 2 mål ind?
Vejles xG efter 81 er ikke kun udtryk for personlige fejl så vidt jeg kan se. Og derudover, så er personlige fejl i forsvaret en funktion af hvor ofte og i hvor høj grad forsvaret kommer under pres.

Og ja, det kunne sagtens være sket med Lucas på banen. Han er ikke bedre defensivt end e.g. Kusk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 28. okt 2020, 15:39

Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 15:31
Og ja, det kunne sagtens være sket med Lucas på banen. Han er ikke bedre defensivt end e.g. Kusk.
Hvad er din pointe så? Lucas blev byttet for Kusk. Ergo kunne de ligeså godt være sket i de 80 foregående minutter. 1-2 scoringen er en personlig fejl af Granli der ophæver offsiden. Ved 1-3 må Ezatollahi ikke få lov at blive retvendt mod 2 AaB’ere.
Derudover har Vejle en gigantchance som kommer på en enorm personlig fejl af Okore.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2020, 15:40

Julgranen skrev:
28. okt 2020, 15:39
Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 15:31
Og ja, det kunne sagtens være sket med Lucas på banen. Han er ikke bedre defensivt end e.g. Kusk.
Hvad er din pointe så? Lucas blev byttet for Kusk. Ergo kunne de ligeså godt være sket i de 80 foregående minutter. 1-2 scoringen er en personlig fejl af Granli der ophæver offsiden. Ved 1-3 må Ezatollahi ikke få lov at blive retvendt mod 2 AaB’ere.
At... der skal kompenseres for de offensive spilleres defensive mangler.

Har ikke tid til at svare ordentligt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 28. okt 2020, 15:45

Buzz Killington skrev:
28. okt 2020, 15:40
At... der skal kompenseres for de offensive spilleres defensive mangler.
Det er også en defensiv mangel at man har en mand, der ikke er involveret i spillet og ikke gør sig spilbar. Det minimerer medspillernes afleveringsmuligheder - særligt under pres.
Ligeså er det en defensiv mangel at hele 35 % af ens afleveringer rammer en modspiller. Gør holdet sårbar for omstillinger.
Der tager Kusk og Lucas i det mindste stort ansvar og begge ligger med noget højere afleveringsprocent.
Så jeg tror ikke vi kan tale om at nogen har større defensive mangler end andre i den offensiv.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Brodernumsi » 28. okt 2020, 15:55

Julgranen skrev:
28. okt 2020, 15:09
Brodernumsi skrev:
28. okt 2020, 14:55
Størstedelen af argumenterne kredser omkring statistik. Det ville være ret nemt at vinde fodboldkampe, hvis statistik var sådan et fantastisk redskab.

Der er ikke noget odiøst i, at en spiller, der kommer ind i det 75', mod et træt modstanderhold, skaber flere chancer, end den der lige er gået ud.
Der er heller ikke noget odiøst i, at en spiller der kommer ind, når holdet bliver skubbet frem og skal jagte et sejrsmål/udligning, vil skabe flere chancer, end den spiller der lige er gået ud.

Derudover ser jeg nok en lille smule rødt, når det ofte bliver gjort til en Børsting vs Kusk diskussion, de gør begge hvad de får besked på. Børsting holder ikke Kusk ude, eller er skyld i han ikke spiller, det er udelukkende Friis.
Men nu siger xA f.eks. ret meget om hvor stor kvaliteten er af de afleveringer man har der fører til chancer. Ergo øger man sine chancer for at vinde fodboldkampe når mængden af kvalificerede oplæg er høj - men det kræver selvfølgelig afslutninger der står mål med forarbejdet.

Du anfører altså, at der ikke er noget odiøst i at en spiller der kommer ind og spiller 15 minutter skaber flere chancer end en anden spiller har gjort på 75 minutter? Og tager afsæt i at modstanderholdet er trætte - men det er vores egne spillere ikke?
Hvordan gik det lige os mod Vejle, skabte de ikke klart flest chancer selvom vi jagtede sejrsmålet?
Ergo spænder virkeligheden ben for den logik du forsøger at etablere her.

Ja, det er da ikke Børstings skyld at han spiller, det er trænerens. Hvis vi vil vinde fodboldkampe/score mål, så siger det sig selv at det skriger til himlen at vi målt på parametre, der er vigtige for offensivspillere, pt. har en af Superligaens farligste bænket. Der er jo ikke fiflet med tallene her. Det er afgørende for at lave mål, at der kommer kvalificerede oplæg, farlige indspil, at chancerne spilles så store som muligt - Friis efterlyser det selv i post-match interviewet! Han udtaler at vi bl.a. taber på manglende kvalitet i indspil - men samtidig bænker han holdets og ligaens bedste i den disciplin.
Jeg er ret sikker på, at trænerstaben ikke er blind for alt den statistik, der peger på xA og xG, vi må bare antage, at de har samme tilgang til det pop, som alle andre tænkende individer, de tal er kun for fans, så de kan måle pik.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 28. okt 2020, 15:58

Brodernumsi skrev:
28. okt 2020, 15:55
Jeg er ret sikker på, at trænerstaben ikke er blind for alt den statistik, der peger på xA og xG, vi må bare antage, at de har samme tilgang til det pop, som alle andre tænkende individer, de tal er kun for fans, så de kan måle pik.
Ikke ligefrem den mest lødige afvisning af fodboldvidenskab, men okay. Er det din overbevisning, så er der jo ikke så meget at diskutere.

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Bruno » 28. okt 2020, 15:59

Interessant at bevidne at vi efterhånden er ude i hvis nu og hvis nu-argumentation i forsvaret af valg af Frederik Børsting frem for Kasper Kusk. Det nærmer sig nærmest konspiratoriske højder.
Kan det overhovedet underbygges at Frederik Børsting giver færre muligheder for forsvaret for at fucke up end Kasper Kusk gør eller ville gøre? Jeg tvivler.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Brodernumsi » 28. okt 2020, 16:00

Julgranen skrev:
28. okt 2020, 15:58
Brodernumsi skrev:
28. okt 2020, 15:55
Jeg er ret sikker på, at trænerstaben ikke er blind for alt den statistik, der peger på xA og xG, vi må bare antage, at de har samme tilgang til det pop, som alle andre tænkende individer, de tal er kun for fans, så de kan måle pik.
Ikke ligefrem den mest lødige afvisning af fodboldvidenskab, men okay. Er det din overbevisning, så er der jo ikke så meget at diskutere.
Kaldte du lige xA og xG for fodboldvidenskab? Come on.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Pastorius » 28. okt 2020, 16:01

Brodernumsi skrev:
28. okt 2020, 14:55
Derudover ser jeg nok en lille smule rødt, når det ofte bliver gjort til en Børsting vs Kusk diskussion, de gør begge hvad de får besked på. Børsting holder ikke Kusk ude, eller er skyld i han ikke spiller, det er udelukkende Friis.
Det er jeg helt enig i. Det jeg er efter er prioriteringen i at man vægter presspillet højere end det boldførende spil. Børsting har ikke gjort mig noget.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 26. mar 2021, 13:08

Tid til at få genoplivet denne tråd, efter den nuvundne interesse for reserveholdskampe.

AaB skal genrejses i Reserveholdsturneringen! Håber forsamlingsforbuddet snart droppes, så vi kan samle et par tusinde til disse utroligt vigtige kampe i Reserveholdsturneringen!

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. mar 2021, 13:17

Håber de store ambitioner går på ikke at rykke ned...

- Men vi vil også gerne teste os med en stærk modstander, for vi har selv store ambitioner, understreger AaB-træner Martí Cifuentes før testkampen
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Bocajunior1
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 7. feb 2021, 08:27
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Bocajunior1 » 26. mar 2021, 13:19

Måske få gang i Ny træner tråden, vil være mere aktuelt :)

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Julgranen » 26. mar 2021, 13:24

KlaskmyggenNoah skrev:
26. mar 2021, 13:17
Håber de store ambitioner går på ikke at rykke ned...

- Men vi vil også gerne teste os med en stærk modstander, for vi har selv store ambitioner, understreger AaB-træner Martí Cifuentes før testkampen
Så må du ud og brænde nogle containere af på ny, Mortensen! :danmarkfan:

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 26. mar 2021, 13:47

Julgranen skrev:
26. mar 2021, 13:24
KlaskmyggenNoah skrev:
26. mar 2021, 13:17
Håber de store ambitioner går på ikke at rykke ned...

- Men vi vil også gerne teste os med en stærk modstander, for vi har selv store ambitioner, understreger AaB-træner Martí Cifuentes før testkampen
Så må du ud og brænde nogle containere af på ny, Mortensen! :danmarkfan:
Jeg kører Peugeot...og kan godt lide Zinfandel, selvom vinkendere ikke regner den for noget specielt...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Lindmark » 7. okt 2021, 06:58

Hvor og hvornår spilles reserveholdskampen mod Hobro? Jeg synes ikke AaBsport.dk er særligt informativ…
Lindmark / Vendelbokartellet

Besvar