Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 18

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af 9520AaB » 30. apr 2012, 15:31

nik skrev:Guardiola er nu ikke så vild på bænken, men de vinder jo heller ikke guld :D
så skidt være med det. vi nøjes med sølv og chl.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, søndag d. 29. april kl. 1

Indlæg af Jacob » 30. apr 2012, 17:01

BoT skrev:
MrBangDK skrev: Jeg tillader mig lige at svare på denne, men det kunne lige så godt være til en af de andre udmeldinger herinde...

Jeg vil til enhver tid tillade mig at være kritisk, når jeg ser en fuldstændig passiv trænerstab på bænken. Det kan godt være vi ikke har verdens bedste trup, de bedste offensive kræfter etc. Men når træneren sidder på sine flade hele kampen, så er der sgu noget galt. Hvor er vildskaben? Ønsket om at få spillerne til at ændre deres spil etc.

Jeg havde ikke forventet en sejr, og jeg har som sådan ikke noget at udsætte på spillerne. De kan bare ikke matche FCK, selvom det ville have været fedt.. Men jeg synes virkelig at det er skræmmende, at man ikke ser noget mere fandenivoldskhed fra Kents side. Og den holdning vil jeg have lov at have!!!!
Problemet er jo, at man i går mangler den mand, der er ansat til netop det - Allan Kuhn. Kent er ikke et menneske, der står og flår sine spillere op i gear med skummet sprøjtende fra mundvigen. Og han kan jo altså ikke bare lige ændre på sin personlighed, fordi fck er i gang med at rundbarbere os på banen.

Der, hvor jeg synes, man kan kritisere Kent er, at man ikke gør tingene fuldt ud. Altså: man erkender at have et ungt hold, som man meget gerne vil give spilletid, så de unge gror mere hår på brystet. Men så bør man altså gå hele vejen - og dermed smide Due langt ud på bænken, og i stedet bruge Wichmann. Og hvorfor fanden sætter man Kayke på banen? Synes man virkelig, der er ordentligt perspektiv i ham??
Jeg syntes nu ellers, at både Lynge, Kent og Kuhn ved flere lejligheder netop har understreget vigtigheden af, at de unge spillere har nogle erfarne medspillere på banen, som de kan læne sig op ad og derved udvikle sig bedre. Derfor giver det vel god mening, at man holder nogle stykker derinde - så som Due, Wurtz, Augu osv - en del af tiden.
Life is good..... AaB is better!

Besvar