Kasper Kusk

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Dr. Holst » 4. dec 2012, 00:01

jensemand57 skrev:Det vil sgu være meget uklogt af Kusk ikke at forlænge med AaB. Kampen i aftes, viser helt klart, at knægten har meget at lære endnu. Talentet er der, men der skal bygges noget mere inden knægten er parat til noget andet.
Aftenens kamp var bestemt ikke på unge Kusks præmisser. Dog har han uanset i de seneste (for) mange kampe ikke præsteret det talentet berettiger til. Sådan er det jo med talenter, der er ustabile perioder. Jeg håber dog det er til vores/klubbens held, i og med han med aktuelle præstationer ikke tilbyder sig en udenlandskontrakt, og samtidigt forhåbentligt lærer lidt om den ydmyghed han må besidde for at komme videre. Således må vores/klubbens chance for at forlænge værre desto større.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kasper Kusk

Indlæg af frederikshavneren » 10. dec 2012, 15:33

Nordjyske mener at Kusk er færdig i AaB da han ikke vil forlænge kontrakten (bagsiden af dagens sportssektion). Hvis det ellers står til troende skulle familien Kusk føle sig dårligt behandlet af AaB, da Kusk er ansat på en lærlingekontrakt
(21.000 kr. pr. måned - før bonus), hvilket familien Kusk skulle være utilfredse med.
Hvis beløbet er rigtigt er det meget vigtigt at være opmærksom på, at kontrakten blev indgået på et tidspunkt hvor Kusk var meget langt fra førsteholdsfodbold.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kasper Kusk

Indlæg af jensemand57 » 10. dec 2012, 15:47

frederikshavneren skrev:Nordjyske mener at Kusk er færdig i AaB da han ikke vil forlænge kontrakten (bagsiden af dagens sportssektion). Hvis det ellers står til troende skulle familien Kusk føle sig dårligt behandlet af AaB, da Kusk er ansat på en lærlingekontrakt
(21.000 kr. pr. måned - før bonus), hvilket familien Kusk skulle være utilfredse med.
Hvis beløbet er rigtigt er det meget vigtigt at være opmærksom på, at kontrakten blev indgået på et tidspunkt hvor Kusk var meget langt fra førsteholdsfodbold.
Læste godt artiklen. Selvfølgelig skal Kusk i ny kontrakt have mere end en lærlingeløn. Jeg håber dog stadig, mest for Knægtens egen skyld, at han forlænger med AaB. Han har stadig meget at lære, hvilket bedst kan ske under velkendte forhold. Men skulle det ske, at han ikke forlænger, ja så er der jo ikke noget at gøre ved det. AaB skal nok klare sig alligevel. Der er jo ingen, som er uundværlig.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kasper Kusk

Indlæg af jydenfranord » 10. dec 2012, 15:54

jensemand57 skrev:
frederikshavneren skrev:Nordjyske mener at Kusk er færdig i AaB da han ikke vil forlænge kontrakten (bagsiden af dagens sportssektion). Hvis det ellers står til troende skulle familien Kusk føle sig dårligt behandlet af AaB, da Kusk er ansat på en lærlingekontrakt
(21.000 kr. pr. måned - før bonus), hvilket familien Kusk skulle være utilfredse med.
Hvis beløbet er rigtigt er det meget vigtigt at være opmærksom på, at kontrakten blev indgået på et tidspunkt hvor Kusk var meget langt fra førsteholdsfodbold.
Læste godt artiklen. Selvfølgelig skal Kusk i ny kontrakt have mere end en lærlingeløn. Jeg håber dog stadig, mest for Knægtens egen skyld, at han forlænger med AaB. Han har stadig meget at lære, hvilket bedst kan ske under velkendte forhold. Men skulle det ske, at han ikke forlænger, ja så er der jo ikke noget at gøre ved det. AaB skal nok klare sig alligevel. Der er jo ingen, som er uundværlig.
Hvis det passer det som står i artiklen (har lige læst den) så pisser det mig da i den grad af. At han ikke vil forlænge, det er fair nok, det er en del af gamet. Men hvis det med at føle sig dårligt behandlet af AaB holder stik, så er det jo helt igennem latterligt. Manden får 21.000 pr. måned + bonus, hvor kan en "lærling" ellers få det?

Kan det tænkes at det mere er mor og far der er sure på AaB end det er sønnen? At de vil hævne sig på Lynge og klubben fordi Søren Kusk blev fyret i AaB, i forbindelse med sit alkoholmisbrug? Ja det er langt ude, men synes bare det lyder underligt at mene sig dårligt behandlet ud fra han jo netop er et ungt talent, og derfor ikke får en guldrandet kontrakt fra start.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kasper Kusk

Indlæg af birk » 10. dec 2012, 16:07

Der er jo ingen, der ved AaB har budt fremover, så man skal vel have det beløb, for at kunne have en mening om det.
Hvis nu AaB kun har budt 30000 kr på måned med hans næste kontrakt, så kan man da godt forstå, at han ikke forlænger .

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kasper Kusk

Indlæg af limey » 10. dec 2012, 16:25

jydenfranord skrev:Kan det tænkes at det mere er mor og far der er sure på AaB end det er sønnen? At de vil hævne sig på Lynge og klubben fordi Søren Kusk blev fyret i AaB, i forbindelse med sit alkoholmisbrug? Ja det er langt ude, men synes bare det lyder underligt at mene sig dårligt behandlet ud fra han jo netop er et ungt talent, og derfor ikke får en guldrandet kontrakt fra start.
Jeg synes, at det er en dårlig idé at gå i gang med den slags gisninger om dybt personlige forhold på et internetforum.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Kasper Kusk

Indlæg af Kilde » 10. dec 2012, 17:25

limey skrev:
jydenfranord skrev:Kan det tænkes at det mere er mor og far der er sure på AaB end det er sønnen? At de vil hævne sig på Lynge og klubben fordi Søren Kusk blev fyret i AaB, i forbindelse med sit alkoholmisbrug? Ja det er langt ude, men synes bare det lyder underligt at mene sig dårligt behandlet ud fra han jo netop er et ungt talent, og derfor ikke får en guldrandet kontrakt fra start.
Jeg synes, at det er en dårlig idé at gå i gang med den slags gisninger om dybt personlige forhold på et internetforum.
Enig. Lad os nu også se om han ikke forlænger :)

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Kasper » 10. dec 2012, 17:44

Fy for satan et usmageligt indlæg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kasper Kusk

Indlæg af jydenfranord » 10. dec 2012, 18:50

Kasper skrev:Fy for satan et usmageligt indlæg.
Hvorfor er det et usmageligt indlæg? Fordi jeg spekulere i hvorfor Familien Kusk, ifølge Nordjyske, er sure på AaB eller fordi jeg skriver om et alkohol misbrug?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Kasper » 10. dec 2012, 19:18

Fordi du ikke aner et hak. Men du fik vel stiv fjeder på, da du kunne hakke lidt ned på HELE familien Kusk?

Måske drejer det sig om penge, alkohol eller noget helt tredje. Men det klæder ingen at sidde og gætte om sådan noget.

Kasper er 21 år gammel, jeg tvivler stærkt på at han takker nej til AaB fordi at hans far tidligere er blevet fyret pga et misbrug.

At du ikke har slettet dit indlæg endnu, er næsten værre end du overhovedet har skrevet det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Klaus » 10. dec 2012, 19:35

jydenfranord skrev:
Kasper skrev:Fy for satan et usmageligt indlæg.
Hvorfor er det et usmageligt indlæg? Fordi jeg spekulere i hvorfor Familien Kusk, ifølge Nordjyske, er sure på AaB eller fordi jeg skriver om et alkohol misbrug?
Den ulykkelige sag om alkoholmisbruget fortjener på ingen måde at blive trukket frem. Kusk Senior er en fantastisk træner, som har kæmpet mod nogle dæmoner, ligesom andre mennesker til stadighed gør. Kasper Kusk er et stort talent og skal selvfølgeligt have en ordentlig løn. Men hvis han ikke vil forlænge, overlever AaB nok også det. Personligt vil jeg være skuffet over knægten, men jeg nægter at tro på, at beslutningen i givet fald har noget med familiens fortid at gøre.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kasper Kusk

Indlæg af jydenfranord » 10. dec 2012, 20:22

Kasper skrev:Fordi du ikke aner et hak. Men du fik vel stiv fjeder på, da du kunne hakke lidt ned på HELE familien Kusk?

Måske drejer det sig om penge, alkohol eller noget helt tredje. Men det klæder ingen at sidde og gætte om sådan noget.

Kasper er 21 år gammel, jeg tvivler stærkt på at han takker nej til AaB fordi at hans far tidligere er blevet fyret pga et misbrug.

At du ikke har slettet dit indlæg endnu, er næsten værre end du overhovedet har skrevet det.
Jeg sletter det ikke, det må være op til juntaen at tage den beslutning. Men jeg kan ikke se det forfærdelige i at bringe det alkohol forbrug som Søren Kusk havde på banen, det er offentligt kendt. Det har været masser af rygter, som har været betydeligt mere udokumenterede, her på siden gennem tiderne, f.eks. Martin P der skulle have sex med Pricas kone,og derfor forlod Rade AaB.

Jeg har på ingen måde svinet Kusk familien til, jeg undre mig over hvordan det kan være de føler Kasper Kusk er blevet dårligt behandlet af AaB, og der bringer jeg så fyringen af Søren Kusk på banen, hvorfor det er ganske naturligt at nævne grunden. Alkoholisme er et stort problem, men heldigvis et problem der kan gives hjælp til at komme igennem, hvilket Søren Kusk da heldigvis er. Hvor jeg hakker på familien, det kan jeg ikke se. Jeg har på ingen måde svinet nogle af medlemmerne til, da der ingen grund er til det.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Pastorius » 10. dec 2012, 20:32

jydenfranord skrev:
Jeg sletter det ikke, det må være op til juntaen at tage den beslutning. Men jeg kan ikke se det forfærdelige i at bringe det alkohol forbrug som Søren Kusk havde på banen, det er offentligt kendt. Det har været masser af rygter, som har været betydeligt mere udokumenterede, her på siden gennem tiderne, f.eks. Martin P der skulle have sex med Pricas kone,og derfor forlod Rade AaB.

Jeg har på ingen måde svinet Kusk familien til, jeg undre mig over hvordan det kan være de føler Kasper Kusk er blevet dårligt behandlet af AaB, og der bringer jeg så fyringen af Søren Kusk på banen, hvorfor det er ganske naturligt at nævne grunden. Alkoholisme er et stort problem, men heldigvis et problem der kan gives hjælp til at komme igennem, hvilket Søren Kusk da heldigvis er. Hvor jeg hakker på familien, det kan jeg ikke se. Jeg har på ingen måde svinet nogle af medlemmerne til, da der ingen grund er til det.
Formelt set er der selvfølgelig ikke noget galt med at skrive som du gør. Der er heller ikke nogen lov imod at være så dum som du er.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. dec 2012, 21:13

jydenfranord skrev:
Kasper skrev:Fordi du ikke aner et hak. Men du fik vel stiv fjeder på, da du kunne hakke lidt ned på HELE familien Kusk?

Måske drejer det sig om penge, alkohol eller noget helt tredje. Men det klæder ingen at sidde og gætte om sådan noget.

Kasper er 21 år gammel, jeg tvivler stærkt på at han takker nej til AaB fordi at hans far tidligere er blevet fyret pga et misbrug.

At du ikke har slettet dit indlæg endnu, er næsten værre end du overhovedet har skrevet det.
Jeg sletter det ikke, det må være op til juntaen at tage den beslutning. Men jeg kan ikke se det forfærdelige i at bringe det alkohol forbrug som Søren Kusk havde på banen, det er offentligt kendt. Det har været masser af rygter, som har været betydeligt mere udokumenterede, her på siden gennem tiderne, f.eks. Martin P der skulle have sex med Pricas kone,og derfor forlod Rade AaB.

Jeg har på ingen måde svinet Kusk familien til, jeg undre mig over hvordan det kan være de føler Kasper Kusk er blevet dårligt behandlet af AaB, og der bringer jeg så fyringen af Søren Kusk på banen, hvorfor det er ganske naturligt at nævne grunden. Alkoholisme er et stort problem, men heldigvis et problem der kan gives hjælp til at komme igennem, hvilket Søren Kusk da heldigvis er. Hvor jeg hakker på familien, det kan jeg ikke se. Jeg har på ingen måde svinet nogle af medlemmerne til, da der ingen grund er til det.

Kasper Kusk er trods alt stadig AaB spiller, hvorfor skal en gammel sag med hans far trækkes frem? Du ved intet om grunden til at der ikke er skrevet under, du mener endda selv at din teori "er langt ude", men derfor holder du dig da ikke tilbage med at gætte. Flere af spillerne læser med herinde, det er sgu da ikke en måde at behandle Kusk på hvis han skulle kigge forbi.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kasper Kusk

Indlæg af thomasjn » 10. dec 2012, 21:15

21.000 kr. pr. måned lyder som en meget dyr kontrakt for en spiller, som dårligt havde nogen rolle i klubben før foråret 2012. Synes det lyder meget urealistisk, at han har fået så meget i lærlingeløn og han har jo ikke forlænget efter gennembruddet.

Før FCM kampen i foråret var der et spisearrangement i stadionhallen, hvor Lynge var inde og lave et hurtigt oplæg til kampen. Han fortalte, at Nicolaj Thomsen fik 4000 i bonus for at starte inde og det var mere end hans månedsløn og afsluttede lidt muntert med, at hvis vi kunne lave 11 spillere af den slags ville de økonomiske problemer snart være ovre.

Nu kan der være flere grunde til en sådan lønforskel såsom Kusk er ældre, agent, interesse fra andre klubber, klausuler for antal kampe og at Kusks kontrakt er indgået tidligere, hvor lønbudgettet var højere. Men synes stadig det lyder som en uforholdsvis stor lønforskel mellem to spillere som er kommet ind på holdet cirka samtidigt. Så jeg tvivler lidt på, at tallet 21.000 nødvendigvis står til troende.

Peter-AaB
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 18. jul 2005, 14:45

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Peter-AaB » 19. dec 2012, 18:15

I følge vedhæftede link, vil Kusk gerne blive i AaB, det er sagår hans førsteprioritet.

http://www.sporten.dk/superligaen/kaspe ... live-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Buzz Killington » 19. dec 2012, 18:46

Peter-AaB skrev:I følge vedhæftede link, vil Kusk gerne blive i AaB, det er sagår hans førsteprioritet.

http://www.sporten.dk/superligaen/kaspe ... live-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Må godt nok indrømme at jeg var meget pessimistisk mht. forlængelsen, men jeg skal da love for stemningen har vendt. Dog må jeg sige hans plan om at fokusere på spillet på banen har slået en smule fejl, og Kusk har vel været en af de sidste par kampes dårligste spillere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1349
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk

Indlæg af white splash » 19. dec 2012, 20:04

MHJ skrev:
Peter-AaB skrev:I følge vedhæftede link, vil Kusk gerne blive i AaB, det er sagår hans førsteprioritet.

http://www.sporten.dk/superligaen/kaspe ... live-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Må godt nok indrømme at jeg var meget pessimistisk mht. forlængelsen, men jeg skal da love for stemningen har vendt. Dog må jeg sige hans plan om at fokusere på spillet på banen har slået en smule fejl, og Kusk har vel været en af de sidste par kampes dårligste spillere.

Så prøv at tænk på hvor ringe han havde været, hvis han havde valgt at fokusere på kontrakter.... :P
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 20. dec 2012, 11:42

MHJ skrev:
Peter-AaB skrev:I følge vedhæftede link, vil Kusk gerne blive i AaB, det er sagår hans førsteprioritet.

http://www.sporten.dk/superligaen/kaspe ... live-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Må godt nok indrømme at jeg var meget pessimistisk mht. forlængelsen, men jeg skal da love for stemningen har vendt. Dog må jeg sige hans plan om at fokusere på spillet på banen har slået en smule fejl, og Kusk har vel været en af de sidste par kampes dårligste spillere.

Det udstiller vel bare hvor håbløst det er at gætte på sådanne ting udfra hvad der bliver skrevet i pressen. Men ja, han har godt nok ikke været imponerende, til gengæld har han også været decideret fejlcastet i f.eks snekampen. Har stadig væk ikke helt forstået Kents sne-taktik, men det kommer måske....

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kasper Kusk

Indlæg af frederikshavneren » 4. jan 2013, 15:27

Positivt at der forhandles om en kontraktforlængelse, men det vil virkelig være super hvis en aftale snart kommer i hus.
Der er gang i en ordentlig gang spin fra Sivebæks side http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ku ... ikke-enige" onclick="window.open(this.href);return false;, det er temmelig svært at blive klog på, men mon ikke at det handler om at Sivebæk helt bevidst har valgt at bruge medierne til at lægge pres på Lynge.

Besvar