Kasper Kusk

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Kasper Kusk

Indlæg af BoomZ0R » 30. apr 2012, 22:35

Hej folkens!

Jeg ville lige lufte min mening omkring denne sprudlende knægt, og høre om andre også havde det på samme måde.

Jeg synes han i flere kampe har vist god teknik, overblik, gode offensive takter og et fantastisk spark! Jeg vil gå så langt at sige han har det bedste spark i truppen.
Skal jeg sammenligne ham med vores store talent Lucas Andersen, så synes jeg faktisk Kusk har bidraget med mere de sidste 4-5 kampe. Han er i mine øjne en smule overset her og bestemt også i medierne, hvor det primært er LN, Hele og Lucas der får omtalen, men måske er det bare en fordel for Kusk, da det fjerner noget at presset?

Hvad er jeres syn på det?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Elscorpio » 30. apr 2012, 23:02

Findes der egentlig nogle videoer et eller andet sted på nettet hvor man kan se hvilken plads hans far spillede og om det er på samme måde som Kasper?

Brugeravatar
janbl
1. div
1. div
Indlæg: 347
Tilmeldt: 26. jul 2005, 16:08
Geografisk sted: Sæby

Re: Kasper Kusk

Indlæg af janbl » 1. maj 2012, 21:21

Kusk senior var en god fighter, at junior virker til at være teknisk meget dygtig er i hvertfald ikke faderens gen :) havde selv Kusk og PEA som idræts lærer i skolen for rigtig mange år siden, og de kunne altså nogle fodbold ting som ingen af eleverne kunne :cool:
gå ikke ned på udstyr der er så meget andet vi kan gå ned på

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Buzz Killington » 1. sep 2012, 16:17

Kusk, vores nye offensive guldklump. Godt spark med begge ben, fint hurtig, driblestærk, dejligt blik for medspillere.
Stats: 4 mål og 2 assists i otte kampe.

Men, kontraktudløb sommeren 2013.

Lynge, kan du så komme igang!

På den anden side virker han - som alle vores talenter - som en knægt med hovedet skruet ordenligt på, så mon ikke han er klar over, at det kun vil gavne hans udvikling, at blive her et par sæsoner endnu.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Funky » 1. sep 2012, 18:00

MHJ skrev:Kusk, vores nye offensive guldklump. Godt spark med begge ben, fint hurtig, driblestærk, dejligt blik for medspillere.
Stats: 4 mål og 2 assists i otte kampe.

Men, kontraktudløb sommeren 2013.

Lynge, kan du så komme igang!

På den anden side virker han - som alle vores talenter - som en knægt med hovedet skruet ordenligt på, så mon ikke han er klar over, at det kun vil gavne hans udvikling, at blive her et par sæsoner endnu.
Der må gerne præsenteres en kontrakt i Lasse Nielsen,længde, Lynge. Tjep tjep!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kasper Kusk

Indlæg af BoomZ0R » 1. sep 2012, 18:02

Ja, det ville være super lækkert! Han er virkelig en fantastisk spiller!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. sep 2012, 22:58

Funky skrev:
MHJ skrev:Kusk, vores nye offensive guldklump. Godt spark med begge ben, fint hurtig, driblestærk, dejligt blik for medspillere.
Stats: 4 mål og 2 assists i otte kampe.

Men, kontraktudløb sommeren 2013.

Lynge, kan du så komme igang!

På den anden side virker han - som alle vores talenter - som en knægt med hovedet skruet ordenligt på, så mon ikke han er klar over, at det kun vil gavne hans udvikling, at blive her et par sæsoner endnu.
Der må gerne præsenteres en kontrakt i Lasse Nielsen,længde, Lynge. Tjep tjep!
Puha jeg troede den var længere... Den må og skal simpelthen forlænges, men mon ikke også den bliver det, Kusk Jr. er vel flasket op på sved og græssaft fra Aalborg Stadion :)

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2875
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Eksil » 1. sep 2012, 23:06

Nogen der har oversigt over hvem der har udløb til sommer?

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Kasper Kusk

Indlæg af JLB » 1. sep 2012, 23:21

Eksil skrev:Nogen der har oversigt over hvem der har udløb til sommer?
Würtz
KEP
CC
Gotfredsen
Bøge
Wichmann
PK
Due
Kate
Toft
Dalsgaard
Kusk
Nikolaj Thomsen

13 stk i alt, så Lynge får travlt
Hvem der bare var irsk

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2875
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Eksil » 1. sep 2012, 23:42

JLB skrev:
Eksil skrev:Nogen der har oversigt over hvem der har udløb til sommer?
Würtz
KEP
CC
Gotfredsen
Bøge
Wichmann
PK
Due
Kate
Toft
Dalsgaard
Kusk
Nikolaj Thomsen

13 stk i alt, så Lynge får travlt
Uff.

Bøgelund og Gotfredsen færdige heroppe og det er nok tvivlsomt om PK vil skrive en ny kontrakt heroppe, hvis han ikke får mere spilletid. Ligeledes kan jeg ikke se Keyke blive heroppe, hvis han ikke kommer mere ind på holdet.

De vigtige at holde på er Würtz, KEP, Dalsgaard, Wichmanm og Kusk. Due er også en god spiller, men hvor mange penge skal man smide efter ham for at holde på ham?

Nikolaj Thomsen og Toft burde være billige at holde på.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Klaus » 2. sep 2012, 00:05

PK skal simpelthen blive... Han betyder utroligt meget for os, da han kan dække så mange pladser. PK kommer ikke til at spille hver gang, men over en sæson vil han alligevel få mange kampe. I det hele taget synes jeg det ligner forlængelser over hele linjen med undtagelse af Bøgelund og muligvis Kayke.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. sep 2012, 00:37

Dalsgaard og Kusk må absolut være førsteprioriteterne, når det gælder at få forhandlet nye kontrakter på plads, og mon ikke Lynge allerede så småt er i gang. Resten kan vi efter al sandsynlighed uden problemer forlænge med, alt efter hvem man ønsker at beholde. For PK (Kayke) og Wichmann gælder dog nok at der skal mere spilletid på bordet i løbet af sæsonen før de takker ja.

Jeg er enig i at det sikkert er langt størstedelen man ender med at forlænge med. Med Bøgelund og sandsynligvis Gotfredsen som ret sikre undtagelser.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Kasper Kusk

Indlæg af abbifar » 2. sep 2012, 00:57

JLB skrev:
Eksil skrev:Nogen der har oversigt over hvem der har udløb til sommer?
Würtz
KEP
CC
Gotfredsen
Bøge
Wichmann
PK
Due
Kate
Toft
Dalsgaard
Kusk
Nikolaj Thomsen

13 stk i alt, så Lynge får travlt

For ikke at nævne den måske vigtigste: Kent Nielsen.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

MikkelPa
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 1. sep 2010, 10:07

Re: Kasper Kusk

Indlæg af MikkelPa » 2. sep 2012, 10:07

JLB skrev:
Eksil skrev:Nogen der har oversigt over hvem der har udløb til sommer?
Würtz
KEP
CC
Gotfredsen
Bøge
Wichmann
PK
Due
Kate
Toft
Dalsgaard
Kusk
Nikolaj Thomsen

13 stk i alt, så Lynge får travlt
Jeg kan godt lide Lynges nye måde at behandle kontraktforlængelserne. Det virker til at de bliver forlænget efter et økonomisk perspektiv, så vi ikke ender med nogen lange, dyre chankokontrakter til spillere der ikke præsterer. Det kræver dog, at man har balls og f.eks. ikke bliver overhalet inden om af en anden "mere ineteressant" klub, der kommer med et bedre kontrakttilbud.

Jeg er derudover fuldstændig enig i, at alle bør forlænges med undtagelse af Bøgelund og så er jeg lidt i tvivl om Gotfredsen. Men mon ikke der er lønstigninger på vej til spillere som Kusk og Dalsgaard.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2012, 10:41

MikkelPa skrev: Jeg kan godt lide Lynges nye måde at behandle kontraktforlængelserne. Det virker til at de bliver forlænget efter et økonomisk perspektiv, så vi ikke ender med nogen lange, dyre chankokontrakter til spillere der ikke præsterer. Det kræver dog, at man har balls og f.eks. ikke bliver overhalet inden om af en anden "mere ineteressant" klub, der kommer med et bedre kontrakttilbud.

Jeg er derudover fuldstændig enig i, at alle bør forlænges med undtagelse af Bøgelund og så er jeg lidt i tvivl om Gotfredsen. Men mon ikke der er lønstigninger på vej til spillere som Kusk og Dalsgaard.
Jeg er ikke vild med Lynges approach på den her, men kan godt forstå ham, når han har brændt fingrene tidligere. Vi har dog også brændt fingrene på det modsatte og mistede jo næsten et helt hold i løbet af vores CL-sæson.

Det er enormt vigtigt at have noget kontinuitet, og så er en del af ligningen omkring salgspriser jo også hvor længe der er tilbage af kontrakterne. Hvis vi virkelig tror på vores unge mennesker, så skal der forlænges når der er et par år tilbage af kontrakterne. De ældre, der også har prøvet lidt mere, er nok lidt nemmere at holde igen med.

Vi risikerer jo - hvis vores vådeste drømme går i opfyldelse - at spillere som Dalsgaard, Kusk, Ahlmann, Wichmann, Toft, Nikolaj Thomsen bliver drivkræfter i en virkelig flot præstation i år, og alle kan forlade os for en slik - eller blive meget dyre at forlænge med, når sæsonen er slut, og så kan vi starte forfra én gang til.

(men problemstillingen er trods alt en hel anden end den var for en måned siden - og det er jo positivt at vi ser det som en fare nu. JEg kan godt forstå at Lynge har lagt sin energi på andre opgaver end disse forlængelser)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Hanga » 2. sep 2012, 10:47

Jeg bliver bekymret når jeg ser så lang med vigtige spillere ! Flere af de unge må forvente at få en betydelig lønstigning, mens vi skal have forhandlet lønnedgang med spillere som Würtz og KEP.

Vi siger jo nok farvel til Bøge og Kayke. Førstnævnte er en god person at have på holdet, men med hans skadesfrekvens kan vi ganske enkelt ikke forlænge, selv ikke hvis han var klar på at skrive for under halvdelen af nuværende løn. Kayke har været en fiasko, siden han ikke har kunnet spille sig på holdet, og er blevet overhalet indenom af Rolf Toft.

Jeg håber godt nok Lynge får forlænget med nogle af de unge drenge hurtigst muligt, i særdeleshed Kusk, der er ved at udvikle sig til en fremragende spiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

MikkelPa
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 1. sep 2010, 10:07

Re: Kasper Kusk

Indlæg af MikkelPa » 2. sep 2012, 11:55

Hanga skrev:Jeg bliver bekymret når jeg ser så lang med vigtige spillere ! Flere af de unge må forvente at få en betydelig lønstigning, mens vi skal have forhandlet lønnedgang med spillere som Würtz og KEP.

Vi siger jo nok farvel til Bøge og Kayke. Førstnævnte er en god person at have på holdet, men med hans skadesfrekvens kan vi ganske enkelt ikke forlænge, selv ikke hvis han var klar på at skrive for under halvdelen af nuværende løn. Kayke har været en fiasko, siden han ikke har kunnet spille sig på holdet, og er blevet overhalet indenom af Rolf Toft.

Jeg håber godt nok Lynge får forlænget med nogle af de unge drenge hurtigst muligt, i særdeleshed Kusk, der er ved at udvikle sig til en fremragende spiller.
Kayke er vel ved at være fortid ja, og jeg bliver enormt overrasket, hvis han får forlænget kontrakten. Kunne man ikke forestille sig Bøgelund få anden funktion i klubben - han har tidligere udtalt et job som massør.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kasper Kusk

Indlæg af YesAaBcan » 2. sep 2012, 13:55

MikkelPa skrev:
Hanga skrev:Jeg bliver bekymret når jeg ser så lang med vigtige spillere ! Flere af de unge må forvente at få en betydelig lønstigning, mens vi skal have forhandlet lønnedgang med spillere som Würtz og KEP.

Vi siger jo nok farvel til Bøge og Kayke. Førstnævnte er en god person at have på holdet, men med hans skadesfrekvens kan vi ganske enkelt ikke forlænge, selv ikke hvis han var klar på at skrive for under halvdelen af nuværende løn. Kayke har været en fiasko, siden han ikke har kunnet spille sig på holdet, og er blevet overhalet indenom af Rolf Toft.

Jeg håber godt nok Lynge får forlænget med nogle af de unge drenge hurtigst muligt, i særdeleshed Kusk, der er ved at udvikle sig til en fremragende spiller.
Kayke er vel ved at være fortid ja, og jeg bliver enormt overrasket, hvis han får forlænget kontrakten. Kunne man ikke forestille sig Bøgelund få anden funktion i klubben - han har tidligere udtalt et job som massør.
Jeg er stor fan af Bøge som spiller. Men AaB som et eller andet beskæftigelsesprojekt for tidligere spillere, det har jeg ikke fidus til.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2875
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Eksil » 2. sep 2012, 14:53

MikkelPa skrev:
Hanga skrev:Jeg bliver bekymret når jeg ser så lang med vigtige spillere ! Flere af de unge må forvente at få en betydelig lønstigning, mens vi skal have forhandlet lønnedgang med spillere som Würtz og KEP.

Vi siger jo nok farvel til Bøge og Kayke. Førstnævnte er en god person at have på holdet, men med hans skadesfrekvens kan vi ganske enkelt ikke forlænge, selv ikke hvis han var klar på at skrive for under halvdelen af nuværende løn. Kayke har været en fiasko, siden han ikke har kunnet spille sig på holdet, og er blevet overhalet indenom af Rolf Toft.

Jeg håber godt nok Lynge får forlænget med nogle af de unge drenge hurtigst muligt, i særdeleshed Kusk, der er ved at udvikle sig til en fremragende spiller.
Kayke er vel ved at være fortid ja, og jeg bliver enormt overrasket, hvis han får forlænget kontrakten. Kunne man ikke forestille sig Bøgelund få anden funktion i klubben - han har tidligere udtalt et job som massør.
Hvis han nu beslutter sig til at læse fysio i Aalborg kan han da blive praktikant ;)

Brugeravatar
AaB-Midtjyde
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 20. jul 2005, 23:02

Re: Kasper Kusk

Indlæg af AaB-Midtjyde » 16. sep 2012, 17:39

Hvor jeg dog håber at der snart falder en forlængelse af til Kusk og Dalsgaard, intet mindre end en katastrofe hvis de ryger for en slik til vinter eller gratis efter sæsonen!

Besvar