AaB - Brøndby Kamptråd

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af budo » 6. maj 2012, 17:42

Billede
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. maj 2012, 17:50

Super talentfuld hold vi har, kunne vi få bare lidt rutine ind ville det se rigtigt rigtigt godt ud.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af jonas386 » 6. maj 2012, 17:55

Fandeme ærgeligt den sidste ikke bliver til mål. Ellers rigtig godt spillet over hele linjen!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3844
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Gentleman Finn » 6. maj 2012, 17:58

Hvor er det lækkert!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af doukas » 6. maj 2012, 18:03

Dommeren skal prise sig lykkelig for at hans beslutning om ikke at vise Patrick Olsen ud, ikke fik betydning for kampens udfald.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af jonas386 » 6. maj 2012, 18:05

I øvrigt så kan der vel ikke være nogen tvivl om at Lucas skal være indskifter. Han har ikke spillet så godt som i dag længe.
For silvan han var voldsom. Kusk strålede igen og Lasse spillede også rigtigt godt.

Derudover roser til Dalsgaard, Helenius, Würtz og Due.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 174
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af ALF » 6. maj 2012, 18:29

Dejlig næste kamp mod Lyngby, enten sejr og europa dørmme, eller nederlag, og pay back til OB for sidste års svinestreg :aabfan:

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Reyad » 6. maj 2012, 18:29

En meget lidt underholdende kamp, men med den rigtige vinder. Uden tvivl. Dagens bedste AaB'er må være Lasse Nielsen, han var sgu god i dag, og det var virkelig dejligt at se. Helenius er bare skarp, når han får chancen, men fy forhelvede BIF var sølle i dag. Virkelig sølle.

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Alfons Aalborg » 6. maj 2012, 18:41

Dette må da være den korteste kamptråd herinde nogensinde... :oops:
Anyways - klasse med en sejr idag mod Brøndby!! (Fortjent vel og mærke). Der skal ikke meget til at få tankerne tilbage på mangt et flot AaB-forår, hvor sejrene kommer i stimer!

En mega fornøjelse at lure http://sportsresultater.tv2.dk/index.ph ... =1&ttFK=46, hvor man ikke skal være vanvittigt optimist for at kunne se os hente GF over de sidste 3 kampe! Dette kræver selvfølgelig sejre og at vi viser, vi for en gangs skyld godt kan leve op til tabellen- og favoritværdigheden!

BTW - at se "De Unge Talenter" med bolden vækker godtnok noget særligt i mig! Kan ikke lade være med at drage paralleller til Bhele, omend der stadig er lidt vej endnu til navnligt netmaskerne...selvom Kusk og Lucas idag vel ikke kommer tættere på - uden at score.. Men fuck, hvor fedt at Nick fortsætter sin forårsoptur! :aabfan:
Billede

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af nik » 6. maj 2012, 18:53

Kedelig kamp som AaB vandt, lidt skuffende at man ikke kan dominere Brøndby mere dem de manglede, det lignede en gang ferie fodbold, synes der manglede intensitet kampen igennem

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 409
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Magnussen » 6. maj 2012, 19:03

ALF skrev:Dejlig næste kamp mod Lyngby, enten sejr og europa dørmme, eller nederlag, og pay back til OB for sidste års svinestreg :aabfan:
Tror desværre ikke der bliver meget pay back ved et nederlag...
Er Lyngby ikke allerede tvangsnedrykket pga. deres stadion?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Gaarde6 » 6. maj 2012, 19:08

nik skrev:Kedelig kamp som AaB vandt, lidt skuffende at man ikke kan dominere Brøndby mere dem de manglede, det lignede en gang ferie fodbold, synes der manglede intensitet kampen igennem
Tænk engang..
Om de havde siddet 11 mand midt på banen og skidt på en avis, kunne det ikke få mit pis i kog.
Vi vandt 1-0. Så er jeg gudhjælpemig ligeglad med, hvor meget eller, hvor lidt vi dominerer.
Lyder som om der SKAL være noget at brokke sig over.

Tag en pils. Sæt dig i solen og NYD at vi har bakket de bøsser fra Københavnstrup! :cheers:

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af nik » 6. maj 2012, 19:10

Sad skam i solen på Nordjydske :P

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Reto » 6. maj 2012, 19:18

Direkte chokerende hvor dårlige de gule var.
Godt nok uden 3 offensive profiler, men alligevel var det skandaløst ringe. Lækkert.

Fortjent sejr og skide ligegyldigt at baggrunden var enorm billig.
Det er altid fedt at vinde over dem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3844
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Gentleman Finn » 6. maj 2012, 19:21

Magnussen skrev:
ALF skrev:Dejlig næste kamp mod Lyngby, enten sejr og europa dørmme, eller nederlag, og pay back til OB for sidste års svinestreg :aabfan:
Tror desværre ikke der bliver meget pay back ved et nederlag...
Er Lyngby ikke allerede tvangsnedrykket pga. deres stadion?
Nej, kendelsen kunne ankes, og det er den blevet. Tilgengæld kan jeg ikke rigtig glæde mig over et nederlag.

Men hvis ob tager fuld potte i parken, bliver det stort set umuligt for dem at bevare håbet.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af alithebeast » 6. maj 2012, 19:22

Gaarde6 skrev: ...vi har bakket de bøsser fra Københavnstrup! :cheers:
Det lyder samme klamt. :P
Hader København!

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 409
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Magnussen » 6. maj 2012, 19:26

Gentleman Finn skrev:
Magnussen skrev:
ALF skrev:Dejlig næste kamp mod Lyngby, enten sejr og europa dørmme, eller nederlag, og pay back til OB for sidste års svinestreg :aabfan:
Tror desværre ikke der bliver meget pay back ved et nederlag...
Er Lyngby ikke allerede tvangsnedrykket pga. deres stadion?
Nej, kendelsen kunne ankes, og det er den blevet. Tilgengæld kan jeg ikke rigtig glæde mig over et nederlag.
Ahh, ok.

Men om ikke andet, er OB lige kommet foran i Parken, hvilket reelt set overflødiggør en skrivebordsafgørelse.
Hvis det holder, er spørgsmålet om vi møder et knækket Lyngby hold, eller et frigjort?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Martino » 6. maj 2012, 19:38

Dejligt med at godt resultat. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvilken ung og boldsikker opstilling man kunne spille med hvis man brugte Wichmann og Thomsen centralt og Kusk og Lucas på kanten og med Toft og Helenius fremme, og Ahlmann og Dalsgaard som backs. Ved godt kortene skal blandes, meeeen synes det er positivt på den lange bane at de unge drenge har så god en teknik. Augo og Würtz kan så noget andet kan man sige.
Jeg savner Winsnes

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af jonas386 » 6. maj 2012, 19:43

Martino skrev:Dejligt med at godt resultat. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvilken ung og boldsikker opstilling man kunne spille med hvis man brugte Wichmann og Thomsen centralt og Kusk og Lucas på kanten og med Toft og Helenius fremme, og Ahlmann og Dalsgaard som backs. Ved godt kortene skal blandes, meeeen synes det er positivt på den lange bane at de unge drenge har så god en teknik. Augo og Würtz kan så noget andet kan man sige.
Jeg tror ikke vi skal regne med Wichmann i fremtiden, det virker som om han gerne vil videre og være fast mand et sted, og det virker også lidt som at Kent og Kuhn satser mere på Nicolaj Thomsen.
Ærgeligt da jeg hellere ser Augo ud da han ikke kan kontrollere defensiven på samme måde som Würtz kan. Jeg kan vildt godt lide Augo (og også Würtz for den sags skyld) men det fungerer bare ikke med de 2 på midten.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB - Brøndby Kamptråd

Indlæg af Sauer » 6. maj 2012, 19:45

Magnussen skrev:
Bozak skrev:Helenius - oplæg af Lucus A.
Ahhh, oplæg er da vist med de positive briller på... ;)
Han tager et træk for meget, hvorefter bolden takles til Helenius af en Brom'by spiller.
Glæder mig til at se den igen. Nogen der ved om højdepunkter allerede er at finde et sted?

Da de viste målet på storskærmen efterfølgende, da lignede det i hvert fald for mig en bevidst og klog aflevering fra Lucas og ikke bare en tilfældig bold der havnede hos Helenius. Men måske jeg bare var drunk on AaB.. Ser frem til at se det igen :).

Og for satan, hvor er det dog dejligt med et par sejre i træk! Måske en ret billig baggrund imod både OB og Brøndby, men sejrene tæller alligevel i tabellen og i hovederne på vores spillere.

Besvar