AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af alithebeast » 22. maj 2012, 08:32

jonas386 skrev:Selvfølgelig kan han da erstattes, men ikke med de midler vi render rundt med på nuværende tidspunkt. Vil jeg da mene...
Helenius er netop vores bedste angriber siden Prica. Ham kunne vi jo netop ikke erstatte. Vi blev mestre fordi en række spillere pludselig løftede sig helt vildt i niveau. Herunder Jeppe Curth og Ene.
Men nu kommer der vel en smule midler ind, hvis Helenius skal ud.
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af A_Strandfelt » 22. maj 2012, 23:09

alithebeast skrev:
jonas386 skrev:Selvfølgelig kan han da erstattes, men ikke med de midler vi render rundt med på nuværende tidspunkt. Vil jeg da mene...
Helenius er netop vores bedste angriber siden Prica. Ham kunne vi jo netop ikke erstatte. Vi blev mestre fordi en række spillere pludselig løftede sig helt vildt i niveau. Herunder Jeppe Curth og Ene.
Men nu kommer der vel en smule midler ind, hvis Helenius skal ud.
Dog begrænset, da investorerne fra sidste vinter skal have deres andel.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB - HB Køge, søndag 20. maj kl. 16:00

Indlæg af Kasper » 22. maj 2012, 23:40

Hvis Helenius ryger skal der helt sikkert en ny angriber ind. Han er vores vigtigste spiller, det kan der efterhånden ikke være meget tvivl om. Tror mindst på 2 mill Euro.

Jeg er sikker på at han ryger og så tror jeg at Lukas Spalvis kommer ind. Så må vi se om han duer til noget, han er hvert fald et orn'lig brød.

Kayke er en spiller der pludselig kunne overraske omend det langt fra er sikkert, han virker meget ustabil.

Curth skal bare ud af vagten! Søndagens kamp var det værste jeg nogensinde har set fra AaB-angriber.

Rolf Toft skal stadig sluses stille og roligt ind, der er ingen tvivl om at talentet er der, han træner jo ikke en gang fuldtid endnu.

Det bliver spændende at se hvordan hullet bliver lukket. Den gamle rejemester skal hvert fald diske op med noget fra hans bedste side, hvis vi skal være med hvor det er sjovt i næste sæson.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Besvar