SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af jensemand57 » 23. maj 2012, 21:43

Men herligt at Nordsjælland fører 2 - 0

Brugeravatar
Del Pede
Allstar
Allstar
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:24
Geografisk sted: I helvede tilsyneladne
Kontakt:

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Del Pede » 23. maj 2012, 21:43

Jeg forstår ikke helt hvordan man kan argumentere for, at Lynge skal væk, fordi han ikke kan se Kent Nielsen skulle være for ringe. Der er ikke råd til at fyre nogen af dem, og ej hellere råd til at skifte dem ud. Jeg kan ikke rigtigt se hvad Lynge skal kunne gøre anderledes i den situation AaB er i lige nu. Han har ikke råd til at hverken købe eller sælge.
Billede

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Indie » 23. maj 2012, 21:44

Brent skrev:Det er jo grotesk det her, og viser at det er en total og ganske amatøragtig fejldisponering give vores unge spillere fri en situation hvor vi er hårdt ramt af skader, det blev dyrt.
Du mener, at vi går ned, fordi vi har sendt Lukas på landsholdet?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Funky » 23. maj 2012, 21:45

Der er altså mange af SønderJyskes mål hvor man kan sidde og sige, at det involverer dårlige forsvarsspil fra en AaB-forsvarer som normalt ikke ville være i startopstillingen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Provst i Brovst » 23. maj 2012, 21:45

Del Pede skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan man kan argumentere for, at Lynge skal væk, fordi han ikke kan se Kent Nielsen skulle være for ringe. Der er ikke råd til at fyre nogen af dem, og ej hellere råd til at skifte dem ud. Jeg kan ikke rigtigt se hvad Lynge skal kunne gøre anderledes i den situation AaB er i lige nu. Han har ikke råd til at hverken købe eller sælge.
Han har været med til at bringe os i denne situation.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af PeterS » 23. maj 2012, 21:46

Det skulle ikke undre mig hvis man kan se flere spillere holde afslutningsfest i byen i aften. Det er sgu da sørgeligt, føj

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Funky » 23. maj 2012, 21:47

PeterS skrev:Det skulle ikke undre mig hvis man kan se flere spillere holde afslutningsfest i byen i aften. Det er sgu da sørgeligt, føj
De skal træne i morgen, så jeg tvivler.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Shrug
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 22. sep 2009, 11:52

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Shrug » 23. maj 2012, 21:47

Del Pede skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan man kan argumentere for, at Lynge skal væk, fordi han ikke kan se Kent Nielsen skulle være for ringe. Der er ikke råd til at fyre nogen af dem, og ej hellere råd til at skifte dem ud. Jeg kan ikke rigtigt se hvad Lynge skal kunne gøre anderledes i den situation AaB er i lige nu. Han har ikke råd til at hverken købe eller sælge.
Fejldisponeringer af indkøb i selv gode tider bør vel have lidt konsekvenser. Jeg tager dog mine ord tilbage, hvis Augo/Würtz aksen kommer til at fungere godt over en længere periode og Curth viser et helt andet niveau. Måske Kayke spiller en kamp. Se, hvad Sønderjyske præsterer med deres budget?

Somand
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. apr 2008, 14:00

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Somand » 23. maj 2012, 21:49

Suk hvor var de max elendig i forsvaret.. og hvad sker der for de ikke kan finde ud af og tage et hjørnespark? hvor er kombinationerne som under Hamren?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Martino » 23. maj 2012, 21:49

Del Pede skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan man kan argumentere for, at Lynge skal væk, fordi han ikke kan se Kent Nielsen skulle være for ringe. Der er ikke råd til at fyre nogen af dem, og ej hellere råd til at skifte dem ud. Jeg kan ikke rigtigt se hvad Lynge skal kunne gøre anderledes i den situation AaB er i lige nu. Han har ikke råd til at hverken købe eller sælge.
Han ansatte Pehrsson og Kent og ja også Bruce Rioch. Fejl på fejl på fejl. Det er da let at argumentere for at Lynge skal væk.
Hvad havde KEP skrevet ??
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Jonas K » 23. maj 2012, 21:50

Funky skrev:Der er altså mange af SønderJyskes mål hvor man kan sidde og sige, at det involverer dårlige forsvarsspil fra en AaB-forsvarer som normalt ikke ville være i startopstillingen.
Er du på lykkepiller? Hvis man kan se noget positivt idag må man være Ole Henriksen eller Gandhi
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Del Pede
Allstar
Allstar
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:24
Geografisk sted: I helvede tilsyneladne
Kontakt:

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Del Pede » 23. maj 2012, 21:50

Provst i Brovst skrev:
Del Pede skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan man kan argumentere for, at Lynge skal væk, fordi han ikke kan se Kent Nielsen skulle være for ringe. Der er ikke råd til at fyre nogen af dem, og ej hellere råd til at skifte dem ud. Jeg kan ikke rigtigt se hvad Lynge skal kunne gøre anderledes i den situation AaB er i lige nu. Han har ikke råd til at hverken købe eller sælge.
Han har været med til at bringe os i denne situation.
Hvis vi snakker Lynge, så
1) Hvordan? Det er ikke hans gerninger i butikken, som har blødt 200 millioner væk
2) Hvordan skal AaB blive økonimisk bedre ved at fyre Lynge og så betale en ny til den position.

Chanko har selvfølgelig været os en dyr herre, men det var altså en mand som kunne spille bold, som efter et halvt år i Aalborg ikke gad spille bold længere. Den var svær at forudse
Billede

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Indie » 23. maj 2012, 21:50

Vi er en af favoritterne til at rykke ned næste år!

Brugeravatar
Del Pede
Allstar
Allstar
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:24
Geografisk sted: I helvede tilsyneladne
Kontakt:

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Del Pede » 23. maj 2012, 21:51

Martino skrev:
Del Pede skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan man kan argumentere for, at Lynge skal væk, fordi han ikke kan se Kent Nielsen skulle være for ringe. Der er ikke råd til at fyre nogen af dem, og ej hellere råd til at skifte dem ud. Jeg kan ikke rigtigt se hvad Lynge skal kunne gøre anderledes i den situation AaB er i lige nu. Han har ikke råd til at hverken købe eller sælge.
Han ansatte Pehrsson og Kent og ja også Bruce Rioch. Fejl på fejl på fejl. Det er da let at argumentere for at Lynge skal væk.
Hvad havde KEP skrevet ??
Ja, der er jeg så egentlig enig.
Han ansatte også Hamrén og Bache. Bruce Rioch var et nødvendigt onde i den kabale Lynge havde gang i. En stor gambling som ikke gav afkast.

Men det ændre ikke på, at vi ikke har råd til at fyre nogen som helst, før deres kontrakter løber naturlit ud
Billede

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Brent » 23. maj 2012, 21:51

Indie skrev:
Brent skrev:Det er jo grotesk det her, og viser at det er en total og ganske amatøragtig fejldisponering give vores unge spillere fri en situation hvor vi er hårdt ramt af skader, det blev dyrt.
Du mener, at vi går ned, fordi vi har sendt Lukas på landsholdet?
Ja til dels, hvis vi havde haft noget at skyde med offensivt kunne vi måske have begrænset nederlaget og nuppet den 6.plads
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Funky » 23. maj 2012, 21:52

Jonas K skrev:
Funky skrev:Der er altså mange af SønderJyskes mål hvor man kan sidde og sige, at det involverer dårlige forsvarsspil fra en AaB-forsvarer som normalt ikke ville være i startopstillingen.
Er du på lykkepiller? Hvis man kan se noget positivt idag må man være Ole Henriksen eller Gandhi
Du siger bare til hvis du mener jeg skriver noget der er faktuelt forkert.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af tommas jensen » 23. maj 2012, 21:52

Indie skrev:Vi er en af favoritterne til at rykke ned næste år!
Vi er rykket ned hvis ikke der sker noget

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Spanky » 23. maj 2012, 21:53

Provst i Brovst skrev:Jeg er sikker på KEP sidder og finder på morsomheder om debatsidens kloge hoveder netop nu, 5-0!!!

Det er desuden et tegn på de problemer der er i AaB at han håner klubbens fans på twitter.

Det er gået forbi min næse - hvad er det du hentyder til ?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Søgaard » 23. maj 2012, 21:54

Brent skrev:
Indie skrev:
Brent skrev:Det er jo grotesk det her, og viser at det er en total og ganske amatøragtig fejldisponering give vores unge spillere fri en situation hvor vi er hårdt ramt af skader, det blev dyrt.
Du mener, at vi går ned, fordi vi har sendt Lukas på landsholdet?
Ja til dels, hvis vi havde haft noget at skyde med offensivt kunne vi måske have begrænset nederlaget og nuppet den 6.plads
Helenius skal MINDST score 2 i dag, og det er uden at han yder noget specielt i dag. Vi har spillerne, de er bare ikke skarpe. Igen, jeg mener ikke tyskerne har et bedre hold end os på papiret. De vil det bare. De har en gameplan og de følger den. Arbejder for hinanden. Det er sku det jeg vil se, så er det sku fair at man taber.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00

Indlæg af Gentleman Finn » 23. maj 2012, 21:54

Var sgu ikke lige sjovt at være med til! så tabte vi en halv mio.

Synes nu ellers sæsonen har været godkendt men det bliver en træls måde at gå på ferie.

Besvar