sæson-kort

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

sæson-kort

Indlæg af 12mand » 25. maj 2012, 12:17

er det kun mig der føler at man burde sætte prisen på et sæson-kort 100,- ned, efter den miserable indsats i haderslev, og fordi man nu mister en ekstra hjemmekamp?!

men hele essensen er, at et sæson-kort til spar nord koster 1350,- og man sparer 1080,-
men med billetgebyr koster 16 kampe 2000,- så er der (måske) nogen pokalkampe. men hvordan kan man nogensinde spare 1080,- ved at købe til spar nord?? er det bare mig der er helt væk??
lynge er gud!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: sæson-kort

Indlæg af jydenfranord » 25. maj 2012, 12:25

12mand skrev:er det kun mig der føler at man burde sætte prisen på et sæson-kort 100,- ned, efter den miserable indsats i haderslev, og fordi man nu mister en ekstra hjemmekamp?!

men hele essensen er, at et sæson-kort til spar nord koster 1350,- og man sparer 1080,-
men med billetgebyr koster 16 kampe 2000,- så er der (måske) nogen pokalkampe. men hvordan kan man nogensinde spare 1080,- ved at købe til spar nord?? er det bare mig der er helt væk??
Du har jo ikke mistet nogen kamp i forhold til den netop overståede sæson, så ud fra det, er det er ret dårligt argument.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: sæson-kort

Indlæg af astonvilla » 25. maj 2012, 13:16

12mand skrev:er det kun mig der føler at man burde sætte prisen på et sæson-kort 100,- ned, efter den miserable indsats i haderslev, og fordi man nu mister en ekstra hjemmekamp?!

men hele essensen er, at et sæson-kort til spar nord koster 1350,- og man sparer 1080,-
men med billetgebyr koster 16 kampe 2000,- så er der (måske) nogen pokalkampe. men hvordan kan man nogensinde spare 1080,- ved at købe til spar nord?? er det bare mig der er helt væk??
Super idé at skære ned på priserne. AaB har jo ikke brug for kapital.

Nej, sorry (kunne ikke lade være). Alvorligt: Få nu bare gen-erhvervet det sæsonkort så hurtigt som muligt (alle mand!) så de så hurtigt som muligt kan få nogle penge i kassen ude på Hornevej!
Bienvenu Bassogog!

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: sæson-kort

Indlæg af The Point Maker » 25. maj 2012, 13:19

12mand skrev:er det kun mig der føler at man burde sætte prisen på et sæson-kort 100,- ned, efter den miserable indsats i haderslev, og fordi man nu mister en ekstra hjemmekamp?!

men hele essensen er, at et sæson-kort til spar nord koster 1350,- og man sparer 1080,-
men med billetgebyr koster 16 kampe 2000,- så er der (måske) nogen pokalkampe. men hvordan kan man nogensinde spare 1080,- ved at købe til spar nord?? er det bare mig der er helt væk??
Jeg håber ikke du også beskylder AaB for deres dårlige økonomi med sådan et indslag - det minder i hvert til fald ikke om god økonomistyring :-)

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: sæson-kort

Indlæg af PeterS » 25. maj 2012, 13:26

Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: sæson-kort

Indlæg af The Point Maker » 25. maj 2012, 13:29

PeterS skrev:Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.
Lyder som en Aalborg Ishockey kopiering med den form for sæsonsort?

Hvor ved du i grunden fra at de kun kommer den ene gang? Hvor mange nye fans tror du der skal laves for det kan tjene sig selv ind igen, taget i betragtning af de fans kan være kunder i butikken de næste 40 år?

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: sæson-kort

Indlæg af PeterS » 25. maj 2012, 13:38

The Point Maker skrev:
PeterS skrev:Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.
Lyder som en Aalborg Ishockey kopiering med den form for sæsonsort?

Hvor ved du i grunden fra at de kun kommer den ene gang? Hvor mange nye fans tror du der skal laves for det kan tjene sig selv ind igen, taget i betragtning af de fans kan være kunder i butikken de næste 40 år?
Jeg kender mange der kun kommer på stadion når der er gratis billetter, men det er nok kun mig der kender til. Før hvad kan tjenes ind? Gratis billetter? Der er snart ikke en kamp hvor der ikke er omdelt 1000 billetter, skal jeg bare tage imod dem næste år og droppe mit sæsonkort? Tror jeg blev tilbudt billetter til 6-7 kampe forrige sæson, selvom jeg havde købt mit sæsonkort i dyre domme.

Man kunne se det til den sidste kamp, man annoncere stort og flot der var over 9000 billetter ude, men alligevel kom der kun 6700. Jeg nægter at tro på de 2300 folk havde købt deres billet.

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: sæson-kort

Indlæg af The Point Maker » 25. maj 2012, 13:46

PeterS skrev:
The Point Maker skrev:
PeterS skrev:Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.
Lyder som en Aalborg Ishockey kopiering med den form for sæsonsort?

Hvor ved du i grunden fra at de kun kommer den ene gang? Hvor mange nye fans tror du der skal laves for det kan tjene sig selv ind igen, taget i betragtning af de fans kan være kunder i butikken de næste 40 år?
Jeg kender mange der kun kommer på stadion når der er gratis billetter, men det er nok kun mig der kender til. Før hvad kan tjenes ind? Gratis billetter?
Ja hvis du skaber en ny fan vil den pågældende jo i løbet af de næste 40 år købe merchandise, billetter, evt sæsonkort, osv. det er en charmeoffensiv og ja der kommer mange gratis billetter ud, men så galt er det heller ikk. Jeg er overbevist om det ikke kun er gratister som du tror, og derfor skal det ses i et mere fremtidigt perspektiv end det du gør. Syns du skulle tage de 6-7 gratis billetter du er blevet tilbudt så :-)

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: sæson-kort

Indlæg af PeterS » 25. maj 2012, 14:09

The Point Maker skrev:
PeterS skrev:
The Point Maker skrev:
PeterS skrev:Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.
Lyder som en Aalborg Ishockey kopiering med den form for sæsonsort?

Hvor ved du i grunden fra at de kun kommer den ene gang? Hvor mange nye fans tror du der skal laves for det kan tjene sig selv ind igen, taget i betragtning af de fans kan være kunder i butikken de næste 40 år?
Jeg kender mange der kun kommer på stadion når der er gratis billetter, men det er nok kun mig der kender til. Før hvad kan tjenes ind? Gratis billetter?
Ja hvis du skaber en ny fan vil den pågældende jo i løbet af de næste 40 år købe merchandise, billetter, evt sæsonkort, osv. det er en charmeoffensiv og ja der kommer mange gratis billetter ud, men så galt er det heller ikk. Jeg er overbevist om det ikke kun er gratister som du tror, og derfor skal det ses i et mere fremtidigt perspektiv end det du gør. Syns du skulle tage de 6-7 gratis billetter du er blevet tilbudt så :-)
Jeg tror ikke på det er så lyserødt som du beskriver, jeg synes det er fint nok man får nogle børn fra fodboldklubber ud på stadion, men når billetterne pludselig bliver spredt omkring alle mulige andre steder forstår jeg ikke man stadig kan få sig til at at tage fast høj pris for dem der er der hver gang.

Det er som om AaB tror at de faste tilskuere kommer uanset hvilken pris og service der er, og så gælder det bare om at trække flere nye til. I sidste ender tror jeg på, at man får flere tilskuer ved at pleje de faste kunder, og det rygtes hutigt videre så flere bliver det.

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: sæson-kort

Indlæg af The Point Maker » 25. maj 2012, 14:11

PeterS skrev:
The Point Maker skrev:
PeterS skrev:
The Point Maker skrev:
PeterS skrev:Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.
Lyder som en Aalborg Ishockey kopiering med den form for sæsonsort?

Hvor ved du i grunden fra at de kun kommer den ene gang? Hvor mange nye fans tror du der skal laves for det kan tjene sig selv ind igen, taget i betragtning af de fans kan være kunder i butikken de næste 40 år?
Jeg kender mange der kun kommer på stadion når der er gratis billetter, men det er nok kun mig der kender til. Før hvad kan tjenes ind? Gratis billetter?
Ja hvis du skaber en ny fan vil den pågældende jo i løbet af de næste 40 år købe merchandise, billetter, evt sæsonkort, osv. det er en charmeoffensiv og ja der kommer mange gratis billetter ud, men så galt er det heller ikk. Jeg er overbevist om det ikke kun er gratister som du tror, og derfor skal det ses i et mere fremtidigt perspektiv end det du gør. Syns du skulle tage de 6-7 gratis billetter du er blevet tilbudt så :-)
Jeg tror ikke på det er så lyserødt som du beskriver, jeg synes det er fint nok man får nogle børn fra fodboldklubber ud på stadion, men når billetterne pludselig bliver spredt omkring alle mulige andre steder forstår jeg ikke man stadig kan få sig til at at tage fast høj pris for dem der er der hver gang.

Det er som om AaB tror at de faste tilskuere kommer uanset hvilken pris og service der er, og så gælder det bare om at trække flere nye til. I sidste ender tror jeg på, at man får flere tilskuer ved at pleje de faste kunder, og det rygtes hutigt videre så flere bliver det.
Jeg tror på man skal gøre begge dele, men de mange gratis billetter kan godt tjene sig ind i salg på stadion. der hvor det bliver problematisk er hvis sæsonkortene devalueres så meget at mange tænker som dig, og ikke vil forlænge.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: sæson-kort

Indlæg af 12mand » 25. maj 2012, 14:19

der er ikk rigtig nogen der har svaret på hvordan der kan være så stor en forskel i besparelse??

men jeg mener da at sætter man prisen ned på sæson-kort (eller billetter) vil der alt andet lige komme flere på stadion. det er da logik.
jeg har os foreslået AaB at lave en gratis kamp eller en kamp der koster 50,- lige meget hvilken plads, for at trække nye folk til. det kan godt være det ikk giver så meget i indgang, men man får flere folk på stadion=flere solgte varer, plus større sandsynlighed for at folk kommer igen en anden gang.
lynge er gud!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: sæson-kort

Indlæg af PeterS » 25. maj 2012, 14:23

The Point Maker skrev:
PeterS skrev:
The Point Maker skrev:
PeterS skrev:
The Point Maker skrev:
PeterS skrev:Ellers skulle man sætte prisen ned og håbe på flere faste kunder i butikken, i stedet for at slynge om sig med fribilletter til diverse foreninger osv. De kommer alligevel kun på stadion den ene gang om året og køber som regel ikke noget derude. I det hele taget lave gøre mere for dem der kommer på stadion hele tiden.

F.eks. kunne man lave det sådan, at kortet blev betalt alt efter hvor mange gange det blev brugt? 6-700 for kortet, og for hver kamp du misser ryger der 50-100 kr oven i!

Ved siden af skulle det normale sæsonkort dog stadig være til dem der ikke turde sige om de ville komme hver kamp.
Lyder som en Aalborg Ishockey kopiering med den form for sæsonsort?

Hvor ved du i grunden fra at de kun kommer den ene gang? Hvor mange nye fans tror du der skal laves for det kan tjene sig selv ind igen, taget i betragtning af de fans kan være kunder i butikken de næste 40 år?
Jeg kender mange der kun kommer på stadion når der er gratis billetter, men det er nok kun mig der kender til. Før hvad kan tjenes ind? Gratis billetter?
Ja hvis du skaber en ny fan vil den pågældende jo i løbet af de næste 40 år købe merchandise, billetter, evt sæsonkort, osv. det er en charmeoffensiv og ja der kommer mange gratis billetter ud, men så galt er det heller ikk. Jeg er overbevist om det ikke kun er gratister som du tror, og derfor skal det ses i et mere fremtidigt perspektiv end det du gør. Syns du skulle tage de 6-7 gratis billetter du er blevet tilbudt så :-)
Jeg tror ikke på det er så lyserødt som du beskriver, jeg synes det er fint nok man får nogle børn fra fodboldklubber ud på stadion, men når billetterne pludselig bliver spredt omkring alle mulige andre steder forstår jeg ikke man stadig kan få sig til at at tage fast høj pris for dem der er der hver gang.

Det er som om AaB tror at de faste tilskuere kommer uanset hvilken pris og service der er, og så gælder det bare om at trække flere nye til. I sidste ender tror jeg på, at man får flere tilskuer ved at pleje de faste kunder, og det rygtes hutigt videre så flere bliver det.
Jeg tror på man skal gøre begge dele, men de mange gratis billetter kan godt tjene sig ind i salg på stadion. der hvor det bliver problematisk er hvis sæsonkortene devalueres så meget at mange tænker som dig, og ikke vil forlænge.
Så er vi vel sådan set enige. Jeg forlænger mit sæsonkort, men det vil stadigvæk irritere mig, at der skal deles så mange billetter rundt, at man oftest kan få fat i en, hvis man er ligeglad med hvor man sidder. Nu skal det så også tages i mente at jeg er på SU, så de 1350,- er mange penge for mig.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: sæson-kort

Indlæg af frederikshavneren » 25. maj 2012, 14:28

Måske klubben skulle overveje at følge agfs tiltag med lidt lavere priser til studerende.
http://www.agffodbold.dk/billetter/saesonkort/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det kan selvfølgelig opfattes som et kontroversielt forslag at "belønne" studerende, men faktum er at en del studerende fravælger stadion bl.a. pga. prisen.

Mange studerende har en presset økonomi, og af den årsag kender jeg flere der fravælger at komme på
stadion. Aalborg er en af Danmarks største studiebyer med efterhånden et betragtelig antal studerende. Hvis lidt lavere priser kan få flere studerende på stadion så ser jeg det som en win win situation.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: sæson-kort

Indlæg af Gentleman Finn » 25. maj 2012, 19:07

Helt sikkert en god idé frk.havneren

Jeg har købt plus sæsonkortet, synes det er en fin deal de giver der :cheers:

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: sæson-kort

Indlæg af Søgaard » 26. maj 2012, 15:25

12mand skrev:der er ikk rigtig nogen der har svaret på hvordan der kan være så stor en forskel i besparelse??
Som du siger kan det koste 2000 hvis man køber incl. gebyr, det er så 650 kr. man sparer der.
Så giver de dig 2 billetter til en "valgfri" kamp (ex FC Latte og Bøf) værdi 270 (hvis det er siddeplads)
Og så regner vi 1 pokalkamp oveni til 125.
Så er vi ved at være der med en total på 1045 - der mangler 35 kr., aner ikke lige hvordan de kommer frem til præcis 1080.. Tager de lavere pris i pokalen måske? Med potentielt 2 hjemmekampe á 80 kr. ville det gå op. Men så er der ikke regnet billetgebyr oveni. Så her kunne de have lavet en endnu højere "potentiel besparelse" - især hvis pokal er til standard pris.

Anyway, giver det mening? De måske ikke ligefrem er økonomer, dem der sidder og laver de her beregninger, ville i hvert fald gerne se deres udregning... :)

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: sæson-kort

Indlæg af AaBlover4ever » 26. maj 2012, 19:33

Søgaard skrev:
12mand skrev:der er ikk rigtig nogen der har svaret på hvordan der kan være så stor en forskel i besparelse??
Som du siger kan det koste 2000 hvis man køber incl. gebyr, det er så 650 kr. man sparer der.
Så giver de dig 2 billetter til en "valgfri" kamp (ex FC Latte og Bøf) værdi 270 (hvis det er siddeplads)
Og så regner vi 1 pokalkamp oveni til 125.
Så er vi ved at være der med en total på 1045 - der mangler 35 kr., aner ikke lige hvordan de kommer frem til præcis 1080.. Tager de lavere pris i pokalen måske? Med potentielt 2 hjemmekampe á 80 kr. ville det gå op. Men så er der ikke regnet billetgebyr oveni. Så her kunne de have lavet en endnu højere "potentiel besparelse" - især hvis pokal er til standard pris.

Anyway, giver det mening? De måske ikke ligefrem er økonomer, dem der sidder og laver de her beregninger, ville i hvert fald gerne se deres udregning... :)

/Søgaard
Jeg kan få det til at gå op hvis man regner billetterne til 135 kr. pr. kamp (dvs. en siddeplads): 135 x 16 = 2.160 + 2 ekstra billetter á 135 = 270. I alt vil det give 2.430, og man betaler så 1.350. Det giver netop en besparelse på 1.080.

Så det bunder altså i, at AaB har valgt at sammenligne priserne på to forskellige typer ydelser (siddeplads ctr. ståplads)- medmindre selvfølgelig man sætter prisen op til 115 pr. billet og så ligger 20 kr. i billetgebyr oveni!!?

EDIT: Hvis billetprisen er 105 kr. og man så ligger gebyret på 20 kr. oveni, giver det en besparelse på 900 kr. Har man AaB-kort (og dermed slipper for gebyrer) spar man reelt kun 540 kr. Naturligvis også en besparelse, men langt fra så meget som AaB påstår - faktisk kun halvdelen!

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: sæson-kort

Indlæg af AaBlover4ever » 26. maj 2012, 19:36

frederikshavneren skrev:Måske klubben skulle overveje at følge agfs tiltag med lidt lavere priser til studerende.
http://www.agffodbold.dk/billetter/saesonkort/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det kan selvfølgelig opfattes som et kontroversielt forslag at "belønne" studerende, men faktum er at en del studerende fravælger stadion bl.a. pga. prisen.

Mange studerende har en presset økonomi, og af den årsag kender jeg flere der fravælger at komme på
stadion. Aalborg er en af Danmarks største studiebyer med efterhånden et betragtelig antal studerende. Hvis lidt lavere priser kan få flere studerende på stadion så ser jeg det som en win win situation.
Er helt enig i, at AaB med fordel kunne sænke prisen for studerende (og evt. pensionister)? På en SU er det svært at få det hele til, at hænge sammen og almindelig logik siger at det er fornøjelserne der bliver skåret fra først.

Problemet ligger jo nok i, at AaB er økonomisk klemt og derfor ikke kan tillade sig at se stort på økonomi.

Det stores regnestykke skal jo gøres op i, hvor mange flere man evt. ville kunne få til at komme på stadion, og om det evt. kan opveje en prisnedsættelse!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: sæson-kort

Indlæg af Klaus » 26. maj 2012, 20:11

Jeg vil gerne have et sæsonkort. Jeg ser vel godt 80% af hjemmekampene, så det gir' fint fornuft. Spørgsmålet er, om man til enkelte kampe kan skifte tribune. Sagen er den, at jeg har ungerne med til fodbold 4-5 gange om året, og når de er med, vil vi helst være på familietribunen. Når de ikke er med, står jeg på Spar Nord. Kan dette mon lade sig gøre med et sæsonkort???

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: sæson-kort

Indlæg af AaBlover4ever » 26. maj 2012, 20:41

Klaus skrev:Jeg vil gerne have et sæsonkort. Jeg ser vel godt 80% af hjemmekampene, så det gir' fint fornuft. Spørgsmålet er, om man til enkelte kampe kan skifte tribune. Sagen er den, at jeg har ungerne med til fodbold 4-5 gange om året, og når de er med, vil vi helst være på familietribunen. Når de ikke er med, står jeg på Spar Nord. Kan dette mon lade sig gøre med et sæsonkort???
Det tvivler jeg stærkt på, da du jo køber sæsonkort til en bestemt tribune. Men vil nok råde dig til, at skrive til AaB, den billetansvarlige hedder Carsten Svendsen (http://www.aabsport.dk/om-AaB-as/medarb ... ndsen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;) og kan kontaktes på cs@aabsport.dk. Han vil uden tvivl kunne svare dig bedre end nogen herinde kan :thumbsup:

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: sæson-kort

Indlæg af nik » 26. maj 2012, 22:43

Mon ikke det ville give flere tilskuere hvis man sænkede prisen, eller differcirede priserne på kampene, det gælder vel om at få flere ind så de har en mulighed for at bruge penge, jeg ved når jeg tager junior med på stadion, så koster det hurtigt en noget ved siden af

Besvar