Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15.00

Indlæg af frederikshavneren » 25. jul 2012, 14:32

Det må efterhånden være på tide at oprette en kamptråd til den næste kamp. Vores næste kamp er 3. spillerunde i Superligaen på udebane lørdag kl. 15.00 i Parken mod vicemestrene fra FC København.
Selv om den nye sæson stadigvæk er ung og der kun er spillet 2 runder så kan man måske alligevel godt betegne lørdagens kamp for et tidligt topopgør.

Modstanderen FC København er uden tvivl storfavorit til kampen, men forhåbentlig kan vi levere en sensation i Parken. Historisk set bliver det meget svært, vi har en grufuld statistik i Parken. Hvis vi skal levere en sensation i form af en sejr så kræver det virkelig, at samtlige spillere rammer topniveauet ellers taber vi. Heldigvis har fck netop solgt N´Doye, ham har vi virkelig haft det svært imod.

Når det så er sagt får vi måske ikke en større chance end på lørdag i forhold til at hente et godt resultat. Fck har ikke været overbevisende i den nye sæson, men har på sædvanlig facon alligevel hentet resultaterne.

Den lille ubekendte faktor er om fck måske sparer et par spillere og nedprioriter kampen, da fck om præcis en uge onsdag d. 1. august spiller en meget vigtig Champions League kvalifikationskamp mod Club Brügge. Selv om københavnerne måske ikke officielt vil melde det ud, så tvivler jeg ikke på at de prioriterer kampen mod belgierne noget højere end den forestående kamp mod os.

Nøglen til et godt resultat mod fck er at vi leverer en toppræstation. Spillemæssigt tror jeg at vi får det samme scenarie at se i lørdagens kamp, som vi har set mange gange før når vi har gæstet Parken. Vi har ofte haft en del possession i Parken, men har alligevel næsten hver gang tabt temmelig stort og alt for nemt. Vi har det traditionelt meget svært imod fcks kontraangreb og dødbolde, hvilket vi senest så i forårets kamp i Parken.
Med mindre Bolanos og Oviedo spares på lørdag så er det meget vigtigt at stoppe Bolanos og Oviedo da de står for meget af københavnernes chanceskabende spil.

Angående selve holdopstillingen tror jeg på følgende line up:

N. Larsen
K. Bøgelund (Dalsgaard) - KEP - Lasse - Ahlmann
Dalsgaard (Kusk) - Würtz - Augu - Due
Curth (Lucas)
Helenius

Kommentarer til startopstillingen:

Jeg tror at Kent vil indrette vores startopstilling efter modstanderen, men det er selvfølgelig altid en afvejning af hvor meget man skal gå på kompromis i forsøget på at stække modstanderen.

Dalsgaard har været ok som højre back, men jeg tvivler stærkt på at han har niveauet til at stoppe Oviedo, der er så afgørende for københavnernes offensiv. Selv om Bøgelund er et stort sats, så har jeg alligevel større tiltro til at Bøgelund kan stoppe Oviedo. Resten af forsvaret er formentlig ikke til diskussion.

På midtbanen vil jeg ikke være overrasket hvis Kusk må en tur på bænken. Ikke fordi Kusk har gjort det dårligt (senest havde han jo en fremragende assist til Helenius i søndags), men Kusk bliver måske ofret af taktiske årsager. På lørdag kan vi få god brug for Dalsgaards hurtighed, der kan blive en vigtig faktor i vores omstillinger. Defensivt har jeg også lidt større tiltro til Dalsgaard fremfor Kusk. Jeg tvivler ikke på at Würtz, Augu og Due spiller på lørdag.

Offensivt kan det tænkes at Curth starter inde på bekostning af Lucas. Vi kan få god brug for Lucas´kreativitet og evne til at holde på bolden, men jeg tror at Kent vælger at starte med Curth da han simpelthen er bedre defensivt.

Personligt håber jeg at Kusk og Lucas starter inde, men jeg tror at de begge ofres af taktiske årsager. Hvis dette holder stik vil det efterlade os med følgende udskiftere:

C. Christensen
P. Kristensen
N. Gotfredsen
R. Thelander
M Wichmann
K. Kusk
Lucas
R. Toft

Ingen tvivl om at det bliver en meget svær kamp, hvor der skal en toppræstation til hvis vi skal hente en sejr. Tror at det bliver en spillemæssigt lige kamp, men at vi alligevel taber
3-1 efter de sædvanlige fck scoringer efter kontraangreb og dødbolde.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af NIN » 25. jul 2012, 15:18

frederikshavneren skrev:Det må efterhånden være på tide at oprette en kamptråd til den næste kamp. Vores næste kamp er 3. spillerunde i Superligaen på udebane lørdag kl. 15.00 i Parken mod vicemestrene fra FC København.
Selv om den nye sæson stadigvæk er ung og der kun er spillet 2 runder så kan man måske alligevel godt betegne lørdagens kamp for et tidligt topopgør.

Modstanderen FC København er uden tvivl storfavorit til kampen, men forhåbentlig kan vi levere en sensation i Parken. Historisk set bliver det meget svært, vi har en grufuld statistik i Parken. Hvis vi skal levere en sensation i form af en sejr så kræver det virkelig, at samtlige spillere rammer topniveauet ellers taber vi. Heldigvis har fck netop solgt N´Doye, ham har vi virkelig haft det svært imod.

Når det så er sagt får vi måske ikke en større chance end på lørdag i forhold til at hente et godt resultat. Fck har ikke været overbevisende i den nye sæson, men har på sædvanlig facon alligevel hentet resultaterne.

Den lille ubekendte faktor er om fck måske sparer et par spillere og nedprioriter kampen, da fck om præcis en uge onsdag d. 1. august spiller en meget vigtig Champions League kvalifikationskamp mod Club Brügge. Selv om københavnerne måske ikke officielt vil melde det ud, så tvivler jeg ikke på at de prioriterer kampen mod belgierne noget højere end den forestående kamp mod os.

Nøglen til et godt resultat mod fck er at vi leverer en toppræstation. Spillemæssigt tror jeg at vi får det samme scenarie at se i lørdagens kamp, som vi har set mange gange før når vi har gæstet Parken. Vi har ofte haft en del possession i Parken, men har alligevel næsten hver gang tabt temmelig stort og alt for nemt. Vi har det traditionelt meget svært imod fcks kontraangreb og dødbolde, hvilket vi senest så i forårets kamp i Parken.
Med mindre Bolanos og Oviedo spares på lørdag så er det meget vigtigt at stoppe Bolanos og Oviedo da de står for meget af københavnernes chanceskabende spil.

Angående selve holdopstillingen tror jeg på følgende line up:

N. Larsen
K. Bøgelund (Dalsgaard) - KEP - Lasse - Ahlmann
Dalsgaard (Kusk) - Würtz - Augu - Due
Curth (Lucas)
Helenius

Kommentarer til startopstillingen:

Jeg tror at Kent vil indrette vores startopstilling efter modstanderen, men det er selvfølgelig altid en afvejning af hvor meget man skal gå på kompromis i forsøget på at stække modstanderen.

Dalsgaard har været ok som højre back, men jeg tvivler stærkt på at han har niveauet til at stoppe Oviedo, der er så afgørende for københavnernes offensiv. Selv om Bøgelund er et stort sats, så har jeg alligevel større tiltro til at Bøgelund kan stoppe Oviedo. Resten af forsvaret er formentlig ikke til diskussion.

På midtbanen vil jeg ikke være overrasket hvis Kusk må en tur på bænken. Ikke fordi Kusk har gjort det dårligt (senest havde han jo en fremragende assist til Helenius i søndags), men Kusk bliver måske ofret af taktiske årsager. På lørdag kan vi få god brug for Dalsgaards hurtighed, der kan blive en vigtig faktor i vores omstillinger. Defensivt har jeg også lidt større tiltro til Dalsgaard fremfor Kusk. Jeg tvivler ikke på at Würtz, Augu og Due spiller på lørdag.

Offensivt kan det tænkes at Curth starter inde på bekostning af Lucas. Vi kan få god brug for Lucas´kreativitet og evne til at holde på bolden, men jeg tror at Kent vælger at starte med Curth da han simpelthen er bedre defensivt.

Personligt håber jeg at Kusk og Lucas starter inde, men jeg tror at de begge ofres af taktiske årsager. Hvis dette holder stik vil det efterlade os med følgende udskiftere:

C. Christensen
P. Kristensen
N. Gotfredsen
R. Thelander
M Wichmann
K. Kusk
Lucas
R. Toft

Ingen tvivl om at det bliver en meget svær kamp, hvor der skal en toppræstation til hvis vi skal hente en sejr. Tror at det bliver en spillemæssigt lige kamp, men at vi alligevel taber
3-1 efter de sædvanlige fck scoringer efter kontraangreb og dødbolde.

Med en hel uge til det første CL opgør, så tror jeg på ingen måde, at FCK spare nøglespillere. Tvært i mod tror jeg de vil skaffe sig så stort et "forspring" i liga minutter som muligt og for alt i verden en succes oplevelse.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af rAaBe » 25. jul 2012, 15:31

frederikshavneren skrev:Det må efterhånden være på tide at oprette en kamptråd til den næste kamp. Vores næste kamp er 3. spillerunde i Superligaen på udebane lørdag kl. 15.00 i Parken mod vicemestrene fra FC København.
Selv om den nye sæson stadigvæk er ung og der kun er spillet 2 runder så kan man måske alligevel godt betegne lørdagens kamp for et tidligt topopgør.

Modstanderen FC København er uden tvivl storfavorit til kampen, men forhåbentlig kan vi levere en sensation i Parken. Historisk set bliver det meget svært, vi har en grufuld statistik i Parken. Hvis vi skal levere en sensation i form af en sejr så kræver det virkelig, at samtlige spillere rammer topniveauet ellers taber vi. Heldigvis har fck netop solgt N´Doye, ham har vi virkelig haft det svært imod.

Når det så er sagt får vi måske ikke en større chance end på lørdag i forhold til at hente et godt resultat. Fck har ikke været overbevisende i den nye sæson, men har på sædvanlig facon alligevel hentet resultaterne.

Den lille ubekendte faktor er om fck måske sparer et par spillere og nedprioriter kampen, da fck om præcis en uge onsdag d. 1. august spiller en meget vigtig Champions League kvalifikationskamp mod Club Brügge. Selv om københavnerne måske ikke officielt vil melde det ud, så tvivler jeg ikke på at de prioriterer kampen mod belgierne noget højere end den forestående kamp mod os.

Nøglen til et godt resultat mod fck er at vi leverer en toppræstation. Spillemæssigt tror jeg at vi får det samme scenarie at se i lørdagens kamp, som vi har set mange gange før når vi har gæstet Parken. Vi har ofte haft en del possession i Parken, men har alligevel næsten hver gang tabt temmelig stort og alt for nemt. Vi har det traditionelt meget svært imod fcks kontraangreb og dødbolde, hvilket vi senest så i forårets kamp i Parken.
Med mindre Bolanos og Oviedo spares på lørdag så er det meget vigtigt at stoppe Bolanos og Oviedo da de står for meget af københavnernes chanceskabende spil.

Angående selve holdopstillingen tror jeg på følgende line up:

N. Larsen
K. Bøgelund (Dalsgaard) - KEP - Lasse - Ahlmann
Dalsgaard (Kusk) - Würtz - Augu - Due
Curth (Lucas)
Helenius

Kommentarer til startopstillingen:

Jeg tror at Kent vil indrette vores startopstilling efter modstanderen, men det er selvfølgelig altid en afvejning af hvor meget man skal gå på kompromis i forsøget på at stække modstanderen.

Dalsgaard har været ok som højre back, men jeg tvivler stærkt på at han har niveauet til at stoppe Oviedo, der er så afgørende for københavnernes offensiv. Selv om Bøgelund er et stort sats, så har jeg alligevel større tiltro til at Bøgelund kan stoppe Oviedo. Resten af forsvaret er formentlig ikke til diskussion.

På midtbanen vil jeg ikke være overrasket hvis Kusk må en tur på bænken. Ikke fordi Kusk har gjort det dårligt (senest havde han jo en fremragende assist til Helenius i søndags), men Kusk bliver måske ofret af taktiske årsager. På lørdag kan vi få god brug for Dalsgaards hurtighed, der kan blive en vigtig faktor i vores omstillinger. Defensivt har jeg også lidt større tiltro til Dalsgaard fremfor Kusk. Jeg tvivler ikke på at Würtz, Augu og Due spiller på lørdag.

Offensivt kan det tænkes at Curth starter inde på bekostning af Lucas. Vi kan få god brug for Lucas´kreativitet og evne til at holde på bolden, men jeg tror at Kent vælger at starte med Curth da han simpelthen er bedre defensivt.

Personligt håber jeg at Kusk og Lucas starter inde, men jeg tror at de begge ofres af taktiske årsager. Hvis dette holder stik vil det efterlade os med følgende udskiftere:

C. Christensen
P. Kristensen
N. Gotfredsen
R. Thelander
M Wichmann
K. Kusk
Lucas
R. Toft

Ingen tvivl om at det bliver en meget svær kamp, hvor der skal en toppræstation til hvis vi skal hente en sejr. Tror at det bliver en spillemæssigt lige kamp, men at vi alligevel taber
3-1 efter de sædvanlige fck scoringer efter kontraangreb og dødbolde.
Tak for en god start på tråden!

Hvis vi skal være mere defensiv indstillede så tror ikke det er i forsvaret der bliver lavet om. Jeg synes Dalsgaard har gjort det fortrinligt defensivt, samt at hans speed er sværere for modstanderne at forholde sig til end en klassiske defensive spiller. Hvis man vægter defensiv kontrol højt, så hælder jeg nok mere til at Kusk eller snarere Lucas erstattes af Wichman (hvorved vores 4-2-3-1 mere kommer til at ligne en 4-5-1) Om det er en god/slet/usandsynlig forandring vil jeg lade andre om at vurdere. Allerhelst så jeg faktisk at man forsøger at fastholde konceptet og opstillingen som jeg synes man har set i de sidste 2 kampe.

Umiddelbart synes jeg det er svært at sige noget entydigt om effekten af FCK's snarlige Europæiske kampe. Flere ting taler både for og imod. Hvis der er en fordel til os, må det være at de måske ikke er så ærgrerige (især i slutningen af kampen), jeg forventer at de vil prøve at vinde kampen tidligt, være kontrollerende og spare på kræfterne.
Tror også Ndoyes fravær er en fordel for os - umiddelbart giver det dem een færre streng at spille på offensivt da de ikke har en tilsvarende trussel i luften.

Glæder mig til kampen og håber at se alle vores unge i aktion igen - hvor er det fedt at se dem vokse og udvikle sig!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af FlæskeFrank » 25. jul 2012, 20:00

Synes også chancerne for point er gode, men modsat så har vi de sidste gange set meget pinlige ud ved deres scoringer. FCK har set ikke-klar ud i deres to første kampe og der kunne måske lurer et nederlag, da CL(tirsdag/onsdag) vel fylder mere. Deres angribere er dog skarpe, så vi holder nok ikke nullet.

Dalsgaard eller Bøgelund. Bøgelund er min favorit - hvis han ikke får spilletid, begynder jeg at tro på en 100 kamps bonus - men Dalsgaard holdt jo sidst Krohn-Dehli ude, så Oviedo kan han vel også klare.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Buzz Killington » 25. jul 2012, 20:43

Dalle er i min top 3 over de første to kampe og kandidat til MOM mod Brøndby. Jeg tror også at en spiller med hans speed får Oviedo til at blive en smule mere tilbageholdende i hans offensive raids. Derfor helt klart Dalle. Læg dertil at Bøgelund ifølge et interview efter sidste træningskamp indrømmede (sammen med Kent) at han ikke er i form til 90 min.

Som bonus info skal nævnes at FCK i aftes tabte en træningskamp til West Brom 0-3, så vi vinder med garanti 100-0 i Parken.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af AllanPedersen » 27. jul 2012, 13:06

puha... jeg ved godt statestikker kun er til for at blive brudt.. men synes alligevel de her 2 er grumme.

- Kent Nielsen har som træner kun en sejr ud af 21 Superligakampe mod FC København, hvilket skete som træner for AC Horsens den 5. maj 2008 med en sejr på 3-2.

- AaB har ikke vundet over FC København i de seneste syv Superliga-opgør, og i Parken faldt den seneste sejr til AaB den 5. maj 2007!
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af jernskjorten » 27. jul 2012, 13:28

Der skal ikke så meget til for at ryste unge spillere i en stor kulisse, så en hurtig FCK-scoring kan nemt gøre det til en hed eftermiddag. Har vi bare en chance for point efter 1. halvleg, er jeg positiv - jo længere tid vi blot er bagud med en enkelt pind, jo bedre. Så kan alt ske.
Alt over 0 point er ren bonus i forhold til mine forventninger.
Giver kampen bare det mindste indtryk af, at FCK ikke kom sovende til en sejr, og dør vi med støvlerne på, er jeg positiv.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af frederikshavneren » 27. jul 2012, 13:51

jernskjorten skrev:Der skal ikke så meget til for at ryste unge spillere i en stor kulisse, så en hurtig FCK-scoring kan nemt gøre det til en hed eftermiddag. Har vi bare en chance for point efter 1. halvleg, er jeg positiv - jo længere tid vi blot er bagud med en enkelt pind, jo bedre. Så kan alt ske.
Alt over 0 point er ren bonus i forhold til mine forventninger.
Giver kampen bare det mindste indtryk af, at FCK ikke kom sovende til en sejr, og dør vi med støvlerne på, er jeg positiv.
Jeg er nu ikke så bekymret over at kulissen kommer til at ryste de unge spillere. Parken er et stort stadion, men stemningsmæssigt er Parken bestemt ikke noget specielt. Fck har gennem de seneste sæsoner oplevet et stort fald i tilskuertallet, der er ikke noget der tyder på at denne negative tendens bliver brudt.

Kan ikke huske om det var Don Ø der for nogle år siden proklamerede at Fck snart ville ha et tilskuergennemsnit på 30.000 pr. kamp. Nu skal de efterhånden være meget glade for at opnå et tilskuergennemsnit på 15.000, hvilket må siges at være skandaløst dårligt med tanke på potentialet i København.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Elscorpio » 27. jul 2012, 13:58

De gange AaB har vundet inde i Parken er vi gaaet frem og udfordret FCK paa deres egen banehalvdel.

Vi taber stensikkert hvis vi staar for meget defensivt paa midtbanen. Haaber Kent kan se dette.

Desvaerre er den dommer vi faar imorgen ikke en vi har det godt med. Haaber ikke FCK faar en af deres tvivlsomme straffespark igen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af frederikshavneren » 27. jul 2012, 14:20

Elscorpio skrev:De gange AaB har vundet inde i Parken er vi gaaet frem og udfordret FCK paa deres egen banehalvdel.

Vi taber stensikkert hvis vi staar for meget defensivt paa midtbanen. Haaber Kent kan se dette.

Desvaerre er den dommer vi faar imorgen ikke en vi har det godt med. Haaber ikke FCK faar en af deres tvivlsomme straffespark igen.
Håber også at vi kommer med attityd og går frem og presser fck. Så skræmmende er de altså heller ikke. Det er altid en afvejning af hvor offensivt vi skal gå til værks, det gælder om at finde den rette balance. Synes ofte at vi har spillet ok i Parken, men har haft problemer med at nedbryde fcks defensiv. Vi har ofte haft meget possession i Parken, men er blevet straffet hårdt for det i form af indkasserede scoringer efter kontraangreb og dødbolde.
Fcks primære styrke er deres kontraangreb og dødbolde, hvis vi skal opnå et godt resultat er det altafgørende at vi kan neutralisere disse fck styrker.

Pt. varsler meteorologerne et voldsomt uvejr i morgen, hvilket muligvis betyder at kampen spilles under et lukket tag.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af frederikshavneren » 27. jul 2012, 14:45

http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-lukke-FCKs-kanter" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi må undvære Bøgelund til kampen da hans kone snart føder, det må betyde at Dalsgaard beholder pladsen som højre back. Kayke og Nicolaj Thomsen er fortsat skadet og er derfor naturligvis heller ikke med i den udtagne trup.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Elscorpio » 27. jul 2012, 15:56

Uanset hvad skal AaB ikke blive alt for defensive inde i Parken, men tror heller ikke det bliver noget problem med Dalsgaard paa hoejreback saalaenge han faar opbakning fra den mand som spiller hoejre kanten imorgen.

Forza AaB, tipper en 1-1 inde i Parken :aabfan:

Shrug
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 22. sep 2009, 11:52

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Shrug » 27. jul 2012, 15:58

frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-lukke-FCKs-kanter

Vi må undvære Bøgelund til kampen da hans kone snart føder, det må betyde at Dalsgaard beholder pladsen som højre back. Kayke og Nicolaj Thomsen er fortsat skadet og er derfor naturligvis heller ikke med i den udtagne trup.
Alt andet vil da også være mærkeligt.

Ser frem til kampen i morgen! Det er ikke et dumt tidspunkt at møde FCK på.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af rAaBe » 27. jul 2012, 16:57

Shrug skrev:
frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-lukke-FCKs-kanter

Vi må undvære Bøgelund til kampen da hans kone snart føder, det må betyde at Dalsgaard beholder pladsen som højre back. Kayke og Nicolaj Thomsen er fortsat skadet og er derfor naturligvis heller ikke med i den udtagne trup.
Alt andet vil da også være mærkeligt.

Ser frem til kampen i morgen! Det er ikke et dumt tidspunkt at møde FCK på.
Udemærket indslag på kanalsport her som mere end antyder at dalsgaard-er-AaBs-forstevalg - i hvertfald pt.

Jeg vil som andre har nævnt det være glad hvis vi falder med ære samt fortsætter med at vise både fantastisk moral og potentiale til mere.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af thomasjn » 27. jul 2012, 18:05

http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-AaB-kommer-for-et-point" onclick="window.open(this.href);return false;

Sikke en gang arrogant varmluft fra Jacobs. Selvfølgelig vil AaB vinde kampen lige så meget som FCK. Det kan godt være, at man spiller efter modstanderen, men selv det gør man jo dybest set for at vinde. Lad os lukke munden på den oppustede belgier og selvfede CV med en klar 3-1 sejr.

Jeg ser vores muligheder som værende lovende, da FCK ligner et hold der stadig ikke har fundet sig selv og det ikke ser meget sammenhængende ud. Ligeledes ligner deres spillere ikke nogen der er mere mentalt til stede end i sidste sæson og en sæson på cruise control uden Dame N'Doye vil ikke være lige så smertefri. FCK er usikre så derfor skal vi ikke pakke os unødvendigt, men tværtimod være en irriterende aggressiv modstander, som ikke giver dem ro. Tilmed begynder vores hold at ligne et hold som efterhånden er en stærk enhed og vores koncept begynder at tage mere og mere form.

Alle mand på tyvetogt til Parken!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af NIN » 27. jul 2012, 18:41

thomasjn skrev:http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-AaB-kommer-for-et-point

Sikke en gang arrogant varmluft fra Jacobs. Selvfølgelig vil AaB vinde kampen lige så meget som FCK. Det kan godt være, at man spiller efter modstanderen, men selv det gør man jo dybest set for at vinde. Lad os lukke munden på den oppustede belgier og selvfede CV med en klar 3-1 sejr.

Jeg ser vores muligheder som værende lovende, da FCK ligner et hold der stadig ikke har fundet sig selv og det ikke ser meget sammenhængende ud. Ligeledes ligner deres spillere ikke nogen der er mere mentalt til stede end i sidste sæson og en sæson på cruise control uden Dame N'Doye vil ikke være lige så smertefri. FCK er usikre så derfor skal vi ikke pakke os unødvendigt, men tværtimod være en irriterende aggressiv modstander, som ikke giver dem ro. Tilmed begynder vores hold at ligne et hold som efterhånden er en stærk enhed og vores koncept begynder at tage mere og mere form.

Alle mand på tyvetogt til Parken!
Som fanden læser bibelen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af FlæskeFrank » 28. jul 2012, 11:52

Er det ferietiden eller tvivlen om vi vinder eller får en røvfuld ?

En af de kampe, hvor jeg selv er meget i tvivl om udfaldet. Kan hverken se den live eller på tv - må nøjes med radioen.

Vil ikke være overrasket over tomålsnederlag eller en tomåls sejr. Statistikken er dog ikke i tvivl.

Det kan være kampen, hvor Lucas og Helenius rigtig rykker ind i de voksnes rækker. Helenius scorede mod dem i forårets første kamp, hvilket gav stemplet i min bog, som fuldgyldig angriber. Lucas kan passende følge trop i dag og også scorer imod dem.

Men hvornår har vi sidst set et så sammenspillet AaB-hold ? Alle kender deres plads og bakker hinanden op.
- FlæskeFrank

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Kovacs » 28. jul 2012, 13:44

Nogen med noget insiderviden?

Hvordan kan det gå til at odds'et er faldet fra omkring 8 for AaB sejr til nu odds 4.5 på på Unibet?

213
Allstar
Allstar
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 25. jul 2005, 14:50
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af 213 » 28. jul 2012, 14:04

Kovacs skrev:Nogen med noget insiderviden?

Hvordan kan det gå til at odds'et er faldet fra omkring 8 for AaB sejr til nu odds 4.5 på på Unibet?
Taget sæsonstarten for begge hold i betragtning, og at fck er uden Ndoye og Claudimir syntes jeg også at at odds 8 virker alt for højt
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af jonas386 » 28. jul 2012, 14:25

213 skrev:
Kovacs skrev:Nogen med noget insiderviden?

Hvordan kan det gå til at odds'et er faldet fra omkring 8 for AaB sejr til nu odds 4.5 på på Unibet?
Taget sæsonstarten for begge hold i betragtning, og at fck er uden Ndoye og Claudimir syntes jeg også at at odds 8 virker alt for højt
Claudemir er med igen, og heldigvis for det da. Med ham på banen har vi større chance for at vinde.

Tror personligt på 1-1, FCK er ikke skræmmende og hvis vi skal slå dem skal det være nu.
En sejr vil også være godt for drengenes motivation til de kommende kampe.
Forza de røde!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar