AaB - Nordsjælland

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: AaB - Nordsjælland

Indlæg af Jacob » 11. aug 2012, 20:45

Mr. Larsen skrev:
doukas skrev:Silkehår nede med 5-0 ved pausen, vi kan vel ikke være helt utilfreds med 1-1 i sidste runde så? I forhold til Superligaen generelt, så tegner der sig efterhånden et billede af at det bliver SIF og Esbjerg der ligner de mest indlysende nedrykkere....
Det synes jeg sgu ikke man kan sige, det er 2 forskellige kampe, og vi modsat Silkeborg bød FCN op til dans, og når man kommer foran så sent i kampen, så skal det sgu kunne holdes.

Men ellers Enig, SIF ligner en nedrykker pt, men sæsonen er stadig meget ung.
Hvis vi skal tage den diskussion på dette tidlige tidspunkt, med en del tid tilbage af sommerens transfervindue, så bliver det jo altid nogle bud med en masse forbehold for hvad der sker ifht transfers. Men umiddelbart er jeg da enig i, at Silkeborg og Esbjerg ser skrøbelige ud - men i samme pulje af hold der er favoriter til at rykke ned, syntes jeg også at man kan placere Randers og Brøndby. Det er hold med et meget lavt bundniveau.
I niveauet lige over de 4 hold, ligger vi sammen AGF og Sønderjyske - dvs alle 3 hold, som med lidt uheld og skader også kan komme i farezonen ifht nedrykning. Jeg ved godt, at Sønderjyske har startet flot, men jeg mener, at de er meget sårbare overfor skader og karantæner ifht deres spil.
Jeg er ret sikker på, at de sidste 5 hold ikke kommer i problemer ifht nedrykning. Dog med et lille men ifht Horsens, afhængig af hvor mange kræfter de ender med at bruge i Europa - men jeg tror ikke at det bliver et problem for dem.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AaB - Nordsjælland

Indlæg af Mr. Larsen » 11. aug 2012, 20:53

Jeg synes sgu Sønderjyske ser skræmmende stærke ud pt, og Randers har rystet deres dårlige start af efterhånden.

AGF svinger lidt pt, BIF ser ikke stærke ud, men tror ikke de rykker ned.... Brænder lokummet til vinter, så tror jeg der kommer ekstra midler ind udefra så man kan sikre overlevelsen i ligaen.

Bedste bud pt er nok SIF og Esbjerg, især sidste nævnte, synes det er et skidt signal at sælge sin største profil for pebernødder og dermed gamble med klubbens fremtid i den bedste række.

Men igen Ligaen er stadig ung endnu, og jeg kan sagtens se AaB ende i Nedrykningsspillet igen, bedre er vi ikke pt.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Nordsjælland

Indlæg af Hanga » 11. aug 2012, 21:15

Mr. Larsen skrev:Jeg synes sgu Sønderjyske ser skræmmende stærke ud pt, og Randers har rystet deres dårlige start af efterhånden.

AGF svinger lidt pt, BIF ser ikke stærke ud, men tror ikke de rykker ned.... Brænder lokummet til vinter, så tror jeg der kommer ekstra midler ind udefra så man kan sikre overlevelsen i ligaen.

Bedste bud pt er nok SIF og Esbjerg, især sidste nævnte, synes det er et skidt signal at sælge sin største profil for pebernødder og dermed gamble med klubbens fremtid i den bedste række.

Men igen Ligaen er stadig ung endnu, og jeg kan sagtens se AaB ende i Nedrykningsspillet igen, bedre er vi ikke pt.
Ingen tvivl om det, rammer vi en dårlig stime, ja så kan vi hurtigt være under stregen. Ligaen må forventes at blive meget tæt i denne sæson, så det er alfa omega at vi får nogle sejre i hus og får lidt afstand til bunden. Det hjalp os rigtig meget sidste sæson, at vi lavede så god en sæsonstart, og dermed fik nedrykningsspøgelset på afstand. Meget ærgerligt vi ikke kørte de 3 point hjem i lørdags.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar