Horsens - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Kasper » 12. aug 2012, 16:50

Olé super AaB!!!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Horsens - AaB

Indlæg af limey » 12. aug 2012, 16:50

Lækker, lækker sejr!

Brugeravatar
Akarita
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 23. nov 2011, 12:27
Favoritspiller: Rasmus Würtz
Geografisk sted: Shanghai, China

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Akarita » 12. aug 2012, 16:51

congrats to all young lads. what a fantastic game.

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Larstyndskid » 12. aug 2012, 16:54

Dejlig sejr, venter næste regnskab i spænding. Hvis vi er på rette vej kan AaB igen kaldes en virkelig succes. Et superligahold med niveau til midten og et regnskab der kan køre rundt økonomisk. Det er min drøm.

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Horsens - AaB

Indlæg af damp » 12. aug 2012, 16:57

Først og fremmest vil jeg sige, at det er en kanon hold indsats, og det er det vi skal overleve på.
Super præstation af KEP og Würtz, 2 spillere som tit får kritik når det ikke går godt.
Man skal gå i små sko, hvis man vil finde kritik punkter., men her er et par stykker.
-NL har et par usikre indgreb i feltet
-Lucas er meget anonym i perioder
-Ahlmann har til tider problemer

På positiv siden er der mange ting.
-super spil under pres
-hold ånd
-KEP og Würtz
-en game plan som holdt hele kampen
-mange salgs objekter i kluben
-og bedst af alt, holdet ligner nogen der har klubånd og viljen til at kæmpe...
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2012, 16:59

KEP, som sluttede sidste sæson elendigt af, er godt nok gået forrest i denne sæson.

Top 3:
KEP
Due
Kusk

Men hele holdet spillede sgu fantastisk i dag. I høj grad også trænerteamets fortjeneste, som tydeligt havde luret ACH
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Klaus » 12. aug 2012, 17:17

Det er godt nok længe side, at vi har spillet så godt. I dag så vi tegningen til et rigtig godt AaB-hold. Dalle er begyndt at ligne en spiller som rent faktisk har fundet sin rigtige hylde. Kan vi holde niveau på fredag nakker vi sgu også bønderne... Omvendt må vi også forvente, at vores hold vil svinge meget i år, så lad os glæde os over hver enkelt kamp vi spiller godt :aabfan:

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Horsens - AaB

Indlæg af jensemand57 » 12. aug 2012, 17:31

Klaus skrev:Det er godt nok længe side, at vi har spillet så godt. I dag så vi tegningen til et rigtig godt AaB-hold. Dalle er begyndt at ligne en spiller som rent faktisk har fundet sin rigtige hylde. Kan vi holde niveau på fredag nakker vi sgu også bønderne... Omvendt må vi også forvente, at vores hold vil svinge meget i år, så lad os glæde os over hver enkelt kamp vi spiller godt :aabfan:
Omvendt må en af målsætningerne og udviklingen netop være mere stabilitets i kampene i forhold til sidste sæson.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Funky » 12. aug 2012, 17:42

Provst i Brovst skrev:Et helt DANSK hold med mange lokale drenge. Det er fandeme smukt!
Det er jo næsten det allermest fantastiske. Nu skal økonomisk smalhals bare ikke smadre det hele.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Hanga » 12. aug 2012, 17:57

Super indsats af drengene i dag, og vi får en fuld fortjent storsejr med hjem !

I bilen på vej til Horsens talte vi om, at det ville blive afgørende for os, at få spillet os udenom Horsens første pres, for derefter blive retvendte og direkte i vores spil. Vi har lidt problemer med det i starten, men så skal jeg ellers love for, at vi fandt vejen. Lucas bliver retvendt et par gange med god plads at føre bolden frem på, og vi udnytter det knivskarpt med flot og hurtigt kombinationsspil. Vi lukker unødvendigt Horsens ind i kampen igen, men har så marginalerne og får omgående en ny scoring, der må have gjort ondt på Horsens. I 2. halvleg sløser vi for meget med bolden, men alligevel er det os, der skaber de største chancer. Stor ros herfra til hele holdet for kampen idag!.

Min top 3: KEP, Dalle og Kusk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Reto » 12. aug 2012, 18:36

Fejende flotte scoringer og en udstilling af primitive Horsens.
Det er jo fantastisk, at de 3 young guns er lokale drenge.

Desværre spillede Larsen sig nok ikke tilbage på U landsholdet med en række mærkværdige og mislykkede indgreb, men så fik vi da fastslået, at knægtens udviklingsområde er spillet i feltet.

Mere end godkendt sæsonstart.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Mr. Larsen » 12. aug 2012, 18:50

Reto skrev:Fejende flotte scoringer og en udstilling af primitive Horsens.
Det er jo fantastisk, at de 3 young guns er lokale drenge.

Desværre spillede Larsen sig nok ikke tilbage på U landsholdet med en række mærkværdige og mislykkede indgreb, men så fik vi da fastslået, at knægtens udviklingsområde er spillet i feltet.

Mere end godkendt sæsonstart.

Man kan vel heller ikke ligefrem påstå Horsens målmanden stod en brandkamp og derved vinder point på den konto hos "Weakhorse" :)

Pis da også være med det Landshold, vi har aldrig været et yndet mål at hente spiller til, selv i vores mesterskabs sæson var deltagelsen af AaB yderst mangelfuld, hvor imod et Brøndby hold i kronisk krise af sjove grunde altid har minimum et par stykker med.

BTW nu hvor vi snakker om Brøndby, så er de lige kommet bagud i det 90 min imod Sønderjyske på hjemmebane :thumbsup:

GO BRØNDBY ! (Ironi kan være anvendt)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Horsens - AaB

Indlæg af astonvilla » 12. aug 2012, 19:45

Jeg var ofte efter KEP sidste sæson - men der er da godt nok kommet helt andre boller på suppen fra hans side. Han er fantastisk spillende for tiden. Skide godt.
Uha for en sæsonstart! 8 points på nuværende tidspunt havde selv den galeste jubeloptimist vel ikke engang turde drømme om.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Horsens - AaB

Indlæg af jonas386 » 12. aug 2012, 20:42

astonvilla skrev:Jeg var ofte efter KEP sidste sæson - men der er da godt nok kommet helt andre boller på suppen fra hans side. Han er fantastisk spillende for tiden. Skide godt.
Uha for en sæsonstart! 8 points på nuværende tidspunt havde selv den galeste jubeloptimist vel ikke engang turde drømme om.
Fuldstændig enig, dog er jeg alligevel lidt ærgelig over vi ikke fik alle 3 point mod GF og Nordsjællænderne, men man kan jo ikke være heldig hver gang.

God kamp af KEP, Würtz, Lucas, Helenius, Due og naturligvis Kusk.

Offensivt var vi sprudlende i dag, og vi lukkede godt af defensivt. Mere af den slags.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Klaus » 12. aug 2012, 20:46

Mr. Larsen skrev: BTW nu hvor vi snakker om Brøndby, så er de lige kommet bagud i det 90 min imod Sønderjyske på hjemmebane :thumbsup:

GO BRØNDBY ! (Ironi kan være anvendt)
Weekenden er tæt på perfekt. Vi vinder - FCM og Brøndby taber.... :cheers:

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Corona » 12. aug 2012, 21:13

Klaus skrev:
Mr. Larsen skrev: BTW nu hvor vi snakker om Brøndby, så er de lige kommet bagud i det 90 min imod Sønderjyske på hjemmebane :thumbsup:

GO BRØNDBY ! (Ironi kan være anvendt)
Weekenden er tæt på perfekt. Vi vinder - FCM og Brøndby taber.... :cheers:
Og nederlag til AGF.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Horsens - AaB

Indlæg af jensemand57 » 12. aug 2012, 21:14

Klaus skrev:
Mr. Larsen skrev: BTW nu hvor vi snakker om Brøndby, så er de lige kommet bagud i det 90 min imod Sønderjyske på hjemmebane :thumbsup:

GO BRØNDBY ! (Ironi kan være anvendt)
Weekenden er tæt på perfekt. Vi vinder - FCM og Brøndby taber.... :cheers:
Jep. Og da jeg bor i Hobro, skal der lige indskydes at Hobro vandt 2-1 i Viborg.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Mr. Larsen » 12. aug 2012, 21:42

Og FC Hjørring 1-0 Hjemme over HB Køge :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Horsens - AaB

Indlæg af jensemand57 » 12. aug 2012, 21:47

Mr. Larsen skrev:Og FC Hjørring 1-0 Hjemme over HB Køge :thumbsup:
Jep. vi er sgu alle så glade og søde :aabfan:

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Milfix » 12. aug 2012, 21:55

Klasse kamp af de røde og hvilket udviklingspotentiale! Samtlige målscorere har jo dårligt fået hård på p..... Det tegner godt for fremtiden.

Dejligt at se alle mand turde spille bold. Så skal FC Slavehandel lige smadres på fredag!
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Besvar