Kayke er vist "tilbage" og...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
række13
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 11. aug 2007, 11:49

Kayke er vist "tilbage" og...

Indlæg af række13 » 21. aug 2012, 09:59

Jeg vil mene at med den form for fodbold vi levere nu, vil vi få meget mere gavn af Kayke end vi tidligere har gjort! Han er jo en teknisk rigtig god spiller, og kan spille i små rum. Så MÅSKE...og det håber jeg, kan vi få udløst noget af den potentiale der ligger i den knægt. Selvom han får meget svært ved at komme på lige pt.

Så heldig for ham, at spillestilen har ændret sig markant siden han var skadesfri :)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kayke er vist "tilbage" og...

Indlæg af thomasjn » 21. aug 2012, 12:08

Tjaeh hvis Helenius smutter og der ikke bliver hentet en erstatning er jeg i hvert fald meget mere opsat på at Kayke får chancen end Jeppe Curth. Curth har fået chancen som første angriber sådan cirka en milliard gange og ingen af dem har han været særligt giftig. Derudover synes jeg nogle gange Curths udmeldinger er lidt slatne mht. at stræbe efter at gøre det godt, hvilket får mig til at tvivle på han har den rette attitude til det nuværende hold.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kayke er vist "tilbage" og...

Indlæg af andreasaab89 » 21. aug 2012, 12:26

Jeg mener helt sikkert også vi kan få mere ud af Kayke med de kvaliteter han har med nuværende spillestil. Han skal dog lige tilbage i form igen og spilles ind mv. Og herudover kan han ikke slå Helenius og Lucas af, men mener dog at han i løbet af 2-3 uger når han er i form bør rykke op som 3 angriber foran Curth og Toft.

Men afhænger jo meget af hans præstationer til træning og 2. holdskampe også.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Re: Kayke er vist "tilbage" og...

Indlæg af bøllemis » 21. aug 2012, 20:26

Kayke ser jeg lidt som den falske nier som alle snakker om. Med den form for fodbold vi spiller nu, hvor vi ser Helenius tit trækker ud på kanten, så ser jeg ham som helt perfekt til det. Jeg er ikke så bange hvis vi mister Helenius. Det bliver nok ikke til top placering uden ham, men Kayke vil være god for en række mål hvis vi bruger ham rigtigt :aabfan:
JA DAAAAAAAAA!!!!

Besvar