Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jensemand57 » 28. aug 2012, 10:35

Vi skal selvfølgelig glæde os over det spil, som vores knægter har leveret. Men, men, men små slag. jeg foretrækker Kent Nielsens måde at se det på, for som han sagde efter OB kampen, "så har vi ikke noget en skid, jeg venter og ser efter sidste runde", måske ikke helt ordret, men det var, hvad han mente. Hvis vi skal se bare lidt fremad, ja så skal vi begynde at se på hvilken placerings muligheder, vi har, når vi om tre kampe har spillet mod Silkeborg, da der derefter bliver udbetalt feriepenge.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af limey » 28. aug 2012, 10:38

jensemand57 skrev:Vi skal selvfølgelig glæde os over det spil, som vores knægter har leveret. Men, men, men små slag. jeg foretrækker Kent Nielsens måde at se det på, for som han sagde efter OB kampen, "så har vi ikke noget en skid, jeg venter og ser efter sidste runde", måske ikke helt ordret, men det var, hvad han mente. Hvis vi skal se bare lidt fremad, ja så skal vi begynde at se på hvilken placerings muligheder, vi har, når vi om tre kampe har spillet mod Silkeborg, da der derefter bliver udbetalt feriepenge.
Haha, nej det kan ikke være ordret, for det giver ingen mening som det står der - faktisk er der vel tale om en nedbrudt sætning. Jeg så ikke interviewet, så kan du ikke uddybe, hvad han mener med det?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Funky » 28. aug 2012, 11:10

MHJ skrev: Jeg skriver lig på punktform, for at holde forvirringen minimal. Hvis jeg overser noget i dit indlæg, så sig endelige til (evt. på en pm, så jeg kan rette i mit indlæg).
Det er fint. Jeg vil også prøve at fatte mig i korthed, jeg tror ikke, der er så mange andre end os to som gider læse vores lange meningsudvekslinger.
1) Du mener det lyder søgt, at jeg henviser til den indflydelse vores debat herinde har på omverdenen. Jeg har svært ved at forstå prædikatet ”søgt” i denne sammenhæng. Mener du at det ikke oprindeligt var min anke da jeg skrev mit oprindelige indlæg at mane til besindighed? Hvad skulle ellers være mit motiv? At gøre folk herinde sure? Tror mig, det giver mig ingen glæde. Eller alternativt, mener du da jeg skrev mit oprindelig indlæg, at jeg overvurderede den indflydelse det kunne have på den nordjyske folkestemning?
Sidstnævnte.
2) Og hvis du ikke mener man kan påvirke folkestemningen i nogen relevant grad ved at ytre sig herinde, mener du så overhovedet at man nogensinde kan påvirke den, og at man derfor skal holde sin mund altid?
Jeg forstår ikke helt alle dele af spørgsmålet, men i den aktuelle situation har jeg morderligt svært ved at få øje på, hvilke reelle problemer lidt ekstra hævet stemning herinde skal forårsage.
3) Jeg kommer helt i tvivl om du har læst mit oprindelige indlæg, eller kun det som andre har svaret på viewtopic.php?f=1&t=15076&start=180

4) Har du overset at jeg er pisse glad for spillet de sidste kampe? Det virker sådan. Jeg er pisseglad, samtidig med at jeg syntes man skal holde for øje at vi har haft ”en portion held”. Det betyder ikke at jeg tager meget fra vores sejre, som har været vanvittigt imponerende. Jeg har personligt vel set klippene fra de sidste tre kampe over tilsammen 100 gange (uden at overdrive) for at genleve de flotte præstationer. Jeg er sygt vild der med vores hold man.
Top dollar. Så er vi en mere i flokken.
5) Tror du jeg mener HELT VILDT MEGET HELD!!!111!1!1!11 når jeg skriver ”en portion held”? Det gør jeg ikke, jeg mener nærmere en bette men relevant smule.
Ja, som jeg forstår dig, relevant i forhold til at man ligefrem må forvente og indstille sig på en nedgangsperiode når modstandernes uheld rinder ud - ellers giver det "problemer". Men bevares, nu skal det heller ikke blive til flueknepperi, og om man vil kalde eks. Horsens kampprogram for "heldigt" for AaB eller bare "gunstigt", det er jo ikke så vigtigt. Vigtigere er det at huske, at der er tale om en generel betragtning. Det står ikke skrevet nogle steder at Horsens SKAL tabe til AaB pga. deres program, og det er jo let nok at tillægge det vægt og betydning EFTER man har set AaB rundsmadre dem.
6) Kan man vide at hold underpræsterer? Ja. Men det er ikke let kvantificerbart. Men jeg syntes der viser sig en tydelig tendens, ikke kun i år, men de sidste mange år, at hold der har været i europa, har problemer i ligaen. Men nej, man kan da ikke være 100% sikker. Men kan man nogensinde vide noget som helst...? Har du set the matrix? fiiiin film.

7) Jeg forstår stadig ikke den der med :” hvor mange skader der så går på en udvisning for at man kan sige, at begge hold har været lige heldige”. Måske er det formuleringen, men jeg aner vitterligt ikke hvad du spørger om, uagtet hvad du forsøger at vise omkring min verdensfjernhed.
hvad jeg mener er, at man nemt ender på tynd is når man vil vægte den ene "heldige" faktor i forhold til den anden. Det ender i en kunstig snak hvor man skal til at kvantificere, hvad eks. Horsens program betyder overfor AaB's ditten eller datten for til sidst at sige noget om, hvem der så har været "mest heldig", og dermed bør ryste mest i bukserne frem mod næste kamp. Det er verdensfjernt, for man kan, uanset alverdens heldige og uheldige faktorer, være sikker på, at næste kamp med garanti ikke bliver nøjagtig som den foregående.
8) ”Jeg forstår stadig ikke hvorfor det er heldigt at dommeren giver et kort som SKAL gives” Det skriver (mener) jeg heller ikke. Hvis du ikke syntes om ordet held i denne forstand, er det fint med mig. Det jeg mener er blot at kampen var lettere, end vi havde regnet med, samt at resultatet skal ses i forhold til det røde kort. Historisk set har et hold i superligaen aldrig vundet, efter at have fået en mand smidt ud så tidligt (det er sket 5 gange før). Er det tilfældigt?
Så er vi vel enige dér. Igen, det skal heller ikke forsumpe i flueknepperi, men den eneste måde hvorpå begreberne "held" eller "uheld" kunne blive relevante i forhold til det røde kort til OB var hvis det kort ikke var blevet givet.
9) ” Jeg er ikke enig i, at den generelle betragtning kan eller bør bruges i forbindelse med Horsens-AaB kampen til ligefrem at fremmane den ene eller anden bekymring i forhold til de positive vinde, der lige nu blæser over AaB. Det ville være at nedtone AaB's flotte udvikling i helt urimelig grad.” Jeg tror du overfortolker mit æreinde. Jeg mener AaB har spillet flot, uagtet den smule held de har haft. Check evt. mit første indlæg igen. Jeg er stadig forundret over at noget tager sådan på vej over det.
Jeg vil undlade at tage yderligere på vej, jeg synes blot begrebet "held" ligger meget langt nede på listen over ord jeg ville bruge til at beskrive AaB's seneste sejre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Provst i Brovst » 28. aug 2012, 11:14

Næste gang, når det går rigtigt dårligt inde på banen så synes jeg også det er værd at huske på at mesterskabet i 2008 var på grund af niveauet i ligaen det år var utroligt lavt, men heldigvis vendte niveauet tilbage til det sædvanelige niveau året efter. Samt at mesterskaberne i 1995/1999 kun var fordi at Brøndby/FCK ikke vandt de år. De tanker kan man jo så stå og hygge sig med mens man ser AaB blive nedspillet.

God dag.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Elscorpio » 28. aug 2012, 11:24

Hvad med bare at vaere glad for at spillet koerer supergodt ioejeblikket?

Synes det var fedt at se hvor kyniske vi var i OB kampen lige foer pausen, noget som man ikke normalt ser os vaere.

Og saa er det rigtig fedt at se at deres indsats paa traeningsbanen baerer frugt :thumbsup:

Supergodt arbejde af vores unge spillere.

Forza AaB

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Martin Bak » 28. aug 2012, 11:47

Jokeren1978 skrev:Synes du det er heldige sejre. - eller synes du de er sket på godt organisation, fight og spil på højt teknisk niveau.

FCK er væsentlig bedre end sidste år. Men OB, FCN, Midtjylland er ikke bedre end vi er. Hvis vi ikke sælger Helenius eller Lucas bør en top 4 være et ambitiøs mål.

jeg synes vi har tørret røv med vores sidste 3 modstandere - specielt fcm -og det kan spillerne ikke roses nok for, men at forvente en top 4 placering af et ungt og stadigt meget urutineret hold er ganske enkelt galimatias.

kan vi holde nogenlunde sammen på holdet vil det være rimeligt at forvente en top 4 placering næste år -giv nu drengene lidt tid og plads til at udvikle sig i denne sæson.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Martin Bak » 28. aug 2012, 11:56

Funky skrev:
MHJ skrev: Jeg skriver lig på punktform, for at holde forvirringen minimal. Hvis jeg overser noget i dit indlæg, så sig endelige til (evt. på en pm, så jeg kan rette i mit indlæg).
Det er fint. Jeg vil også prøve at fatte mig i korthed, jeg tror ikke, der er så mange andre end os to som gider læse vores lange meningsudvekslinger.
1) Du mener det lyder søgt, at jeg henviser til den indflydelse vores debat herinde har på omverdenen. Jeg har svært ved at forstå prædikatet ”søgt” i denne sammenhæng. Mener du at det ikke oprindeligt var min anke da jeg skrev mit oprindelige indlæg at mane til besindighed? Hvad skulle ellers være mit motiv? At gøre folk herinde sure? Tror mig, det giver mig ingen glæde. Eller alternativt, mener du da jeg skrev mit oprindelig indlæg, at jeg overvurderede den indflydelse det kunne have på den nordjyske folkestemning?
Sidstnævnte.
2) Og hvis du ikke mener man kan påvirke folkestemningen i nogen relevant grad ved at ytre sig herinde, mener du så overhovedet at man nogensinde kan påvirke den, og at man derfor skal holde sin mund altid?
Jeg forstår ikke helt alle dele af spørgsmålet, men i den aktuelle situation har jeg morderligt svært ved at få øje på, hvilke reelle problemer lidt ekstra hævet stemning herinde skal forårsage.
3) Jeg kommer helt i tvivl om du har læst mit oprindelige indlæg, eller kun det som andre har svaret på viewtopic.php?f=1&t=15076&start=180

4) Har du overset at jeg er pisse glad for spillet de sidste kampe? Det virker sådan. Jeg er pisseglad, samtidig med at jeg syntes man skal holde for øje at vi har haft ”en portion held”. Det betyder ikke at jeg tager meget fra vores sejre, som har været vanvittigt imponerende. Jeg har personligt vel set klippene fra de sidste tre kampe over tilsammen 100 gange (uden at overdrive) for at genleve de flotte præstationer. Jeg er sygt vild der med vores hold man.
Top dollar. Så er vi en mere i flokken.
5) Tror du jeg mener HELT VILDT MEGET HELD!!!111!1!1!11 når jeg skriver ”en portion held”? Det gør jeg ikke, jeg mener nærmere en bette men relevant smule.
Ja, som jeg forstår dig, relevant i forhold til at man ligefrem må forvente og indstille sig på en nedgangsperiode når modstandernes uheld rinder ud - ellers giver det "problemer". Men bevares, nu skal det heller ikke blive til flueknepperi, og om man vil kalde eks. Horsens kampprogram for "heldigt" for AaB eller bare "gunstigt", det er jo ikke så vigtigt. Vigtigere er det at huske, at der er tale om en generel betragtning. Det står ikke skrevet nogle steder at Horsens SKAL tabe til AaB pga. deres program, og det er jo let nok at tillægge det vægt og betydning EFTER man har set AaB rundsmadre dem.
6) Kan man vide at hold underpræsterer? Ja. Men det er ikke let kvantificerbart. Men jeg syntes der viser sig en tydelig tendens, ikke kun i år, men de sidste mange år, at hold der har været i europa, har problemer i ligaen. Men nej, man kan da ikke være 100% sikker. Men kan man nogensinde vide noget som helst...? Har du set the matrix? fiiiin film.

7) Jeg forstår stadig ikke den der med :” hvor mange skader der så går på en udvisning for at man kan sige, at begge hold har været lige heldige”. Måske er det formuleringen, men jeg aner vitterligt ikke hvad du spørger om, uagtet hvad du forsøger at vise omkring min verdensfjernhed.
hvad jeg mener er, at man nemt ender på tynd is når man vil vægte den ene "heldige" faktor i forhold til den anden. Det ender i en kunstig snak hvor man skal til at kvantificere, hvad eks. Horsens program betyder overfor AaB's ditten eller datten for til sidst at sige noget om, hvem der så har været "mest heldig", og dermed bør ryste mest i bukserne frem mod næste kamp. Det er verdensfjernt, for man kan, uanset alverdens heldige og uheldige faktorer, være sikker på, at næste kamp med garanti ikke bliver nøjagtig som den foregående.
8) ”Jeg forstår stadig ikke hvorfor det er heldigt at dommeren giver et kort som SKAL gives” Det skriver (mener) jeg heller ikke. Hvis du ikke syntes om ordet held i denne forstand, er det fint med mig. Det jeg mener er blot at kampen var lettere, end vi havde regnet med, samt at resultatet skal ses i forhold til det røde kort. Historisk set har et hold i superligaen aldrig vundet, efter at have fået en mand smidt ud så tidligt (det er sket 5 gange før). Er det tilfældigt?
Så er vi vel enige dér. Igen, det skal heller ikke forsumpe i flueknepperi, men den eneste måde hvorpå begreberne "held" eller "uheld" kunne blive relevante i forhold til det røde kort til OB var hvis det kort ikke var blevet givet.
9) ” Jeg er ikke enig i, at den generelle betragtning kan eller bør bruges i forbindelse med Horsens-AaB kampen til ligefrem at fremmane den ene eller anden bekymring i forhold til de positive vinde, der lige nu blæser over AaB. Det ville være at nedtone AaB's flotte udvikling i helt urimelig grad.” Jeg tror du overfortolker mit æreinde. Jeg mener AaB har spillet flot, uagtet den smule held de har haft. Check evt. mit første indlæg igen. Jeg er stadig forundret over at noget tager sådan på vej over det.
Jeg vil undlade at tage yderligere på vej, jeg synes blot begrebet "held" ligger meget langt nede på listen over ord jeg ville bruge til at beskrive AaB's seneste sejre.



AMEN!!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 28. aug 2012, 12:02

Selvfølgelig er top-4 ikke umuligt, det er en 3. plads heller ikke. Jeg forventer ikke vi ender der, men det er absolut ikke umuligt.
Som det er er der ikke mange hold jeg mener der er stærkere end os, hverken i spil eller trup. FCN og FCK er måske undtagelsen. Alle andre kan vi slutte over. Uden det er helt umuligt.
Selvfølgelig skal vi tage en kamp af gangen, og så længe det kun er os fans og ikke truppen/trænerteamet der siger vi bliver mestre, så går det nok.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2012, 12:12

Funky skrev:Funky's indlæg
Vi stadig er lidt uenige, men vi nærmer os næppe hinanden yderligere. Tak for god debat.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2012, 12:20

AllanPedersen skrev:MHJ er bare en kværulant, hvis ikke lige i deler samme mening om et emne vil han forsøge at trække debatten ned på et niavue hvor det handler om 'personlighed' og 'stavelfejl' osv. og han vil konstant snakke som om han har resten af forummet bag sig.

Jeg skrev et sted jeg syntes Augo havde spillet 2 dårlige kampe i starten af sæsonnen.. hvergang jeg forsøgte at forholde mig til hans afleveringer og positioner osv. røg MHJ straks over i min personlighed, og hvordan jeg fremlagde mig selv og talte..
Han er slet ikke interesseret i emnet, kun i at jorde dig.
Jeg går ud fra du henviser til denne tråd viewtopic.php?f=1&t=15032

Jeg har flere gange påpeget at du er helt unødvendig aggresiv og personlig i din tone herinde (sidst på en PM), og ovenstående indebrændte martyriske indlæg gør dig ingen tjenester. Derudover skal jeg ikke kunne sige om du forveksler mig med en anden, men jeg husker ikke har jeg hverken har gået op i stavefejl, eller påstået at andre skulle være "på min side". Men ja, du kunne have godt af et kommunikationskursus.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af AllanPedersen » 28. aug 2012, 12:29

MHJ skrev:
AllanPedersen skrev:MHJ er bare en kværulant, hvis ikke lige i deler samme mening om et emne vil han forsøge at trække debatten ned på et niavue hvor det handler om 'personlighed' og 'stavelfejl' osv. og han vil konstant snakke som om han har resten af forummet bag sig.

Jeg skrev et sted jeg syntes Augo havde spillet 2 dårlige kampe i starten af sæsonnen.. hvergang jeg forsøgte at forholde mig til hans afleveringer og positioner osv. røg MHJ straks over i min personlighed, og hvordan jeg fremlagde mig selv og talte..
Han er slet ikke interesseret i emnet, kun i at jorde dig.
Jeg går ud fra du henviser til denne tråd viewtopic.php?f=1&t=15032

Jeg har flere gange påpeget at du er helt unødvendig aggresiv og personlig i din tone herinde (sidst på en PM), og ovenstående indebrændte martyriske indlæg gør dig ingen tjenester. Derudover skal jeg ikke kunne sige om du forveksler mig med en anden, men jeg husker ikke har jeg hverken har gået op i stavefejl, eller påstået at andre skulle være "på min side". Men ja, du kunne have godt af et kommunikationskursus.
Det er muligt jeg har brug for et kommunikationskursus, men jeg ser bare dig lave det samme herinde.. heksejagt på folk der ikke lige mener det du gør..
og ja jeg har læst du sendte en PM til mig hvor du forklarede hvordan du opfattede mine fejl.. tak
og forklarer i den samme PM hvordan du ikke mener tonen bør være på et forum
Men nu er du ikke moderator herinde MHJ... selvom du gerne tror det.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Flower » 28. aug 2012, 12:30

AllanPedersen skrev:
MHJ skrev:
AllanPedersen skrev:MHJ er bare en kværulant, hvis ikke lige i deler samme mening om et emne vil han forsøge at trække debatten ned på et niavue hvor det handler om 'personlighed' og 'stavelfejl' osv. og han vil konstant snakke som om han har resten af forummet bag sig.

Jeg skrev et sted jeg syntes Augo havde spillet 2 dårlige kampe i starten af sæsonnen.. hvergang jeg forsøgte at forholde mig til hans afleveringer og positioner osv. røg MHJ straks over i min personlighed, og hvordan jeg fremlagde mig selv og talte..
Han er slet ikke interesseret i emnet, kun i at jorde dig.
Jeg går ud fra du henviser til denne tråd viewtopic.php?f=1&t=15032

Jeg har flere gange påpeget at du er helt unødvendig aggresiv og personlig i din tone herinde (sidst på en PM), og ovenstående indebrændte martyriske indlæg gør dig ingen tjenester. Derudover skal jeg ikke kunne sige om du forveksler mig med en anden, men jeg husker ikke har jeg hverken har gået op i stavefejl, eller påstået at andre skulle være "på min side". Men ja, du kunne have godt af et kommunikationskursus.
Det er muligt jeg har brug for et kommunikationskursus, men jeg ser bare dig lave det samme herinde.. heksejagt på folk der ikke lige mener det du gør..
og ja jeg har læst du sendte en PM til mig hvor du forklarede hvordan du opfattede mine fejl.. tak
og forklarer i den samme PM hvordan du ikke mener tonen bør være på et forum
Men nu er du ikke moderator herinde MHJ... selvom du gerne tror det.
Gider i ikke tage det her tilbage i jeres PM?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2012, 12:35

AllanPedersen skrev:
MHJ skrev:
AllanPedersen skrev:MHJ er bare en kværulant, hvis ikke lige i deler samme mening om et emne vil han forsøge at trække debatten ned på et niavue hvor det handler om 'personlighed' og 'stavelfejl' osv. og han vil konstant snakke som om han har resten af forummet bag sig.

Jeg skrev et sted jeg syntes Augo havde spillet 2 dårlige kampe i starten af sæsonnen.. hvergang jeg forsøgte at forholde mig til hans afleveringer og positioner osv. røg MHJ straks over i min personlighed, og hvordan jeg fremlagde mig selv og talte..
Han er slet ikke interesseret i emnet, kun i at jorde dig.
Jeg går ud fra du henviser til denne tråd viewtopic.php?f=1&t=15032

Jeg har flere gange påpeget at du er helt unødvendig aggresiv og personlig i din tone herinde (sidst på en PM), og ovenstående indebrændte martyriske indlæg gør dig ingen tjenester. Derudover skal jeg ikke kunne sige om du forveksler mig med en anden, men jeg husker ikke har jeg hverken har gået op i stavefejl, eller påstået at andre skulle være "på min side". Men ja, du kunne have godt af et kommunikationskursus.
Det er muligt jeg har brug for et kommunikationskursus, men jeg ser bare dig lave det samme herinde.. heksejagt på folk der ikke lige mener det du gør..
og ja jeg har læst du sendte en PM til mig hvor du forklarede hvordan du opfattede mine fejl.. tak
og forklarer i den samme PM hvordan du ikke mener tonen bør være på et forum
Men nu er du ikke moderator herinde MHJ... selvom du gerne tror det.
Dette hører - korrekt - ikke hjemme i denne tråd. Send en PM hvis du føler jeg har behandlet dig skidt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af BoomZ0R » 29. aug 2012, 10:17

Jeg vil lige dele dette smukke øjeblik med jer andre!
https://dl.dropbox.com/u/5586968/2012-0 ... .10.52.3gp" onclick="window.open(this.href);return false;

Da Kent Nielsen blev ansat, var der ikk mange der havde forestillet sig dette :aabfan:

Brugeravatar
Lassen
2. div
2. div
Indlæg: 166
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Geografisk sted: 8200 Århus N

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Lassen » 29. aug 2012, 11:00

Zee skrev:Jeg vil lige dele dette smukke øjeblik med jer andre!
https://dl.dropbox.com/u/5586968/2012-0 ... .10.52.3gp" onclick="window.open(this.href);return false;

Da Kent Nielsen blev ansat, var der ikk mange der havde forestillet sig dette :aabfan:
Smukt!!

Huckleberry
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 31. mar 2012, 16:49

Sv: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26t

Indlæg af Huckleberry » 30. aug 2012, 12:20

Fejl...

Besvar