Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2012, 11:33

Kom nu lige lidt Allan, Gotfredsen har udover de 3-4 suppe kampe han har fået kun spillet i 2. division... Thelander har trodsalt spillet fast i 1. division et par år...

Udover det så var Lasse blandt ligaens bedste da han var ude på backen. thelander vil jeg i øvrigt mene ligner Lasse mere rent typemæssigt ifht Gotfredsen...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af AllanPedersen » 25. aug 2012, 11:37

jonas386 skrev:Kom nu lige lidt Allan, Gotfredsen har udover de 3-4 suppe kampe han har fået kun spillet i 2. division... Thelander har trodsalt spillet fast i 1. division et par år...

Udover det så var Lasse blandt ligaens bedste da han var ude på backen. thelander vil jeg i øvrigt mene ligner Lasse mere rent typemæssigt ifht Gotfredsen...
og Henrik Dalsgaard.. som spillede nok sin bedste kamp i AaB trøjen sidste uge på den plads...
Hvad er det for et tidspunkt at ville bænke ham på?

og mht til Godtfredsen. i modsætning til Thelander.. har han spillet mange minutter efterhånden på den centrale forsvarsplads.. og har gjort det fantastisk
han beviste han kan tage ansvaret, og fortjener at få tiden derinde indtil han koster os point.. måske Thelander skal prøve et par indskiftninger før han pludselig er første mand i køen?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2012, 11:40

Dalsgaard er tvivlsom, det er den eneste grund til den her diskussion eksisterer...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af AllanPedersen » 25. aug 2012, 11:42

jonas386 skrev:Dalsgaard er tvivlsom, det er den eneste grund til den her diskussion eksisterer...
Hvis Dalsgaard er ude kan jeg stadig ikke se hvorfor Thelander skulle stå foran Godtfredsen.. deres tidligere erfaring betyder intet vil jeg mene
De kommer begge fra dårliger klubber.. om det så lige er Gug, HBkøge eller whatever.
Dalsgaard kommer også fra en 2. divisions klub. skal han så også på bænken?

Det handler da ikke om hvor du kommer fra.. men erfaringen på holdet og hvordan du klarer dig på førsteholdstruppen
faktum er Godtfredsen har trænet længere med holdet, han har fået noget tid på banen og har bevist han kan tage ansvaret.. og så skal han vel også have lov til at løfte faklen når han nu spiller godt derinde?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Zaptech
2. div
2. div
Indlæg: 176
Tilmeldt: 28. aug 2007, 22:28
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Zaptech » 25. aug 2012, 11:57

Mon ikke det niveau, de har vist til træning, bliver det udslagsgivende, for hvem der starter inde.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2012, 12:00

Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af AllanPedersen » 25. aug 2012, 12:02

jonas386 skrev:Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Spanky » 25. aug 2012, 12:09

Jeg tvivler på trænerteamet vil ændre på midterforsvaret sådan som det har spillet de seneste par kampe. Så mon ikke det ender med Paddy på backen da Bøgelund vel ikke er helt klar endnu?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2012, 12:15

AllanPedersen skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
Lige nu er jeg på min mobil, så det kan være svært, men kig selv reserveholds tråden igennem... Kender du i øvrigt Gotfredsen, for det virker sgu lidt sådan...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af AllanPedersen » 25. aug 2012, 12:16

jonas386 skrev:
AllanPedersen skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
Lige nu er jeg på min mobil, så det kan være svært, men kig selv reserveholds tråden igennem... Kender du i øvrigt Gotfredsen, for det virker sgu lidt sådan...
Jeg kan jo omvendt sige kender du Thelander? Godtfredsen har bevist sig på banen... det er dig der vil lave om på tingene, ikke mig
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2012, 12:30

Har jeg skrevet jeg foretrækker den ene over den anden?
Jeg har prøvet at forklare dig hvorfor narildsen skrev hvad han skrev... Der gik i øvrigt lang tid inden du overhovedet forstod Dalsgaard var tvivlsom... Så jeg er ikke helt sikker på om du troller, eller hvad.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af AllanPedersen » 25. aug 2012, 12:54

jonas386 skrev:Har jeg skrevet jeg foretrækker den ene over den anden?
Jeg har prøvet at forklare dig hvorfor narildsen skrev hvad han skrev... Der gik i øvrigt lang tid inden du overhovedet forstod Dalsgaard var tvivlsom... Så jeg er ikke helt sikker på om du troller, eller hvad.
øhhh.. så du vil ikke foretrække thelander?

"Kom nu lige lidt Allan, Gotfredsen har udover de 3-4 suppe kampe han har fået kun spillet i 2. division... Thelander har trodsalt spillet fast i 1. division et par år...
Udover det så var Lasse blandt ligaens bedste da han var ude på backen. thelander vil jeg i øvrigt mene ligner Lasse mere rent typemæssigt ifht Gotfredsen...
"

beklager så at jeg gik ud fra sætninger som disse at du foretrak Thelander
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10714
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2012, 13:57

Det var mere for at pointere at thelander trodsalt har mere erfaring, og bare fordi Gotfredsen har været her i længere tid ikke nødvendigvis er foran...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Schredni » 25. aug 2012, 16:25

Ffs allan og jonas

Kan i ikke løse jeres bitchen et andet sted? Det ødelægger hele tråden.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af thomasjn » 25. aug 2012, 17:01

Hvad vi skal gøre hvis Dalle er ude er i hvert fald en speget sag. Der er vel følgende muligheder:

Patrick som højre back: Synes faktisk PK har været bedst på venstre back i forsvaret og er generelt lidt op og ned med ham på backen. Hvis han rammer dagen et habilt valg, som bør kunne holde tæt med Emil Larsen/Bashkim Kadrii.
Bøgelund som højre back: Bøge er klart vores bedste højre back når han er i form. Det er jeg bare bange for han aldrig kommer igen og er bange for han er for langt fra kampform til at kunne dæmme op for OBs venstre side.
Gotfredsen som stopper og Lasse ud på backen: Gotfredsen gjorde det fint i Århus, men hans andre optrædener i AaB har været noget blandede og derfor ved jeg ikke om jeg er helt tryg ved Gotfredsen, som kan gøre det ok og være en fremtidens mand, men svinge i niveau.
Thelander som stopper og Lasse ud på backen: Thelander er egentlig også en ubekendt. Thelander er nok det største talent, men er han klar.

Udfra den viden jeg har vil jeg pege på Patrick som højre back, hvis Dalle måtte være forhindret i at spille.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Schredni » 25. aug 2012, 17:31

Det er svært at gætte hvilken form som Bøgelund er i. Hvis han kan spille så syntes jeg han skal det. Han har en del at tilbyde til vores unge hold og selv på hans lide anonyme dage laver han meget få fejl.

Hvis Bøgelund ikke kan spille er det en del mere kompliceret, som du jo tegner op. Jeg ved faktisk ikke helt hvem der ville være bedst. Jeg hælder lidt til Patrick da han minder lidt om Dalsgaard i det offensive spil.

thomasjn skrev:Hvad vi skal gøre hvis Dalle er ude er i hvert fald en speget sag. Der er vel følgende muligheder:

Patrick som højre back: Synes faktisk PK har været bedst på venstre back i forsvaret og er generelt lidt op og ned med ham på backen. Hvis han rammer dagen et habilt valg, som bør kunne holde tæt med Emil Larsen/Bashkim Kadrii.
Bøgelund som højre back: Bøge er klart vores bedste højre back når han er i form. Det er jeg bare bange for han aldrig kommer igen og er bange for han er for langt fra kampform til at kunne dæmme op for OBs venstre side.
Gotfredsen som stopper og Lasse ud på backen: Gotfredsen gjorde det fint i Århus, men hans andre optrædener i AaB har været noget blandede og derfor ved jeg ikke om jeg er helt tryg ved Gotfredsen, som kan gøre det ok og være en fremtidens mand, men svinge i niveau.
Thelander som stopper og Lasse ud på backen: Thelander er egentlig også en ubekendt. Thelander er nok det største talent, men er han klar.

Udfra den viden jeg har vil jeg pege på Patrick som højre back, hvis Dalle måtte være forhindret i at spille.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Yankee » 25. aug 2012, 19:02

AllanPedersen skrev:Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
Du ved godt at Gotfredsen ikke er udtaget til OB-kampen, ikke? Det kunne være et vink med en vognstang.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Buzz Killington » 25. aug 2012, 21:20

AllanPedersen skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
http://kanalsport.dk/indslag/thelander-eller-gotfredsen

Fra Gotfredsens egen mund: Thelander er tredjevalg.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2012, 22:26

Yankee skrev:
AllanPedersen skrev:Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
Du ved godt at Gotfredsen ikke er udtaget til OB-kampen, ikke? Det kunne være et vink med en vognstang.
Døjer Gotfredsen ikke stadig med et eller andet? Han har da i hvert fald været skadet, så det kunne jo også være grunden...

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2878
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26

Indlæg af Eksil » 25. aug 2012, 23:36

MHJ skrev:
AllanPedersen skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
http://kanalsport.dk/indslag/thelander-eller-gotfredsen

Fra Gotfredsens egen mund: Thelander er tredjevalg.
Hvis Lasse ikke sælges og Esbjerg stadig er interesserede kunne man godt udleje ham derned frem til nytår.

Besvar